Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
U ponedeljak podnet zahtev za raskid ugovora. Posle dva dana zvali sa ponudom 8 meseci 50% popusta na pretplatu. Trenutni paket Super plan 3 XL.
 
Društvo, kakva je ovo rezolucija 2160p na move, posle 1080p, 1080i? Da li 55 incha tv držati na 1080p ili na toj 2160p?
 
Društvo, kakva je ovo rezolucija 2160p na move, posle 1080p, 1080i? Da li 55 incha tv držati na 1080p ili na toj 2160p?
Džabe ti je da MOVE podesiš na 4K jer se video emituje samo u 1080i, tako da je najbolje na 1080i...
 
Pozdrav,
Da li neko mozda zna, kako resiti problem sa modemom iz Supernove.Na svega par metara, dolazi do prekida signala na svim telefonima i vracanje istog posle par sekundi.Da li problem moze da se resi, pomocu konfigurisanje WAN porta ili promene IPv4 ili IPV6 na modemu ili racunaru.
Imao sam slican problem na telefonu. Stavi isti naziv mreze i lozinku i na 2.4 Ghz i 5 Ghz.
 
A tv da li podesiti da radi 4k upscaling?
Trenutno nemam MOVE uređaj i koristim CI modul sa karticom, tako da ne znam probaj...
Znam da je za obične STB uređaje bilo najbolje podestiti na 1080i (slika je bila tečna i nema trzanja)!
 
Vredi li uzeti ovo da poboljsam njihovu brzinu na WiFi?

Poz još jedared,
čitam malo unazad poruke pa da odgovorim na pitanjce u vezi rutera.
Od supernove ruter mi je technikolor, dobio sam ga pre godinu dve.
Što se extendera tiče, pre nego što sam uzeo gledao sam šta i kako šta bi mi odgovaralo i uzeo sam tp linkov TL-WR840N.
Taj extender može da gura do 300 mbps.
E sad kad pređem na optiku a paket mi je super plan 2l, a na optici čini mi se sa 200će ići na 400 mbps, da li onda moram da uzimam drugi extender?
 
Poz još jedared,
čitam malo unazad poruke pa da odgovorim na pitanjce u vezi rutera.
Od supernove ruter mi je technikolor, dobio sam ga pre godinu dve.
Što se extendera tiče, pre nego što sam uzeo gledao sam šta i kako šta bi mi odgovaralo i uzeo sam tp linkov TL-WR840N.
Taj extender može da gura do 300 mbps.
E sad kad pređem na optiku a paket mi je super plan 2l, a na optici čini mi se sa 200će ići na 400 mbps, da li onda moram da uzimam drugi extender?
TL-WR840N je star i prevaziđen uređaj, nema AC standard i radi na n/b/g Wi-Fi standardima od 2.4 GHz, a i svi LAN portovi su mu samo 100 Mbps!

TL-WR840N.jpg
 
koliko dana se okvirno čeka na uvođenje usluge nakon podnošenja zahteva online?
Nema nekog pravila kao što nema ni kad uradiš isto lično ili telefonom (kod svih provajdera je manje-više isto).
Zavisi koliko im je tehnička ekipa okupirana poslom. Mogu da bace pogled kad imaju slobodan termin pa da zakažu dolazak za taj dan a lako može da se desi da im "upadne" raniji termin ali i kasniji ako su "baš u gužvi".

Bili ovi danas i uveli mi optiku ja nisam bio kući. Sad jedno pitanje koliko ja smem da pomeram ove kablove da bih nekako ovo bolje spakovao pošto oni ovako ostavili.
Bolje si prošao od mene. Meni su iz Yettela ispreplitali kablove sa kablovima od Supernove pa sam morao bukvalno sve da raskačujem. Jedva sam ih razdvojio.
No, bar su lepo ovako ispali zajedno na fotkama.:)
boxevi.jpg modemi.jpg

Koliko vremena protekne od potpisivanja ugovora do realizacije usluge ako postoje tehnički uslovi za koaksijalni priključak, nema optike kod mene na terenu.
Potpisivanje ugovora se vrši prilikom instalacije, dakle u domu. Sama usluga se aktivira dok su tehničari još prisutni, da se uvere je li sve funkcionalno.

Pisao sam im oko jednog predloga za aplikaciju na računaru a to je da umesto programskog vodiča prikaže ima kanala pa će vidimo šta će od toga biti.
Da li ste probali vraćanje u nazad preko računara, kako to funkcioniše?
Ne bih se ja uzdao u neka veća unapređenja web platforme ili boxa u skorije vreme. Nije im u planu.
 
TL-WR840N je star i prevaziđen uređaj, nema AC standard i radi na n/b/g Wi-Fi standardima od 2.4 GHz, a i svi LAN portovi su mu samo 100 Mbps!

Pogledajte prilog 418235
Hmm nisam to znao.
Pa rekao bih da je dosta star jer sam video da mu je prvo ažuriranje firmwarea iz 2018 a zadnje od prošle godine.
Zanimljivo je što moj technikolor ruter kada se povezujem, ima 2.4 ghz i 5 ghz, i extender nisam uspeo da uparim sa 5 ghz.
Kad bude optika onda ću da razmišljam o uzimanju novog extendera.
Hvala za ovaj podatak, pa kad dođe vreme pitaću vas za preporuku.
 
Dok je tekla ugovorna obaveza od 24 meseca račun je bio taj koji si naveo 3699, prošla ti je ugovorna obaveza i posle ide veći račun, takva je politika kod svih. Za ovih 4750 se raspitaj.
Poz,
što se ugovora tiče,
kad sam ga u maju produžavao, pre toga su me zvali da mi kažu da mi ugovor ističe, a imao sam stari paket superpar kako se već zvao i ponudili mi da pređem na super plan 2 m., i prihvatio sam.
Neki dan me zvali da mi ponude prelazak na superplan 2 l, i pre toga sam reko da ću da razmislim i eto danas prešao, pitali me hoću li ugovor na mail, što sam rekao ppotvrdno i sve prošlo kako treba.
Usput sam pitao i za optiku u Bačkoj palanci i rekli mi da je svakako u planu, jer su kod nas stare instalacije.
Eto ako bog da, dogodine optika i kod nas stiže.
Cao, isti slucaj i sa mnom. Samo sto sam ja podneo zahtev za raskid koji je jos 30 dana. Ladno si mi naplatili i elita paket koji nikada nisam ni koristio. Sta reci, najgore sto sam platio racun preko neta, a danas stogao veci racun i na njemu pise elita paket .... Sada ne znam ni da li mogu da pisem prigovor. U medjuvremenu sam vratio opremu. Lopovi
Da, velika je razlika između ugovora i ugovorne obaveze.
Kad istekne ugovor tj. ugovorna obaveza, plaćaš punu cenu.
To ti je isto kao recimo kad si pod ugovorom za postpaid, recimo dve godine plaćaš 1500 a pretplata bez ugovorne obaveze je primer 2000.
Tako da to ti je to.
 
Poslednja izmena:
Što se extendera tiče, pre nego što sam uzeo gledao sam šta i kako šta bi mi odgovaralo i uzeo sam tp linkov TL-WR840N.
Taj extender može da gura do 300 mbps.
To je teoretski, inace ako uspe 50 megabita, srecan si...
Ka wanu, koliko se secam, nije mogao preko 60 megabita, jer je procesor slab, pa sam kupio jaci ruter.
 
Naravno da smeš, nemoj biti grub sa njima😉
 
Dobijate li neku potvrdu na mail posle razgovora sa agentima ili ostaje samo da se čekaju serviseri sa novim ugovorom?
 
Dobijate li neku potvrdu na mail posle razgovora sa agentima ili ostaje samo da se čekaju serviseri sa novim ugovorom?
Poz!
Ako produžavaš ugovor, možeš da dobiješ na mail i da potvrdiš da si saglasan, a možeš na kućnu adresu.
Ako prvi put podpisuješ, kad sam podpisao to je bilo kad su oni bili kod mene i podesili šta treba.
To je teoretski, inace ako uspe 50 megabita, srecan si...
Ka wanu, koliko se secam, nije mogao preko 60 megabita, jer je procesor slab, pa sam kupio jaci ruter.
Ok hvala, čak sam i nadogradio firmware na zadnju verziju iz čini mi se marta prošle godine.
Kad budem uzimao nov pitaću za preporuku.
 
Zvali su me oko produžetka ugovora, ponudili 50% za šest meseci na šta sam ja pristao i kao ok. Nadao sam se da će stići neki mail u vezi sa tim dogovorom ali ništa.
 
Ne šalju mejl niti bilo šta iz čega bi zaključio da će se držati tvog dogovora sa akviziterom.
Oni na osnovu tog dogovora sastave ugovor i donesu na potpis prilikom instaliranja opreme. Obično pomenu ali možeš da ih pitaš (svakako piše) na koji period se zaključuje.
Ako je nešto drugačije od dogovora koji si postigao, uvek možeš da odustaneš pre no što potpišeš.
 
Pozdrav svima. Postoji li mogućnost da se Move app instalira na Amazon fire stick preko koda ili na bilo koji drugi način? Inače pretplatnik sam Supernova BiH. Hvala unaprijed na odgovorima.
 
Zvali su me oko produžetka ugovora, ponudili 50% za šest meseci na šta sam ja pristao i kao ok. Nadao sam se da će stići neki mail u vezi sa tim dogovorom ali ništa.
Pa obično mail stigne sutradan.
Mene su pitali kako hoću da mi pošalju ugovor na mail ili kućnu adresu na šta sam im reko da hoću na mail.
Da li su ovo otkljucali kanale za NG, vidim pornjava 100 kanala u listi na Move aplikaciji?
Da da, odključali sve kanale.
 

Novi TV kanal u ponudi​

Super Biz TV ponuda je od danas bogatija za još jedan TV kanal – lokalni/regionalni kanal TV Vožd, sa specijalizovanim emisijama koje predstavljaju kulturu, istoriju i tradicionalne vrednosti Topole i Srbije.

Novi kanal je dostupan svim Super TV Biz korisnicima na teritoriji Kragujevca, Jagodine, Topole, Aranđelovca, Mladenovca, Lazarevca, Lajkovca, Uba, Rekovca, Ćuprije i Paraćina. Kanal je dostupan na poziciji 742.

Link: https://mojasupernova.mts.rs/a1675/Poslovni/Podrska/Servisne-informacije/Novi-TV-kanal-u-ponudi.html
 

Novi TV kanal u ponudi​

Super Biz TV ponuda je od danas bogatija za još jedan TV kanal – lokalni/regionalni kanal TV Vožd, sa specijalizovanim emisijama koje predstavljaju kulturu, istoriju i tradicionalne vrednosti Topole i Srbije.

Novi kanal je dostupan svim Super TV Biz korisnicima na teritoriji Kragujevca, Jagodine, Topole, Aranđelovca, Mladenovca, Lazarevca, Lajkovca, Uba, Rekovca, Ćuprije i Paraćina. Kanal je dostupan na poziciji 742.

Link: https://mojasupernova.mts.rs/a1675/Poslovni/Podrska/Servisne-informacije/Novi-TV-kanal-u-ponudi.html
Eto zanimljivo da spisak kanala nije dugo ažuriran.
 
da li je neko imao iskustva sa sledecim problemom;

imam tri kompa povezana lan kablom s tim sto na jednom od ta 3 imam oko 9-10 virtualbox-ova, tera to lepo sve gura (net stabilan konstantno, bez problema sa brzinom/pingom/packetloss-om) i u random momentu samo nestane net na svim kompovima (no internet access) a na wifi ne moze da se poveze ni sa jednog uredjaja, moze da se ceka danima al' prosto konekcija se ne vrati dok ne izvucem ruter iz struje pa ponovo vratim i onda se vrati u normalu (nekad se to desi nakon par sati, nekad tera par dana, nekad tera po 10-15 dana, stvarno se ne desi nikad na isti vremenski period)

prijavljivao sam im u onaj call centar, zovnem kad se desi i kazem sta je i oni mi kazu da je modem online i da nije bilo nikakvih prekida, onda me zovne onaj mutavi monter sutradan u 8-9 ujtru i pita sta je problem, ja mu objasnim sve svaki put jer me uvek drugi zove i opet nista, na kraju su mi rekli "ne znamo mi za taj problem, niko nikad nije prijavio osim tebe nista slicno raskini ugovor uzmi neki drugi net... mi ne mozemo to da resimo jer ne znamo sta je"

pre neki dan sam pretpostavio sta moze (99%) da bude problem, navodno taj technicolor budjavi sto daju "pobrljavi" zbog previse requestova, neki overflood ili sta god, jer kad ugasim virtualboxove i ostavim clean 2-3 desktopa lan kablom taj problem se ne pojavljuje, pre neki dan sam testirao na netu od komse koji ima isto supernovu, nakaceno par telefona na njegov ruter i ja sam nakacio 1 laptop sa kog sam prevuko kabl na racunar na kom imam virtualbox-ove, teralo je par dana i zabolo kao i moj (a pre toga godinama komsi nikad nije net zabo, kao ni meni dok nisam digao boxove), dakle navodno cim se nakaci odredjeni broj uredjaja ili u ovom slucaju ako se digne nekoliko virtualbox-ova koje ruter vidi kao razlicite uredjaje, on umre i mora da se restartuje

da li postoji resenje ovome? pretpostavljam da ovi iz supernove nece da prihvate da nakace neki drugi ruter da kupim ili tako nesto?
 
Sve si odgovore dao i rešenje za problem.Kupi kršteni ruter i sve to što si nabrojao poveži na njega a na Technicolor poveži novi ruter i ugasi wifi.Ja tako teram godinama i nikada nisam imao takav problem.Koristim Xiaomi Mi Ruter 3200.
 
nisam bas neko ko se mnogo razume al mislim da sve dok je taj prokleti technicolor u prici sumnjam da ce problem da nestane, sve i da kupim obican ruter i da ga povezem na technicolor, opet kroz technicolor prolazi sve pa onda kroz ovaj... probavao sam svakakve kombinacije, cak i samo taj jedan komp da bude na ruteru, ugasio wifi i opet sve isto
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno