@gileip, što kaže Ivan, ima proverenih, poštenih prodavaca. Naravno, niko neće priznati garanciju za fizičko oštećenje ili neke gluposti koje nisu realne, ali za kvarove koji nisu uzrokovani nemarnim korišćenjem verujem da hoće. Recimo, ja sam imao situaciju da sam kupio telefon sa usmenom garancijom od mesec dana. Zbog obaveza nisam čak ni paket otvorio cele nedelje. Kada sam otvorio, telefon je bio u vakumu, nov. Medjutim, dugme za paljenje je bilo felerično. Jedva sam upalio telefon, a posle toga uopšte nije reagovalo. Fabrička greška, šta god, nebitno. Javio sam se čoveku, bio je malo skeptičan jer je prošlo sedam dana, ali nakon što sam mu lepo objasnio pristao je da mu pošaljem da ga odnese na servis. Poslao sam, a nisam imao pojma ni ko je ni kakav je, ništa. Čisto na poverenje, iako smo se čuli jednom preko telefona. Posle dva dana mi se javio, rekao da nema popravke i da ću dobiti novi telefon. Nakon par dana je stigao. Generalno sam imao sreće, to je jedini koji sam uzeo sa kvarom, a kupio sam sigurno 5,6 komada u poslednjih 4-5 godina. Elem, ozbiljni će uvažiti garanciju, od takvih i treba uzimati, ako ćeš da rizikuješ sa kupovinom bilo gde i od bilo koga zbog mizerno niže cene, onda moraš biti spreman i da dobiješ cepanicu u paketu, ako poručuješ online.
Sent from my MI 8 using Tapatalk