Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ovo je drugi put da ovaj fond ovako diže cene.
Prvi put je bilo sa Telenor home internetom i ja sam tad ugasio broj.
 
Aktivaciju na drugoj mreži bi svakako platio 300. Ne vredi da zbog 300 rsd odlaziš
 
Prenos broja je besplatan. Ako vam je dosta 10 GB neta onda je INTARIFA kod A1 sasvim OK resenje za 999 din. Nema ugovorne obaveze
 
Meni je važeći Total 5 samo 100 din skuplji ali zbog čitave situacije s radom od kuće jednostavno nemam potrebe za ovolikim paketom (a Total 2 je samo 200din jeftiniji pa ga ne razmatram). Sa druge strane Go Data su siromašni sa minutima. Kontam da mi je najbolje rešenje 2xPrepaid+ u Telenoru gde za 1200 mesečno dobijem 20GB i 10.000 din kredita što će kontam biti dovoljno bar za 500 min mesečno. Zato mi ovaj raskid dođe kao dobra opcija da ne plaćam penale (UO ističe za 10 meseci).

Bio sam 50-50 zbog cimanja za uzimanje novog broja ali me (ako se tako ispostavi) laganje užasno nervira i sada sam prilično siguran da ću raskinuti makar ugasio broj. Ne radi se ni o 750 din uštede na mesečnom nivou nego principima. I ne znam kako je legalno (opet kažem ako se ispostavi tako) očigledno laganje korisnika i dovođenje u zabludu zarad profita.

Sa druge strane, ako ne lažu, nego stvarno imaju potporu u Zakonu da ovo provuku kroz raskid Ugovora za broj, onda okej, onda možda razmislim još jednom.
 
59121BBB-FA0F-466F-8FCB-0DA891A80D83.pngPozdrav,pitanje sta sa telenor home benefitom. Nigde ne stoji cena po kojij se aktivira. Jel to znaci da je free il…?
 
Meni ističe UO za 4 meseca pa ne vredi ni da se cimam. Pitao sam ih i navodno gase broj ako se raskine. Za 400 din ne bih da rizikujem i da se natežem sa njima a posle toga može i promena operatera jer su postali još alaviji. Em su najskuplji em im i to malo.
 
Raskid se isplati jedino nekome ko je uzeo aparat po "povlascenoj" ceni. Dobio je jeftinije telefon a ne mora da "odradi" ugovornu obavezu do kraja. Kapiram da su se preracunali i shvatili da jako malo ljudi uzima telefon tako, i da im nije neka steta da izgube te klijente. Plus ako stvarno gase broj, mnogi ce odustati zbog toga od raskida.
Kada je vip pre par godina ovako nesto uradio, raskidala se samo ugovorna obaveza, a broj je ostajao korisniku. Oni su tada uveli zabranu nove ugovorne obaveze za te brojeve na godinu dana cini mi se...
 
Promena paketa iz aplikacije na manji nije dozvoljena, samo na veći... Za manji mora u poslovnicu :)

Nisam znao za taj fazon...
 
A dobićemo 10 gb koje trošimo u narednih 6 meseci 🤣 🤣 🤣 🤣
Eee tako je to kad firme vode investicioni fondovi. Užas.
Moglo je biti i gore, da nam daju 10GB koje moramo potrošiti u naredna 24 sata :) ili 50 minuta besplatnih razgovora na paketu koji ima neograničeno minuta, baš kao što daruju svakog petka ;)
 
Ja sam pre nepunih mesec dana prihvatio ponudu UO na 2 godine GoData po ceni od 780din, koliko sad da očekujem račun posle ovog poskupljenja ?
 
Istice mi ugovor sada u decembru, ali me jos uvek niko nije kontaktirao. Ja sam pre dve godine uhvatio neku akciju prelazak sa prepaida na postpaid i dobio 50% + na sve to novogodisnja akcija dupli internet na total 8 paketu. Daju li starim korisnicima neke pogodnosti? Kakva su vasa iskustva?
 
Nisi te kontaktirali zato što će nakon 30. novembra da ti naplate punu cenu paketa za total 8, pa im se više isplati da ne obnavljaš ugovor sad :)
 
Već duže vremena je tako.. Ne kontaktiraju nikog više sve dok se sam ne javiš.
 
Gde možemo videti naša prava na raskid ugovora,u sms poruci od Telenora piše na onom linku ,ali tu vidim samo nove cene ?!Naravno da mi tih 100 din ne igra nikakvu ulogu u životu ,ako BiH raskinuo ugovor to bi bilo jer su kod drugih provajdera mnogo jeftiniji telefoni ..
 
Tvrde da mora da se isplati telefon i ako je uzet preko mobi banke. Kako to smeju? Njima su pare puštene od strane banke i korisnik ima ugovor za kredit sa bankom. Odakle njima pravo da uslovljavaju raskid otplatom?

Drugo je telefon preko njih na 6 rata ili dodatna oprema na 24 itd.
 
Možda im nisu puštene pare ,možda ne funkcioniše kao u drugim okolnostima ,s obzirom da je mobi banka do skora bila njihova ..
 
Mobi banka je u vlasnistvu PPF fonda kao i "Telenor".
 
Nebitno u čijem je vlasništvu. Ugovor je sa bankom, ne sa Telenorom. Nisam pravnik, zato bi bilo lepo da neko ko se razume pojasni, kako mogu da uslovljavaju otplatu kredita drugom pravnom licu? Pogledao sam i ugovor i aneks i opšte uslove, ni reči o tome.
 
A ko te uslovljava, call centar botovi koji ne znaju sta imaju u ponudi a ne kako se sta racuna i raskida...podnesi zahtev napismeno, kad dobijes sta/koliko da platis ulozi reklamaciju pa ako se i dalje prave ludi pravac inspekcija, advokat, NBS, itd.
 
C7B0D185-B4FA-4EA7-B0DF-B067D6318B4F.jpegIstice mi ugovor sada u decembru, ali me jos uvek niko nije kontaktirao. Ja sam pre dve godine uhvatio neku akciju prelazak sa prepaida na postpaid i dobio 50% + na sve to novogodisnja akcija dupli internet na total 8 paketu. Daju li starim korisnicima neke pogodnosti? Kakva su vasa iskustva?
Eto gde mozes da obnovis ugovor :) vrhunska ponuda samo baci pogled ;) To ti je inace na pocetnoj strani telenor app
 
Zvao sam call centar. U slučaju raskida ugovora (nemam telefon, samo tarifu) ne moram da plaćam nikakve penale ALI broj telefona ostaje Telenoru. Ukoliko želim da zadržim broj telefona onda se ide na redovan raskid tj plaćam penale za raskid ugovora (u mom slučaju, Total 5 do septembra 2022 ispadne oko 17-19k).
Kada je VIP uradio nesto slično pre oko ~5 godina raskid ugovora je značio automatski prelazak na prepaid, a telefoni kupljeni po sniženoj ceni (tada nije bilo na rate valjda) su ostajali korisnicima nebitno koji iznos popusta su ostvarili), istina po poslovnicama su pričali drugačije, ali kad se sve završilo tako je ispalo i mislim da je baš puno korisnika ovog foruma raskidalo ugovore.
 
Kada je VIP uradio nesto slično pre oko ~5 godina raskid ugovora je značio automatski prelazak na prepaid, a telefoni kupljeni po sniženoj ceni (tada nije bilo na rate valjda) su ostajali korisnicima nebitno koji iznos popusta su ostvarili), istina po poslovnicama su pričali drugačije, ali kad se sve završilo tako je ispalo i mislim da je baš puno korisnika ovog foruma raskidalo ugovore.
Potvrdjujem licnim primerom da je bilo ovako. Uz natezanje, i moje pisanje RATEL-u...
 
Vrh Dno