Kupio sam zvucnu ASUS Xonar DS 18. januara 2013. Prvi simptomi da nesto nije u redu su nastupili 2. februara 2013., da bi 5 februara kartica 100% pokazala neispravnost. Jednostavno nema zvuka na izlazu, a cak da bude stvar zanimljivija kada radi winamp ili bilo sta, bilo kakav zvuk kartica (cak i kliktanje po folderima), kompjuter radi sve dok se u line out ne prikljuci bilo sta, zvucnici ili slusalice. Kada je bilo sta prikljuceno, tada momentalno racunar blokira i pomaze samo reset. Sve je naravno probano i na cistom windowsu (novi HDD) i problemi su isti. Sa zvucnicima u lineout blokira, bez njih sve radi. Zovem ja doticnu firmu EMMI negde 6-7 februara i javlja se operater call centra i prvo pitanje je bilo kada je kupljena? Kazem ja a ona maltene sa olaksanjem u glasu kaze da je proslo vise od 2 nedelje i da eto treba da zovem njihov servis. Bar se udostojila da mi da broj. Naravno u servisu se niko ne javlja. Onda je lepo 9. februara odnesem zvucnu u njihov shop u Novom Sadu, gde su me cudno gledali i pitali sto nisam zvao call centar, pa servis, ovo ono. Reko zvao sam, ali se niko ne javlja. Opet oni ovo ono... reko jel pise vama ovde na ualzu EMMI? Kazu pise. E pa ako pise onda izvolite lepo primiti reklamaciju. Tu su se ucutali, 30-40 minuta su davili nesto na kompjuteru dok mi nisu izdali jedan A4 papir. Bas su bili brzi. KAzu javice vam se u roku od 15 dana, ali 99% da tu nema sta, nego zamena, kad vec ne radi. Evo proslo je 6-7 dana, jos nista. Nije da sam nestrpljiv, ali stvarno za sta im treba toliko vremena, da bi ustanovili da ne radi. Citam iskustva ovde ljudi an forumu i vidim da se mnogima nisu ni javili posle 15 dana. nadam se da nece sebe dovesti u pozicijud a se sramote sa karticu koja kosta bednih 39EUR. Sta bi bilo da im je neko ostavio 900EUR za GTX690. Ne smem ni da pomislim na takav horror film.