Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Moze, evo izvlace vec 10 godina i kontam da ce jednog dana postojati hardver koji ce moci da vuce ovo u stanju kakvom jeste sada i u kakvom ce ostati po svemu sudeci.
Uopste nema potrebe da bilo sta optimizuju, lepo zive i od prodaje brodova. Kontam da bi pravi svemirski brod bio i jeftiniji, ali fanboycici su cudo. NIsta im nije skupo jer eto - do sad je ulozeno tricavih 600 miliona. A fanovi i dalje mogu da kupu... hahaha ne mogu ni da zavrsim od silnog apsurda koji se zove star citizen.
 
Nije do hardvera nego do softvera. Mikrostutter i lag su zbog igre, nema hardvera koji rešava Area18. Veći problem je dizajn, mnogo toga u igri je naopako, već sam pisao, mrzi me više.
Ono što sam ja probao, igra je otprilike našminkana verzija Derek Smartovog Universal Combata i varijacija na temu. Sav džank i opšta polupanost je ista kao u toj igri, samo zavijeno u CryEngine, samo nekako tužnog izgleda uz gomilu assetta koji očigledno nisu zamišljeni da se gledaju iz blizine a opet opcija je tu a ja probao, ko mi kriv. Ne sećam se da ima jedan element a da je ispoliran da je polupristojno odrađen.
 
Ni ne kazem da je do hardvera, vec da ce jednog dana postojati, koji ce moci da tera ovo sto ne mogu da ispeglaju vec 10 godina.
Bilo je igara krseva pre 10ak godina koji su jednostavno bili neoptimizovani pa eto danasnji moderan hardver to sve tera skoro tecno.
Kontam da se dodaje novi content, i da ce u jednom trenutku krenuti sa poliranjem, ali su sami sebi corbu zakuvali. Onamo nude fanboy-ima da kupe svemirske brodove po nenormalnim cenama , a ovamo mogu da ih samo gledaju ili eventualno lete negde kroz slide-show, i to sa razumno jakim hardverom za moderne standarde.

Roberts treba da odgovara za ovo sto radi. Ukrao je vise nego mnogi diktatori.
 
Ne znam zašto očekujete da je potrebno manje vremena da razviju ovakvu jednu igru. I naravno, nije 600m bilo dostupno tokom celog dosadašnjeg perioda, niti je klasični shareholder model.

Jednom od najvećih studija je bilo potrebno više od decenije da dodaju server instancing/sharding tehnologiju u WoW. Čak i nakon toga, kad su ponovo izdali 15 godina staru igru, serveri nisu mogli da izdrže više od 100 igrača u jednoj oblasti bez velikog laga i crashovanja. A u pitanju je reda veličine manje složeni dizajn od SCa.

Da je zaista tako jednostavno, već bi neko drugi to uradio, jer i drugi bi voleli prestiž, popularnost i novac koji dolaze s takvim postignućem.
 
Nazad
Vrh Dno