Digli su kada sam ja raskinuo ugovor sa njima i potpiso optiku box4 sa 12 meseci po dinSN ne dize cenu dok traje ugovorna obaveza
To se samo davno VIP zaebo pa mangupi dobili free telefone
neko mora da bude jedinstveni slucajBio si pod ugovornim rokom i povecali ti cenu ????
Ti si onda jedinstven slucaj u univerzumu
Evo meni cena uvek istih 3699 din. a sad je isti paket oko 4000 din.
Ako povecaju cenu za 1 din. odmah raskid,ne treba mi efektiva
Povećali su i ja sam isto raskinuo i prešao na SBB. Još su hteli su da mi naplate mesec dana otkazni rok i jure me 2 godine za taj neplaćeni račun, zvali su me 10 puta, na kraju su postali neprijatni i pretili su tužbom, tako da sam ih prijavio inspekciji i Zaštiti potrošača. Juče su me zvali sa sakrivenog broja, izvinili se, rekli su da su mi stornirali račun, ali danas mi je stigla OPOMENA za taj račun, sa pretnjom prinudne naplate preko suda. Račun je bio Supernova, storinirao je MTS, tužiće me Telekom...Bio si pod ugovornim rokom i povecali ti cenu ????
Ti si onda jedinstven slucaj u univerzumu
Evo meni cena uvek istih 3699 din. a sad je isti paket oko 4000 din.
Ako povecaju cenu za 1 din. odmah raskid,ne treba mi efektiva
Kod nas radi, upravo provereno.Zabrinjava me... Ne radi TV Caribrod 🤔
Ja imam isti ovaj paket, a za obnovu ugovora na jos dve godine...dobio sam kao popust 50% na prvi racun po novom ugovoruBio si pod ugovornim rokom i povecali ti cenu ????
Ti si onda jedinstven slucaj u univerzumu
Evo meni cena uvek istih 3699 din. a sad je isti paket oko 4000 din.
Ako povecaju cenu za 1 din. odmah raskid,ne treba mi efektiva
Ne zaboravite da prema RATEL-u, svaka usluga koja je u prekidu duze od 48h podleze umanjenju racuna.Zdravo ljudi, pišem sa Bežanije i zanima me da li je neko imao sličnu situaciju u svom delu grada: već 3-4 dana uopšte nema kablovske i ne zna se kad će doći. Pozovem korisnički servis i automat kaže da je sanacija u toku, a operateri ne znaju ni kad će se problem rešiti ni šta se zapravo desilo. Nemaju nikakvu informaciju o potpunom prekidu usluge koji traje već 3-4 dana? Bizarno.
https://www.ratel.rs/sr/page/cesto-postavljana-pitanjaODGOVOR: Kvarove i smetnje operator je dužan da otkloni najkasnije u roku od 48 sati od trenutka njihovog nastanka, bez obzira da li su nastali na delu sistema ili celom sistemu, a u slučaju da prekid traje duže od 48 sati od trenutka njegovog nastanka, operator je u obavezi da iznos mesečne pretplate umanji srazmerno periodu u kome nije pružao uslugu, za usluge za koje se plaća fiksna mesečna pretplata (član 27. Pravilnika o opštim uslovima za obavljanje delatnosti elektronskih komunikacija po režim opšteg ovlašćenja).
Ukoliko dodje do izmene cene, duzni su da jave 30 dana unapred i da ti daju otkazni period bez penala.Povećali su i ja sam isto raskinuo i prešao na SBB. Još su hteli su da mi naplate mesec dana otkazni rok i jure me 2 godine za taj neplaćeni račun, zvali su me 10 puta, na kraju su postali neprijatni i pretili su tužbom, tako da sam ih prijavio inspekciji i Zaštiti potrošača. Juče su me zvali sa sakrivenog broja, izvinili se, rekli su da su mi stornirali račun, ali danas mi je stigla OPOMENA za taj račun, sa pretnjom prinudne naplate preko suda. Račun je bio Supernova, storinirao je MTS, tužiće me Telekom...
Imao sam istu situaciju. Bežanija i Surčin bili u pitanju, 4-5 dana mrak a ne pripadam tamo već NBG?! Posle rešavanja sam imao još koji dan šum na vezi.Zdravo ljudi, pišem sa Bežanije i zanima me da li je neko imao sličnu situaciju u svom delu grada: već 3-4 dana uopšte nema kablovske i ne zna se kad će doći. Pozovem korisnički servis i automat kaže da je sanacija u toku, a operateri ne znaju ni kad će se problem rešiti ni šta se zapravo desilo. Nemaju nikakvu informaciju o potpunom prekidu usluge koji traje već 3-4 dana? Bizarno.
Jedino što može da se proba je da zamene taj hibridni MOVE za MOVE IP STB koji ide samo preko LAN kabla. Ima slabiji čip od hibrida, što može biti bolje za tebe.Kada su povezali umesto MOVE box-a risiver HD-XC2-03 nije bilo problema sa slikom, ali mi bi da imamo vraćanje kanala što je moćuće samo sa MOVE box-om.
Kada ti istekne ugovorna obaveza od 2 godine, automatski ti se nastavlja usluga na neodređeno i možeš raskinuti ugovor kada hoceš. Moraš otići do poslovnice i podneti zahtev za raskid i da vratiš opremu, takva je procedura, ne možeš ih samo nazvati i isključite me. Nemoj im plaćati inati se i nagrabusićeš.Zanima me da li neko sa sigurnošću zna da li sam duzan da plaćam račune supernovi nakon isteka ugovora od dve god?pre 10 min sam zvao budale da mi više ne šalju signal i da me isključe,ali mi govori konj da moram lično da odem u poslovnicu da bih otkazao???kako mogu da šalju racune kad ne zelim da koristim usluge i ugovor mi je istekao pre mesec dana,hvala
Zanima me da li neko sa sigurnošću zna da li sam duzan da plaćam račune supernovi nakon isteka ugovora od dve god?
Juče bio da potpišem raskid ugovora. Otkazni rok mesec dana. U toku otkaznog rokaJuče bio u poslovici da potpišem raskid. Ugovor mi ističe 1. Decembra. Otkazni rok mesec dana, insistiraju na otkaznom roku i ako je istekao ugovor. U toku otkaznog roka isporučuju usluge. Naravno i naplaćuju. Prekid usluga posle mesec dana. Od prekida usluga imate rok od sedam dana za vraćanje opreme u poslovicu. Da li je ovo pravilno ili ne može ti pomoći samo advokat.Zanima me da li neko sa sigurnošću zna da li sam duzan da plaćam račune supernovi nakon isteka ugovora od dve god?pre 10 min sam zvao budale da mi više ne šalju signal i da me isključe,ali mi govori konj da moram lično da odem u poslovnicu da bih otkazao???kako mogu da šalju racune kad ne zelim da koristim usluge i ugovor mi je istekao pre mesec dana,hvala
Izvini što nisam zaludan da čitam svaki dan komentare,juče sam prvi put posetio ovaj forum i pitao za raskidOtkazni rok postoji bar 15 god. Zaista ne znam, da li ste vi ikada koristili kablovsku TV/internet ???
Svakih par strana isto pitanje ... ne secam se za mobilnu tel. mislim da je bilo 15 dana
Možda si propustio moje prethodne postove pa da ponovim, ovo je ubedljivo najgori operater u univerzumu, u što ćeš se i sam, na žalost, uveriti.Zdravo ljudi, pišem sa Bežanije i zanima me da li je neko imao sličnu situaciju u svom delu grada: već 3-4 dana uopšte nema kablovske i ne zna se kad će doći. Pozovem korisnički servis i automat kaže da je sanacija u toku, a operateri ne znaju ni kad će se problem rešiti ni šta se zapravo desilo. Nemaju nikakvu informaciju o potpunom prekidu usluge koji traje već 3-4 dana? Bizarno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari