Šta je novo?

VAZNO OBAVESTENJE za sve vlasnike Gainward 4850 Golden Sample!

Meteorain

Slavan
Učlanjen(a)
22.06.2006
Poruke
35
Poena
310
Moja avantura sa ovom karticom pocinje pre vise od dva meseca, tacnije 4. septembra kada ju je moj brat kupio i od tad nikako da se izborim sa problemima.

Naime, desavalo se da u pojedinim igrama izbaci crn ekran neko vreme pa se vrati ili ponekad posle crnog ekrana sledi VPU recover i ati2dvag.dll -Driver stopped working-. U nekim igrama su falile texture a ponekad se desavalo da i komp zamrzne sa izmrljanim texturama po ekranu!

Prvo smo olako shvatili problem i mislili smo da je problem sa drajverom i tim igrama i da se nece previse cesto desavati.

Medjutim posto su se pomenuti cudni problemi nastavili nepromenjenim intenzitetom odlucili smo se za cistu instalaciju sistema od nule sa drugim drajverima iako smo imali najnovije u tom trenutku (8.8). Instalirali smo 8.7 i potpuno iste stvari su se desavale, tada smo shvatili da definitivno sa karticom nesto nije u redu.

Posle dosta guglanja naleteo sam na lowyat forumu na sledece obavestenje!

IMPORTANT ANNOUNCEMENT TO ALL GAINWARD 4850 GOLDEN SAMPLE & CUSTOM COVER USERS

To all Gainward 4850 GS & CC users who bought their cards from 15th August till 10th Sep 2008:

If you face any black screen problems during usage or gameplay, please inform us and we will swap the card 1-to-1 for you with the latest batch of Gainward 4850 GS. This should solve the problem.

To all regulars here, please help notify users who have this problem re this exchange program. Thank you very much.

Procedure for 1-to-1 exchange:

1. This exchange is only for users with black screen problem. Please be sure.

2. Come to our office (address below) to collect your new card. Call our Technical Dept 03-21488337 before you come. Mention 4850 GS black screen problem card exchange.

NETRAID SDN BHD (674948-U)
Suite 823, 8th Floor, Sun Complex, Jalan Bukit Bintang,
55100 Kuala Lumpur, Malaysia. (near Low Yat Plaza)

Tel: (603) 2148 8337
Fax: (603) 2148 0337

3. For outstation users, notify us by email to [email protected] and post the card to us. We will then post back a new card to you once we received the faulty card.

We are very sorry for the inconvenience caused due to an unstable chip in few cards (not the whole batch). We will make it up to the users affected by this unfortunate incident. notworthy.gif

We want to state clearly that the LATEST batch (Sep 18th onwards) of Gainward 4850 Golden Sample and Custom Cover will NOT have this problem.

THIS EXCHANGE PROGRAM WILL END ON 15-OCT-2008. PLEASE SEND YOUR CARD BACK ASAP.

Dakle pojedine kartice iz serija koje su proizvedene pre 18. septembra su falicne tako da smo odmah zatrazili zamenu.

Mnogi su se vec zalili na black screen problem na pomenutom forumu i trazili su zamenu, a u nekim postovima se pominje da nove 4850 Golden Sample kartice imaju niklovane heatpipe-ove umesto bakarnih i to je nacin na koji moze da se provali da li je kartica iz nove ili stare serije.

Na inicijativu prodavca provrteli smo 3DMark06 koji nije uspela da prodje.
Stala je na Fill Rate - Single Texturing testu, prvo crn ekran zatim zamrljane texture i zamrzavanje kompjutera ili VPU recover (ako ima srece).

Odmah je poslata na reklamaciju distributeru.

Bitno je napomenuti nekoliko stvari vezano za tu karticu koji smo poslali na reklamaciju:

1. Kupljena 4. septembra, bakarni heatpipe-ovi -> znaci sigurica stara serija
2. Svi testovi radjeni na svezem sistemu WinXP SP3.
3. Isprobani drajveri 8.7 i 8.8 (potpuno isto)
4. Imala je default brzinu ventilatora zakucanu na 6% (oko 700rpm), koja se povecavala na oko 900rpm tek kad GPU prebaci 60C.
5. Crn ekran se nikad nije javljao odmah vec iskljucivo posle 30min do 1h igranja ili par uradjenih Fill Rate - Single Texturing testova u 3DMark-u 06.
6. Temperatura za GPU je isla max do 70C a memorije do 80C.
7. Posle pucanja 3DMark06 odlucio sam da prodjem svaki od testova posebno po nekoliko puta kako bi utvrdio koji test joj najvise smeta :type:
Stavio sam da odradi svaki test po 5 puta i neverovatno je da je sve 3D testove je prolazila bez problema i po nekoliko puta ali je uvek padala na Fill Rate - Single Texturing testu gde se uvek pojavljuje prvo crni ekran i posle nekoliko sekundi ili VPU recover ili zamrzavanje sistema!
8. Prolazila je cak i Fill Rate - Multi Texturing kao i sve ostale Pixel i Vertex Shader testove.

