Ovako, da ja izlozim svoju situaciju.
Naime, odneo sam Asus maticnu plocu u zvanicni servis 31.01. Posle desetak dana, uvazuju mi reklamaciju i kazu da treba zamena. Dakle, 10.02. status radnog naloga se menja u to da treba zamena. Od tada, zamenu nisam jos uvek dobio, iako sam ih vise puta zvao da proverim, uvek sam dobijao isti odgovor da se ceka zamena. Navodno, nema je na stanju. Pre par dana ponovo pozovem, uz zahtev da pricam sa nekim nadredjenim a ne sa sekretaricom. Naravno, nisu me prebacili. Danas sam malo pogledao cene, vidim da je ista ploca oko 19000 dinara, a ja sam je platio 13500. Dakle, da li je moguce da namerno navlace na 30 dana od prijema kako bi mogli imati pravo da mi vrate pare umesto robe? Zvao sam maloprodaju gde sam ja uzeo plocu, imaju je na stanju. Zvao sam drugu "duplo pobednicku" firmu i oni imaju plocu na stanju. Dakle, uvoznik ima ovu plocu, nije space shuttle da se unikatno uvozi.
Pricao sam i sa sluzbom za zastitu potrosaca (igrom prilika, dobra koleginica sa faxa radi tamo) i kaze mi da ja mogu i posle 30 dana da trazim produzenje roka i da zahtevam plocu, ali da ce to verovatno samo da se vrti i dalje i da ce opet doci do isplate. Da li postoji mogucnost da ikako saznam da li je servis uopste trazio od uvoznika plocu? Da li je moguce da su tolike eggare?