Šta je novo?

Uplati mi dopunu - Nova vrsta SMS prevare u Srbiji

Sad vidim da postoji i ova tema. Meni je stigla slična poruka pre par dana, samo toliko mi je nebitno bilo da sam i zaboravio na nju. Eto čak je nisam ni obrisao pošto sam je totalno ignorisao, pa mogu da vam prenesem broj ovde.

Broj prevaranta je: 062/8260443

Poruka je tipa u supu sam, udario sam auto bla bla objasniću ti, treba mi kredit hitno, hvala, izvini i tako dalje.
 
Pazi da neću :)
KA2WX.png

Inace broj je isti, kao u jednoj poruci na prethodnoj strani 065 55 307 58

Isti broj, ista poruka
 
Poslednja izmena:
Kum je ovo mi je novi broj mozes li mi uplatiti nesto kredita ja sam u hitnoj nije mi dobro aj molim te

065 5766 142
 
Što je naj crnje, jutros oko 9 kad sam ustao i vidim poruku, u prvom trenutku sam pomislio, evo ga ovaj moj drugar koji non stop menja brojeve, i sve nešto traži pozajmicu, doduše, uvek je i vraća. A još ja znam dosta viceva i pomislih, evo ga ovaj rešio da on ispriča neki nov meni... Međutim druga misao koja mi je prošla kroz glavu, ako nije potpisana poruka, i još ima ovo "cmok cmok", tu nešto ne valja. Ukucam u google, pogledam i ovde u temi, kad ono isti broj, ista poruka.

Ali ako je meni sa istog broja stigla poruka i MareBG primio istu poruku sa istog broja, pitam se kolko li je taj neko poslao poruka, i koja je verovatnoća da stigne i njemu i meni ista poruka sa istog broja?
 
Tako nesto sam i ja razmisljao... Kako se njima isplati da salju po neampojmakoliko poruka??? I to kosta...
 
Moguce da imaju paket sa neogranicemim brojem poruka, pa preko kompa puste neku skriptu koja automatski salje redom svim brojevima...
 
Devojci upravo stigla ova poruka. Da li su svi kojima je stigla ova poruka na Telenor mreži? To mi je malo čudno................
 
KO je po zakonu zadužen za reševanje ovih problema? Operater ili neko drugi..
Ovde je reč dakle i masovnoj pojavi kojom neko zloupotrebljava mrežu. Zar nebi trebalo da reaguje bar operater ili oni reaguju smao ako neko njih ošteti a za korisnike ...
 
Problem je u tome što svako od nas dobije po jednu poruku i 95% ljudi se ne upeca, i misli da je neko pogrešio broj i ne preduzme nikakvu akciju, i operater nema razloga da odreaguje, osim po pritužbi drugih korisnika, kojih u ovom slučaju nema. Očigleno da ovi mangupi imaju koristi od ovoga, čim toliko forsiraju. Jel neko zna, da li on može recimo da podigne pare sa tog telefonskog broja na koji mu neko uplati, ako mu se recimo nagomila par hiljada dinara? Ili samo može da ih koristi za telefoniranje?
 
Moze da ih proda drugome kao dopunu, tipa das mi 400din a ja tebi uplatim 500.
 
Koliko znam, može da plati i račune za struju telefon i tako neke stvari.

Edit: Na telenoru može da prebaci novac, ako ima aktiviranu uslugu PlatiMo:

Aktivacijom PlatiMo servisa dobijate novu SIM karticu sa starim brojem i kvalifikovanim digitalnim sertifikatom. Jednostavnim pritiskom na samo jedno dugme moći ćete da:

plaćate svoj Telenor telefonski račun
izbegnete redove i gužvu na platnim mestima
budete opušteni jer ste brzo i bezbedno platili račun
dopunite bilo koji pripejd broj u Telenor mreži
prebacujete novac sa svog računa na račun drugog korisnika koji ima aktiviranu ovu uslugu
plaćate i sve ostale mesečne finansijske obaveze (uz prethodni dogovor sa svojom bankom)
 
Poslednja izmena:
Do pre nešto više od godinu dana je bio u Telenoru, a početkom decembra prošle godine je prebačen u mts mrežu.

Inače je broj iz 2004. kad sam uzeo prvi postpaid u Mobtelu.
 
Izgleda da je generalno problem sa Telenorom. E sad treba krenuti sa prituzbama, ali mislite da će nešto biti od toga, da li će prestati? Hmm čisto sumnjam...
 
Ako je prenet to znaci da moze lako da se identifikuje :)

Grupna zalba/tuzba resava stvar.
 
Ma kakvi bre ljudi, nema od toga nista. To je broj uzet za 200 kinti na trafici. I kako ga iskljuce kupice drugi broj i nastavice sve po starom s drugog broja.
 
Hipotetički eksperimet.

Uzmi koliko hoćeš tih kartica od 200 kinti i počni da bombarduješ vladu recimo kao glavu države pa da vidiš kako su efikasne službe. Poenta je ovde da pošto su oštećeni potencijalni korisnici (i smao uznemiravanje je šteta da s enejave oni i kažu pa ko im je kriv što su uplatili) ond anikom ništa
 
Aj nek se jave oni kojima je vise od jednog puta stigla poruka za iznudu kredita... Mislim da takvih nema jednostavan potez delete sms i nakrivis kapu,pa bar 20 poruka godisnje dobijam od nepoznatih brojeva i minimum toliko poziva,poruke iskuliram sem ako nije potpisana pa pozovem da vidim o cemu se radi, a obicno me zovu neke slabovide babe i dede i traze Mirka, Stanka itt... Dizete frku ni oko cega,odnosno ovo bi moglo da se nazove sms prosjacenje... niko te ne bije po usima da bilo sta uplacujes,ako vec toliko sumnjas pozoves broj i vidis o cemu se radi...
 
Pošto si jako duhovit jer ti organizovanu prevaru koja poprima razere epidemije porediš sa slučajevima kad neko okrene pogrešan broj onda je diskusija na oo temu s atobom mora voditi u istoj ravni.

Dakle druže jedan zanimljiv citat samo za tebe

Ilija- "... e pa oće centrala da pogreši jednom, ali ne sto puta. Slušajte druže možda ste dobili pogrešan broj, al ste dobili onoga kog ste tražili..."

 
Iskreno druze meni vise smeta sto me drzava pljacka na svakom koraku,nego neki tamo balavac koji nema pametnija posla nego da smara ljude porukama uplatite mi kredit...

Pre nekih 2 meseca sam primio doticnu poruku "Kume u hitnoj sam..." ... pozvao kuma,ispricali se, i posle ragovora obrisao poruku,posle toga nisam dobijao nista slicno...
 
Vrh Dno