Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ali penale ne mogu nikako da naplate, ni na paket ni na cenu telefona... To su budalastine, dezinformacije, lazi, pokusaji prevare kao i ono sto i dalje, posle x godina od promene zakona, ubedjuju da za prevremeni raskid na zahtev korisnika (nevezano za promene cena/paketa) treba da se plate sve preostale pretplate i rate (umesto onog sta je povoljnije za korisnika).

Oni mogu da
  • raskinu ugovornu obavezu bez penala ili
  • raskinu ugovor/ugase broj bez penala (ako su bas resili da idu glavom kroz zid, rizikuju kazne, tuzbe i sl.)
i ama bas nista vise. Ko je platio u celosti ili preko banke nema nista da placa, ko je na rate uz racun mora da plati sve preostale (po postojecoj, povlascenoj, ne punoj ceni) i kraj price.

Nema tu neke "borbe", ignorises budale, pazis da ne podneses zahtev za raskid ugovora i tako sam sebe zaebes i to je to. Ako ne odgovore u roku, glume ludilo, spamuju i sl. ide prijava, pretnja tuzbom, itd.
 
@antena zašto bi pristali na opciju a) raskid UO bez penala? Šta ih obavezuje? Zakon i Pravila kažu da u slučaju promena cene/uslova korisnik ima pravo na raskid Ugovora bez penala, ne Ugovorne obaveze. Raskid Ugovora povlači i gašenje broja.
 
Zato sto kod njih u pravilima ne postoji ugovorna obaveza a svaki dan je raskidaju bez gasenja broja. Zakon kaze i da korisnici mogu da prelaze na prepaid i prenose broj, ne moze ih Telenor uslovljavati/ucenjivati. Druga je prica kad korisnici bez razloga traze raskid pa idu penali (ali opet ne oni stari, koje u 95% slucajeva pominju).
Bolje pitanje je zasto bi bilo ko pristao na raskid uz penale posle njihove izmene cena tj. zasto slepo verujete botovima iz call centra/drustvenih mreza/poslovnica, kad nista ne znaju, nista se ne pitaju, rade sta im se kaze i na kraju nadrljaju kad se firma ogradi od njihovih "tumacenja" i saveta
 
"Iz Telenora su za Tanjug demantovali tu informaciju i istakli da pri raskidu ugovora korisnik ima pravo da zadrži broj, prenese ga u pripejd ili drugu mrežu, kao i da otkupi telefon." (Krstarica)

"Ukoliko nije saglasan sa promenom cena korisnik ima pravo da zadrži broj, prenese ga u pripejd ili u drugu mrežu, kao i da otkupi telefon, uz prethodno ispunjenje obaveza prema Telenoru." (Danas)

Možda će se sve ipak rešiti na razuman način...
 
Zato sto kod njih u pravilima ne postoji ugovorna obaveza
Ugovorna obaveza je definisana ugovorom, ne postoji ugovorna obaveza sama za sebe, to je element ugovora. Da bi se ugovorna obaveza promenila mora da se izmeni ugovor, npr. nekim aneksom.

Ne možeš da raskineš ugovornu obavezu, možeš da raskineš ugovor ili promeniš elemente ugovora u koje spada i ugovorna obaveza.
 
"Ukoliko nije saglasan sa promenom cena korisnik ima pravo da zadrži broj, prenese ga u pripejd ili u drugu mrežu, kao i da otkupi telefon, uz prethodno ispunjenje obaveza prema Telenoru."
Opet isto. Niko (pa ni Telenor) ne kaže da to ne može da se uradi. Fora je u tome što ne može besplatno da se uradi. Besplatno može samo uz gašenje broja. Sve drugo zahteva isplatu penala i redovan raskid.

Poluinformisani (i još manje obrazovani) novinari ne postavljaju pitanja pod kojim uslovima može to da se uradi. Svi znamo da može, upitno je pod kojim uslovima.
 
Moze besplatno. U Telenoru se majmunisu s izjavama a vi gutate. Da kazu da treba sutra u 5h ujutru da dodjete sa 1000e da im uplatite, vi bi poverovali.
Ugovorna obaveza je definisana ugovorom, ne postoji ugovorna obaveza sama za sebe, to je element ugovora. Da bi se ugovorna obaveza promenila mora da se izmeni ugovor, npr. nekim aneksom.

Ne možeš da raskineš ugovornu obavezu, možeš da raskineš ugovor ili promeniš elemente ugovora u koje spada i ugovorna obaveza.
Raskid ugovora = prekid ugovornog odnosa, gasenje broja.
Raskid ugovorne obaveze = izmena ugovora tako sto se postojeca ugovorna obaveza sa x(x) meseci menja na neodredjeno. Ako nisam 7-8x raskinuo ugovornu obavezu (kod sva 3 operatera) a zadrzao broj, nisam nijednom.
Samoinicijativno, iz nekog svog razloga = placas penale (preostale pretplate, preostale rate, razliku izmedju povlascene i pune cene, sta je povoljnije)
Posle izmena cena/paketa, lose usluge, itd. = ne placas nista
 
U svim situacijama, i zbog lose usluge (mts, telenor) i zbog promena paketa (vip). U Telenoru najlakse, pa u Vipu onako, a u mts najkomplikovanije. A sa penalima jos vise, nekoliko puta sam prenosio broj par meseci pre isteka.
Prosto mi zao sto sad nisam u Telenoru, da vidimo sta ne moze i ko koga
 
Cimao sam ih prošle nedelje na FB, ističe mi ugovor sledećeg meseca (total 4 po full ceni uz promociju duplo više neta) i tražio 50% na total 5, kao javiće se. Sad me zvali (subota uveče?!?) i nude mi neke gluposti kao da sam retard, rekao sam im da prelazim na prepaid još koliko sutra. Sad me zanima, jel za to moram da podnesem zahtev u poslovnici ili može nešto online?
 
Nisam pravnik i ne znam kako to izgleda u praksi ali evo šta sam iskopao.

Telenor se za gašenje kartice poziva na član 11 u okviru njihovih Opštih uslova korišćenja:
Prevremeni raskid i izmena pretplatničkog ugovora​

Pretplatnik ima pravo da jednostrano raskine pretplatnički ugovor pre isteka perioda na koji je zaključen, uz obavezu da Telenoru isplati naknadu štete zbog prevremenog raskida ugovora.

Naknada štete, za pretplatnika koji je pravno lice, utvrđuje se u iznosu koji odgovara zbiru svih neizmirenih/dospelih dugovanja i preostalih mesečnih pretplata počev od raskida pretplatničkog ugovora do isteka inicijalno ugovorenog obaveznog trajanja pretplatničkog odnosa za izabrani tarifni paket.

Naknada štete, za pretplatnika koji je fizičko lice, utvrđuje se u iznosu:
1. koji odgovara zbiru svih neizmirenih/dospelih dugovanja i preostalih mesečnih pretplata počev od raskida pretplatničkog ugovora do isteka inicijalno ugovorenog obaveznog trajanja pretplatničkog odnosa za izabrani tarifni paket, ili​
2. razlike između pune cene usluge i popusta/pogodnosti koje su ostvarene kroz ugovornu obavezu kao i pun iznos maloprodajne cene uređaja po cenovniku Telenora važećem u vreme zaključenja ugovora, ukoliko je pretplatnik fizičko lice uz uslugu kupio i uređaj, po izboru pretplatnika.​

Telenor ima pravo da jednostrano raskine pretplatnički ugovor pre isteka perioda na koji je zaključen, u slučaju da pretplatnik ne izvršava obaveze iz ugovora, uz obavezu pretplatnika da Telenoru isplati naknadu štetu zbog prevremenog raskida ugovora u smislu ovog člana.

Naknada štete iz prethodnog stava utvrđuje se u iznosu koji odgovara zbiru svih neizmirenih/dospelih dugovanja i preostalih mesečnih pretplata počev od raskida pretplatničkog ugovora do isteka inicijalno ugovorenog obaveznog trajanja pretplatničkog odnosa za izabrani tarifni paket. 5

Prevremeni raskid pretplatničkog ugovora u smislu ovog člana podrazumeva deaktivaciju SIM kartice i pretplatničkog broja.

