Šta je novo?

Tiberium

Super vest! Meni je Renegade bio jako dobra igra sa veoma inovativnim multiplay-om, čak i pored toga što se nikome nije sviđao. Nadam se da će i ovaj deo biti tako dobar ako ne i bolji jer je C&C plodno tlo za razvoj dobrih SF igara. Ova igra će definitivno biti jedan većih od hitova ove godine!
 
Poslednja izmena:
Pod uslovom da "malo" porade na nelinearnosti. Svidjala mi se fora sa unistavanjem gradjevina ulaskom u iste, sam osecaj trckaranja pored mamuta i sl. Ali taj jedan kanal kojim ides pravo od pocetka pa do kraja igre me je opasno nervirao. A multi je bio super, nema zbora!
 
Da, bila bi prava steta kada bi ova igra bila strogo linearna.
I meni se jako dopao Renegade pogotovo zbog fazona koje je naveo Markosmi :)
 
Prvi set screenshotova

 
Dopuna, zbog toga sto ne mogu da stavim vise od 10 slika u jedan post...

 
Grafika ko BF2142 - za današnje uslove ništa spektakularno.
 
Grafika ko BF2142 - za današnje uslove ništa spektakularno.

Pa dobro, nije ni to lose.
Dajte mi ljudi atmosferu i igrivost! Toga sam se uzeleo. Ali bas bukvalno.
Fali mi onaj adrenalinski rush kad je tesno, kad je frka. Kad se unesem u igru i shvatim da je proslo 3-4 sata kako sam poceo. Kao npr. Farcry, Supreme commander, COH...
 
Pa dobro, nije ni to lose.
Dajte mi ljudi atmosferu i igrivost! Toga sam se uzeleo. Ali bas bukvalno.
Fali mi onaj adrenalinski rush kad je tesno, kad je frka. Kad se unesem u igru i shvatim da je proslo 3-4 sata kako sam poceo. Kao npr. Farcry, Supreme commander, COH...

Slažem se da grafika uopšte nije presudna, a ako bude makar malo kao Renegade, za mene će da bude hit ;)
 
CANCELLED.

It is with a heavy heart that I announce an end to all work on Tiberium effective immediately. I've consulted with Nick Earl and Frank Gibeau at the EA Games Label and together we have reached the conclusion that given the time and resources remaining, we will not be able to deliver this product to an appropriate level of quality.
The game had fundamental design challenges from the start. We fought to correct the issues, but we were not successful; the game just isn't coming together well enough to meet our own quality expectations as well as those of our consumers.

Unfortunately, this action will result in several individuals on the team being released. We will make every effort to place affected individuals on projects within the studio – and where that isn't possible, to connect them with opportunities in other teams at EA.

This is the right move for the studio and the company, but it's particularly hard for me because of the impact it will have on our people. Many individuals contributed their time and talents to this game. I spent time in the trenches with them and I was continually impressed by their work.

Moving forward, we need to make sure this doesn't happen again. I believe we are already doing a better job of engineering success in from the start. The quality bar has been raised. Now we need to step up our focus on great design and execution, catching any problems early and correcting them quickly.

We will strive to live up to our values: To make great games, treat people right, keep our commitments, and grow our business.

http://kotaku.com/5057012/ea-axes-tiberium-for-not-meeting-standards

Move along, nothing to see here :p
 
Ja se taman ponadao da cu malo da tamanim Scrin gamad kad ono corak!
Znaci ne verujem... stvarno su k***e ovi iz EA...
 
Poslednja izmena:
We will strive to live up to our values: To make great games, treat people right, keep our commitments, and grow our business. :wall::wall::wall:
Smo ovo nije laz:"grow our business"."
 
Poslednja izmena:
mogu misliti kolko je igra bila losha kad je cak i za EA standard nedovoljno dobra :d
Verovatno je i bolje ovako.
 
haha, ali grow our business...sve same Ferengije :d
 
Dakle, posle toliko đubreta koje su izbacili u poslednje vreme, ovo im je i najbolji potez. U stvari, najbolje bi bilo da ih dohvati malo ovaj Crysis: Wall Street, pa da stave katanac na vrata ;)
 
Dakle, posle toliko đubreta koje su izbacili u poslednje vreme, ovo im je i najbolji potez. U stvari, najbolje bi bilo da ih dohvati malo ovaj Crysis: Wall Street, pa da stave katanac na vrata ;)

Crysis Wallet :D
 
Klasican abortus...
Da li je dobro ili nije, necemo nikad ni saznati.
 
A mozda su i napravili nesto nesvakidasnje pa reko da ne kvare tradiciju :-devil-:
 
Fala bogu da se prekinuli razvoj i oslobodili me muka da ih gledam kako kasape i unakazuju C&C serijal i univerzum...
Razumem Blizzard i kakva je situacija na WoW-u koji ima tematiku goru od spanske serije i nece se zavrsiti dok neubiju poslednjeg moguceg heroja (Arthas na redu si)... ali ovi iz EA upropastili pricu na Tiberium Wars vec u trecem nastavku.
 
Znaci hvala 1000x za ovo... Prekinite sa unistavanjem legendarnih fransiza!!! Go to Hell EA...
 
Znaci hvala 1000x za ovo... Prekinite sa unistavanjem legendarnih fransiza!!! Go to Hell EA...

Amen to that!

Ovako igra bar ima drugu sansu a ne da je izbace ko bogalja bez mozga i duse... mislim sta ce nam jos jedan Battlefield 2x42.

A moze 100% da se napravi dobra prica koja bi bila vise cenjenja nego neka Crysis like grafika... zamislite da igrate misju sa GDI gde morate da ubijete Kane a on vam spektakularno pobene maltene pred nisanom.
 
Inače kompletnu Command & Conquer sagu karakteriše izuzetno dobro razrađena priča...mda...

(razlikovati priču od okruženja i razlikovati je od gomile animiranih sekvenci koje ništa ne govore, tj. prezentacije)


P.S. nije lepo psovati ljude, makar i na binarnom :d
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno