- Učlanjen(a)
- 15.03.2008
- Poruke
- 1,421
- Poena
- 199
Jedno pitanje za one koji se razumeju u pravo, a vezano za novi zakon o zastiti potrosaca.
Proizvod je posle ~2 godine otkazao, sad je na servisu i verovatno nece moci da se popravi.
E sad pitanje vezano za ovaj zakon je, ako se izvrsi zamena , da li se gleda cena tog proizvoda koliko je placen tada ili poslednja cena proizvoda? ili se gleda po performansama neki ekvivalent?Ovo je veoma rastegljiv pojam, "poslednja cena proizvoda"
to nigde nisam uspeo naci u ovom zakonu.
Da bude jednostavnije, grafa placena pre malo manje od 2 godine 19000din, sad je umrla, da li potrosac ima pravo da trazi novu u tom cenovnom rangu ili?
Zanima me samo zakon, primeri u praksi su razliciti(ja licno sam imao razlicite situacije), dakle samo zakon crno na belo, koja su prava potrosaca u tom trenutku.
Ako nema identicnog proizvoda za zamenu a potrosac ne zeli neki drugi, da li postoji mogucnost da se vrati novac koji je dat u ovom slucaju 19k dinara?
Proizvod je posle ~2 godine otkazao, sad je na servisu i verovatno nece moci da se popravi.
E sad pitanje vezano za ovaj zakon je, ako se izvrsi zamena , da li se gleda cena tog proizvoda koliko je placen tada ili poslednja cena proizvoda? ili se gleda po performansama neki ekvivalent?Ovo je veoma rastegljiv pojam, "poslednja cena proizvoda"
to nigde nisam uspeo naci u ovom zakonu.
Da bude jednostavnije, grafa placena pre malo manje od 2 godine 19000din, sad je umrla, da li potrosac ima pravo da trazi novu u tom cenovnom rangu ili?
Zanima me samo zakon, primeri u praksi su razliciti(ja licno sam imao razlicite situacije), dakle samo zakon crno na belo, koja su prava potrosaca u tom trenutku.
Ako nema identicnog proizvoda za zamenu a potrosac ne zeli neki drugi, da li postoji mogucnost da se vrati novac koji je dat u ovom slucaju 19k dinara?