Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Evo ponuda na jednom mestu




Hvala Vam što ste nam uputili e-mail.

Na osnovu Vašeg zahteva, na adresi xxxxxxx, izvršili smo proveru paketa.
Obaveštavamo Vas da je Vaš paket SUPER SVE PLUS (24).


Super sve plus MOVE -
Preko 250 radio i TV kanala
* Preko 40 HD kanala
* 1 x MOVE smart box
* 2 STB/CAM
* 3 naloga za mobilni
* Arena Sport, Superstar
* HBO paket kanala
* X plus paket kanala
* internet do 120 Mb/s
* internet do 200 Mb/s – OPTIKA
* 150 minuti ka svim fiksnim mrežama, neograničeni minuti ka mts fixnoj i mobilnoj mreži.
Mesečna pretplata iznosi 3.699,00 RSD, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.

Pogrešili su jer brzina u paketu Super Sve Plus MOVE za OPTIKU nije 200 Mb/s već 250 Mb/s, a na COAX-u je 150 Mb/s a ne 120 Mb/s
 
Poslednja izmena:
@bakara, pretpostavljam da ti sada trenutno imaš super par plus paket. ispravi me ako grešim
 
Imam 2 paketa, super sve i super par

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Kod mene počelo od sinoć da baguje gledanje unazad, kako je kod vas?
Prvi problem da prijavim [emoji23][emoji23][emoji23]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Što bi se reklo, ČESTITAM... :d

Ti potrč'o da u'fatiš muštuluk? ;)
 
Sad zvao call centar u vezi poskupljenja imam super par plus...koji poskupljuje sa 3299 na 3399...imate pravo na raskid ugovora kako rece podnese se zahtev ...otkazni rok 30 i u toku toga se vrati oprema.
Sad kako rekose neki ta procedura moze i da se ubrza odes odneses opremu i raskines..posle platis zadnji racun i to je to...
Nego jel moze zahtev za raskid da se posalje na email? Da vidim dal ce nesto da ponude za obnovu tipa 6 meseci za dinar ako ne da prelazim na druge operatere :)
 
Kod mene počelo od sinoć da baguje gledanje unazad, kako je kod vas?
Prvi problem da prijavim [emoji23][emoji23][emoji23]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
Aj brate, zeza te motanje zadruga live kanala i odmah plačeš. Ne moraš baš svaki sekund da vidiš!

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Jel postoji neki kontakt telefon za supernovu osim 19911 da se javi neko normalan, jer 20 dana ne mogu da mi realizuju uslugu, sagoreo sam od neozbiljnosti.... jel postoji osnov za raskidanje ugovora... čekam 20 dana da ekipa izađe na teren kako bi mi pustili fiksni telefon za koji me zaista zabole, tražio sam prelazak sa super par na super sve par move zbog veće brzine interneta, i 20 dana ne mogu da realizuju to....
 
Jel postoji neki kontakt telefon za supernovu osim 19911 da se javi neko normalan, jer 20 dana ne mogu da mi realizuju uslugu, sagoreo sam od neozbiljnosti.... jel postoji osnov za raskidanje ugovora... čekam 20 dana da ekipa izađe na teren kako bi mi pustili fiksni telefon za koji me zaista zabole, tražio sam prelazak sa super par na super sve par move zbog veće brzine interneta, i 20 dana ne mogu da realizuju to....
Najbolje iskustvo imam preko društvenih mreža, to kol centar užas blagi...

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Jel postoji neki kontakt telefon za supernovu osim 19911 da se javi neko normalan, jer 20 dana ne mogu da mi realizuju uslugu, sagoreo sam od neozbiljnosti.... jel postoji osnov za raskidanje ugovora... čekam 20 dana da ekipa izađe na teren kako bi mi pustili fiksni telefon za koji me zaista zabole, tražio sam prelazak sa super par na super sve par move zbog veće brzine interneta, i 20 dana ne mogu da realizuju to....
Moraš karticom da se identifikuješ prilikom poziva. Za to nam kartice i služe.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
@razor81 Bolje vidi da li ti radi vraćanje unazad bez prekida, kartica mi nije pri ruci, da ti pokažem [emoji481]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
@razor81 Bolje vidi da li ti radi vraćanje unazad bez prekida, kartica mi nije pri ruci, da ti pokažem [emoji481]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
Radi sve kao zmaj. Jedino me nervira što mi TV preko Move uređaja prepoznaje i pali HDR, i onda mi je bela boja malo prenaglašena. A uz to mi je rezolucija na Move bolja nego preko cam modula.

Sad sam skidao igricu sa tprenta i na 30gb mi je prosek downloada 10,3 MBs na paketu od 120. Ja sam iskreno prezadovočjan.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Jel postoji neki kontakt telefon za supernovu osim 19911 da se javi neko normalan, jer 20 dana ne mogu da mi realizuju uslugu, sagoreo sam od neozbiljnosti.... jel postoji osnov za raskidanje ugovora... čekam 20 dana da ekipa izađe na teren kako bi mi pustili fiksni telefon za koji me zaista zabole, tražio sam prelazak sa super par na super sve par move zbog veće brzine interneta, i 20 dana ne mogu da realizuju to....

Ako ti za 20 dana nisu uveli telefon, izuzev ako se ceka prenos broja (to moze da se ceka i oko 30 dana) naravno da imas osnov za raskid po toj osnovi, pa oni nek vide i za ubuduce sa drugim korisnicima.
Ima osnov i za raskid po osnovu najave poskuljenja (procitaj par strana unazad i potrazi na sajtu SN) pa ako ti je do raskida ti raskidaj.

Ta prica o 30 dana je samo da bi naplatili jos koji dinar. Ako se rskida njihovom krivicom ne bi trebalo da se moze naplatiti, cim nesto ne vlaja nema naplate vec se odma raskida i sa danom raskida ugovora i vracanja oreme prestaje naplata za dalje. Ja tako smatram, a sta ce oni traziti od korisnika koji raskida i sta ce poslati u racunu i sta ce naplatiti (na strah ili na tuzbu tvoju ili njihovu) to je vec treca stvar ...

Jesu li nekog tuzili (RV ili SN), slali izvrsitelju, nekoj agenciji davali (prodavali) dug da ga naplati?
 
Jel jos neko nema ni kablovsku ni internet već 3 sata? Nestalo na ledinama oko 20 casova
 
Ti na četu ne znaju ni gde rade, ni šta rade ,ni šta imaju u ponudi, ni koje su sada cene paketa a kamoli šta će biti... Tako da te informacije sa četa, cc i ne uzimaj za ozbiljno...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
Oni ne znaju ni koji su novi kanali ubaceni,ni gde su ubaceni...
 
Call centar je obično eksternalizovana usluga. Neretki su slučajevi da se isti ljudi javljaju i kad pozovete Call centar Frikoma, EFG banke, Coca cole itd.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Kog datuma obično stigne SMS sa podacima za plaćanje, moj poštar račun donosi oko 25. u mesecu.
 
Meni je već stigao, mislim juče, doduše ja koristim e-račun

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
A je li poziv na broj uvek isti?
 
Ni jedan kanal nije ubacen vec nekoliko meseci,zato i neznaju.Mnogi od njih nisu ni radili u supernovi kad su zadnji novi kanali ubaceni

pa nije baš nekoliko meseci....zadnji kanal je ubačen 04.11.2020-TOXIC FOLK HD
 
Radi sve kao zmaj. Jedino me nervira što mi TV preko Move uređaja prepoznaje i pali HDR, i onda mi je bela boja malo prenaglašena. A uz to mi je rezolucija na Move bolja nego preko cam modula.

Sad sam skidao igricu sa tprenta i na 30gb mi je prosek downloada 10,3 MBs na paketu od 120. Ja sam iskreno prezadovočjan.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

isključi CEC funkciju na TV-u i neće ti se uključivati HDR
 
Kog datuma obično stigne SMS sa podacima za plaćanje, moj poštar račun donosi oko 25. u mesecu.
Evo sad sam izvrteo stare SMS poruke i stižu od 6.-10. u mesecu, poziv na broj se menja svaki put, ali može da se stavi broj ugovora.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Kog datuma obično stigne SMS sa podacima za plaćanje, moj poštar račun donosi oko 25. u mesecu.

Meni račun stiže na mail i to od 04. do 06. u mesecu.
Dobiješ račun u PDF-u i na njemu QR kod sa svim podacima za elektronsko plaćanje, moja preporuka je da se prijaviš na e-račun!
 
Da li Supernova sada stavlja sve korisnike koji ne plaćaju fiksnu IP adresu iza CG NAT-a, ili je i dalje lutrija? Pošto su mi danas, kada sam zvao da bi me vratili na staro, ovi iz tehničke podrške kao papagaji ponavljali da mogu samo da mi ponude uslugu fiksne IP adrese.
 
Koliko vidim ovaj MOVE nema mogucnost programiranja daljinca, vec moram da koristim dva...?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno