Šta je novo?

TS IPTV Informacije, cene, itd.....

Je li ikome deativiran HBO? Ja prvo odjavio 31.1 pa 2.2 ali HBO kanali i dalje rade, preko chat-a i meil-a se prave ludi. Naravno, odjava izvršena preko broja 0800 100 100, opcija 3...do sada su odmah deaktivirali, samo čekam februarski račun da vidim da li će i koliko dana uračunati u cenu.

Pa ako i dalje stoji na moj mts, naravno da će naplatiti. Nešto nisi onda dobro uradio ili ispratio korake, uneo dobar telefon.

Za par sati od poziva, je ugašeno i nestalo sa moj mts.
 
  • Like
Reagovanja: NAS
Pa ako i dalje stoji na moj mts, naravno da će naplatiti. Nešto nisi onda dobro uradio ili ispratio korake, uneo dobar telefon.

Za par sati od poziva, je ugašeno i nestalo sa moj mts.

Ja nisam niti lud niti blesav niti mi je prvi put da odjavljujem na ovaj ili onaj način. Sve radio po uputstvu preko telefona. Tek su me večeras naknadno obavestili da imaju neki problem i da će u najkraćem roku deaktivirati uslugu.
 
  • Like
Reagovanja: NAS
Ja sam dva puta odjavljivao sa fiksnog i uvek je bilo nesto tipa za odabrani broj telefona je vec podnet zahtev za ukidanje. Naravno nista nije bilo ugaseno. Sad sam pozvao sa mobilnog i kao zahtev je prihvacen! Ko tu koga...Zvacu sutra call centar. Mora pasti zalba.

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: NAS
Ja sam dva puta odjavljivao sa fiksnog i uvek je bilo nesto tipa za odabrani broj telefona je vec podnet zahtev za ukidanje. Naravno nista nije bilo ugaseno. Sad sam pozvao sa mobilnog i kao zahtev je prihvacen! Ko tu koga...Zvacu sutra call centar. Mora pasti zalba.

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

Kod mene je ista situacija, jedino što me večeras obavestiše da je kao neki problem i da će deaktivirati u najskorijem roku. Naravno da im ne verujem i da ako sutra ne deaktiviraju onda se mora zvati call centar da se vidi što nas zezaju. Nikad nisam imao nikakvih problema oko odjavljivanja, kako HBO, tako i ostalog.
 
Vmy7E1c.png



Evo kad sam ja zvao, u 22h je isključeno.
 
Smilovali su se i isključili ili noćas ili rano jutros. Ostaje da sačekam mart i da vidim da li su naplaćena 2 februarska dana, ako budu naplaćena onda lepo sledi svađa sa njima ili šta već. Možda su korisnicima u BG odmah ugasili, ostalima kasnije, možda nešto drugo, elem, neprofesionalnost sa njihove strane pokazana po ko zna koji put. Prema meni prvi put problemčići ali drugi su imali problema i problema.
 
Telekom nas šiša kako stigne a kad treba da se naplati racun onda se svega sete......
Jajare

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: NAS
@miki

Čekao si poslednji trenutak (31.01) da bi odjavio i onda bi se svađao zbog dva naplaćena dana? :d

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: NAS
A što se ne bi svađao? Zašto Telekom ne bi napravio da može da se odjavi iz menija isto kao što može da se kupi/aktivira iz menija? I zašto ne bi naplatu vodili do trenutka traženja deaktivacije, a ne do trenutka same deaktivacije, koji zavisi samo od njih? Zašto korisnik uopšte treba da brine i proverava kad će oni da se smiluju da deaktiviraju ako je bio savestan i na vreme tražio odjavu?

Kad treba oni da zarade na tebi, to olakšaju maksimalno, a kad ti treba da smanjiš svoje troškove, to je onda uvek najkomplikovanije moguće i još ni to ne mogu da ne zeznu pa ostane aktivirano dodatnih nekoliko dana.

Ceo sistem je napravljen u korist operatera (ne samo kod Telekoma) i onda korisnik treba još da im poklanja pare kad oni nešto zajebu. :wall:
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: NAS
Ceo postupak odjave je toliko sad jednostavan i pozivom od 90 sekundi se sve završi. I da postoji opcija odjave kroz meni ona bi trajala duže.

Ne treba čekati zadnji dan, mada sam i sam odjavio 31-og u 18:25h.

Zašto korisnik uopšte treba da brine i proverava kad će oni da se smiluju da deaktiviraju ako je bio savestan i na vreme tražio odjavu?

A ko će da brine ? Korisnik je i sam aktivirao 2 meseca gratis...
 
@miki

Čekao si poslednji trenutak (31.01) da bi odjavio i onda bi se svađao zbog dva naplaćena dana? :d

Sent from my MI MAX using Tapatalk

Dobro, kažem to hipotetički. Naravno da se zbog dva dana neću cimati, nego se ovde radi o nečem drugom. O nekim principima i tome slično. Mare sa Dorćola odjavio par sati posle mene i deaktivirano mu istog dana a meni tek posle 3 dana. Eto o čemu se radi, o tome i tako nekim sitnim stvarima gde se Telekom blamira. Dugo sam njihov korisnik, možda nekad bilo par nekih sitnih intervencija, sve brzo rešavano, nego ovakve sitnice znaju da nerviraju, jer ispalo je da sam 2 puta zvao i preko automata odjavio, da prošla 3 dana i tek posle prepiske na chat-u oni se smilovaše da deaktiviraju. Neće niko crći sve i da naplate tih par dana nego se radi o principima i njihovom povremenom neprofesionalizmu. Znaju da iscimaju eto nas nazovi tehnološki pismene ljude, a šta sa ljudima koji su stariji ili nemaju pristup raznim portalima i sl.
 
Ja nisam cekao zadnji momenat nego sam 29.01. sa fiksnog zvao 0800100100 i satro odjavio. Potom sam zvao i 30.01. I opet nista. Sinoc pozovem sa mobilnog da odjavim a jutros nazovem operatera. Kaze zena iz MTSa da je sistem preopterecen i da ce svima biti ukinuto cak i ako su se danas odjavili. I da za slucaj i da stigne racun za februar sa HBO stavkom, ulozim reklamaciju i da ce ista svakako biti prihvacena.

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: NAS
Tačno sam znao da im sistem ''preopterećen''. Bednici. Pretpostavio sam da neće naplaćivati ovih par dana što su prešli preko 1.2. jer krivica je samo njihova. Krajnje je vreme da naprave neki sistem gde neće biti zagušenja i ovakvih stvari kada hiljade korisnika navale u ovom slučaju da odjave uslugu.
 
  • Like
Reagovanja: NAS
Krajnje je vreme da naprave neki sistem gde neće biti zagušenja i ovakvih stvari kada hiljade korisnika navale u ovom slučaju da odjave uslugu.

Ja ipak mislim da je krajnje vreme da uopšte i prestanu sa ovakvim akcijama. Teško da na ovaj način i dobijaju nove korisnike za takve pakete, već samo muke sa ovima što bi samo da freeleech-uju. :)
 
  • Like
Reagovanja: NAS
To bi bio jako pametan potez.
 
Da li je neko raskinuo iptv i potpisao novi ugovor da bi dobio ovaj 6mesecni probni period?
Meni istice sad box2...pa hteo da otkazem iptv ostavim fixni...i da sutradan potpisem novi iptv sa 6 meseci probe...ali u jednoj poslovnici kazu ne moze...u drugoj moze...na call centru moze ali na nekog drugog...
 
  • Like
Reagovanja: NAS
Ja jesam radio tako, ali ne za ovu promociju sad. Bila je za 50 % za nove.

I potpisao sam odmah, a ne sutra ;)
 
Znaci ipak ce moci...ako ne na mene onda ima tata..brat...drugari..komsija[emoji3] juricu ih ovih dana..
 
Ma naravno da će moći. Meni je tako uradila ugovor, nisam ni nosio ni opremu...

U fazonu neću više tv, završi sve, u minuti se predomisliš i postaneš novi korisnik.
 
Meni nisu dali ,raskinuo box ,i hteo da uzmem ,kazu ne moze samo novi korisnici.
 
  • Like
Reagovanja: NAS
Moje iskustvo iz poslovnica...znaci proseta se od delte...usce..big centar..knezu..moze ali ne mogu na sebe ali moze tata brat drug komsija...od opreme se vraca modem ..stb uredjaj daljinski...strujni adapteri...dok mi u merkatoru rekla ne moze...nikako ..tako da ti otidji u drugu poslovnicu...jer i njima je cilj da sto vise imaji ugovora na sebe ...veca plata...
 
  • Like
Reagovanja: M J
Hteo sam da pitam da li i dalje ljudi imaju probleme sa slikom sa novim instalacijama ( novim uredjajima), i koliko se ti problemi javljaju, pitam da znam da li da se sa Box 2 prebacim na BOX 3 a kao dugogodisnji njihov korisnik dobio sam i ekstra mesece po 1 dinar u odnisu na originalnu ponudu.

Posto sam pocetnik hteo sam da pitam kako se zove kabl koji povezuje ruter sa STB posto ce mi trebati neki vece duzine posto ste vi ovde rekli da su oni koje daje telekom manje duzine.
 
RJ 45, odnosno lan kabl.
Iako imam fantadticnu liniju zna ponekad iptv da zabode na sekundu, cuje se zvuk orvo pucketanja i posle toga malo se zaledi slika, sve to traje 2 sekunde...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Uzeo sam mts TV na probni period od 6 meseci i odlucio da ukljucim HD paket, zbog LS najvise. Medjutim, svi HD kanali nenormalno seckaju. Da li je moguce da nema dovoljno protoka za HD kanale? Nemam njihov internet, samo fiksni telefon.
 
Posto ne mogu da izmenim prethodni post, moram ovako.

Pristupio sam modemu preko wifi-a i ovo su parametri koje sam dobio. Ovo nije dovoljno za HD kanale, zar ne?
 

Prilozi

  • Screenshot_2018-02-20-22-41-20.png
    Screenshot_2018-02-20-22-41-20.png
    252.5 KB · Pregleda: 161
Malo ispod 7 Mbps su ti pustili na portu. Ne sećam se koliko na novoj/huawei IPTV platformi "troši" za HD kanale, 6 ili 8 Mbps?
 
Ocigledno 8Mbps. Jasno mi je da su malo ispod 7 pustili, a vidim i da mi je neki max 14Mbps... da ih zovem i da zatrazim da povecaju kako bi mogao da gledam HD kanale bez problema?
 
Ocigledno 8Mbps. Jasno mi je da su malo ispod 7 pustili, a vidim i da mi je neki max 14Mbps... da ih zovem i da zatrazim da povecaju kako bi mogao da gledam HD kanale bez problema?

I meni je tako seckalo prvo veče. Odmah sutradan se stabilizovalo sve bez ikakve intervencije.
 
@Shimec

Cimaj ih odma, nemoj čekati.
 
Nazad
Vrh Dno