E sad dolazi interesantan deo price...

Proslog petka (7. nevembra) stigla nam je nova kartica (posle 25 dana cekanja) sa navodno novim serijskim brojem ali sa istim bakarnim heatpipe-ovima! Tu mi je vec nesto bilo sumnjivo, ali ok, nisam hteo da cimam coveka da testira u radnji karticu jer razmisljam... nemoguce da su kod nas jos uvek u prodaji kartice proizvedene pre 18. septembra.

I tako prvo sto sam uradio kad sam kuci upalio komp pogledao verziju drajvera i brzinu ventilatora koja mi je zapala za oko jer je ovaj puta bila po default-u na 50%, dakle ipak se BIOS razlikovao u odnosu na staru...

...ali... nakon uradjenih desetak Fill Rate - Single Texturing testova ispalo je da je brzina ventilatora jedina stvar po kojoj se razlikuje od stare, ponovo Black Screen of Death :mad:

Jedino sto sam primetio je da joj u 3DMarku treba vise vremena da izbaci crn ekran nego prethodnoj kartici. Kod prethodne se ponekad pojavljivao i na prvom ili eventualno drugom, trecem Single Texturing testu dok je novoj trebalo 7 - 15 ponavljanja.

Sto znaci... ili su nam poslali karticu koju je vec neko prethodno poslao na reklamaciju :mad: ili u PIN-u jos uvek imaju na lageru kartice iz starih serija (pre 18. septembra) sto je prilicno nemoguce :trust:

Mozda ne bi bilo lose da svi koji su imaju ovu karticu odrade Fill Rate - Single Texturing 3DMark06 test sa dvadesetak ponavljanja na default brzini ventilatora kako bi utvrdili da li je ispravna posto se definitivno pokazalo da bas on najvise stresira deo GPU-a koji izaziva probleme.
 
Jos jedan dokaz zasto smo tu gde jesmo.
Koliko je prodato golden sampleova, koliko ce se njih vratiti prodavcu. Bas bih voleo da vidim prodavca, koji ce o svom trosku, vratiti u Holandiju 100-tinak kartica.
 
pa valjda ce gainward to da nadohnadi.

Pa brale moj tu je trzisna inspekcija ako nece da zamene kartu a gainward izdao zvanicno saopstenje
 
I ja sam imao problema sa prvom koja je odmah pravila probleme, evo zamena je radila dva meseca odlicno, ali mi se desi sada da kada igram online UT3 da se igra zamrzne i po nekoliko puta. Nekad pomogne Ctrl+Alt+Del, a nekad samo reset.
 
Poslednja izmena:
a koja firma ako neko zna vec iam tu novu seriju da uzmem odmah!!!
 
Nije to neka nova stvar, samom Gainwardu se to desilo pre nekoliko godina sa nVidia 6800GT karticama, neke su zamenili za nove a nekima su vratili novac. Dešava se, važno je da ovaj proizvođač ne ćuti o tome već priznaje grešku i izlazi ljudima (kupcima) u susret. Na muci se poznaju junaci.
 
/\ istina, jako je lepo shto su priznali greshku.
 
Jedini problem koji sam ja imao je pucanje drajvera kad sam igrao dawn of war : soulstorm sa popaljenim filterima i max podesenom kvalitetu u catalyst-u (gasenje i stavljanje na minimum je resilo problem)

Imam onaj sa niklovanim heatpipovima
 
Sto znaci... ili su nam poslali karticu koju je vec neko prethodno poslao na reklamaciju :mad: ili u PIN-u jos uvek imaju na lageru kartice iz starih serija (pre 18. septembra) sto je prilicno nemoguce :trust:

Nije nemoguce: ako su je uvezli chim je izashla po velikoj ceni i tu cenu drzali dosta dugo onda je moguce...
 
Vrh Dno