Šta je novo?

TotalTV Mix (TV+ 16Mbit/s Adsl)

Ne brini se, imao sam i ja juče taj problem, zvao sam ih pripretio novom tužbom ratelu, pošto sam već tužio i telekom i sbb i dobio spor, i rešili su mi problem za 6 sati, pošto me imaju u evidenciji i meni su sa 20mb spustili misteriozno na 5.
 
Ne brini se, imao sam i ja juče taj problem, zvao sam ih pripretio novom tužbom ratelu, pošto sam već tužio i telekom i sbb i dobio spor, i rešili su mi problem za 6 sati, pošto me imaju u evidenciji i meni su sa 20mb spustili misteriozno na 5.
Hvala, porazgovaracu sa njima sutra :smoke:
 
Ponovo su me zvali iz tehničke podrške, izvinjavajući se zbog nastalog problema uz obrazloženje da je problem nastao na strani Telekoma zbog " novih pristupnih paketa i prebacivanja svih korisnika na nove pakete brzina. Mnogim korisnicima u Srbiji je greškom smanjena brzina na 5/1 i ista će biti vraćena na pređašnji nivo koji su korisnici imali u roku od 48 sati "

Dakle neko se u Telekomu baš naigrao sa dugmićima... ko je kriv - niko. :banana:
 
Resetovao sam ruter i sad kad unesem podešavanja neće da radi nikako. A pošto "stručna" totalova služba prebacuje preko telefona razgovore jedni na druge i niko nema pojma, tražim ovde pomoć nekoga stručnijeg da mi objasni šta i kako treba nakon reseta.
 
Idi na internet podešavanja, negde pri vrhu nađi PCM i stavi na 4, a pri dnu imaš Default route, stavi Yes i sejvuj pa probaj.
 
Nadji na googlu podesavanja za tvoj ruter (podesavanja su ista za sve provajdere) i samo na mestu predvidjenom za to unesi korisnicko ime i sifru koju si dobio od Totala
 
Ponovo su me zvali iz tehničke podrške, izvinjavajući se zbog nastalog problema uz obrazloženje da je problem nastao na strani Telekoma zbog " novih pristupnih paketa i prebacivanja svih korisnika na nove pakete brzina. Mnogim korisnicima u Srbiji je greškom smanjena brzina na 5/1 i ista će biti vraćena na pređašnji nivo koji su korisnici imali u roku od 48 sati "

Dakle neko se u Telekomu baš naigrao sa dugmićima... ko je kriv - niko. :banana:

Da li su tebi vratili brzinu na staro, meni jos uvek ne :mad: Upravo sam vodila malo zesci razgovor sa tehnickom podrskom, do kojih eto stvarno nije krivica ha ha(znaci mozemo tako u nedogled), videcu da li ce problem biti resen danas u toku dana ili cemo i sutra da vodimo rat
 
Zvali su me iz tehničke podrške, neko pismen bar i rekao mi da su mi password promenuli, mislim wtf a meni neko to da javi, pa nije ni čudo da ne mogu podesiti -_-
 
Znam ali kod mene još uvek ništa, više puta ga ukljucujem ali ništa. Sačekaću do sutra i ako se ništa ne promeni trazicu migracioni kod :)
 
Zvali su me iz tehničke podrške, neko pismen bar i rekao mi da su mi password promenuli, mislim wtf a meni neko to da javi, pa nije ni čudo da ne mogu podesiti -_-

Ma, pravi "stručnjaci" sede tamo. Na moje pitanje zašto je SNR margina pala sa 12 na 6, odgovoreno mi je, citiram - "Najverovatnije zbog snega. Čim se otopi margina će Vam se povećati na 12"

:S:

@ Sandra Đ. - Daj vremena Telekomu da se probije kroz sneg do centrale.
 
Poslednja izmena:
Kada se brzina porta promeni, ruter se sam restartuje, jer ga telekom restartuje iz centrale, jednostavno pukne ti i konekcija sa DSLAM-om, i ruter-modem automatski se rekonektuje, tako da nema potrebe za paljenjem i gašenjem.
 
Koristim ADSL iz SBB-ovog TotalTV Mix paketa (20/1) već skoro 2 godine i stalno imam osećaj da mi surf štuca, ponekad radi lepo, a nekad baš koči, bez ikakvog vidljivog razloga. Imam osećaj da mi je Telekomov net 6/1 (ili beše 8/1, ne sećam se više) radio duplo fluidnije nego ovo SBB-ovo sr*nje. Još ako pustim torente da se svlače, net je skoro neupotrebljiv. U zadnje vreme se malo proredilo resetovanje rutera iz čista mira, pa se dešava samo 2-3 puta u 3-4 dana, dok je jedno vreme bilo stvarno neizdrživo, 2-3 puta svaki dan. Žalio sam se tehničkoj podršci na sve ovo, ali osim obećanja da će proveriti o čemu se radi, nikad ništa konkretno nisu uradili da se stanje poboljša. Stvarno se stiče utisak da ako hoćeš da ti ADSL lepo radi, to mora biti isključivo kod Telekoma. Ko je kriv zbog svega ovoga pojma nemam, da li Telekom na neki način minira korisnike drugih provajdera, ili je to do samog SBB-a (ko zna kuda njihove rute prolaze?) nikad verovatno nećemo ni saznati. Nemam slike kako je bilo kod ranijih provajdera, ali mi se čini da mi je SNR margina sada gora nego ikada:
adsl.png

Ne bih da menjam provajdera, jer povoljnije od ovog paketa stvarno nema nigde, ali ako ostane ovako, biću prinudjen. Vidim iz komentara ostalih da je slično po celoj Srbiji, a što je najgore niko im ništa ne može :wall:
 
Poslednja izmena:
Zameni taj ruter za neki kršteni, progledaćeš.
 
Meni jos uvek brzina nepromenjena, danas mi kao uzeli broj telefona pa ce mi se javiti neko i teh. podrske kad sazna o cemu se radi. Niko mi se nije do sad javio i ja evo podnela malopre prigovor Ratelu pa cemo da vidimo kako i sta ce dalje biti....:smash:
 
Padalo mi je to na pamet, imaš li neki predlog, a da je cena razumna?

Ja sam, recimo, zamenio onaj njihov krš sa TP-Link 8960N, koji mnogo bolje radi, brzina varira od 18 do 20 megabita.
 
Kako uz pomoć ratela, napiši svoja iskustva, čisto da znamo proceduru! ;)
 
Pa kako mi ni posle 7 dana nisu vratili brzinu na staro, a zvala sam ih svaki drugi dan i uvek dobijala odgovor da je do Telekoma i da ce biti u toku dana, juce sam na sajtu www.ratel.rs na salteru za internet ispunila obrazac za zalbu i opisala problem (to je bilo u prepodnevnim casovima), uvece u 9 sati me zove decko iz tehnicke podrske SBB zabrinut i kaze da ce sigurno danas u toku dana da mi vrate brzinu i tako je i bilo. Znaci posle intervencije ratela (posle zalbe korisnika oni ih zovu da vide u cemu je problem) su mi u nekom razumnom roku vratili brzinu , do sada su me ignorisali u fazonu -sta se bunis kad ti radi facebook ha ha
 
Hvala na podeljenom iskustvu, nemam reči da mora Ratel da iterveniše da bi SBB i Telekom radili svoj posao, sramota!
 
Meni je do pre nekoliko dana internet bio 17 Mbit, a sada je 12 Mbit, sad videh da mi je smanjen data rate sa 18 na 12. Ima li to veze sa problemom koji je imala Sandra Đ?
 
Svi ih prijavite ratelu, ja sam cekao 3 meseca da ratel intervenise, ali zato problema nema.
 
Nazad
Vrh Dno