- Učlanjen(a)
- 21.07.2003
- Poruke
- 3,894
- Poena
- 410
Jos jedan nastavak!
Vec vas sve cujem kako vicete "O, ne! Opet Lara Croft!"
Sto se tice samog koncepta Lara ostaje Lara (skaci, trci, pucaj, resavaj zagonetke), ono sto se menja je engine i gameplay.
Par najbitnijih detalja:
1. "Interaktivni svet koji pamti" -- otisci stopala u blatu, blato sa kolena moze sprati kisa, lesevi ostaju tamo gde ih "stavite"
2. "Animation blending" -- Lara razmice zelenilo kroz koje se provlaci sa jednom ili sa obe ruke u zavisnosti od toga da li nesto nosi u rukama
3. "Hybrid lighting" -- dinamicko osvetljenje
4. "Weather system" -- ako pada kisa, ivica stene za koju se hvatate je klizavija i slicno
5. Skakanje, pentranje, trcanje, pucanje i resavanje zagonetki vise nisu radnje za sebe
6. Stvari koje Lara pokupi mogu imati visestruku namenu (npr. oruzje ili alat)
7. Bice moguce razdvojiti pistolje i pucati na dve mete istovremeno
8. Uradjen je detaljan motion capture (model je bila Heidi Moneymaker : 1, 2) za realisticne animacije i kretanje
Igru radi Crystal Dynamics, navodno je u pitanju pravi next-gen engine sa veoma ozbiljnom fizikom, najavljena je za Q4 2008, a treba da izadje simultano za sve igracke platforme.
Detaljnije informacije : Link
Evo i rendera:
Evo i fotografija lokacije koje su koriscene kao uzor : 1, 2
Sve najnovije vesti vezane za Tomb Raider : http://www.tombraiderchronicles.com/
Vec vas sve cujem kako vicete "O, ne! Opet Lara Croft!"
Sto se tice samog koncepta Lara ostaje Lara (skaci, trci, pucaj, resavaj zagonetke), ono sto se menja je engine i gameplay.
Par najbitnijih detalja:
1. "Interaktivni svet koji pamti" -- otisci stopala u blatu, blato sa kolena moze sprati kisa, lesevi ostaju tamo gde ih "stavite"
2. "Animation blending" -- Lara razmice zelenilo kroz koje se provlaci sa jednom ili sa obe ruke u zavisnosti od toga da li nesto nosi u rukama
3. "Hybrid lighting" -- dinamicko osvetljenje
4. "Weather system" -- ako pada kisa, ivica stene za koju se hvatate je klizavija i slicno
5. Skakanje, pentranje, trcanje, pucanje i resavanje zagonetki vise nisu radnje za sebe
6. Stvari koje Lara pokupi mogu imati visestruku namenu (npr. oruzje ili alat)
7. Bice moguce razdvojiti pistolje i pucati na dve mete istovremeno
8. Uradjen je detaljan motion capture (model je bila Heidi Moneymaker : 1, 2) za realisticne animacije i kretanje
Igru radi Crystal Dynamics, navodno je u pitanju pravi next-gen engine sa veoma ozbiljnom fizikom, najavljena je za Q4 2008, a treba da izadje simultano za sve igracke platforme.
Detaljnije informacije : Link
Evo i rendera:
Evo i fotografija lokacije koje su koriscene kao uzor : 1, 2
Sve najnovije vesti vezane za Tomb Raider : http://www.tombraiderchronicles.com/
Poslednja izmena: