Šta je novo?

SPLIT: Eurolink zatvoren?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
E majke mi, ovde ne vredi da se piše. Sad sam ja pesimista i ogorčen samo zato što je sve tako kako jeste...
Da li shvatate pošto vidsim da ne znate, koliko je teško ostvariti svoja prava?
Gde bre živite? Ko da ste iz UK ili DE pa se pozivate tamo na neke zakone (od ne prethodne nego one pre nje) države, inspektore koji su mi 8 od 10 puta do sada preko telefona govorili: "pokušajte da se dogovorite sa prodavcem, pa nije to neka suma..." umesto da stanu k'o pitbul uz mene kad im kažeš da neko radi nelegalno...
Pa ovde u Borči ima radnji STR-a, SUR-a sve živo, svi kradu, ne daju ti račune, drže neprijavljene radnike, kupuju nova kola... žive do jaja i niko to ne kažnjava, ne zatvara, gde su prava radnika, gde su interesi države, ALO braćo to je samo 10Km od Terazija! A tako je u celoj Srbiji, negde manje negde više izraženo.
Bojane, pa ti koliko si poslova promenio, na koliko razgovora si bio na kojim su ti nudili "šljaku", šta kao sve je bilo bajno i po zakonu? Ajde pričaj to nekom drugom. ;)
I sad tamo neki zeljko bez ikakve "poleđine" će da preti nekom sa milionskim kapitallom?
Mnogo ste "hrabri", ne daj bože da dođete u situaciju da lanac pukne, obično opali po glavi onog ko je najmanje dužan.

BTW; Excalibur najači si, majke mi Jevrosime.
 
E majke mi, ovde ne vredi da se piše. Sad sam ja pesimista i ogorčen samo zato što je sve tako kako jeste...
Da li shvatate pošto vidsim da ne znate, koliko je teško ostvariti svoja prava?
Gde bre živite? Ko da ste iz UK ili DE pa se pozivate tamo na neke zakone (od ne prethodne nego one pre nje) države, inspektore koji su mi 8 od 10 puta do sada preko telefona govorili: "pokušajte da se dogovorite sa prodavcem, pa nije to neka suma..." umesto da stanu k'o pitbul uz mene kad im kažeš da neko radi nelegalno...
Pa ovde u Borči ima radnji STR-a, SUR-a sve živo, svi kradu, ne daju ti račune, drže neprijavljene radnike, kupuju nova kola... žive do jaja i niko to ne kažnjava, ne zatvara, gde su prava radnika, gde su interesi države, ALO braćo to je samo 10Km od Terazija! A tako je u celoj Srbiji, negde manje negde više izraženo.
Bojane, pa ti koliko si poslova promenio, na koliko razgovora si bio na kojim su ti nudili "šljaku", šta kao sve je bilo bajno i po zakonu? Ajde pričaj to nekom drugom. ;)
I sad tamo neki zeljko bez ikakve "poleđine" će da preti nekom sa milionskim kapitallom?
Mnogo ste "hrabri", ne daj bože da dođete u situaciju da lanac pukne, obično opali po glavi onog ko je najmanje dužan.

BTW; Excalibur najači si, majke mi Jevrosime.

Cuti i budi srecan sto se nisi rodio u Egiptu :)
 
I ne sme da bude dobra volja servisera/firme da li ako je neki 8600GT izasao iz upotrebe da pri crkavanju/servisu u slucaju ne mogucnosti servisiranja, da ti zameni za 9600GT, on mora da ti zameni za uredjaj slicnih karakteristika kako umeo ili znao.

Ako zelite objasnjenje kakvi su nasi distributeri, evo vam 2 price, jedna od ortaka koja je vrlo slicna mojoj i naravno moja.

Ortak je kupio od jednog prijatelja netaknut Samsungov monitor pre x godina sve sa garancijom.
U roku od metar-2 pojavila mu se debela horizontalna strafta preko monitora, reklamirao je nasem Samsungovom predstavnistvu i serviseru ERC-Commercu preko mail-a sve sa fotkama. Ovi su mu to uvazili kao normalnu stvar i nisu hteli da mu servisiraju. Takvim nacinom ophodjenja, on je zapretio zavnjem inspekcije i nekog od Samsungovih Worldwide firmi da im objasni ophodjenje oficijelnog distributera i servisera na nasim prostorima.
- Promenili su mu ceo panel. I sada sljaka kao zver posle 3 godine.

Moj slucaj:
Slika mog bivseg monitora, za koju bi i debil video da nesto nije u redu. Brig/Cont su 0/0
DSC00262.jpg

Prevencije radi poslao sam ujedno i ERC-u i Samsungovim firmama mail sa objasnjenjem i slikama sa razlicitim kontrastima i svetlinom.
Samsungu je trebalo neko vreme da odgovori, pa sam generalno cekao njihov odgovor da me nasi ne bi zeznuli.
A ERC nije hteo da odgovori, dok ih nisam olemao sa mailovima i njihovim bezobrazlukom jer ne odgovaraju. Samsung je pre odgovorio nego oni.
Na kraju cele prepirke i gubljenja zivaca i mogucnosti vremena, odneo sam na kraju u ERC.....dok sam ih nasao :d odlepio.
Da bi me na kraju serviser ubedjivao da je to normalno,da so bavi fotografijom i da ovo sto sam slikao i slao na mail ne moze da uvazi jer fotoaparat....ekspozicija......a ja slikao sa mobilnim, koji ima expoziciju kao i najnoviji profi Canonov aparat od 3000 evra, pa sam se ja zezao sa ekspozicijom cekao da upije sto vise svetla.
Sisao je gazda, gazda je video da ima problem i zamenili su mi novim koji, da kucnem o drvo radi perfektno, ima Samsungov panel a ne AU optronics koji je prethodni imao.
Sat vremena svadje sa serviserom, radi neispravnog monitora???
Za sta? Da nas generalni uvoznici smatraju budalama?

Za moje ili vase pare, ima da radi monitor ili bilo koja komponenta 3 godine, za koliko se na nju garantuje. I da ima pristup servisu sve te tri godine.

I da, nov proizvod koji je zamenjen starim neispravnim zbog ne mogucnosti servisiranja mora da ima novu garanciju. Ne od onoga sto je ostalo od garancije vremenski, nego full, 3, 5, 10 godina.
Za to znam, sto nasi to ne postuju, to je vec inspekcijski posao.
Ti si u zamenu za neki ASUS M2N4-SLi koji je neispravan i dobio M2N-E....slicnih karakterisitika, cak i da si dobio istu plocu ona je nova i za nju se garantuje da ce ti raditi 3 godine, a ne 1.5 godina. Jer je tu drugi serijski broj.

Naravno da ti mozes da pokvaris plocu namerno, ali sto bi radio, ako ti komp radi perfektno i radice sledecih 10+ godina, a u medjuvremenu ces ga dobudzivati.

Posto je ovo Srbija, zemlja dembelija i prodavnica skart proizvoda (Trziste Istocne Evrope), imao sam priliku i da se prepirem sa WEG-om oko neispravnosti LG LCD-a.
Otisao je u servis i u roku od 2 nedelje nisu me obavestili da li je za zamenu ili za servis. Znaci ne u zakonskom roku od 8 dana nego 2 nedelje.
Kontaktirao sam LG WorldWide, radi zamene, garancije i povracaja novca u slucaju da nema tog proizvoda na lageru(fin je mail bio, nikakvo prepiranje) i oni su mi objasnili da nov LCD mogu dobiti i da se za nju izdaje nova garancija.

Zaboravih da dodam, da nije bilo LGja na lageru pa sam doplatio 10000 din i lepo kupio Sony Braviu.

Mozete da pricate sta hocete, ali zakon je zakon.
Meni je uspelo.
 
Poslednja izmena:
@SuperStarr pa generalno stvar je u prostupu, ja licno lose prolazim jer pristajem na sve nagodbe koje su povoljne maloprodaji (7900gs -> 8600gt (razlika u ceni je bila 20-30e sto ja nisam trazio), cekam nedeljama,odnesem plocu na servis koju sam ja lose flashovao i platim 20dem flashovanje, priznajem da mi je napajanje spalilo sve i da urade sta urade a ostalo da bace itd..) dok oni sto odma sa vrata napadnu prodavca na ruke uglavnom dobiju zamenu cak i kad su oni krivi (vidjao svojim ocima pa me bilo zao prodavaca)....

Iskren da budem malo mi je dosadilo da svaka bagra jako glat prolazi sa reklamacijama a ja ostanem ovce sto necu da se ciganisem za 20-30e i sl...

A po mom misljenju ipak mislim da su bench kupci bar donekle kulturniji nego ostali, i zato treba da se bore za svoja prava
 
Poslednja izmena:
E majke mi, ovde ne vredi da se piše. Sad sam ja pesimista i ogorčen samo zato što je sve tako kako jeste...
Da li shvatate pošto vidsim da ne znate, koliko je teško ostvariti svoja prava?
Gde bre živite? Ko da ste iz UK ili DE pa se pozivate tamo na neke zakone (od ne prethodne nego one pre nje) države, inspektore koji su mi 8 od 10 puta do sada preko telefona govorili: "pokušajte da se dogovorite sa prodavcem, pa nije to neka suma..." umesto da stanu k'o pitbul uz mene kad im kažeš da neko radi nelegalno...
Pa ovde u Borči ima radnji STR-a, SUR-a sve živo, svi kradu, ne daju ti račune, drže neprijavljene radnike, kupuju nova kola... žive do jaja i niko to ne kažnjava, ne zatvara, gde su prava radnika, gde su interesi države, ALO braćo to je samo 10Km od Terazija! A tako je u celoj Srbiji, negde manje negde više izraženo.
Bojane, pa ti koliko si poslova promenio, na koliko razgovora si bio na kojim su ti nudili "šljaku", šta kao sve je bilo bajno i po zakonu? Ajde pričaj to nekom drugom. ;)
I sad tamo neki zeljko bez ikakve "poleđine" će da preti nekom sa milionskim kapitallom?
Mnogo ste "hrabri", ne daj bože da dođete u situaciju da lanac pukne, obično opali po glavi onog ko je najmanje dužan.

BTW; Excalibur najači si, majke mi Jevrosime.

Aha, onda ja u sudu ne dobijam inspekcijske prijave, eto vidi se koliko ne poznajes zakon i zbog toga mogu da te zavrcu kako hoce.

Dobijam predmete koje se ticu tog nekog STR/SZR-a do milionerskih firmi kao sto su SBB, Gemax, Telekom............
I kaznjavaju se bez problema. Samo sto njima nije muka da pljunu max 5 miliona dinara, kada ce u jednom danu zaraditi to.

A to sto se tice tih inspektora vezanih za Borcu to jest Palilulu te iste malo mrzi da se cimaju do borce iz 27mog marta/centra grada. Za to si trebao da zatrazis njihovog staresinu objasnjis njemu/njoj situaciju i upitas zasto inspektor nece da izadje u susret.

@Zeljko, nisu krivi prodavci, to smo ti i ja ili bilo ko drugi, oni nisu krivi jer postuju "ideju" vlasnika da ne bi dobili otkaz.

Koliko ljudi znam na isti nacin kada su dobijali posao, u stalanom odnosu nisu dobijali penziono, zdravstveno......itd. Pa su ih prijavljivali inspekcijama i uvek pobedjivali.

Eto meni EL je 3x puta menjao MB. Prva 2 puta je bio Asus M2V i oba puta sam dobio novu garanciju, ali posto je serijski ploca bila neispravna dobio sam M2N4-Sli i za nju sam dobio novu garanciju. I to je ja nisam trazio nego su mi dali.

Za sve treba da se potrudis, a ne odmah da odustanes.
 
Poslednja izmena:
E majke mi, ovde ne vredi da se piše. Sad sam ja pesimista i ogorčen samo zato što je sve tako kako jeste.Bojane, pa ti koliko si poslova promenio, na koliko razgovora si bio na kojim su ti nudili "šljaku", šta kao sve je bilo bajno i po zakonu? Ajde pričaj to nekom drugom. ;)

Radio sam u dve maloprodaje kada je IT u pitanju. Oba puta sam posao našao preko veze... pa? Ko je tebi kriv što to ne možeš sebi da priuštiš i šta tu nije po zakonu!? Recimo, ja te prvi nikad ne bi zaposlio samo na osnovu onoga što čitam ovde na forumu. Večito se ti buniš nešto i večito je ceo svet protiv tebe kujući neku zaveru. Evo, navešću ti jednu grešku koju sam dva puta napravio. U pitanju je bila garancija za grafike. Dao sam garanciju od 3 god za grafike za koje ide 2 god. Da li se to poklapa sa onim što ti pišeš gore (kako te krajcujemo)? To sam sve, doduše, odradio kao mlad radnik, posle nisam pravio probleme. Ali eto ti primera gde sam uradio na svoju štetu. Ako ti ja dam godinu dana, a garancija je više, uvek ću ti to ispraviti i svako će ti to priznati.

Nemoj bre, molim te. Muka mi je više. Samo gledaš svoju "pozadinu" i na osnovu toga zahtevaš neka prava. Pa zbog ovakvog ponašanja ti nikad ne bi priznao nijednu garanciju koju ne moram. Muka mi je jer znam koliko sam truda kao radnik u obe firme uložio ne bi li pomogao ljudima koji su oštećeni. Koliko puta sam zbog toga imao konflikta, pa sam onda primoran da čitam ovakve postove jer ti nemaš pametnija posla u životu. Šta tebe uopšte zanima, i koji si ti faktor da bi uopšte znao da je meni nešto po zakonu ili ne? Šta i da je nije? Imao bi još jednu temu o kojoj bi pričao ovde i na kojoj bi potrošio svoje slobodne sate umesto da radiš nešto u svoju korist.
 
Poslednja izmena:
Bravo Bojane, totalno si u pravu.
To sto si se zeznuo, 'ebi ga pocetnik. Ali prodavci su najbolji, uvek hoce da pomognu, nikada nisam naleteo na nekog prodavca koji nije posten. I ja bih tako postupio, jer nikada u zivotu nisam nikoga zavrnuo. Osim onoga oko za oko, zub za zub, iliti isterivanje pravednoga gneva, ali to je bio jedan slucaj sa prodavcem koji je ujedno bio i gazda. Ovako za sve se cima gazda firme.
I to kada sam kupio "Die Hard" WD od 250Giga i za njega mi dali garanciju KimTec-a na kojoj su mi napisali godinu dana umesto 3. Zvao njih, a oni napush, jer to sve vodi gazda i par prijatelja u nekom stanu. Registrovani su kao firma, ali opet. Razdrao sam se na njih i rekao da cu kontaktirati uvoznika pa se vi bakcite sa njima.
Za to sam kontaktirao KimTec, pitali su me koja je firma prodala da bi to regulisali, i rekli su mi da ne brinem da je garancija 3 godine. Jer se postuje specifikacija proizvodjaca.
I oni su totalno ispali fer. Tj. postovali pravila.
Proizvodjac je taj koji ti garantuje koliko ce ti nesto trajati, a ne neki gazda neke end sell firme.

Mada cak i moj slucaj za monitor je gazda ispao fer, a serviser nije. Jer gazda je znao sta ga ceka kroz razgovor.....nisam spomenuo inspekciju.

Zamisli da milion kupaca zavrne i svako od njih ulozi zalbu pojedinacno, pa da zakonski se naplati prekrsaj od po najmanje 100000 dinara, max je 5 miliona, onda ne da bi firma bankrotirala nego bi morao da proda sve sto ima i svoju kucu i kola i zenu i decu, i da bude u zatvoru.

Eto slucaj sa EL-om, nije imao da plati i sve su konfiskovali.

Ovde smo svi dobre volje da pomognemo ljudima u slucaju zavrtanja od strane ove situacije koja je nastala.
Ko ne zeli da slusa, neka posle ne kuka kako mu je sutra crkla graficka i ne zna kako da se izbori sa generalnim uvoznicima i serviserima.

A bre, ajde vise taj EL neka se izbunari iz govana i da se vrne u biznis.
 
Poslednja izmena:
Imaš za SERVIS ne i za ZAMENU!!!
Ne znam kakvi su zakoni/praksa kod nas ali recimo u SADu ako si npr. uzeo Crucial memoriju u neweggu, i ako ti rikne, mozesh ali ne morash da je shaljesh njima (neweggu).Pozeljno je da je shaljesh direktno Crucialu koji ce ti dati novu memoriju s tim shto njih i ne interesuje gde si je uzeo i da li ta firma i dalje radi ili ne.;)
Servisi su duzni ustanoviti kvar, a zamenu ili povracaj novca vrsi onaj ko je i primio novac (EL). Na osnovu cega moze uvoznik da ti vrati pare ??? Tako bar stoji u zakonu, na koji se pozivate. Prema vama je uvoznik duzan da obezbedi servis u garantnom roku i podrsku za delove u nekom zakonom propisanom vremenskom periodu.
.
Pa pare je primio i uvoznik, od MP od koje je neko kupio.:)

E da, neko pomenu Samsung i ERC Commerce. To je lep primer, drugarica uzela Samsung monitor u a-maze-u, neshto nije bilo u redu, odnela ga u a-maze, oni je poslali u ERC Commerce. :)
 
Poslednja izmena:
Bacate ljude u zabludu da se nista nije desilo. Onda objasnite kupcima konfiguracija gde da odnesu svoju pokvarenu konfiguraciju da utvrde kvar i da mu zamene pokvaren deo, u garantnom roku i o trosku davalaca garancije (EL).
Alo ljudi firma je zatvorena i nema nigde zive duse, a posle nekog vremena pocece stecajni postupak i posle kao da nikada nije postojala, a vi imate garanciju sa kojom mozete da ...
"Pa pare je primio i uvoznik, od MP od koje je neko kupio." Pa to i jeste problem u ovom slucaju, sto nije dobio pare za tu robu.
 
Poslednja izmena:
Cuti, ovi su hteli da ga prime, a meni su rekli da vise nemaju veze sa tim monitorom(nije a-maze nego BCC racunari) i da je ovlasceni servis ERC i da se obratim njima.

A i ti BCC racunari, sve sto sam kupio, moralo je da ima neku falinku:
Monitor: ERC Commerce
UPS: odlepio
HDD: garancija 1 godina :whip:

Vise ne kupujem kod njih. :d
Zato sam se okrenuo EuroLinku, i sve sam od 2 firme do sebe nabavljao preko njih.

@gedza, ne sasvim.
Posto su generalni uvoznici i serviseri: Pakom, KimTec, RHS, i ostale firme koje su uvezle nase komponente sada zadnji na liniji end seller-a. Oni su ti koji nam garantuju garanciju posto su zadnji. Sta ces kada je to hijerarhijski nivo.
Takodje i serviseri, kao sto je npr BG-Electronic servisiraju ono sto ti je npr. prodao PC Practic. Da pukne PC Practic tebi garancija/zamena ide BG Elec.

Najbolje bi bilo da nas 1000de koji smo kupili u EL-u da resimo sa Trgovinskim sudom.
'ebo mu mater, sutra se raspitujem na poslu i zvrcnucu trgovinski sud.
Mislim bilo bi glupo da razgovor se svede, to mislim na EL garancije ne KimTec-a i drugih, na ovo:
- Trgovinski sud, izvolite.
- Dobar dan.
- Dobar dan.
- Vas kolega iz suda na vezi, imam par pitanja za vas u vezi jedne firme i garancije na njihove proizvode.
- Izvolite.
- Pre neki dan firma koja se bavi prodajom racunara i komponenti, Eurolink, je bankrotirala i vise ne radi, u dugu je nekih 40mil dinara....bla, bla itd. Samo da proverim od vase strane, posto su mi ovde na poslu tako rekli, (a reci ce, nisam se dzaba raspitivao za ERC i WEG. Sve mere su preduzete), da garancije na proizvode koju je izdavala ta firma moraju biti preusmereni na uvoznika preko kojih je nabavku vrsio Eurolink, posto imamo nalepnice na proizvodima ko je uvoznik?

Sada da dobijem negativan odgovor, logicno bi ustupilo pitanje:
-Sta je onda sa zakonom o zastiti potrosaca i na hiljade i hiljade fizickih i pravnih lica ostalo bez garancije, mogucnosti servisiranja i zamene u garantnom roku, s' obzirom da su nesto kupili od Eurolinka dan pre nego sto je firma propala?
I naravno onima sto su ostale pare ili uredjaj na servisu. Cak i pod garancijom Eurolinka.

I naravno tu bi nastala zbrka po vestima novinama........jer ovo nije neka mala stvar, nije to kilo banana naplatio u nekom SZR-u 100 dinara umesto 80. Bez fiskalnog racuna.

Ovde su ostecena Pravna i Fizicka lica. Od 20 evra za MP3 plejer do stotine hiljada evra za Servere, klijent/standard racunare, mreze.........

Posto je ovo stvar "opsteg dobra", (da se malo edukuju oni koji ne znaju svoja prava/zakone, i zamisljaju urote i ostalo) Trgovinski Sud mora da dodeli da sve firme koji su generalni uvoznici i serviseri ovlasceni za te proizvode to resavaju u garantnom roku, bilo zamena ili servis.

Onda po toj vasoj logici urote, drzavana, hibridno-drzavna preduzeca i preduzeca su ostecena.
 
Poslednja izmena:
@Gedza za konfiguracije si u pravu, ali meni se cini da je vecina benchmarkovaca kupovala komponente (sigurno 90%) :)
 
Ne, to se resava izmedju uvoznika i end sell firme na sudu, uvoznici dobijaju svoje pare, a gazdi ode kuca, kola, zena deca........
A mi dobijamo garanciju i dalje.
Da pukne ASUS kao primarni, on je duzan da sledecih 3 godine od zadnje prodaje uredjaja (proverava sa svim distributerima sa kojim je bio pod ugovorom), da garanciju, servis, drajvere i sve ostalo pruzi sledecih 3 godine od datuma zadnje kupovine i u slucaju produzenih garancija 5-10 godina.

A kad kupujes konfiguraciju, dobijes obicno i koliko kostaju komponente i garanciju na svaku komponentu. Nije vise kao sto je bilo "garancija na ceo komp", jer tebi je dozvoljeno da ga budzis, ako useres nesto, ode ti garancija na ono sto je riknulo. Ko ti kriv kad ne znas. :D
 
Poslednja izmena:
I sto mi pise "Poruka: 7", vec zadnjih 10 poruka koje sam pisao? :type: :d
 
Poslednja izmena:
Poruke u nekim podforumima se ne broje. Inace mislim da si 100% u pravu.
 
superstar, pricas gluposti .... daj iskuliraj malo ... pivce

tema ovde je eurolink, propast eurolinka, gubitak posla i garancije

EL je imao najbolju komunikaciju prema kupcima od opstih informacija do servisa, ja sam primer. Uvek su svi izlazili u susret. Cak su mi preko narudzbine dosla 2 napajanja koja je keva platila, terenska sluzba dosla po njih i vratila pare. Takodje sam svojom greskom uzeo plocu sa ddr3 memorijom, koju su mi bez i jednog zasto zamenili (mislim da je to bila Maja iz el).

To sto je EL puko je steta za sve nas, ne zbog garancija, vec zbog kupovine u buducnosti.
Ja kao krajnji kupac biram firmu de cu sta da uzimam i stvarno me ne intresuje sto Pera i Mika ne daju racune, kradu, drze neprijavljene radnike. Samo majmun moze to da trpi, niko ne tera nikoga tu da kupuje ... U krajnjem slucaju zovi dobrog komsiju pa im se zali, nek izadju na tv lolcina.

E sad, krastavac, zaposleni su izgubili posao i ovde na forumu kao i preko fona sam skontao da su skroz ok ljudi i da stvarno oce da izadju u suset ljudima. Ko optuzuje ljude sa foruma ovde za bilo sta je FAIL! Samo se nadam da ce ti ljudi naci normalan posao ponovo.

Sto se garancija tice, molio bih Vas sve koji niste imali dodirnih tacaka sa el da ne filozofirate kako bi trebalo ni kako vi mislite da bi trebalo, jer ima ovde ljudi koji su osteceni na ovaj ili onaj nacin. Ne stajte im na muku.
Primera radi poruka od rhs-a:
Postovani,

Da Mi smo uvoznici za Palit koje je prodavao Eurolink.
Kod nas se nalazi ovlasceni servis za Palit, Samsung I Pionir.
Da bi primili Vas uredjaj na servis trebate da nam dostavite nasu garanciju, pecatiranu, koju ste dobili od Eurolinka zajedno sa fiskalnim RAcunom.
Pozdrav

Znaci fail su oni koji su hejtovali da uvoznici ne primaju garanije .... donesite u rhs garantni list i racun.
 
1. Eurolink 40mil
2. Euro computers 13.mil
3. Compart 3mil.

Pod brojem 3. se pridruzila jos jedna poznata maloprodaja, videcemo sta ce biti.....
 
Ja sam odneo monitor koji je kupljen u Eurolinku u CT (imao sam njihovu garanciju na njega) i primili su ga bez problema.
 
Čitam i pratim šta se dešava. Na žalost EL nije blokiran na 40 mil. jer CT i još neki nisu pustili menice (ukupan iznos je blizu 100 m). Propast je posledica zablude onih koji su vodili tu firmu i mislili da će sa malim maržama, velikim prometom i bonusima proizvođača za količinu prodate robe biti uspešna firma. Količina novca koja prolazila kroz njihove ruke verovatno je izazvala zabludu o zarađenoj svoti. Ali to ne treba sada da brine nikoga jer je to sada već prošlo vreme. Sadašnjost se sastoji na žalost u reklamacijama koje su sastavni deo posla. Firme koje su EL-u davale robu na odloženo plaćanje nisu to tek tako radile već su sigurno uzele u obzir činjenicu kao šoto je rizik poslovanja jer su shodno svim pravilima i zakonima odgovorne za robu koju su uvezli i stavili u promet. To znači da svi oni koji imaju kutije proizvoda na kojima postoji stiker-deklaracija uvoznika treba da se tamo obrate i budu sigurni da će tamo biti popravljene ili zamenjene, u protivnom mogu imati velikih problema sa inspektorima (jedino ne mogu davati novac jer nisu izdavali račun). Poteškoće mogu nastati sa komponentama iz računara ako vam nisu dali kutije od komponenti, ali i tu uvoznik ako prepozna serijski broj nema razloga da ne izađe u susret.
Inače, menicu nije pustio Direct Link i ne blatite jednog od retkih pravih distributera kod nas.
I još jedna izuzetno važna stvar, dugovi EL-a se vuku od njegovog nastajanja, ali su 'ispucavali' dosta robe i uvoznici su ćutali i sve to ukalkulisali u cene te je i to razlog što su iste prilično jače nego u okruženju. Onog trenutka kada ostanu samo solventne maloprodaje i cene će pasti.
 
Čitam i pratim šta se dešava. Na žalost EL nije blokiran na 40 mil. jer CT i još neki nisu pustili menice (ukupan iznos je blizu 100 m). Propast je posledica zablude onih koji su vodili tu firmu i mislili da će sa malim maržama, velikim prometom i bonusima proizvođača za količinu prodate robe biti uspešna firma. Količina novca koja prolazila kroz njihove ruke verovatno je izazvala zabludu o zarađenoj svoti. Ali to ne treba sada da brine nikoga jer je to sada već prošlo vreme. Sadašnjost se sastoji na žalost u reklamacijama koje su sastavni deo posla. Firme koje su EL-u davale robu na odloženo plaćanje nisu to tek tako radile već su sigurno uzele u obzir činjenicu kao šoto je rizik poslovanja jer su shodno svim pravilima i zakonima odgovorne za robu koju su uvezli i stavili u promet. To znači da svi oni koji imaju kutije proizvoda na kojima postoji stiker-deklaracija uvoznika treba da se tamo obrate i budu sigurni da će tamo biti popravljene ili zamenjene, u protivnom mogu imati velikih problema sa inspektorima (jedino ne mogu davati novac jer nisu izdavali račun). Poteškoće mogu nastati sa komponentama iz računara ako vam nisu dali kutije od komponenti, ali i tu uvoznik ako prepozna serijski broj nema razloga da ne izađe u susret.
Inače, menicu nije pustio Direct Link i ne blatite jednog od retkih pravih distributera kod nas.
I još jedna izuzetno važna stvar, dugovi EL-a se vuku od njegovog nastajanja, ali su 'ispucavali' dosta robe i uvoznici su ćutali i sve to ukalkulisali u cene te je i to razlog što su iste prilično jače nego u okruženju. Onog trenutka kada ostanu samo solventne maloprodaje i cene će pasti.

pa sta i ako je pustio menicu, covek samo trazi sto je njegovo
 
@alekssBGD a ko spominje manje od 9% rabata?, mozda na bench usere ali su ionako tu tek krace vreme i nikako nisu mogli da pridonesu takvom stanju stvari...
Izgleda da u ovoj prici ima vise strana i vise istina..., a ono sto ja primecujem nekima smeta bas ta bench akcija sa privilegovanim cenama i manjem rabatu.....??

Izgleda da ti uvoznici od doba jula i milosevica u osnovi se jako tesko menjaju, mogu tek da zamislim ako "nekad" udjemo u EU kako ce im tek onda biti!
 
uh pa to je bio western, strashno. Pa i da idu krivichne prijave ima da kazu nesto u stilu
Pa shta ako je krao Ewe, i Pakom, krao je i Eurlo link, ili Kimtec.
Mi smo krali zato sto nemamo, a ne zato sto imamo. Gde su oni sto imaju, gde je CT....
Mislim da od toga nece biti nista, Kim tec je uzeo svoju robu nazad, ako nema otpremnica nece im moci nista, ali ovo smisljeno delo je prepoznatljivo iz aviona. Ko je kriv, ja mislim nepotizam koji funkcionishe u srbiji, neznanje menadzera u firmama dobavljacha....
 
Poslednja izmena:
Ako se CRO top management ofarba u plavo i pokaze iskreno kajanje mozda moze da prodje sa 10 meseci uslovno na 4 godine. Nezgodne su te kamere na svakom koraku, ko zna mozda osvane i neki "Kosovo za patike II" ili slican filmic.
 
CT nije pustio menicu Eurolinku, jer CT je pre više od godinu dana prepoznao Eurolink kao visoko rizičnu firmu i sa Eurolinkom prekinuo SVAKU saradnju. Eurolinku nije bilo moguće da uzima robu ni pod razno od ComTrade grupe, pa je stoga i svoju nabavku preusmerio na alternativne izvore, čitaj pre svega na Hrvatsku firmu KimTec.

CT je saradjivao sa EL tokom Decembarske akcije...
 
Poslednja izmena:
Na sudu srama ne žali niko, tu će da žale za svojim novcima, nego će žaljenje morati da iskažu u Četvrtom opštinskom. Da podsetim samo da u ovom slučaju pošto je reč o organizovanoj grupi može stvar lako da padne i u nadležnost Specijalnog suda. Nije ovo samo teška krađa, ima tu i elemenata iznude, privrednog prestupa, svašta nešto. Biće dobro ako ih Hag ne zatraži. Da samo podsetim da je izvesni gospodin K. za sličnu akciju "izvukao" deset godina. Još ako je pao neki šamar ...

Naravoučenije: Ko zna znaće, ko ne zna nikada neće znati, ali te to neznanje ne oslobađa krivične odgovornosti :wall:
 
...

CT nije pustio menicu Eurolinku, jer CT je pre više od godinu dana prepoznao Eurolink kao visoko rizičnu firmu i sa Eurolinkom prekinuo SVAKU saradnju. Eurolinku nije bilo moguće da uzima robu ni pod razno od ComTrade grupe, pa je stoga i svoju nabavku preusmerio na alternativne izvore, čitaj pre svega na Hrvatsku firmu KimTec.

Ako želite baš kompletnu sliku, ona je ovakva, mislim da to više i nije tajna nikome ko je iz ove branše:

- Eurolink je zatvoren konačno tokom prošle nedelje, kad je KimTec pustio menicu na ukupan dug od 35.000.000 din, ili nešto oko 400.000 EUR. Potom su krenule da pljušte menice i sa drugih strana, prvo Ewe, pa Directlink, pa onda i ostali, na primer ComputerLand, PC Centar i ostali, tj svi dobavljači Eurolinka su ostali kratki. Iako su većina njih znali da se kockaju, i to bukvalno, jer je svima bilo i biće jasno da se maloprodaja NE MOŽE raditi sa manje od 9% marže u našim uslovima (to jednostavno nije moguće, iako bi svi voleli da jeste), neke firme, predvodjene KimTecom (delom M-San grupe) su vodjene željom za ubrzanim rastom na našem tržištu su finansirale do zadnjeg trenutka firmu koja tone.

- Kad su menice puštene, i kad je firma KimTec shvatila da menicom neće biti naplaćen ni 10% duga, oni su poslali svoje kombije i više od pola zaposlenih u prostorije svih radnji eurolinka (stanovnici koji žive u okolini radnji su to mogli i da vide) i pokupili sve što su tamo i našli. Medju "uterivačima" našli su se na žalost i ljudi iz top management-a pomenute firme. Problem će tek nastati u danima koji dolaze, jer ovaj protiv pravni čin (čitaj: kradja robe) je snimljen sigurnosnim kamerama eurolinka, a roba koja je pokupljena je delom drugih oštečenih firmi, i nakon puštanj menice se smatrala kao roba u stečajnom postupku. Šta će biti na kraju - videćemo, ali nije isključeno da će odredjeni ljudi iz oštećenih firmi KRIVIČNO odgovarati za kradju.

- Povodom nekih aluzija u prethodnim porukama na račun ComTrade-a i firme CT Computers, CT computers je verovatno jedina distributerska firma koja je ovu tužnu priču ispratila sa strane, jer je konto Eurolinka u trenutku dešavanja, a i skoro godinu dana pre toga bio na pozitivnoj nuli. Ja sam sasvim svestan da odredjeni članovi našeg foruma po staroj srpskoj : "da komšiji crkne krava" uvek žele sve najgore najvećoj srpskoj IT firmi, i da bi bili vrlo srećni da je CT napravio glupost kao što je to uradio hrvatski KimTec, ali na žalost iste moram razočarati, mada, ko zna ... možda će u budućnosti biti prilike i da oni likuju, povodom neke druge priče.

Sve u svemu, žao mi je što se desilo to što se desilo, ne zbog Ivana Koridića, koji ima dugu istoriju otvaranja i zatvaranja firmi, već opet, još jednom, zbog kupaca koji izvlače deblju stranu. Moj savet, koji sam ponovio milion puta je opet isti:

Najniža cena ne znači uvek i najbolja kupovina. Razmislite o tome.

Pozdrav svima, sve najbolje.

koja je poenta praviti se pametan?

1. CT i Eurolink su saradjivali u 2007god, oktobarska i decembarska akcija sa LG monitorima.

2. Kimtec nije firma koja je PRVA pustila menicu Eurolinku.

3. Pricati kako je CT jedina firma koja je to ispratila sa strane je smesna, posto je taj isti CT posle par dana pustio 60 i kusur menica. Da nisu te firme bile uspesnije od Eurolinka?

nekada je jednostavno pametnije cutati.... :smoke:
 
CT nije pustio menicu Eurolinku, jer CT je pre više od godinu dana prepoznao Eurolink kao visoko rizičnu firmu i sa Eurolinkom prekinuo SVAKU saradnju. Eurolinku nije bilo moguće da uzima robu ni pod razno od ComTrade grupe, pa je stoga i svoju nabavku preusmerio na alternativne izvore, čitaj pre svega na Hrvatsku firmu KimTec.

CT je sasvim uspešno sarađivao u decembru ove godine. Lično sam prisustvovao tome.

- Eurolink je zatvoren konačno tokom prošle nedelje, kad je KimTec pustio menicu na ukupan dug od 35.000.000 din, ili nešto oko 400.000 EUR. Potom su krenule da pljušte menice i sa drugih strana, prvo Ewe, pa Directlink, pa onda i ostali, na primer ComputerLand, PC Centar i ostali, tj svi dobavljači Eurolinka su ostali kratki. Iako su većina njih znali da se kockaju, i to bukvalno, jer je svima bilo i biće jasno da se maloprodaja NE MOŽE raditi sa manje od 9% marže u našim uslovima (to jednostavno nije moguće, iako bi svi voleli da jeste), neke firme, predvodjene KimTecom (delom M-San grupe) su vodjene željom za ubrzanim rastom na našem tržištu su finansirale do zadnjeg trenutka firmu koja tone.

Kimtec nije prvi pustio menicu, već druga firma, ali nema potrebe da navodim koja. Koliko sam upućen ComputerLand još nije pustio, ali to već nisam 100% siguran.

Sve u svemu, žao mi je što se desilo to što se desilo, ne zbog Ivana Koridića, koji ima dugu istoriju otvaranja i zatvaranja firmi, već opet, još jednom, zbog kupaca koji izvlače deblju stranu. Moj savet, koji sam ponovio milion puta je opet isti:

Pljuješ po čoveku a ne znaš mu ni prezime....

Kao zaključak na sve ovo ciritaću sledeće:

nekada je jednostavno pametnije cutati.... :smoke:
 
Ovo postaje sve zanimljivije, a u isto vreme i sve besmislenije.
Izgleda da su se ovi newcomer-i pojavili sa debelim razlogom, ako smem da primetim, ali isto tako mi se čini i da će ovde jedan deo krajnjih korsnika da ostane kratkih rukava.
Društvo, vaše neraščišćene račune bi mogli da svodite na nekom drugom mestu, mislim da bi bilo primerenije.
Što se tiče pucanja Elink-a izgleda da je stvar sasvim jasna: Kompanija koja se malkice zaletela, a imala je zaleđinu koja je isto tako loše procenila celu priču i kraj je bio neminovnost. Da li u Srbiji može ili ne da se radi sa manje od 9% marže ne znam, ali znam da je krah Eurolinka nastao kao sistem spojenih sudova - uvoznici su finansirali kompaniju sa lošim biznis planom i svi zajedno naje***.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno