Šta je novo?

The Surge

Nije baš do ugusa, DS2 je objektivno najslabiji Souls naslov. Miyazaki nije direktno učestvovao u dizajnu DS2 i to se itekako oseti na svakom koraku, a pri tome je i žestoko strimlajnovan. :)
 
:))) bez obzira što meni lično ds2 jeste slabiji od ds1 i ds3, kakvi su ti to argumenti, molim te?

sad da bi igra bila dobra mora da je pravi mijazaki lično. ma idi (begaj) :))))
 
:))) bez obzira što meni lično ds2 jeste slabiji od ds1 i ds3, kakvi su ti to argumenti, molim te?

sad da bi igra bila dobra mora da je pravi mijazaki lično. ma idi (begaj) :))))

Pa samo uporedi prvi deo i treci deo pa ces videti koliko su igre mracne i koliko to doprinosi samoj igri a dvojku kada sam video sa onim sarenilom malo mi je to smesno. Pa onda bledunjave boje nivoa. Ima tamnih delova igre ali jednostavno nije to to. Naravno to ne osporava da nije dobra igra ali ne u klasi kao prvi i treci deo i demons souls i bloodborne.
 
Nioh nisam probao, al svakako oću zahvaljujući vašim preporukama.
Inače Rama i Pištaljka su objasnili situaciju.
 
nebledunjavost čini dark souls dobrim serijalom??? šarenilo čini da je igra lošija????
pitao bih vas da li ste ozbiljni, ali to bi bilo neozbiljno od mene :)

i ja tvrdim da je ona patina sa quake 2 mnogo lepša za oko nego smešno dečja paleta quake 3-jke, ali sumnjam da bi se iko složio da je "mračna atmosfera" to što čini igru boljom odnosno lošijom. zar je dark souls 100% atmosfera i ništa gameplay mehanika? ja sam to nekako drugačije doživeo.
 
Kada moram da ti crtam, dobro necemo da se okrecemo na grafiku na sarenilo na mracnost igre ali okrenimo se na meni igre na sam dizajn mapa na dizajn likova, na ono sto vidis na ekranu hud ili kako se vec zove ono gde stoji oruzije, energija i te slicne stvari, pa kada pokupis neki item. Mnogo stvari se razlikuje u igri od onoga svega sto sam ti naveo u predhodnom postu a taj mracnost i sivilo samo pridodaju atmosveri da igra bude jos ne da kazem ozbiljnija ali nekako ce od tebe izvlaciti to neko postovanje i divljenje kako je odradjeno.

Samo uzmi pa uporedi ds1 i ds2 i vidi se sa kilometar da to nije to, to jeste taj stil igre ali taj nivo izrade mapa, objekata na mapama sam dizajn opreme i oruzija.

Ne znam, ti mozda ne gledas istim ocima na igru kao sto ja gledam i tu nam dolazi do sukoba misljenja. Ali postujem svacije misljenje ali postuj i ti moje.

Mozda ja ne znam bas najbolje da opisem sve to sto vidim u igri ali bar vidim razliku i znam sta mi se svidja i sta mi se ne svidja. DS2 jeste da ima istog developera kao i prvi i treci deo ali nije isti dizajner koji je radio art style i sve ostalo oko price i samog dizajniranja kako ce igra do kraja da izgleda.
 
tja, dizajn mapa, dizajn opreme, dizajn oružja... opet ti o dizajnu. sve vreme crtaš :)

meni se nekako uvek činilo da dark souls serijal zapravo leži na kretanju, blokiranju i udaranju; relaciji onoga šta budžiš i onoga kako se posle toga ponaša tvoj borac; na tome kako se zapravo bore tvoji protivnici, gde su im rupe u kretanju, koliko vremena treba da zamahnu i šta ti u tom smislu možeš povodom toga da uradiš a da valja...

došli smo do ključne rečenice - "ne znam bas najbolje da opisem sve to sto vidim u igri ali bar vidim razliku i znam sta mi se svidja i sta mi se ne svidja". to što se tebi nešto ne sviđa, i to očigledno pre svega vizuelno, ne znači da je igra objektivno lošija, već da tzv art style nije po tvom ukusu, što je u suštini svima osim tebi krajnje nebitno.
 
Ne pričamo samo o art style-u, pričamo i o gameplay dizajnu protivnika koji nisu preuzeti iz serijala, gameplay dizajnu nivoa i o tome da je u pitanju najlakši i najrazvodnjeniji DS zbog promašenih balansa. Sa Scholar of the First Sin verzijom su malo poradili na balansu, ali ne može od svega da se napravi pita. Oseća se na svakom koraku to da je Miyazaki i glavni deo ekipe u to vreme radio na Bloodborne-u, jer Bloodborne ništa od tih mana nije imao. DS2 podseća na godišnje money grab iteracije CoD-ova. :)
 
Poslednja izmena:
Ne pričamo samo o art style-u, pričamo i o gameplay dizajnu protivnika koji nisu preuzeti iz serijala, gameplay dizajnu nivoa i o tome da je u pitanju najlakši i najrazvodnjeniji DS zbog promašenih balansa. Sa Scholar of the First Sin verzijom su malo poradili na balansu, ali ne može od svega da se napravi pita. Oseća se na svakom koraku to da je Miyazaki i glavni deo ekipe u to vreme radio na Bloodborne-u, jer Bloodborne ništa od tih mana nije imao. DS2 podseća na godišnje money grab iteracije CoD-ova. :)

gameplay dizajn protivnika i gameplay dizajn nivoa. tu sam te izgubio.
deo o balansu mi je još i jasan. u svakom slučaju shvatio sam da dobru dark souls igru može da napravi samo mijazaki :p
 
Što se mene tiče, najbolji mi je Bloodborne ubedljivo, pa DS3, pa DS2, pa kec. Nije mi nešto legao, valjda jer sam ga igrao tek posle dvojke i delovao mi je tromo nekako, nisam mogao da se nateram da igram do kraja, došao samo do pola, dok sam ostale išao na 100%. Demon Souls nisam igrao još.
 
tja, dizajn mapa, dizajn opreme, dizajn oružja... opet ti o dizajnu. sve vreme crtaš :)

meni se nekako uvek činilo da dark souls serijal zapravo leži na kretanju, blokiranju i udaranju; relaciji onoga šta budžiš i onoga kako se posle toga ponaša tvoj borac; na tome kako se zapravo bore tvoji protivnici, gde su im rupe u kretanju, koliko vremena treba da zamahnu i šta ti u tom smislu možeš povodom toga da uradiš a da valja...

došli smo do ključne rečenice - "ne znam bas najbolje da opisem sve to sto vidim u igri ali bar vidim razliku i znam sta mi se svidja i sta mi se ne svidja". to što se tebi nešto ne sviđa, i to očigledno pre svega vizuelno, ne znači da je igra objektivno lošija, već da tzv art style nije po tvom ukusu, što je u suštini svima osim tebi krajnje nebitno.

Ja nisam nigde reko da je igra losa, evo da citiram sebe:

Naravno to ne osporava da nije dobra igra ali ne u klasi kao prvi i treci deo i demons souls i bloodborne.
 
:))) bez obzira što meni lično ds2 jeste slabiji od ds1 i ds3, kakvi su ti to argumenti, molim te?

sad da bi igra bila dobra mora da je pravi mijazaki lično. ma idi (begaj) :))))

Obzirom da je on razlog zašto se ceo tim iscimao da umesto linearnih tupavih nivoa koji se nastavljaju jedan na drugi i tako do kraja, urade sve nivoe iz jedne celine koja deluje kao smislen svet gde možeš iz jedne oblasti stići u drugu i pritom je sve to jako vertikalno dizajnirano, jeste Mijazaki je jako bitan. Level design je najjači deo Dark Souls, posle sledi priča i na kraju borbeni sistem. Retke su igre koje posvete pažnju dizajnu nivoa, to je zaista osvežavajuće za videti. Svet u Dark Souls zaista odaje utisak stvarne lokacije, a to se jako teško postiže u video igrama.

i ja tvrdim da je ona patina sa quake 2 mnogo lepša za oko nego smešno dečja paleta quake 3-jke, ali sumnjam da bi se iko složio da je "mračna atmosfera" to što čini igru boljom odnosno lošijom. zar je dark souls 100% atmosfera i ništa gameplay mehanika? ja sam to nekako drugačije doživeo.

Pošto sve igre iz serijala imaju manje više sličan kombat dizajn, kao i mnoge moderne igre naravno da ih razlikuje atmosfera. Na primer, Dark Souls na svim platformama ima opasan pad performansi u Blighttownu, gotovo je neigrivo. Međutim taj pad performansi dodaje na atmosferi jer percipiraš Blightown kao mesto koje zaista ne voliš da posećuješ, ne samo zato što je tako dizajnirana lokacija da bude sva gadna, opasna, slimy nego te još i fps zeza pa ti se stvarno ne ide tamo. Pa kad dođeš u Katakombe i vidiš Izalith ispod sebe. Ili spuštanje do drveta dole gde zmajevi umiru. Atmosfera je jako bitan element Dark Souls, nastavci nažalost nemaju tih momenata.

Meni je Q2 bolji od Q3 iz prostog razloga što Q3 nisam puno igrao, nije mi se dopala igra iz više razloga. UT je jednostavno po meni bio daleko bolje dizajniran i koncipiran. Sve mi se više dopadalo osim možda kretanja. U Q3 valja onaj nivo sa skakaonicama i to je to. Zatvoreni nivoi opasno smaraju. UT je pre Kantera nudio "realan" nivo tj. onaj Overlord Assault scenario koji je iskrcavanje na Omaha beach ali Unreal verzija. Jel znaš koliko si mogao istorijskih online pucačina mogao igrati u to vreme? Nula. Action Quake i Team Fortress jednostavno nisu nudili taj feeling kao dve Assault mape za UT99.
 
Poslednja izmena:
gameplay dizajn protivnika i gameplay dizajn nivoa. tu sam te izgubio.

Dizajn nivoa podređen gameplay-u gde se mislilo o svemu, rasporedu protivnika na njemu, delova gde možeš izginuti zbog dizajna, odnosno zamke i provalije koje su postavljene inteligentno u odnosu na protivnike, tranzicija na druge nivoe. U DS2 su sa svakim većim patchom menjali raspored protivnika i balans, jer je jasno da nešto nije štimalo od početka. Nije dovoljno napraviti nivo i po njemu razbacati protivnike, možda je dovoljno za neki priglupi fps/tps, ne i za ovakve naslove. Naravno DS2 je dobra igra, ali nije sam vrh poput ostalih :)
 
"Level design je najjači deo Dark Souls, posle sledi priča i na kraju borbeni sistem. "

totalno se ne slažem sa redosledom, ali to sam, očigledno, samo ja :)
 
Šta znam meni je taj kombat bio zanimljiv dok nisam prešao DS1, sad mi je onako uobičajena stvar. Mada ja ne igram druge trash, spam to kill arkadne tabačine iz trećeg lica.

Level dizajn sa druge strane još nisam video da je neko napravio tako od izlaska DS1. Jedi Knight prvi deo ima sjajan level dizajn, posle je izašlo jedno trilion pucačina, sve i jedna inferiorna u tom pogledu. Ali sve imaju bolje napucavanje, mada i to je toliko standardna stvar da ne odskače. Samo napraviš da se neprijatelji bacakaju pri registrovanom pogotku da se čini da je oružje moćno i eto ti kvalitetnog napucavanja. Ali napraviti nivo da ima smisla i bude zanimljiv, to nije lako.

Priča je isto vrh u DS1, utkana u svet igre, nema onog jednog "vodim te za rukav" NPC-ja koji je kao pokretna biblioteka i stalno te smara. Dark Souls je RPG koji ima smisla kako se odvija što realno nema ni Witcher 3. W3 pati od standardnog arcade RPG sindroma gde imaš nešto bitno za uraditi ali ti bereš cveće i rešavaš nebitne questove u temo nekoj selendri. Toga u DS nema, tamo je tako svet postavljen da i farmovanje ima smisla u tom svetu. Mogao bi da snimiš film od gejmpleja i da ima smislenu radnju. Probaj da snimiš film od Skyrim gejmpleja :d

Edit: Dark Souls je postavljen na penzos brzinu, težak je samo dok ne ukapiraš kako funkcioniše borba. Kasnije opada nivo izazova. Kada bi drastično ubrzali animacije bilo bi malo nefer ali zanimljivo, kao nekakav 3d hibrid tabačine i bullet hell pucačine. Znaš šta teba da radiš ali nema vremena za spore reakcije. Umesto toga oni pumpaju statistike. Bolje bi bilo da su svi paper lajt ali da se sve odvija munjevitom brzinom. Poput DMC ali bez onih anime poteza.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno