Dakle HOROR film!!!
Pre 20 dana sam uzeo MIK od Telekoma i podneo zahtev za TotalMix.
Pre nnedelju dana sam od SBB-a dobio opremu sve lepo povezao ali je protok i dalje bio kao kod Telekoma 1.5Mbps a trebalo je da bude 16Mbps
Pozovem SBB pošto je bila subota kažu biće rešeno najkasnije do ponede...u ponedeljak ništa...utorak...pozovem SBB oni kažu idi razduži opremu u Telekomu, ja odem i zaposleni u Telekomu mi kaže kako ne sme da primi opremu nazad sve dok ne prebace port kod novog provajdera, kaže "pozvaćemo vas kad bude bilo potrebe da se vrati oprema"
sreda...ništa...
četvrtak...ništa...
petak tj danas (već mi izlazi pena na usta od besa
) ja ponovo pozovem SBB i ponovo dobijem odgovor kako ne mogu da mi puste njihov protok od 16Mbps sve dok ne odem i razdužim opremu u telekomu, e onda ja njemu ispričam koji sam odgovor dobio u telekomu i čovek se nađe u čudu, kaže čekaj, čekaj sigurno ste niste razumeli, ja mu kazem da nema tu šta da se ne razumemo, ja doneo opremu stavio im ispred nosa, a oni odbijaju da preuzmu.
Onda sam dobio jedan broj telefona i rečeno mi je da odem opet u telekom i da zahtevam da prime opremu nazad, a ko neće da im dam taj broj da pozovu i da se oni objasne...
Tako je i bilo, krenem ja u telekom, modem pod mišku, stanem na pult za čekanje kod iste radnice i krenem da joj čupam kosu, da joj udaram glavu od onaj pult, pa sam krenuo da je besim lan kablom...kmmmm to se sve dešavalo u mojoj glavi dok sam čekao da dodjem na red :-devil-:
Dodjem ja na red i ipak progutam knedlu u grlu i smireno pokušam ponovo da joj objasnim moj problem, ona se seti slučaja i ponovo krene da mi objašnjava kako ne sme da preuzme opremu, čak je otišla i do ševa da se konsultuje sa njim ali je on potvrdio isto, e onda ja njima dam onaj broj telefona da pozovu...
njihov razgovor: ahammmm, ahaaaa, da, da, ahammm , pa meni aplikacija ne pokazuje da je poslat zahtev, a kad ste vi poslali zahtev? ahaammm, da, da...evo daću vam korisnika...
i onda meni tamo neki čova objasni kako se taj nalog jelte negde "zagubio" i kako je kod telekoma ta procedura dosta komplikovana i da mi MILION % garantuje da ću u ponedeljak imati pripadajući protok i da u ponedeljak vratim opremu telekomu...
E sad da rezimiramo, šta je veća verovatnoća da su mi iz SBB poslali opremu, a da se niko se nije setio da pošalje telekomu zahtev i da nakon 5-6 obavljenih poziva sa operaterima iz SBB takođe niko nije prosledio zahtev ili je jednostavno neko iz telekoma "zagubio" nalog(e) ostaje na nama da procenimo :trust: