Da li su vama koji ste podneli zahtev, napravili onaj mail nalog za mail.nadlanu.com?
Centrala Zarkovo, broj 239**** i instaliran pcm uredjaj.Konkretnije, da li je nekom skinut pcm otkako se prijavio?
Поштовани,
Ваш захтев за ADSL услугу је архивиран због техничких услова који тренутно не подржавају реализацију.
Danas sam pozvan da potpishem ugovor...
U pitanju je Vozdovac, broj na 3973, zahtev sam podneo 27.11.
Mada, iskreno, razmishljam se da li da potpishem ugovor sa onakvim stavkama ili da podnesem zahtev kod "normalnijeg" provajdera (tipa YUBC, Sezam i sl.) :S:
Poz:wave:
Konkretnije, da li je nekom skinut pcm otkako se prijavio?
Jesi li zvao?Dakle definitivno samo BG, NS i Nis, sad cu da ih zovem i da im #":wall: <>!~:crash: &²/)'...= sve po spisku!!!!
haahah, njima treba i drugi i treci put...5. oktobar izgleda treba da se desi po 2. put![]()
Ma bice..he..he... Evo pogledaj planove Telekoma.. objavljeno u PC magazinZvao ali ne mogu da dobijem vezu nikako. Zvacu i sutra, ali nesto nisam bas siguran da ce toga (ADSL-a) biti uopste. Bar ne do kraja ove godine...:S:
Telekom Srbije je do sada realizovao 23.000 ADSL priključaka u Beogradu, Novom Sadu i Nišu. Plan za ovu godinu predviđa obezbeđivanje ukupno 60.000 priključaka u 30 gradova Srbije, a već sledeće godine trebalo bi da bude relaziovano čitavih 200.000 ADSL priključaka.
Da li su vama koji ste podneli zahtev, napravili onaj mail nalog za mail.nadlanu.com?
Da li ste svi vi koji ste dobili ADSL kod Telekoma imali tehnicke uslove za to?
Konkretnije, da li je nekom skinut pcm otkako se prijavio?
Mene su godinu i po dana šaltali u SBB-u. 'Čeka se optički kabl' - to im je standardni izgovor. 'Biće, uskoro', 'Trenutno smo u gužvi'... i tako to. Jednostavno im se ne isplati da razvlace kabl samo zbog tebe. Poseti njihov forum, ima na stotine takvih koji čekaju na kablovski net kod njih.:wall:A dobio sam i odgovor od SBB. Primljen zahtev, samo se ceka opticki kabl, odnosno zamena postojeceg kabla. A kada ce, ne zna se. Sta da radim. Ko prvi stigne.....
Potvrda prijave za EUnetADSL servis
Zahvaljujemo Vam se na interesovanju i popunjenoj prijavi za EUnetADSL servis.
Vasom prijavom zapocet je postupak provere tehnickih mogucnosti da se na telefonskoj liniji broj 83x-xxx instalira ADSL prikljucak.
Nakon ispitivanja tehnickih preduslova za obezbedjivanje ADSL prikljucka bicemo slobodni da Vas kontaktiramo i informisemo o mogucnostima za realizaciju EUnetADSL servisa.
Pozivamo Vas da posetite nas Korisnicki online servis https://my.eunet.yu/adsl/ na kome mozete naci informacije o aktuelnom statusu realizacije Vaseg ADSL prikljucka. Vasa pristupna lozinka je xxxxxxxxxxxx.
Za sve dodatne informacije na raspolaganju Vam je 24x7 EUnet Call Centre telefonom (011) 330 56 33 ili putem maila [email protected].
ja danas pozvao 9813 onako , iz zezanja , i baš sam se iznenadio ... javio se neki lik koji je delovao kao da baš zna o čemu priča , bio je stvarno ljubazan i složio čitavu priču u dve - tri rečenice ... jednostavno , dobavljač je kasnio sa isporukom opreme (valjda modema) , i to je glavni i jedini razlog po njegovoj priči , čak je delovalo kao da je čoveku stvarno neprijatno zbog toga (stvarno čudan utisak , kao da je čoveku stvarno žao što nas telekom tako zavlači) , i to je to , dakle oprema je stigla i krenulo se ubrzano s realizacijom po nekom valjda redu ko se kad prijavio , dakle samo je pitanje kad ko stiže na red ... bilo mi glupo da ga bilo šta dalje ispitujem ...
Sto se tice Valjeva je sledeca situacija:Keva od druga radi u korisnickom servisu i lepo sam razgovarao sa zenom.Problem su modemi kojih jos uvek nema>Cela instalacija i sve je postavljeno po gradu,ali modemi...rekla mi je da ne veruje da ce pre februara stici modemi.Jer oni kad god nazovu ove u bg,oni kao jos uvek nista.I tako nas zavlace.U svoj toj prici ipak ima i neduznih.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari