Šta je novo?

Supreme Commander - iliti Total Annihilation 2

filipenko

Znamenit
VIP član
Učlanjen(a)
16.12.2001
Poruke
11,720
Poena
1,020
http://www.gamespot.com/pc/strategy/supremecommander/preview_6134783.html

Na gornjem linku je preview i intervju sa Chris Taylor-om koji je svojevremeno radio u Cavedogu na legendi Total annihilation. On sada vodi tim koji dizajnira igru Supreme Commander, duhovni nastavak pomenute igre. Ne znam za vas ali za mene je Total Annihilation i dalje u vrhu rtsova.
Pogledajte obavezno skrinove kao i tekst u kome opisuje detaljnije sta se od ovog bisera moze ocekivati!

Ono sto se meni najvise svidelo je:
Heh, indeed I'm not a fan of rock-paper-scissors, because that was invented for paper games before computers could accurately simulate the battles. Now that we have these superpowerful PCs, we can make the leap, and do it in a really cool, fun way. Players don't have to understand how it all works to use the units effectively, because the system is natural and works much more intuitively than a board game abstraction. When sending 50 tanks to take on a giant experimental spider bot, the player will quickly figure out what works and what doesn't--for instance, don't send them all right up the center if breaking them up and attacking from all sides would be much more effective.
...sa cime se potpuno slazem...
 
mda rock-paper-scissors je prevazidjena varijanta a budzenje 50 jedinica da bi unistio jednu nije? :) i sad da bih znao sta koja jedinica moze da uradi treba svaku da ispitam tom experimentalnom metodom... brilijantno nema sta


btw supreme commander je odavno najavljen, cudo ga nisi ranije spominjao....
 
Spominjao sam ga, ali nikad nije izaslo nista vise od skrinova pa nisam hteo da otvaram tred
A ovo je covek samo ilustrativno rekao. Naravno da neces da budzis 50 jedinica da bi unistio samo jednu. Obrati paznju - kaze da mozes da posaljes 50 jedinica na experimentalnog robota. Sto znaci da ce biti ocito neka fora da ti sam ingame istrazujes karakteristike svojih trupa, sto je dosad nevidjeno i mnogo je jaka fora. Osim toga bice motiv vise za prelazak single player segmenta jer ce se mnogo bolja predstava sticati o osobinama trupa.
A to kakva je koja jediniva i utvrdjivanje "skoro" eksperimentalnom metodom je gotovo isti sistem po kom je maltene funkcionisao i Total Annihilation tako da tu ne vidim problem. Ni tamo nisi znao sta je sta, dok ne napravis i dok ne vidis koliko kosta
 
Poslednja izmena:
cek cek ne razumem... ti ces praviti jedinice a neces znati njihove osobine? to je malo rizicno... i to me je bas pomalo nerviralo u TA (to sam pripisao ne nameri developera da to urade iz neko strateskog razloga, vec vise u fazonu da je to matora igra pa nisu to implementirali ovo ono)... ajde da ne znas neke specijalne osobine ili nesto... nekako je logichno da imas opis sta je sta cemu sluzi otprilike i tako to... no dobro videcemo i to cudo al se ne zanosim previse...
 
Ne, ne, koliko sam ja shvatio ti ces naravno znati neke opste stvari, em sto ces naslucivati po ceni em sto ces videti karakteristike jedinice kad je napravis (mislim, ni u jednoj strategiji ti ne znas kakva je neka jedinica dok je ne napravis :) )samo sto ces ovde izgleda moci da imas/napravis neku vrstu test objekta na kome mozes da isprobavas takticke zamisli i ispitujes kako najbolje/najbrze do realizacije cilja pre nego sto se zaista uputis u fajt.

Npr. da se izrazim recnikom starog TA - napravis 10 Zeusa i 60 Paewee robota, pardon, Kbota :) i neki objekat koji treba unistiti a koji je ekvivalentan nekoj neprijateljskoj strukturi/jedinici. I sad kad lansiras napad vidis da li ti se vise isplati da napadnes sa 10 skupih Zeusa ili sa 60 jeftinih Paewee-ja, u zavisnosti od strane napada (ocito se planira da jedinice imaju drugaciji armor na svakoj strani tela/vozila, nesto vidjeno samo u pojedinim ww2 strategijama), ucestanosti pucanja, raznorne moci protivnika itd.
 
Poslednja izmena:
Prvi TA je bio fenomenalan, samo da zadrze taj duh i da ne preteraju u detaljima.
 
Uh, kada se setim Total Annihilation-a, a onda pogledam na shotove iz Supreme Commandera znam da je vredelo chekati 10 godina :)
 
supreme-commander-20060314053948627-000.jpg

supreme-commander-20060314054005626-000.jpg

Lamento Eroico!!!
:Klanjanje :Klanjanje :Klanjanje
 
Bice veoma lepo:

fullres screenshot

za igranje jedva cekam da probam.... :type:izvinite ali ova slika zasluzuje da bude....
 
Poslednja izmena od urednika:
uh kako me podseca na mech commander :)

djasvi mi se
 
mogli bi neki demo da izbace da mi to malo probamo :)

G sad me podseti kako bi odigrao jos jednog mech warrior-a :)
 
Polako,polako stici ce i 2007 :) , a do tada cemo imati sta da igramo .
 
Ser_Zile je napisao(la):
mogli bi neki demo da izbace da mi to malo probamo :)

G sad me podseti kako bi odigrao jos jednog mech warrior-a :)

izasla je skoro igra ili dve koje su u tom stilu... upravljas gigantskim robotima... ali cisto sumnjam da imaju tu atmosferu (upravljas nekim fensi budzevinama)

nisam jos probao
 
Kada se setim kako je bilo dobro upravljati jedinicama (pogotovo Commanderom) u TA (chekpoints i slichno) i kako je ta igra bila optimizovana za ono vreme (sve je bilo 3D a radilo je bez 3D kartica na Pentuimu 100). Nadam se da ce Supreme Commander biti na nivou...

offtopic: Uh, bash sam skoro proshao po treci put MechCommander-a 2, mnogo je gotivan :)
A poslednji Mech Warrior je bio valjda MW4 Mercenaries? Znam da je izlazilo josh neshto posle toga za Xbox, ali to PC nije videlo...
 
G!!! je napisao(la):
izasla je skoro igra ili dve koje su u tom stilu... upravljas gigantskim robotima... ali cisto sumnjam da imaju tu atmosferu (upravljas nekim fensi budzevinama)

nisam jos probao
ako valja javi ili daj imena mozda ih vec imam :)

sorry za offtopic ali nema mnogo toga da se kaze o SupremeC jer imamo samo ove odlicne slike.
stvarno bi mogli neki demo da izbace da ukljuce ljubitelje te strategije u sam razvoj i balansiranje jedinica ili su mozda jos uvek jako daleko od igrive verzije....
 
War World tactical combat, nabavio, nisam probao, jos... 1 cd :)

steta sto su developeri Mech-ova posle "placenika" digli ruke od ove igre :(
a i mechcommander je dao svoj pechat... mozda je vreme da ozive franshizu (samo da ne bude mmo)
 
Poslednja izmena:
AAAAAAAAAAAA!!!!!

Lansiran je zvaničan website:
http://www.supremecommander.com/

Svi koji su igrali Total Annihilation neka obrate pažnju na lika koji će se pojaviti na levoj strani ekrana kad se sajt učita :Klanjanje All hail to Commander! :Klanjanje
 
Nazad
Vrh Dno