Der Schnitter
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.07.2021
- Poruke
- 1,483
- Poena
- 255
I mene interesuje kome se obratiti oko pitanja i problema, tu mislim na smislene pojedince jer stalno naletim na one druge.dakle kome i sta da pisem ? hvala unapred 🍻
Pre 7-8 dana sam u poslovnici dogovorio dolazak montera i dobio sve informacije koje su mi tada trebale, među ostalim da opremu od Pošte sam vratim u Poštu i potpišem otkaz ugovora. Monteri su došli juče, stavili njihov modem a ovaj Poštin uzeli i rekli da je sve prema Pošti regulisano i da nema potrebe više da idemo tamo. Međutim, ja sam otišao danas čisto da proverim je li sve u redu, da mi ne bi dolazili dupli računi ili šta već. Žena je pogledala podatke i videla da je sve vraćeno, rekla mi da još treba da potpišem taj papir o otkazu i da će mi još samo jedan račun (za novembar) stići i to je sve od njih.
U produžetku sam navratio do MTS/Supernova poslovnice da vidim da uzmem CAM ili da možda zamenim za MOVE. Taj uređaj mi se ne sviđa nešto, koliko vidim nema mogućnost preslagivanja omiljenih kanala niti kreiranja lista. Operateru sam rekao da smo prešli sa Pošte, objasnio šta želim i dao ugovor da pogleda. I kad sam pitao mogu li uzeti CAM ili uzeti CAM za MOVE, reče mi da ne može. Od Pošte sam svojevremeno dobio STB i taj uređaj sam vratio, potpisao papire i uzeo Modul. Kasnije sam planirao da uz doplatu uzmem posebno STB i to je moglo. Kažem ovo i tom operateru, pošto ne znam kako oni posluju i pitam je li to kod njih zabranjeno ili šta je u pitanju. On počne da kuca podatke iz ugovora i nakon minute gledanja u monitor počne drugu priču. Na moj zahtev mogu tehničari da dođu kod mene i urade zamenu ali je trebalo da tražim to još dok su bili taj dan, kad su mi nudili mogućnost MOVE ili CAM. Ništa meni nije nuđeno, nazvali da pitaju koliko TV aparata imam (jedan) i toliko uređaja doneli i postavili. Uostalom, kako i da znam kako taj MOVE funkcioniše ako ga ne probam prvo? Pitao sam montera da li taj MOVE može na računar preko TV kartice i reče mi da može ali da nema vraćanja unazad. Da li može? A nije se setio da mi kaže da imam mogućnost gledanja TV-a preko internet pretraživača. Da mi qryak nije napisao verovatno ne bih znao.
Da ne davim dalje, taj operater mi reče da tehničar na moj zahtev može doći i "instalirati" karticu i to će me koštati 500 dinara, a onda da potpisnik ugovora dođe do njih kako bi se napravile izmene?! Nisam verovao svojim ušima. Sam mogu da preuzmem i potpišem za CAM i posle ga "ubodem" u TV, tako sam radio kod Pošte, šta ima da mi dolaze zbog toga i naplate. Ako već tako mora, kog vraga treba dolaziti posle kod njih da bi pravili izmene u ugovoru, zar ne može na licu mesta?