Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
SN ne dize cenu dok traje ugovorna obaveza

To se samo davno VIP zaebo pa mangupi dobili free telefone
 
SN ne dize cenu dok traje ugovorna obaveza

To se samo davno VIP zaebo pa mangupi dobili free telefone
Digli su kada sam ja raskinuo ugovor sa njima i potpiso optiku box4 sa 12 meseci po din
Povecanje je bilo samo 100 din , ali me je zato internet ubijao i njihova podrsku , pa sam iskoristio priliku da ih otkačim u čemu su mi pomogli iz Efektive
 
Bio si pod ugovornim rokom i povecali ti cenu ????

Ti si onda jedinstven slucaj u univerzumu

Evo meni cena uvek istih 3699 din. a sad je isti paket oko 4000 din.

Ako povecaju cenu za 1 din. odmah raskid,ne treba mi efektiva
 
Bio si pod ugovornim rokom i povecali ti cenu ????

Ti si onda jedinstven slucaj u univerzumu

Evo meni cena uvek istih 3699 din. a sad je isti paket oko 4000 din.

Ako povecaju cenu za 1 din. odmah raskid,ne treba mi efektiva
neko mora da bude jedinstveni slucaj
ali istina je da su povecali cenu za pisljivih 100 din jedno 7-8 meseci posle isteka ugovora sa UM , raskinuo sam ugovor sa njima i potpisao sa mts za optiku
ti misli sta hoces
 
Bio si pod ugovornim rokom i povecali ti cenu ????

Ti si onda jedinstven slucaj u univerzumu

Evo meni cena uvek istih 3699 din. a sad je isti paket oko 4000 din.

Ako povecaju cenu za 1 din. odmah raskid,ne treba mi efektiva
Povećali su i ja sam isto raskinuo i prešao na SBB. Još su hteli su da mi naplate mesec dana otkazni rok i jure me 2 godine za taj neplaćeni račun, zvali su me 10 puta, na kraju su postali neprijatni i pretili su tužbom, tako da sam ih prijavio inspekciji i Zaštiti potrošača. Juče su me zvali sa sakrivenog broja, izvinili se, rekli su da su mi stornirali račun, ali danas mi je stigla OPOMENA za taj račun, sa pretnjom prinudne naplate preko suda. Račun je bio Supernova, storinirao je MTS, tužiće me Telekom...
 
Bio si pod ugovornim rokom i povecali ti cenu ????

Ti si onda jedinstven slucaj u univerzumu

Evo meni cena uvek istih 3699 din. a sad je isti paket oko 4000 din.

Ako povecaju cenu za 1 din. odmah raskid,ne treba mi efektiva
Ja imam isti ovaj paket, a za obnovu ugovora na jos dve godine...dobio sam kao popust 50% na prvi racun po novom ugovoru
 
Sad mi drugar javio da mu i za drugi ugovor koji se vodi na suprugu gde ima samo net 50mbit ponudili 80mbit i tv za 1600din na dve godine. Oni to izgleda svima nude ko ima samo net tako da nemojte da uzimate pakete i da budete 🐴vec samo net i posle dobijate net za dzabe.
 
Zdravo ljudi, pišem sa Bežanije i zanima me da li je neko imao sličnu situaciju u svom delu grada: već 3-4 dana uopšte nema kablovske i ne zna se kad će doći. Pozovem korisnički servis i automat kaže da je sanacija u toku, a operateri ne znaju ni kad će se problem rešiti ni šta se zapravo desilo. Nemaju nikakvu informaciju o potpunom prekidu usluge koji traje već 3-4 dana? Bizarno.
 
Drugari, potrebna mi je Vaša pomoć. Pre skoro 2 meseca prešao sam od MTS BOX 4 na Supernovu, i od samog instaliranja nove opreme MOVE box model: UCA-BI60R imam problema sa slikom, dešava se da po uključenju TV -a on radi neko vreme sa odličnom slikom a onda kao da slika izgubi neku boju i to traje nekoliko minuta ili je mi popravimo tako što promenimo rezoluciju na MOVE na neku drugu. Pokusali smo sa svim mogućim rezolucijama ali se isto dešava. Monteri iz kablovske su zamenili HDMI kabal i MOVE box ali ništa, kažu mi da zamenim televizor. Kada su povezali umesto MOVE box-a risiver HD-XC2-03 nije bilo problema sa slikom, ali mi bi da imamo vraćanje kanala što je moćuće samo sa MOVE box-om. Inaće TV je SONY BRAVIA model KDL-37EX402.
Ovako izgleda kada se pokvari slika.
 

Prilozi

  • 20221017_204732.jpg
    20221017_204732.jpg
    54.8 KB · Pregleda: 45
Zdravo ljudi, pišem sa Bežanije i zanima me da li je neko imao sličnu situaciju u svom delu grada: već 3-4 dana uopšte nema kablovske i ne zna se kad će doći. Pozovem korisnički servis i automat kaže da je sanacija u toku, a operateri ne znaju ni kad će se problem rešiti ni šta se zapravo desilo. Nemaju nikakvu informaciju o potpunom prekidu usluge koji traje već 3-4 dana? Bizarno.
Ne zaboravite da prema RATEL-u, svaka usluga koja je u prekidu duze od 48h podleze umanjenju racuna.

ODGOVOR: Kvarove i smetnje operator je dužan da otkloni najkasnije u roku od 48 sati od trenutka njihovog nastanka, bez obzira da li su nastali na delu sistema ili celom sistemu, a u slučaju da prekid traje duže od 48 sati od trenutka njegovog nastanka, operator je u obavezi da iznos mesečne pretplate umanji srazmerno periodu u kome nije pružao uslugu, za usluge za koje se plaća fiksna mesečna pretplata (član 27. Pravilnika o opštim uslovima za obavljanje delatnosti elektronskih komunikacija po režim opšteg ovlašćenja).
https://www.ratel.rs/sr/page/cesto-postavljana-pitanja

Ako ne uvaze primedbu, poslati prigovor preko RATEL sajta.
https://portal.ratel.rs/sr/
Povećali su i ja sam isto raskinuo i prešao na SBB. Još su hteli su da mi naplate mesec dana otkazni rok i jure me 2 godine za taj neplaćeni račun, zvali su me 10 puta, na kraju su postali neprijatni i pretili su tužbom, tako da sam ih prijavio inspekciji i Zaštiti potrošača. Juče su me zvali sa sakrivenog broja, izvinili se, rekli su da su mi stornirali račun, ali danas mi je stigla OPOMENA za taj račun, sa pretnjom prinudne naplate preko suda. Račun je bio Supernova, storinirao je MTS, tužiće me Telekom...
Ukoliko dodje do izmene cene, duzni su da jave 30 dana unapred i da ti daju otkazni period bez penala.

Kada je Yettel ili jos bio Telenor? , ne secam se, promenio cenovnik takvi su uslovi vazili.
 
Poslednja izmena:
Zdravo ljudi, pišem sa Bežanije i zanima me da li je neko imao sličnu situaciju u svom delu grada: već 3-4 dana uopšte nema kablovske i ne zna se kad će doći. Pozovem korisnički servis i automat kaže da je sanacija u toku, a operateri ne znaju ni kad će se problem rešiti ni šta se zapravo desilo. Nemaju nikakvu informaciju o potpunom prekidu usluge koji traje već 3-4 dana? Bizarno.
Imao sam istu situaciju. Bežanija i Surčin bili u pitanju, 4-5 dana mrak a ne pripadam tamo već NBG?! Posle rešavanja sam imao još koji dan šum na vezi.
Kako god, isto automat ponavljao da je sanacija u toku i slične gluposti. Šta je bilo u pitanju? Ko zna. Mada, dok sam bio kod PošteNET svaki mesec ovi hajduci iz Telekoma kidali kablove razvlačeći svoju opremu. Sigurno je to čim prećutkuju razlog.
Ovo što veli Zamzung, tražiti umanjenje računa.
Kada su povezali umesto MOVE box-a risiver HD-XC2-03 nije bilo problema sa slikom, ali mi bi da imamo vraćanje kanala što je moćuće samo sa MOVE box-om.
Jedino što može da se proba je da zamene taj hibridni MOVE za MOVE IP STB koji ide samo preko LAN kabla. Ima slabiji čip od hibrida, što može biti bolje za tebe.
Možda se bude bolje ponašao pošto se tvoj TV i hibridi ne mirišu, vredi probati.
 
Danas sam bio da raskinem ugovor za box i predjem na supernovu plan 3 L fiksni telefon. Receno mi je da mora novi broj ne mogu da prebacim ovaj sadasnji koji imam preko 15 godina ili vise. Posto mi novi ne treba nego stari odustao sam. Odbarao sam Plan 2 L paket, posle natezanja da mi odobre 12 meseci besplatno( neka mlada radnica pojma nema kako radi i koji su uslovi, nego direktno sam sefa zvao da se objasnimo na sta je dao zeleno svetlo, nastavljam dalje sa radnicom) rekla mi je da je tako za 3 televizora besplatno i da ne treba da platim dodatno. Kad smo sve ugovorili pita me da li neko ima u ulici u kojoj zivim Supernovu, gde vec polako iznerviran odgovaram:” Izvinite ja ne idem po kucama u ulici i pitam ko ima supernovu, valjda vi trebate da imate te informacije gde vam je pokrivenost i da date informaciju a ne ja vama”. Opet papiri i pisanja i na kraju kad smo sve zavrsili kaze obavesticemo vas u roku od 15 dana da li moze ili ne( iako zivim u strogom centru grada). Znaci ja prvo treba da dobijem obavestenje pa tek onda da cekam kad ce sve to uraditi tj povezati mi opremu, cirkus zivi…
 
Zanima me da li neko sa sigurnošću zna da li sam duzan da plaćam račune supernovi nakon isteka ugovora od dve god?pre 10 min sam zvao budale da mi više ne šalju signal i da me isključe,ali mi govori konj da moram lično da odem u poslovnicu da bih otkazao???kako mogu da šalju racune kad ne zelim da koristim usluge i ugovor mi je istekao pre mesec dana,hvala
 
Zanima me da li neko sa sigurnošću zna da li sam duzan da plaćam račune supernovi nakon isteka ugovora od dve god?pre 10 min sam zvao budale da mi više ne šalju signal i da me isključe,ali mi govori konj da moram lično da odem u poslovnicu da bih otkazao???kako mogu da šalju racune kad ne zelim da koristim usluge i ugovor mi je istekao pre mesec dana,hvala
Kada ti istekne ugovorna obaveza od 2 godine, automatski ti se nastavlja usluga na neodređeno i možeš raskinuti ugovor kada hoceš. Moraš otići do poslovnice i podneti zahtev za raskid i da vratiš opremu, takva je procedura, ne možeš ih samo nazvati i isključite me. Nemoj im plaćati inati se i nagrabusićeš.
 
I još jedna sitnica, kad se potpiše zahtev za raskid ugovora, od tog dana teče otkazni rok od 30 dana, tokom koje se nastavlja sa korišćenjem ugovorenih usluga, i koji se takođe mora platiti.
 
Neko je pisao da je novim update-om za move box omoguceno da se iskljuci HDR. Da li moze pomoc, kako se iskljucuje?
 
Ne isplati se isključiti, onda su isprane boje. Na move boxu nikako ne može da bude dobro, sa uključenim hdr-om drečavo, sa isključenim isprano, pa je još gore.
Jedino je dobro na starim televizorima, koji nemaju hdr.
 
Zanima me da li neko sa sigurnošću zna da li sam duzan da plaćam račune supernovi nakon isteka ugovora od dve god?
Juče bio da potpišem raskid ugovora. Otkazni rok mesec dana. U toku otkaznog roka
Zanima me da li neko sa sigurnošću zna da li sam duzan da plaćam račune supernovi nakon isteka ugovora od dve god?pre 10 min sam zvao budale da mi više ne šalju signal i da me isključe,ali mi govori konj da moram lično da odem u poslovnicu da bih otkazao???kako mogu da šalju racune kad ne zelim da koristim usluge i ugovor mi je istekao pre mesec dana,hvala
Juče bio u poslovici da potpišem raskid. Ugovor mi ističe 1. Decembra. Otkazni rok mesec dana, insistiraju na otkaznom roku i ako je istekao ugovor. U toku otkaznog roka isporučuju usluge. Naravno i naplaćuju. Prekid usluga posle mesec dana. Od prekida usluga imate rok od sedam dana za vraćanje opreme u poslovicu. Da li je ovo pravilno ili ne može ti pomoći samo advokat.
 
Otkazni rok postoji bar 15 god. Zaista ne znam, da li ste vi ikada koristili kablovsku TV/internet ???
Svakih par strana isto pitanje ... ne secam se za mobilnu tel. mislim da je bilo 15 dana
 
Otkazni rok postoji bar 15 god. Zaista ne znam, da li ste vi ikada koristili kablovsku TV/internet ???
Svakih par strana isto pitanje ... ne secam se za mobilnu tel. mislim da je bilo 15 dana
Izvini što nisam zaludan da čitam svaki dan komentare,juče sam prvi put posetio ovaj forum i pitao za raskid
 
Zdravo ljudi, pišem sa Bežanije i zanima me da li je neko imao sličnu situaciju u svom delu grada: već 3-4 dana uopšte nema kablovske i ne zna se kad će doći. Pozovem korisnički servis i automat kaže da je sanacija u toku, a operateri ne znaju ni kad će se problem rešiti ni šta se zapravo desilo. Nemaju nikakvu informaciju o potpunom prekidu usluge koji traje već 3-4 dana? Bizarno.
Možda si propustio moje prethodne postove pa da ponovim, ovo je ubedljivo najgori operater u univerzumu, u što ćeš se i sam, na žalost, uveriti.
Ja sam treći dan bez kablovske i net-a. I da,nemaju nikakvu informaciju kada ću dobiti tj celo naselje, tačnije tri naselja.
 
A znate kako je moronski radjena sn kablovska?
Trafoi za nodove su u privatnim kucama(protivpravno,za to treba industrijsko merno mesto)
Kad nema struje kod vlasnika cela okolina nema tv i net

To je zasluga sega mega projektanta koji umesto pasivne optike forsirao raspali coax
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno