Šta je novo?

Sword of the Stars

Dandy

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
03.07.2000
Poruke
9,812
Poena
965
Igra li još neko ovo?
Po mom mišljenju najbolja 4x strategija od Master of Orion-a 2.

426px-SwordOfTheStarsBox.jpg


SweepingThrough.jpg


DeadlyView.jpg


HeatofBattle.jpg


whips.jpg


HumanDreads.jpg


screen0045yo1.jpg


ai_crash.jpg


pretty_lights.jpg


phaser3.png

Koga zanima neka nabavi Collectors edition koji sadrži prvu ekspanziju, drugu ekspanziju - The Murder of Crows + patch 1.6.6 koji ispravlja i dodaje dosta stvari.
 
cek, jel ovo kao masters of orion (potezno) ili kao homeworld?
 
Strateški deo je turn based, dok su taktičke bitke real time.
 
Meni se licno uopste nije dopala.

Zato se razbijam od Sins of the Solar Empire...
 
Ja sam igrao Sins neko vreme i jeste ok igra, ali mi je jako brzo dosadila jer se sve svodi na masovke sa puc puc logikom uz bacanje mađija sa capital shipovima u vrlo manevarski ograničenom prostoru.
Još jedna stvar, u Sins-u se pogodak računa po formuli i onda se samo iscrta putanja zraka/rakete/čegagod. U SOTS-u je svaki zrak ili projektil entitet sa svojom putanjom, tako da može da se dogodi da pogodiš savezničke brodove ako ne paziš. Da ne pominjem da je moguće targetovati svaki turret posebno, ometati protivničke senzore, ako koristiš mass oružja fizički oterati protivnika u sudar sa planetom/asteroidom/drugim brodom.
Postoji i gomila jedinstvenih ideja na strateškom nivou, počevši od potpuno drugačijeg načina putovanja među zvezdama za svaku rasu, preko raznih sitnica tipa moguće pobune AI-ja ako počneš da istražuješ računare u tom pravcu, širenja kuge od neuspelog research-a u bio weapon grani tehnologije, itd...
Uz sve to, svaki model broda se custom projektuje u destroyer/cruiser/dreadnought klasi sa izborom tri sekcije (prednje/srednje/zadnje) u zavisnosti od raspoloživih tehnologija i mount-ovima za oružja različite veličine. Odbrambeni sateliti isto mogu da se customizuju, kao i svemirske stanice.
 
Poslednja izmena:
Postoje scenariji, ali u principu ako si igrao Master of Orion, ovde je isti fazon. Svaka partija se na početku kreira na osnovu zadatih parametara, broja zvezda, rasa, početnih resursa itd. i onda ostalo odradi algoritam. Znači počinješ kao jedna od rasa, naseljavaš planete, stupaš u kontakte sa drugim rasama, izučavaš njihove jezike, sklapaš alijanse i objavljuješ ratove, a cilj je da ostaneš sam ili u alijansi koja dominira galaksijom.
 
Poslednja izmena:
Gde ga iskopa :D
Zapravo Humani ovde putuju jako slično kao što je bilo u Ascendancy-u. Putem lane-ova koji prirodno postoje između zvezda.
Tarka rasa recimo ima klasične hyperspace motore, Star Trek style :p
Hiveri (insektoidna rasa) putuju sublight brzinama, ali kada stignu tamo gde su krenuli imaju dalekobacačke kapije koje rasklope i mogu trenutno da putuju između kolonija koje ih poseduju.
 
Poslednja izmena:
Остало у памћењу као боље од пола садашњих :)

А то су мало измиксовали значи добра идеја, само да има те атмосфере ала "Asendancy", ...она мистична музика итд.
 
Muzika u Ascendancy-u je stvarno bila fenomenalna. Plašim se da ovde nije baš toliko dobra, ali zato ima mnogo drugih interesantnih stvari da te okupiraju :)
Btw, Ascendancy je imao ogroman potencijal. Nikada mi nije bilo jasno zašto ga nisu napravili kao multiplayer naslov, bio bi pun pogodak.
 
Да стварно, али опет можда ни нису знали да ће се толико свидети народу :), ипак је то тад био жанр у повоју, а тад је било каква мрежа била сајнс фикшн :D, сећам се једног неуспелог покушаја повезивања преко паралелног кабла где ми је 486ица изгорела :(:d:p
 
Pa sad... nije baš bio toliko u povoju. Na C-64 sam igrao Reach for the Stars godinama ranije, a i prvi deo Master of Orion-a je izdat dve godine pre Ascendancy-a.
Mada kapiram da zbog sistema izvođenja ne bi moglo da se igra hot seat, kao što sam imao običaj godinu-dve kasnije da radim sa ortacima u Master of Orion-u 2, a LAN jeste bio SF i nisu baš umeli ni da programiraju igre za njega kako treba. MOO2 nikada nije u potpunosti preležao dečije bolesti u LAN multiplejer kodu nažalost, tako da sam svaki put imao nekih problema kada sam kasnije pokušavao da ga igram sa društvom.
 
Poslednja izmena:
Bas juce razmisljah o Ascendancy-ju.Taman sad da nadjem ovo,pa da opletem.
 
Давно то беше :), јес да му је фалио мулти али у то време тешко да би и нашао неког да зна и хоће да игра Ascendancy, а и потези могу бити могу мооого дуги. И поред тога оставио је утисак :)
 
Izašao je patch za Murder of Crows na verziju 1.6.7 i Argos Naval Yard expansion pre desetak dana :)


2n7p06u.jpg
 
Е испробао сам орегинал и сасвим је ок игра, само једино што неваља је што кад се једном крене оде дан ко ништа :)
 
To je već poznat sindrom 4x igara :D
Koju verziju si igrao? Kasnijim patch-evima su baš dodali i promenili mnogo stvari.
 
Colectors edition 1.5.2 верзија. Размишљам се да ли да почнем неки сценарио али никако да се одважим :D.
 
Nisam nešto oduševljen tim scenarijima...
Jedino mi je bio interesantan onaj sa Tarkama gde si tehnološki mnogo nadmoćniji od ljudi koji se šire u istom kraju galaksije, ali imaš gomilu nekih ograničenja i stalno te smara imperator sa zadacima :p
Poskidaj expansion-e i patch-eve, dodaju i menjaju baš dosta stvari. Sav sadržaj iz originala će ti još uvek biti tu.
 
Баш ме нервира што овакве игре немају класичан сингл, него само те сценарије, али ај проћи ће и то.

Испробаћу чим будем нашао времена.
 
Pa šta će ti singl?
To ti je Civilization princip. Svaka partija je kampanja za sebe :)
 
Због приче, ево погледај Империум Галактика серијал, исти тип игре али има кампању за сваку расу.
 
Tja... koliko si puta odigrao kampanju posle prvog prelaženja?
Sve rase u igri imaju svoju priču i istoriju ako te interesuju. Meni je mnogo bitnije da je dobro urađena sama igra i zbog načina na koji se kreira svaka partija ima skoro beskonačan replay value :)
 
Nista nije kao mmo2 infidels :)

Ali ladno ste i ascendancy iskopali, to sam sa ortakom picio non stop, kakav sklop rasa je imao, ludacki, uvek smo igrali one lizarde sto mogu da naprave research breaktrough.

Da li je u sots-u planetarni tip razgradnje tipa mmo2 ? :)
 
mmo2? Da ne misliš na moo2? :D
U SOTS-u nema planetarne izgradnje, sve što je vezano za planetu je vrlo pojednostavljeno. Imaš populaciju i resurse, pa od toga i tehnologija zavise prihodi i produkcija na planeti.
Akcenat je na svemiru, tehnologijama, dizajniranju brodova i bitkama.
 
Mistyped twice :)

I see, bas sam uzivao u tom micromenagmentu kada je u pitanju moo2.

Ako se vec ovo spominje kao nesto najblize moo2, zar ne bi nesto jos blize bio galciv2 ?
 
Ne baš. U GalCiv-u npr. nemaš nikakvu kontrolu nad bitkama, a bogami nema ni multiplejera :p
 
1.7.2 patch :)

Nikako ne kapiram zašto više ljudi ne igra ovu igru.
Tačno je da je u pitanju ograničena igračka niša za hardcore 4x svemirske stratege i da nije za svakoga, ali baš niko... :trust:


screen0134.jpg


screen0109.jpg


screen0110.jpg
 
Nazad
Vrh Dno