tiha
Čuven
- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 1,825
- Poena
- 675
Evo citat DHL-ovog maila kako ide procedura carinjenja i eventualnog odbijanja posiljke:
"Usluga carinjenje za fizička lica putem DHL špedicije iznosi 3.300,00 rsd + PDV.
Pored usluge špedicije imate i obavezu plaćanja carinskih dažbina koje nisu uključene u uslugu carinjenja.
Procedura je sledeća:
1. Kada dostavite traženu dokumentaciju za carinjenje radi se prethodni pregled pošiljke
2. Kada se završi prethodni pregled pošiljke dobijamo obračun carinskih dažbina za koje samo dužni da Vas obavestimo pre nego što započnemo bilo kakvu proceduru carinjenja
3 .Ukoliko se saglasite sa carinskim dažbinama počinjemo proces carinjenja
4. Kada se pošiljka ocarini dobijate carinski račun na mail ili fax od naših finansija
5. Račun je potrebno da uplatite u banci ili pošti ali poželjnije je u banci zbog brzine registrovanja uplate
6. Kada uplatite i carina evidentira uplatu DHL Vam postavlja pošiljku na adresu
Ukoliko pošiljku ne želite da prihvatite i carinite imate mogućnost da odbijete pošiljku.
U tom slučaju obaveštavamo pošiljaoca da Vi niste prihvatili pošiljku.
Pošiljalac ima mogućnost da plati transport da se pošiljka vrati nazad.
Nakon 20 dana, ukoliko pošiljalac ne da nikakav odgovor, ili ne plati transport da se pošiljka vrati nazad, ista se vraća pošiljaocu"
Malo je konfuzna poslednja recenica ali eto.
"Usluga carinjenje za fizička lica putem DHL špedicije iznosi 3.300,00 rsd + PDV.
Pored usluge špedicije imate i obavezu plaćanja carinskih dažbina koje nisu uključene u uslugu carinjenja.
Procedura je sledeća:
1. Kada dostavite traženu dokumentaciju za carinjenje radi se prethodni pregled pošiljke
2. Kada se završi prethodni pregled pošiljke dobijamo obračun carinskih dažbina za koje samo dužni da Vas obavestimo pre nego što započnemo bilo kakvu proceduru carinjenja
3 .Ukoliko se saglasite sa carinskim dažbinama počinjemo proces carinjenja
4. Kada se pošiljka ocarini dobijate carinski račun na mail ili fax od naših finansija
5. Račun je potrebno da uplatite u banci ili pošti ali poželjnije je u banci zbog brzine registrovanja uplate
6. Kada uplatite i carina evidentira uplatu DHL Vam postavlja pošiljku na adresu
Ukoliko pošiljku ne želite da prihvatite i carinite imate mogućnost da odbijete pošiljku.
U tom slučaju obaveštavamo pošiljaoca da Vi niste prihvatili pošiljku.
Pošiljalac ima mogućnost da plati transport da se pošiljka vrati nazad.
Nakon 20 dana, ukoliko pošiljalac ne da nikakav odgovor, ili ne plati transport da se pošiljka vrati nazad, ista se vraća pošiljaocu"
Malo je konfuzna poslednja recenica ali eto.