Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Mislim da ne mora vlasnik...ako je tako onda bi svi koji kupuju te telefone sa garancijom bili u problemu jer ne mogu da je ostvare
dovoljan je ugovor i racun,a ako je takav telefon kupljen i ima garanciju sigurno prodavac to daje
Dovoljan je ugovor ali pošto je ugovor na ime za eventualnu zamenu uređaja se nameće potpuno jasan ugovor ko mora da se angažuje... U servis može da nosi bilo ko...
 
Ima poente,kao i do sad.Sve zavisi od cene i kupca šta preferira.
 
Hm....
Уговорне одредбе за које се претпоставља да су неправичне уговорне одредбе ако се не докаже другачије

Члан 44.

Уговорне одредбе за које се претпоставља да су неправичне уговорне одредбе ако се не докаже другачије су одредбе чији је предмет или последица:

10) ограничавање права потрошача да препрода робу ограничавањем преносивости гаранције коју је дао трговац;
 
Za Crni petak sam preko Ananasa kupio ručni mikser. Vrlo brzo sam primetio mrlju na jednoj od metlica za mućenje, ali nisam hteo da se akam, međutim, sada se rđa već dobrano vidi i svakako nisu zdravstveno ispravne.
Odneo sam u ovlašćeni servis. Na prvu loptu mi nude druge metlice, ali sumnjam u kvalitet i tih novih, opravdano, a i sam mikser se nije baš pokazao.
Da li imam pravo za povrat novca ili mogu da me ucenjuju sa novim metlicama?
 
Moje iskustvo sa Ananasom je da sve reklamacije rešavaju refundiranjem novca. Bukvalno sam morao da se cimam da ih nateram da mi zamene proizvod, jer je kupljen povoljno sa vaučerom i povraćaj novca mi nije odgovara. S obzirom na to da još nije prošlo 6 meseci, ti biraš način rešavanja reklamacije, trebalo bi da ti vrate novac. Postoje odredbe koje bi mogli da iskoriste da ti samo zamene metlice, ali mislim da to neće biti slučaj.
 
Proverite da li ste dobili nov i neotpakovan bilo koji uređaj koji kupujete (a da se reklamira kao nov a ne outlet i sl.). Ja nisam obratio pažnju jer sam računao kada kupim novo da je novo i dobio sam polovnu Logitech kameru i mikrofon je preslab. Reklamirao, poslali u servis i dobio odgovor:

1713266990193.png

Testirao sam preko Zoom-a na desktopu, brat istu kameru preko Teams-a na laptopu i jedan i drugi morali smo da govorimo mnogo glasnije da bi nas sagovornici čuli. Imao sam ranije kameru iste oznake tako da sam upoznat šta i kako, igrao se podešavanjima... Kada me budu pozvali reći ću im da zadrže i više neću kupovati kod njih. Ovo neznanje će me koštati oko 20€ ali od sada sve što kupim detaljno proveravam.
 
Prošle godine u oktobru uzeo u Yetelu za sina myki satić . Posle pola godine baterija na satiću drži samo neka 2-3 sata što je nedovoljno kada je dete u školi . Imam li pravo na zamenu sata ili da bar stave novu bateriju?
 
Nazad
Vrh Dno