- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 11,720
- Poena
- 1,020
Evo utsaka jednog baje sa foruma, iz konzolne sobe. Demo igran u multiju na PS3. Samo da pomenem da je single generičko đubre (makar ovo iz demoa), i da liči na neku difolt PS2 akcionu avanturicu samo u boljoj rezoluciji, kakvih je bilo na stotine do sada.
LOTR: Conquest demo je podignut. Online vrlo lepo radi, za sada je dostupna samo EA game sekcija servera, biće moguće nakačiti se na druge public servere ili lokalni private server. Ono što je bitno jeste da već sada postoji gomila zainteresovanih, odnosno što ima gomila servera koji su dobro popunjeni.
Okršaji su maksimalno 8 na 8. Ima nekoliko modova - Team Deathmatch, Capture the ring (flag), još dva-tri sa ispunjavanjem nekog cilja. Igra je klasična rokačina - bira se jedna od četiri klase (Warrior, Archer, Mage, Scout), svaka je već 100x viđena, svaka ima neku specijalnu sposobnost. E sad, sam gejmplej - šta znam, nisam nešto specijalno oduševljen, godiće onima koji su naloženi na LOTR, ali je sve nekako generički. Par special ability-ja i dve-tri različite vrste napada, ali...videćemo nakon duže igranja kakav će utisak ostaviti Za sada - premlako.
Igrao sam malo više. Elem, kako vidim, dostupne su samo dve mape, Shire i Minas Tirith. Svaka klasa ima nekoliko ability-ja. Na primer, strelac može da baca poison strele koje usporavaju, te vatrene strele koje imaju veći damage, za šta se koristi energija koja se "obnavlja kada se boriš sa neprijateljem". Tu je i specijalni napad (u konkretnom slučaju, multiarrow) koji zavisi od klase do klase. Manje-više svaka klasa ima sekundarni specijalni napad, koji je tu da komplementira osnovni nedostatak (npr. warrior se bori iz blizine, ali može da baci throwing axe (ili sword?) ako mu baš zagusti, ili strelac može da šutne nekoga). U principu, zanimljivo je samo postojanje koncepta fajtova prsa u prsa, mislim da takvih varijanti do sada nije bilo, ali mi deluje da postoji problem balansa između različitih klasa u tom smislu. Interakcija sa okruženjem je 0 (upadnem u potok i mrtav sam...:trust: ).
Moram da spomenem i da praktično nema ubijanja iz prve, već da je potrebno "puniti" protivnika sa nekoliko napada i komboa da bi pao. Scout je npr. ili totalno slab ili jednostavno prejak. On se bori prsa u prsa, za šta je bezveze, ali ako se cloak-uje ubija archere i magove iz prve - a ti ga ne vidiš uopšte Sa druge strane, ne sećam da je do sada bilo ovoliko šibanja prsa u prsa i sl. Međutim, deluje mi da je osnovni problem ono na šta se do sada nije toliko obraćala pažnja - gde naći balans između dalekometnih i bliskometnih trupa? U praksi, kada se warriori i scouti pomešaju i krenu da se bore, dalekometne trupe postaju skoro neupotrebljive...sreća pa nema friendly fire. Važi i obrnuto - na otvorenoj mapi Shire teško jadničcima koji nalete na bedeme strelaca. Jedino što ih spašava je FOV, dok ne uđu u vidno polje...
P.S. ne znam da li sam utripovao, ali zlima je potrebno mnogo manje angažovanja da bi pobedili, kao da po difoltu imaju neku prednost prilikom dodele bodova Čim zauzmu neki control point, praktično postaju nedostižni.
P.P.S. verovatno je to samo moj utisak, ali fontovi igre su očajni. Jedva ih razaznajem, jer su morali da koriste šatro ukrašena slova, pa se borim da ih pročitam...Proveravam po 10 sekundi na desnoj strani da li sam ja ubio...
Edit: e, da, singl je očajan :d Gomila botova blene i kreće se što sporije da bi dala igraču mogućnost da ih detaljno secka...