Šta je novo?

Supernova (2024)

Supernova jok. Noćas nazvao i po običaju ubio ih u pojam, kad rade ljudi koji ne znaju svoj posao.
A Nisu našli rešenja još za LJude koji su neprebačeni jer moraju ručno da ih prebace na telekomovu bazu a to naravno je komplikovano. Ono što ja znam je da svi ljudi koji su se žalili za MAX su stavljeni kao prioritetni za prebacivanje. E sad kojom brzinom će rešiti zavisi i od količine korisnika koji su na toj listi
 
Povezuju SN i Telekom sisteme zato još i ne radi. Svi koji mogu da koriste moj telekom aplikaciju a imaju supernovu mogu i eračun ostaliu ne mogu dok ih ne prebaci. Radi se sad veliko sistemsko rešavanje baze podataka - Malo strpljenja nije sve tako kao što mislite klik i gotovo.
A Kc ne zna te detalje pa ti daje opšte odgovore
Komsiji vec godinu dana stize racun u elektronskoj formi, tako da im to i nije neki izgovor. U sustini, nek mi ga oni umanje za 100 dinara kao za e racun pa nek stize i postom, to mene kao korisnika ne mora da zanima dal oni nesto sistemski sredjuju ili ne. Muka mi je sto i oko najmanje sitnice i kvarova sa njima moram da se natezem danima i mesecima da se sredi.
 
A Nisu našli rešenja još za LJude koji su neprebačeni jer moraju ručno da ih prebace na telekomovu bazu a to naravno je komplikovano. Ono što ja znam je da svi ljudi koji su se žalili za MAX su stavljeni kao prioritetni za prebacivanje. E sad kojom brzinom će rešiti zavisi i od količine korisnika koji su na toj listi

Kako vidim ovde, čak i ljudi koji su prebačeni u telekomovu bazu imaju problem sa prijavom.
 
Komsiji vec godinu dana stize racun u elektronskoj formi, tako da im to i nije neki izgovor. U sustini, nek mi ga oni umanje za 100 dinara kao za e racun pa nek stize i postom, to mene kao korisnika ne mora da zanima dal oni nesto sistemski sredjuju ili ne. Muka mi je sto i oko najmanje sitnice i kvarova sa njima moram da se natezem danima i mesecima da se sredi.
Verovatno nisi obratio pažnju ali supernova nigde ne reklamira popust 100dinara za Eračun jer eračun nema. Ti individualni slučajevi su kao što sama reč kaže individualni iz iz raznih razloga postoje. A možda i tvoj drug je pomešao SMS poruku i eračun kao i pravno i fizičko lice. NIje isto. Zato oni sad i prebacuju stari SN sistem koji je nasleđen od originalnih provajdera na telekom sistem i automatski se sve unapređuje. Od rešavanja reklamacija i rada uređaja do eračuna, korišćenje aplikacije za plaćamnje i tako dalje.

Problem telekma je taj što ima mnogo tehnologija i usluga koje nudi korisniku i samim tim je sistem veći i komplikovaniji od SBBa i Yetela i nije lako sve to upeglati . Zvanično imaju 5 tehnologija distribucije signala kod korisnika

Da ne ispadne da ih branim, nego se razumem u te stvari pa pričam iz iskustva. Iste takve izazove imaju i Veliki sistemi u svetu a Telekom nimalo ne štedi na aplikacijama i sistemskim rešenjima samo što je sve ogromno i komplikovano da bi bilo tako lako uprošćeno za korisnika pogotovo jer su kupili 12 operatera koji je svaki za sebe radio mrežu kako je hteo bez reda i organizacije nego samo budži da se prodamo što lakše
 
I meni. I reklamiraju e-račun. U zvaničnom cenovniku.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240522_112416_Drive.jpg
    Screenshot_20240522_112416_Drive.jpg
    259.7 KB · Pregleda: 116
Kako Supernova nema eračun? Meni stiže na mejl.
Ima ali nije bilo moguće svakom korisniku , zavisno čija je mreža bila. Tipa htelo je na mreži radijus vektora a nije hteo na mreži SAT-a ili exeneta. komplikovana stvar a to ljudi u kc ne znaju oni samo prime reklamaciju i proslede dalje službi
I meni. I reklamiraju e-račun. U zvaničnom cenovniku.
U pravu si nude u cenovniku sad sam proverio. Ne pišu na sajtu na prvu. Znam da ima neka zavrzlama oko toga zato sam i napisao.
 
Supernova je nužno zlo, jer nema izbora. Jedino se nadam da će morati nekad da puste i druge operatere kroz njihovu optiku, pa da se prebacim.
 
Verovatno nisi obratio pažnju ali supernova nigde ne reklamira popust 100dinara za Eračun jer eračun nema.
Cena paketa na njihovom sajtu je sa popustom na e racun a u papirnoj formi paket je veci za 100 dinara. Tako da paket placam 3899 umesto 3799 kako je istaknuto na njihovom sajtu, sto znaci da dovode korisnike u zabludu ako nisu sposobni svima da omoguce tu uslugu tj cenu.

Kapiram i ja kompleksnost celog sistema i mrezu i korisnike od mnostvo provajdera koje su preuzeli, al to nije stvar od juce nego od pre nekoliko godina, do sad su mogli sve da ispeglaju i rese.
 
Povezuju SN i Telekom sisteme zato još i ne radi. Svi koji mogu da koriste moj telekom aplikaciju a imaju supernovu mogu i eračun ostaliu ne mogu dok ih ne prebaci. Radi se sad veliko sistemsko rešavanje baze podataka - Malo strpljenja nije sve tako kao što mislite klik i gotovo.
A Kc ne zna te detalje pa ti daje opšte odgovore
A zašto ovo na vreme nije odradjeno? Za prelazak na Max se znalo mesecima unapred. Ta migracija je na vreme trebala da se planira i uradi.
Kako vidim ovde, čak i ljudi koji su prebačeni u telekomovu bazu imaju problem sa prijavom.
Ja sam prebačen(dobio sam mts račun sa novom šifrom korisnika za Supernova pretplatu ovog meseca) i dalje imam problem i Max mi ne radi.
 
A zašto ovo na vreme nije odradjeno? Za prelazak na Max se znalo mesecima unapred. Ta migracija je na vreme trebala da se planira i uradi.

Ja sam prebačen(dobio sam mts račun sa novom šifrom korisnika za Supernova pretplatu ovog meseca) i dalje imam problem i Max mi ne radi.
Zato što telekomu prelazak na MAX aplikaciju nije bitnije od njihovih internih rešenja korisničke baze.
 
ni meni ne radi MAX sa starim log in-om kaze javice mi lol
 
Mene su zvali is Supernove viseg nivoa podrške, zbog tiketa koji sam napravio juče pozivom. Morao sam da dam svoje kredencijale za mojMTS portal, obrisao je postojeći profil, dodao novi, stigao mi je aktivacioni kod na mail, koji sam mu takodje dao i rešio mi je problem.
 
I mene zvali napredna podrška . Sad radi MAX.
 
Meni sada ovo poslali. Da li su još nekome poslali, ali ne znam što? Sem što sada moram ponovo ubacivati uređaje.
 

Prilozi

  • 1000007569.png
    1000007569.png
    118.7 KB · Pregleda: 142
Za one koji su koristili HBO Max preko MOVE boxa, da unapred znate da nova Max aplikacija ne radi na tom boxu... Odmah izbacuje iz aplikacije čim se klikne Play.
 
Za one koji su koristili HBO Max preko MOVE boxa, da unapred znate da nova Max aplikacija ne radi na tom boxu... Odmah izbacuje iz aplikacije čim se klikne Play.
Za move box nisam gledao, ali na telefonu radi još uvek.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240522-171151.png
    Screenshot_20240522-171151.png
    865.9 KB · Pregleda: 85
  • Screenshot_20240522-171136.png
    Screenshot_20240522-171136.png
    631.6 KB · Pregleda: 33
  • Screenshot_20240522-171124.png
    Screenshot_20240522-171124.png
    557.5 KB · Pregleda: 30
  • Screenshot_20240522-171117.png
    Screenshot_20240522-171117.png
    194.9 KB · Pregleda: 37
meni sada nije jasan tacan smisao ovog pravljenja naloga na moj mts sajt za supernova korisnike kada ne moze da se vidi racun za supernovu na tom sajtu.
bas su ga zakomplikovali.
 
Zvali me sad iz mts, u vezi hbo/max. Na moje ime se vodi Supernova usluga kod babe..
Dali mi novi nalog na za mts portal. Rekli mi da idem zaboravljena lozinka, pa unesem jmbg, i promenim šifru jer oni nemaju pristup.
Sad radi MAX.
 
meni sada nije jasan tacan smisao ovog pravljenja naloga na moj mts sajt za supernova korisnike kada ne moze da se vidi racun za supernovu na tom sajtu.
bas su ga zakomplikovali.
Mogu da se vide plaćeni računi (trenutno samo za april, pošto smo tek prebačeni), mogu da se vide neizmirene obaveze i da se prijavi za eračun. Korisnici fiksnog telefona mogu da vide i listing poziva, ne koristim mobilni, kod MTS-a, ali ko je i to ubacio u paket, sigurno vidi i listing za mobilni.
 
@qryak
Gde?
ja osim racuna za mobilni ne vidim te opcije o kojima govoris.

O supernovi ni jednog slova nema

edit,
nasao sam sam da imam prijavljenu smetnju od juce, to je verovatno ovo za MAX
 
@qryak
Gde?
ja osim racuna za mobilni ne vidim te opcije o kojima govoris.

O supernovi ni jednog slova nema

edit,
nasao sam sam da imam prijavljenu smetnju od juce, to je verovatno ovo za MAX
Ja imam u onom meniju pod računi da sam platio račun za april, nemam neplaćene obaveze, a pošto imam i fiksnu liniju zbog roditelja, pokazuje mi listing za fiksni. Imam i opciju da preuzmem račun u pdf formatu, probao sam sad i to radi.
Mislim da su mene među prvima prebacili na mojmts, među prvima sam uspeo i da se ulogujem na Max. Proradiće to svima za par dana.
 
Pozdrav,
moze li neko ko je skorije obnavljao ugovor, da podeli iskustvo koliko meseci 50% popusta nude za obnovu?
 
Nazad
Vrh Dno