Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ne kuco tebe cu da povedem da mi

Ne kuco sutra cu tebe da povedem da mi budes svedok.
A na stranu to sto u doba kovida traze da se ide do poslovnice.
Ma daj druže pšeš na 3 strane jedno te isto, svaki ti post kao esej !
A u suštini se sve vrti oko jednog te istog, sa gomilom pitanja i potpitanja..
Oni ljudi nisu bili sigurni šta i kako, a call centar i radnici u poslovni i su pričali ono što su znali i šta im je rečeno. Ovi na vrhu, ovi odgovorni verovatno su nešto prećutkivali ili radnicima govorili da odvraćaju ljude od raskida.
Sami radnici su malo toga ali verujem da se nisu trudili da predoče sve mogućnosti nego samo one najlakše i najjednostavnije.
 
Ma daj druže pšeš na 3 strane jedno te isto, svaki ti post kao esej !
A u suštini se sve vrti oko jednog te istog, sa gomilom pitanja i potpitanja..
Oni ljudi nisu bili sigurni šta i kako, a call centar i radnici u poslovni i su pričali ono što su znali i šta im je rečeno. Ovi na vrhu, ovi odgovorni verovatno su nešto prećutkivali ili radnicima govorili da odvraćaju ljude od raskida.
Sami radnici su malo toga ali verujem da se nisu trudili da predoče sve mogućnosti nego samo one najlakše i najjednostavnije.
Da li je tebi to normalna situacija? Sve se vrti oko toga da li oni hoce da postuju zakon ili rade sta hoce.
Videcemo sta ce reci u mom slucaju, podneo sam zahtev, rok 8 dana.
Ali dusebriznici koji ovde brane Telenor i Benchmark su mi smesne osobe.
 
Bio sam u poslovnici i potpisao raskid ugovorne obaveze. Nije formular sa prelaznom na pripejd jer mi je objašnjeno da ukoliko pređem na pripejd tri meseca neću moći da prebacim broj. U potpisanom dokumentu navodi se povećanje cene usluga kao razlog i izmirenje preostalih obaveza.
Znači dve opcije ukidanje ugovora i gašenje broja i druga opcija ukidanje ugovora i prelaz u drugu mrežu.
Telefon nisam uzimao pa po tom pitanju ne mogu da komentarišem.
Osoblje veoma ljubazno i spremno da objasni sve nedoumice, pretpostavljam da je Telenor uvideo problem i trudi se da ga ispravi.
Još jednom pozivam ako neko iz Telenor a čita ove postove da izađu u susret pitanjima u okviru podrške ovde na forumu jer je to svakako u njihovom interesu.
 
Kako sad nema prepaid opcije kad su javljali ljudi da ima i da su baš to potpisali?
 
Da ne bude zabune, ponovicu:

Potpisuje se Sporazumni Raskid bez penala pri cemu korisnik potpisuje OPCIJU 1 ili 2.

Opcija 1 - trajno gasenje i gubitak broja
Opcija 2 - zadrzavanje broja na Telenor pripejdu ili prenos broja u drugu mrezu.
 
@greatgonzo

Ako piše da zadržavaš broj ili nešto slično dobar si. Ako ne, they pulled a sneaky one on ya.
Zadržavam broj plaćam zadnji račun i nemam više ugovornu obavezu počevši od danas. Osnov prevremenog raskida je povećanje cene usluga. Sutra idem da prenesem broj. Na aplikaciji moj telenor stoji paket koji sam i imao do sad samo nema ugovorne obaveze
 
Potvrđujem da se resetuje korisnički staž prelaskom na postpaid i obrnuto. To zaista znači da broj mora ostati još 3 meseca u Telenoru pre ostvarivanja mogućnosti prenosa u slučaju promene pretplatnog modela.
 
Potvrđujem da se resetuje korisnički staž prelaskom na postpaid i obrnuto. To zaista znači da broj mora ostati još 3 meseca u Telenoru pre ostvarivanja mogućnosti prenosa.
RATEL propisuje da broj xxx mora biti u mrezi operatera 90 dana, nevezano da li je prepaid, postpaid ili biznis.
Sve ostalo je proizvoljno tumacenje zaposlenih koji nemaju jasne smernice(ili pak imaju na stetu korisnika, razume se).
 
Ja sam moj slucaj (firma, vise brojeva, mesecni racuni oko 40k dinara, nekoliko uredjaja) dao advokatu, pa cu javiti ovde epilog. Nisam dao zato sto me je Telenor nesto zezao, jer nisam ni probao da ih kontaktiram. Vec sam shvatio da te SVI mnogo ozbiljnije shvataju kada ih kontaktiras preko advokata (osiguravajuce kuce, banke i sl.). A nemam ni volje, ni vremena da se maltretiram, makar i samo u najavi...
 
@vemiessubdentem Onda uloži prigovor Telenoru da osposobe tehničke mogućnosti za to, kao što sam ja zatražio od A1 da ukinu servisne i promotivne poruke (zbog Batuta najpre), potom se obratio RATEL-u da im narede osposobljavanje tehničkih mogućnosti za to, jer je Telenor bio u stanju to da uradi na moj zahtev još 2015. godine.
 
Da li je tebi to normalna situacija? Sve se vrti oko toga da li oni hoce da postuju zakon ili rade sta hoce.
Videcemo sta ce reci u mom slucaju, podneo sam zahtev, rok 8 dana.
Ali dusebriznici koji ovde brane Telenor i Benchmark su mi smesne osobe.
O čemu ti pričaš uopšte ?!?
Zakon mora da se poštuje hteli oni to ili ne..ili snosiš posledice nepoštovanja istog. Razumeš ?!?
E sada što neko (korisnici) razumeju ili tumače nešto pogrešno,svesno ili ne to je problem nas Srba, Balkanaca.. Odeš pitaš, nađeš pročitaš, a ne napamet da tumačiš i izvlačiš nešto iz konteksta. I onda ništa ne znaš i ceo život zbunjen i u zabludi !
Ne razumem šta si podneo, gde, kako, u kojoj formi, na koji način ? Za šta je rok 8 dana ?
Evo ja ću posle napisati svoje iskustvo, koje nije pojedinačni slučaj, nego je takvo pravilo, zakon..a nije tako zato što imam "vezu" ili neko naše slično glupo tumačenje stvari i događaja.
Šta ima ko da brani bilo koga..sve je transparentno, čisto i jasno ko dan !
 
O čemu ti pričaš uopšte ?!?
Zakon mora da se poštuje hteli oni to ili ne..ili snosiš posledice nepoštovanja istog. Razumeš ?!?
E sada što neko (korisnici) razumeju ili tumače nešto pogrešno,svesno ili ne to je problem nas Srba, Balkanaca.. Odeš pitaš, nađeš pročitaš, a ne napamet da tumačiš i izvlačiš nešto iz konteksta. I onda ništa ne znaš i ceo život zbunjen i u zabludi !
Ne razumem šta si podneo, gde, kako, u kojoj formi, na koji način ? Za šta je rok 8 dana ?
Evo ja ću posle napisati svoje iskustvo, koje nije pojedinačni slučaj, nego je takvo pravilo, zakon..a nije tako zato što imam "vezu" ili neko naše slično glupo tumačenje stvari i događaja.
Šta ima ko da brani bilo koga..sve je transparentno, čisto i jasno ko dan !
Kako ti tumacis clan 132 ZOO i clan 459 ZOO. Telenor uopste ne tumaci na nacin koji pise.
Odgovor zvanicni nisam dobio kada dobijem postavicu ga. Zeleo sam da vratim telefon, bez da platim celi cenu telefona odjedanput, a da broj prenesem u A1.
 
Kako ti tumacis clan 132 ZOO i clan 459 ZOO. Telenor uopste ne tumaci na nacin koji pise.
Odgovor zvanicni nisam dobio kada dobijem postavicu ga. Zeleo sam da vratim telefon, bez da platim celi cenu telefona odjedanput, a da broj prenesem u A1.
Da li si bio u poslovni ili se dopisuješ sa njima..mejl, društvene mreže i sl ?
 
Da li si bio u poslovni ili se dopisuješ sa njima..mejl, društvene mreže i sl ?
Bio sam u poslovnici kao sto sam napisao. Dobio sam odgovor neodredjen, odnosno da moraju sve rate da se isplate. Podneo reklamaciju u kojoj sam zatrazio raskid i receno mi je za 8 dana odgovor (SMS, Email).
Poslovnica u Beogradu.
 
Sinoc sam raskinula ugovornu obavezu, i izabrala opciju 2 da prelazim na prepaid/kod drugog operatera. Imam telefon na rate u Mobi (8 rata ostalo), i preko Telenor racuna smart sat (7 rata ostalo). Rekli su mi da nastavljam da placam telefon preko Mobi banke, a da cu sat isplatiti preko poslednjeg racuna. Prepaid se aktivira za dan-dva, nazvace me da mi jave.

Takodje, napomenuli su mi da moram da budem 3 meseca u jednom sistemu da bih mogla da predjem kod drugog operatera.
A1 kaze drugacije:
Screenshot from 2021-11-25 09-00-50.png
 
Raskinuo ugovor, ugasio broj trajno
(nisam morao ali sam tako želeo) vratio telefon, a dodatnu opremu (neki zvučnik, silikonski case I zaštitno staklo) plaćam ceo iznos kroz poslednji račun.
Bio u poslovni i i sve rešio. Moram napomenuti da su službenici u Telenoru bili izuzetno korektni, ljubazni i maksimalno profesionalni.. Svaka čast !
 
Zna li se nesto o novogodisnjoj promociji za postpejd pakete? Razmisljam da raskinem ugovor zbog povecanja cena, predjem na pripejd i onda ulovim neku duplo vise neta promociju ili slicno :D
 
Da nema neko plavi petak kod za gigatron hitno mi potreban danas,da mi posalje na PP ? :D
 
Zna li se nesto o novogodisnjoj promociji za postpejd pakete? Razmisljam da raskinem ugovor zbog povecanja cena, predjem na pripejd i onda ulovim neku duplo vise neta promociju ili slicno :D
Nudi se u Telenor aplikaciji prelazak na drugi paket uz neograničeni internet prvih 6/12 meseci i dodatne GB potom, ali sa standardnim popustima na pretplatu. Možda neko izdejstvuje to i sa 50% popusta preko call centra, kako se bude bližio kraj godine.
 
U poslednje vreme su škrti na popustima, čak ne rade ni uobičajene strategije. Ono što znam da radi jeste da podnesete zahtev za prenos broja u drugu mrežu. Za par dana vas zovu i nude "sjajne pogodnosti". To je trenutak da im tražite 50% na pretplatu, sigurno dobijate. Imao sam taj performans, pomagao prijateljima da se izbore. Malo je igra živaca ali se isplati. Prihvatite ponudu i automatski se briše zahtev za prenos broja.
 
Šta će Telenor da radi sa gomilom polovnih telefona? Da li će biti na KupujemProdajem ili na nekog aukciji?
 
Ma kakav popust... Zove me teta pre neki dan, kaze istice vam ugovor da produzite, rekoh sta nudite. Total 12 za 2149 dinara sa e racunom, a na sajtu isti taj paket 2099..
Kako oni hvataju lepo neinformisane ljude na te idiotske cifre..
Mnogo mojih prijatepja nece da se cima udju u prvu poslovnicu i zakaljuce ugovor.. Onda uzimaju mobilne preko operatera itd.
Nekad pomislim da je do mene problem sto sednem i racunam 🤣

Evo sad cekam decembar da vidim ponude VIPa i nesretnog MTSa pa da "kaznim" Telenor za ovo nepostovanje ugovorene obaveze ako bude neka bolja ponuda 🤞
 
Mislim da je to to što se ponuda tiče, paketi neće biti jeftiniji a cene koje budu za crni petak ostaju do kraja godine
 
Nazad
Vrh Dno