Pretplatnik ima pravo da u toku trajanja pretplatničkog ugovora podnese zahtev za izmenu ugovorenih uslova (promena tarifnog paketa, izmena vremena trajanja ugovora uključujući i prelazak na ugovor na neodređeno vreme i dr.).

Telenor zadržava pravo da, za slučaj Izmena iz prethodnog stava, od pretplatnika potražuje naknadu za promenu uslova koju utvrđuje Telenor u svakom pojedinačnom slučaju.

Problem (po meni) leži u tome što se ovaj član odnosi na prevremeni raskid Ugovora od strane korisnika ali bez konkretnog povoda (promene uslova, ispod minimalnog kvaliteta usluge i sl.). U tom slučaju penali se podrazumevaju i deaktivacija SIM kartice.

U tom smislu, ovaj član 11 nije primenjiv za trenutnu situaciju (raskid zbog promene cene). U ovoj situaciji validni su Član 29 Opštih uslova korišćenja kod Telenora i Član 107 Zakona o elektronskim komunikacijama jer se oni odnose na izmene cena;:

Telenor može da izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove, o čemu je dužan unapred da obavesti korisnika tako što će objaviti izmene na internet stranici www.telenor.rs/sr/otelenoru/onama/uslovi-koriscenja/cenovnici/ .

Telenor takođe može promeniti tarifni paket koji je korisnik izabrao ukoliko on više nije u njegovoj ponudi usled promene poslovne politike. U tom slučaju, Telenor je dužan da obavesti korisnika o nameravanoj promeni na svojoj internet stranici, kao i da mu automatski omogući korišćenje najsličnijeg tarifnog paketa.

Ako se najavljenim izmenama u smislu prethodna dva stava ovog člana bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen na način koji nije na korist korisnika, korisnik ima pravo da ugovor raskine bez plaćanja penala. O izmenama ove vrste Telenor će pretplatnika obavestiti, najmanje mesec dana unapred, i uz dostavljeni račun za pružene usluge.

Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Agencija može propisati sadržaj obaveštenja iz ovog člana.

Kao što vidimo ni u jednom od ova dva dokumenta se ne pominje deaktivacija SIM kartice i samim tim smatram da nemaju pravo na to.

Nisam pravnik i ne znam da li se svaki Član gleda zasebno, ali mislim da je u Članu 11 jasno naglašenu da samo u slučaju prevremenog prekida PO TOM ČLANU ide se na deaktivaciju SIM kartice, dok se to ne pominje u slučaju promene cena.

Takođe, u Članu 11 se pominje mogućnost izmene Ugovora u pogledu vremena trajanja i prelaska na neodređeni ugovor, ali opet podvlačim, Član 11 se ne odnosi na promene/raskide u slučaju izmene cena. Za to je "nadležan" član 29.

E sad, postoji mogućnost da je Član 11 uopšten - njega se pridržavamo u svim situacijama, a Član 29 je tu samo da nas oslobodi penala za prevremeni raskid ako je razlog promena cena, ali nas istovremeno ne oslobađa deaktivacije SIM kartice iz Člana 11. Nisam pravnik i ne znam kako se međusobno tretiraju članovi.

I za kraj najveća konfuzija - Ćlan 11 kaže da možemo da raskinemo Ugovor, plaćamo penale I GUBIMO BROJ, dok Telenor kaže raskidamo Ugovor, plaćamo penale KAKO NE BISMO IZGUBILI BROJ. To se direktno kosi sa Članom 11 gde bukvalno ne piše opcija da nam ostane broj već je formulisano tako da u svakom slučaju prevremenog raskida gubimo broj.
 
Tako je, to ja svo vreme i pricam. Ne moze jedno pise a drugo (svakodnevno) rade a u ovoj situaciji to ne moze vec mora nesto sto i ne pise ili ono sto korisnik nece.
Vec je plan APP, s tim da ako nadrljaju (neko ih prijavi, neko posle zahteva prestane da placa, neko tuzi i sl.) kola se lome na botovima koji lazu korisnike a ne na menadzmentu.

A ti konkretno ili odgovori na onu glupost sto su ti poslali ili cekaj 8. dan pa lepo prijavu https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html
Prekršaj

Član 160

Novčanom kaznom u iznosu od 300.000,00 do 2.000.000,00 dinara, kazniće se za prekršaj pravno lice ako:
31) potrošaču ne izda pisanu potvrdu, odnosno elektronskim putem ne potvrdi prijem reklamacije, u skladu sa članom 56. stav 5. odnosno članom 81. stav 3. ovog zakona;
33) ne odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju na način i u roku predviđenom članom 56. stav 7, odnosno članom 81. stav 3. ovog zakona;
pa onda novi zahtev za raskid, posto imas fore do 9.12.
 
Prvo sam bio u Mobtelu na postpaid ugovoru pa sam prešao napostpaid u Vip. Raskinuo sam ugovor kada su i oni pre x godina odlučili da podignu cene paketa. Sećam se da su i oni isto tupili sa uslovima oko raskida te mora ovako te mora onako. Ali dobro se sećam da sam podneo zahtev za raskid postpaid ugovora i da me prebace na prepaid jer nisam hteo da prihvatim poskupljenje. Tako je i bilo, prebacili su me na prepaid i ostao mi je broj. Pa posle valjda 3 meseca sam preneo taj broj u Telenor i onda potpisao postpaid. Trebalo bi i sada da može tako, Telenor krši ugovor, korisniku ne odgovara i želi da prekine postpaid i pređe na prepaid kod Telenora sa istim brojem. Hajde da ne dozvole direktan prelazak kod drugog provajdera na postpaid ali prekid postpaida i ostanak na prepaidu kod njih bi trebalo da dozvole. Ako to ne dozvoljavaju onda bukvalnu ucenjuju korisnike. Srećom uskoro mi ističe ugovor pa ne moram da se natežem sa njima. Nije to neko posebno povećanje ali je pilićarenje sa njihove strane.
 
@antena Koliko ja kapiram najefektivnije je otići u poslovnicu i podneti pismeni zahtev u dva primerka za raskid ugovorne obaveze sa naglaskom da želim da zadržim ugovor kako bih mogao da prenesem brojeve i sa naglaskom da nije jednostrano bez razloga već zbog promene cene? P.s. pravno lice. Gašenje ugovora je no-go jer onda broj ne može da se prenese?
 
Razlika između "benefitne" i "pune" cene uređaja 😂. Telenor se sprda sa korisnicima. Doduše, oni koji i kupuju telefone preko Telenora I treba da plate...
 
Razlika između "benefitne" i "pune" cene uređaja 😂. Telenor se sprda sa korisnicima. Doduše, oni koji i kupuju telefone preko Telenora I treba da plate...
Da znas da nema skupljih cena od ovih u Telenoru. Meni istice pakte kroz 2 nedelje. Za tu cenu cu uzet box 3 u mts-u (2000din) a ovde imam samo mob za te pare plus nikakav znacajan benefit
 
U temi se hahuktalo kao za Zadrugoviziji 😂
 
  • Funny
Reagovanja: uji
Cimao sam ih prošle nedelje na FB, ističe mi ugovor sledećeg meseca (total 4 po full ceni uz promociju duplo više neta) i tražio 50% na total 5, kao javiće se. Sad me zvali (subota uveče?!?) i nude mi neke gluposti kao da sam retard, rekao sam im da prelazim na prepaid još koliko sutra. Sad me zanima, jel za to moram da podnesem zahtev u poslovnici ili može nešto online?
Ne moraš, a i svakako ništa ne bi uradio, jer radnici u poslovnici i u call centru imaju ograničena ovlašćenja, tj. mogu ti ponuditi samo popust koji imaju kao “promociju”, najčešće do 30%. Da bi ostvario popust od 50% treba da dođeš do tkz. “službe za brigu o korisnicima”.
Ja sam uspeo do njih da dođem, kad sam podneo zahtev za prelazak kod drugog operatera, pošto sam se natezao sa njima za popust od 50% mesec dana. Dakle, pošto sam Telenor korisnik od 1998 god i nikada nisam od njih uzimao telefon, a drali su me godinama ko konjinu, pre nekoliko godina sam tražio popust od 50%, jer sam čuo od par poznanika da ga oni imaju. Zvao sam korisničku službu, od njih nije bilo vajde sem što su mi dali e-mail: [email protected] da pošaljem zahtev. Posle 15-ak dana stigne mi pismo sa odgovorom gde se izvinjavaju bla, bla, bla… i da nažalost mogu da mi daju max. 30%, jer je trenutno takva promocija. Ja poludim i podnesem zahtev za prelazak u VIP. Nije prošlo par dana, zovu me iz Telenora i predstave se kao “služba za brigu o korisnicima” i pitaju zašto prelazim, šta nije u redu…
Naravno, ja po njima drvlje i kamenje, da to što rade nema smisla, da mnogi imaju 50% popust, a u Telenoru su mnogo kraće nego ja… da se natežem sa njima mesec dana i da mi nude popust ko novajlijama… i iz cuga su mi odobrili 50%, pošto se tobože slažu sa mnom, da sam 100% u pravu, da oni imaju neku bazu korisnika sa tolikim popustom i da ja svakako zaslužujem da pređem u nju… uz obrazloženje da su oni jedina služba koja to može da uradi. Naravno, odgovorio sam im na neku poruku koju su mi poslali da odustajem od prelaska u VIP i od tada samo svake godine obnovim ugovor. Doduše, opet me zveknu jedan mesec po punoj ceni paketa, jer zaboravim da pre isteka ugovorne obaveze produžim ugovor pod istim uslovima. Naravno, pošto mi ugovor istekne, a to primetim tek kad mi stigne račun, moram ponovo da ih pozovem za produženje ugovora sa 50% popusta.
 
Dobro procitao sam sve i sta je meni ciniti uzeo sam iph12 na total25 na rate. Sada da placam vise a za te pare npr u A1 imam sve Neo.
Znaci mi da mi ostane taj broj, koristi ga zena, i na kraju cu morati da progutam ovu pricu i da placam ne znam koliko 300din vise.
 
@Shomi22, hvala na opširnom postu, znam ja sve to, ali ne pada mi na pamet da trošim vreme i živce na telenor. Pritom, imam kompanijski mts broj koji služi za poslovne razgovore, paket je jako povoljan i bukvalno je potrebno ispod 1000 dinara svakog meseca moje doplate za sve što mi treba. Ovaj telenor mi je čist trošak, i već koliko danas ću ići da podnesem zahtev za prelazak na prepaid. Držao me je deezer i hbogo, i broj koji već duže vreme koristim, ali može se i bez toga.
 
A šta se dešava sa brojem koji je prenešen iz druge mreže? Na primer 064? Telenor ti "oduzme" taj broj....i šta dalje? Odeš na trafiku,kupiš telenor prepaid ...i dobiješ 064 broj
 
Odeš u komentare i prelistaš ovde temu i vidiš da ovo po medijima što Telenor radi je klasično laprdanje.
Komentar :
Upravo sam zbog promene cena hteo da raskinem ugovor, i sa postpaid-a predjem na prepaid sa zadrzavanjem starog broja, ali su mi u Telenor prodavnici rekli da to ne moze i da ukoliko raskinem ugovor gubim stari broj. Tako da, ovo nisu nikakve navodne informacije sa drustvenih mreza, to su informacije koje su dobijene direktno od zaposlenih u Telenor prodavnici.
Nigde eksplicitno ne kažu da može bez penala da se raskine ugovor i zadrži broj, već razdvajaju ove dve opcije praveći se naivni a glu*i novinari neupućeni u tematiku ne znaju ni koje pitanje da postave.
 
Ako je istina šta kažu advokati Efektive, Telenor će biti u veikom problemu zbog ovog poskupljenja:




Ovo me samo zanima ,jel ima osnova..?Ako ima ,ova stvar će im doneti više problema od prelaženja kod drugih provajdera ..Moraće na reciklažu ovog puta novije modele :) .
 
Znaci po ovome ja njima mogu da vratim Iphone ne moram da ga otkupljujem. Odem u A1 i uzmem za te pare 13.
 
Nigde eksplicitno ne kažu da može bez penala da se raskine ugovor i zadrži broj, već razdvajaju ove dve opcije praveći se naivni a glu*i novinari neupućeni u tematiku ne znaju ni koje pitanje da postave.
Kažu eksplicitno. Oko toga se ne spori. Ugovor se može raskinuti bez penala, a zbog povećanja cena. Sa sajta Telenora:
Postpejd korisnici koji nisu saglasni sa promenom cene tarifnog paketa, u skladu sa članom 107 Zakona o elektronskim komunikacijama, imaju mogućnost da raskinu pretplatnički ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, zaključno sa 8. decembrom 2021. godine u bilo kojoj Telenor prodavnici.

Sa druge strane u tekstu (LINK) Telenor negira da se pri raskidu ugovora gubi broj. Dodatno, komentar daje i NOPS (Nacionalna organizacija potrošača Srbije):
... osnovno pravo potrošača da otkažu ugovor bez ikakve ugovorne kazne i da u tom slučaju ne sme biti nikakvog uslovljavanja.

Jedini je problem što radnici u prodavnicama Telenora i po društvenim mrežama namerno pokušavaju da destimulišu korisnike da raskinu ugovor ucenom da će ostati bez broja telefona, a s druge strane se pojavljuje zvanični stav da niko neće ostati bez broja.
 
@Aleksa111 nigde nije definisano eksplicitno da - potrošać može raskinuti ugovor bez plaćanja penala i zadržati broj. Telenor tvrdi da potrošač može a) raskinuti ugovor bez penala ako se ne slaže sa povećanjem cena i b) raskinuti ugovor i zadržati broj. Nigde ne kažu u istom kontekstu a) i b). Zašto to rade? Zato što ne žele da daju pisani dokaz na koji potrošači mogu da se pozovu u poslovnici i izboksuju ono što žele. Ovako zamenom teza i nejasnim definisanjem odgovora smiruju javnost a u praksi i dalje teraju po starom. Konkreto radi se o dva različita člana njihovih opštih uslova korišćenja (11 i 29). Uostalom, niko ovde na forumu, u komentarima na portalima ni na društvenim mrežama još uvek nije uspeo da raskine ugovor bez plaćanja penala i zadrži broj a zbog povećanja cena.
 
@Aleksa111 nigde nije definisano eksplicitno da - potrošać može raskinuti ugovor bez plaćanja penala i zadržati broj. Telenor tvrdi da potrošač može a) raskinuti ugovor bez penala ako se ne slaže sa povećanjem cena i b) raskinuti ugovor i zadržati broj. Nigde ne kažu u istom kontekstu a) i b). Zašto to rade? Zato što ne žele da daju pisani dokaz na koji potrošači mogu da se pozovu u poslovnici i izboksuju ono što žele. Ovako zamenom teza i nejasnim definisanjem odgovora smiruju javnost a u praksi i dalje teraju po starom. Konkreto radi se o dva različita člana njihovih opštih uslova korišćenja (11 i 29). Uostalom, niko ovde na forumu, u komentarima na portalima ni na društvenim mrežama još uvek nije uspeo da raskine ugovor bez plaćanja penala i zadrži broj a zbog povećanja cena.
Slažem se. Samo kažem da ako kažu zvanično: "pri raskidu ugovora korisnik ima pravo da zadrži broj, prenese ga u pripejd ili drugu mrežu", onda ne smeju da te ucene da platiš penale pri raskidu ugovora (zbog člana 107 Zakona o elektronskim komunikacijama). Naravno, svestan sam da u poslovnicama pričaju drugu priču...

Edit: Evo da dodam i ovo, da se svi još malo više zbunimo situacijom:

Capture.PNG
 
Poslednja izmena:
Meni neki neprijatan operater kaze da moram platiti telefon (placam na rate neki lom) i da tek onda mogu raskinuti ugovor, imam 3 broja i kucni net koji mi uzasno radi i ne resavaju problem, dali moram da platim sve ili mogu da vratim telefon ili kako to ide, da li je po zakonu da mi traze da platim sve unapred?
 
Nazad
Vrh Dno