- Učlanjen(a)
- 30.06.2000
- Poruke
- 6,591
- Poena
- 6,000
Može, za to je nadležna kao i za rešavanje reklamacije u zakonskom roku od 15 tj. 30 dana.Inspekcija ne može ni da kazni prodavca jer u zakonskom roku nije odgovorio na reklamaciju a ne nešto drugo.
Može, za to je nadležna kao i za rešavanje reklamacije u zakonskom roku od 15 tj. 30 dana.Inspekcija ne može ni da kazni prodavca jer u zakonskom roku nije odgovorio na reklamaciju a ne nešto drugo.
U pravu si, ja sam se prebacio na nešto drugo.Može, za to je nadležna kao i za rešavanje reklamacije u zakonskom roku od 15 tj. 30 dana.
OK, ali to što oni šalju odbijenice po defaultu nije po zakonu. Oni ti ne daju KONAČAN odgovor da li je reklamacija odbijena, a i zadržavaju uređaj dodatno kod sebe. Žalio sam se ja i tržišnoj ispekciji povodom toga, i i oni su podneli prijavu (verovatno sam im time pljunuo pod prozor) povodom takvog ponašanja.Postupili su po zakonu a onda Bože pomozi...
Svestan sam ja jako dobro kakvi su to zlikovci, zato ih i bojkotujem i ne želim sa njima da imam posla i na mikro nivou, kad su me već prinudili da moram imam na makro.Svestan si ciji su ti lanci? mozemo mi kupci stagod, oni ce da rade kako oni hoce.
tuze se sa evropskom komisijom za zastitu od poplava jer planiraju da suze dunav kod ns i da izazovu poplave u madjarskoj i austriji i sad ces ti nesto da promenis jer ces ww da bojkotujes ? ili ces da im zoves njihovu inspekciju?
Ako je kupljeno online, a ima manu ide na reklamaciju i ide ta procedura 8 dana za odgovor i ukupno 30 dana za rešavanje reklamacije.Pitanje za poznavaoce materije ili za one koji su iz losih iskustva naucili, da li imam pravo na povracaj novca odmah istog dana kada je nesto kupljeno i vraceno, a ima neku manu? Dakle kupljeno i u istom stanju vraceno nazad bez fizickih ili drugih ostecenja. Ili mora da se ceka reklamacija?
Ako je kupljeno van prodavnice, imaš 14 dana da vratiš bez objašnjenja.Pitanje za poznavaoce materije ili za one koji su iz losih iskustva naucili, da li imam pravo na povracaj novca odmah istog dana kada je nesto kupljeno i vraceno, a ima neku manu? Dakle kupljeno i u istom stanju vraceno nazad bez fizickih ili drugih ostecenja. Ili mora da se ceka reklamacija?
Zapravo... važi uvek kada je prodaja van poslovnih prostorija:To važi za ispravni uređaj, pitanje je postavio za vraćanje robe koja ima manu.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Dakle ako se rukovodimo tvojom logikom da to "nigde ne pise", prodavac moze odmah isplatiti 5% vrednosti robe kupcu i teretiti kupca da je fizicki ostetio robu.
Prema ovom stavu, ako trgovac ne isplati sve što mu je uplaćeno, narušava Zakon.Član 33. Trgovac je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.
Pa dobro, on je vrati jer mu se ne sviđa boja, a oni ako kažu da je neispravan: e, super što ste uradili dijagnostiku i primetili da je neispravan uređaj, ako želite, vodite ovo kao reklamaciju, a ja bih svakako bih želeo povrat novca. Što neko sebi da komplikuje stvar i da im šalje robu na reklamaciju kad može to da obavi sve brzopotezno. I sam si napisao: "posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan". Ovo se odmah vraća roba bez fizičkog oštećenja u bez da je korišćena na način koji nije adekvatan.Odustajanje od ugovora podrazumeva da je vraćena roba ispravna.
Dakle, ne, nego podrazumeva da roba nije korišćena na neadekvatan način.Odustajanje od ugovora podrazumeva da je vraćena roba ispravna.
ne moraju ni da poprave ni da ga vrate da bi odgovorili kupcu o nacinu resenja reklamacije. Tako i jeste navedeno u zakonu.Колико сам схватио, продавци немају шансе да рекламирану робу са територије целе Србије транспортују у сервис, оправе и транспортују назад до купца, у законском року од 8 дана. Зато шаљу поруке да не уважавају рекламацију, а онда или поправе или врате новац ако купац тако тражи.
Могу да наведем за ВинВин којима сам рекламирао купљену робу у два наврата, пре пар година. Оба пута сам прво добио поруку да се рекламација одбија. Први пут сам добио поправљен уређај, други пут сам тражио новац, и све је било коректно. У другом случају се ради о рекламацији годину ипо након куповине, добио сам тачан износ колико сам платио уређај, без умањења.
Danas za sutra ne moze, jer:Ma kakvi, mogli bi oni direktno da pošalju robu ovlašćenom servisu, tako su i radili do pre par godina, nego su bezobrazni. Uređaj može da se transportuje iz bilo kod dela Srbije za Beograd (ili gde god) danas za sutra.
Pa to nije problem kupca to je problem prodavca, proizvodjaca, uvoznika, kurirske firme, distributera i servisa sto svoje medjusobne akte nisu uskladili sa Zakonima. Svu u lancu treba da postuju Zakon.sta kad servis nije nista uradio?
Niko nije rekao da je to problem kupca.Pa to nije problem kupca to je problem prodavca, proizvodjaca, uvoznika, kurirske firme, distributera i servisa sto svoje medjusobne akte nisu uskladili sa Zakonima. Svu u lancu treba da postuju Zakon.
Prijatno sam iznenadjen Tehnomedia radnjom kupio Gorenje ves masinu u sredu popodne vec u cetvrtak ju je isporucili i montriali, navodno iz centralnog magacina u Zaječaru. Jedina mana sto sam morao da mi overe garanciju da idem u radnju opet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari