Šta je novo?

SPLIT: Eurolink zatvoren?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Gedza je napisao(la):
Pa nije bas tako. Ako si dobio garantni list od npr ELinka

E tu bi mogao da nastane problem, ali se nadam da neće. Naime, dosta puta se desilo da jednostavno nemamo više garantnih listova od uvoznika, pa moramo pisati našu garanciju. Naravno, pokušavali smo da izbegavamo to što smo više mogli... Nadam se samo da će uvoznici čije su deklaracije na kutijama u slučaju reklamacije izaći u susret ljudima koji budu donosili robu, ipak to oni sve tamo imaju zavedeno pod serijskim...


Jovyland je napisao(la):
Ala ce da padaju klokovi svih onih Palita na default

:D :p
 
Pa nije bas tako. Ako si dobio garantni list od npr ELinka, onda treba njima da se obratis. Uvoznik moze da kaze da nema pojma o cemu se radi, osim ako nije garancija naglasena na njegov servis. Sta bi se desilo da je uvoznik propao, a tebi nece Elink da izvrsi garanciju iz tog razloga? Ti bi rekao pa dobro ili bi rekao ne interesuje me, ja sam to kupio od vas i vi ste mi dali garanciju. Ovo servisiranje opreme, koja nije ni placena, je u vecini slucajeva, dobra volja uvoznika. Znaci em su u minisu zbog nje, em moraju i naknadne troskove da snose. Pa ja mislim vise nego fer i treba im se zahvaliti, a ne reci kako to moraju da rade. Nosioc garancije je jedno pravno lice koje je izdalo garanciju i ako je ono prestalo da radi i vi ste pravno ostali bez nje.

Gedzo, ja sam za sve sto sam kupovao u Elinku dobio Garantni list od uvoznika (npr. Kim Tec, Grappolo group...) a ne od Eurolinka, uz prilozen racun. Naravno u garantnom listu pise da je seviser (uvoznik) duzan da otkloni kvar u roku od 45 dana...itd. Naravno da je standardna procedura da reklamiras neispravan HW u firmi gde si ga kupio, a oni ga proslede u servis. Ali u slucaju Eurolinka je to nemoguce. Prema tome ne vidim zasto bi bilo sporno da neko ko je platio svoj Hardware i ima fiskalni racun i overen garantni list od uvoznika nema pravo na garanciju. Licno mislim da krajnji kupci ne bi trebalo da snose posledice zbog neizmirenih racuna izmedju uvoznika i maloprodaja. Ipak su oni tu robu posteno platili.

P.S. E sad videh Vuletov post (pisali smo u isto vreme). Ako ste pisali vasu tj. Eurolinkovu garanciju onda sve zavisi od dobre volje uvoznika da li ce prihvatiti garanciju ili ne.
 
Poslednja izmena:
za Palit je stigla garancija od RHS-a a od HDD WD Kimtek-a, za Geil memoriju cini mi se da jedino nije
 
Radili su sa tudjim parama, nisu placali, pustena je menica.
Simple as that.

Robe nema, para nema, firme nema.
Dafina, Jezda, i kompanija su tako zaradjivali na krajnjim, a ovi su tako zaradjivali na veleprodajama.

Nadam se samo da kupci koji su im platili nesto unapred nece stradati, mada...
 
Svu robu bi trebalo da primi uvoznik. U pravu je Gedza sa neke strane. Ali ne verujem da postoji taj uvoznik koji neće prihvatiti reklamaciju. Svi oni za stare proizvode koji više nisu u upotrebi dobijaju ili finansijsko razduženje ili proizvod novije generacije, tako da nisu u minusu. Sačuvajte kutije i po deklaracijama geldajte koji je uvoznik robe. Tako možete reklamirati vašu robu u slučaju problema.
 
A sta ako neko nema kutije? :D

I jos jedno pitanje, prijatelju je riknula ploca, zamenjena je, ali na garantnom listu na kome su garancije i za ceo racunar nije napisan serijski broj nove ploce... da li tje biti problema kod distributera u vezi toga ako rikne? Kapiram da imaju u racunaru da je zamenjeno ali ko tje ga znati ovde???
 
Meni je i kutija i neispravna grafa ostala u servisu Eurolinka, a uvoznik nece da mi da drugu dok ne donesem staru neispravnu. Sta onda ciniti?
 
Svu robu bi trebalo da primi uvoznik. U pravu je Gedza sa neke strane. Ali ne verujem da postoji taj uvoznik koji neće prihvatiti reklamaciju. Svi oni za stare proizvode koji više nisu u upotrebi dobijaju ili finansijsko razduženje ili proizvod novije generacije, tako da nisu u minusu. Sačuvajte kutije i po deklaracijama geldajte koji je uvoznik robe. Tako možete reklamirati vašu robu u slučaju problema.

Kada sam rekao u minusu, mislio sam da servisiraju robu koju nisu naplatili (nadam se da me razumes). Pitanje je sta ce raditi oni koji su kupovali gotove konfiguracije, gde je predpostavljam garancija bila samo jedan papir od EL, a delovi od ko zna koliko dobavljaca, kako da zna kupac gde da ide i da nosi reklamaciju, a o detektovanju kvara i neispravnosti da ne pricamo. Mozes gledati to i na ovaj nacin: EL je doneo xyz reklamacija kod dobavljaca na reklamaciju i on mu daje na njih knjizno razduzenje u iznosu od xxxx eura i to jadnostavno oduzima od njihovog dugovanja xxxxxx eura. Sve je po zakonu, a krajnji kupac ostaje kratak i ostaje mu da juri EL, kome su dali robu na servis. Isto tako servis je duzan da ustanovi i detektuje kvar, a zamena uredjaja ili povracaj novca vrsi onaj ko je naplatio robu i izdao racun. Sve u svemu samo lepo sa uvoznicima i budite presretni kada izadju u susret sa korektnim resavanjem problema.
The Philosopher moras naci svoju graficku pa tek onda je reklamirati. Kako mislis da ti odrade reklamaciju, ako proizvod nisu ni dobili na servis?
 
Poslednja izmena:
a zakon o zastiti potrosaca, neverujem da iko ikoga moze uskratiti za garanciju ako je on taj proizvod platio... zabole mene sto su oni jedni drugima ostali duzni... i sto su im robu davali na rec/konsignaciju!

PS: ako i jedan uvoznik odbije garanciju, email i pisite proizvodjacu da vidimo kako ce oni reagovat jer i krajnjem slucaju vi ste svoje poverenje iskazali njemu a ne nekim *****ima ovde!
 
Tacno tako, meni je jos 2002. Abit prihvatio garanciju za BX133-RAID plocu iako mi je garancija od godinu dana kod sad vec jedne davno propale firme istekla. Napisao sam pismo da ploca zeza i koji je serijski proj i Abitova sluzba mi je odgovorila u rekordnom roku da ce mi popraviti plocu posto oni daju proizvodjacku garanciju od 3 godine jedino sto nisam mogao da saljem u, mislim Holandiju posto su ovi nasi dripci carinici trazili da pravim nekakav "privremeni izvoz" ??? (ovaku situaciju je imao i bench kolega tolpa sa hard diskom)
 
a zakon o zastiti potrosaca, neverujem da iko ikoga moze uskratiti za garanciju ako je on taj proizvod platio... zabole mene sto su oni jedni drugima ostali duzni... i sto su im robu davali na rec/konsignaciju!

PS: ako i jedan uvoznik odbije garanciju, email i pisite proizvodjacu da vidimo kako ce oni reagovat jer i krajnjem slucaju vi ste svoje poverenje iskazali njemu a ne nekim *****ima ovde!

Razmisljas kao 10-godisnjak. Pa sve ovo sto sam naveo je po zakonu, ali tvoja logika je bitnije je mojih 60e nego necijih 600.000e. Dali te zabole ili ne videces kada tako olako prilazis necemu sto ne razumes. Pozivas se na zakon, a kada ti neodgovara onda zabole me ...
"neverujem da iko ikoga moze uskratiti za garanciju ako je on taj proizvod platio..." pa gde ti zivis?
 
a zakon o zastiti potrosaca, neverujem da iko ikoga moze uskratiti za garanciju ako je on taj proizvod platio... zabole mene sto su oni jedni drugima ostali duzni... i sto su im robu davali na rec/konsignaciju!

PS: ako i jedan uvoznik odbije garanciju, email i pisite proizvodjacu da vidimo kako ce oni reagovat jer i krajnjem slucaju vi ste svoje poverenje iskazali njemu a ne nekim *****ima ovde!

:S: :S: Da li se salis ? Da li mislis da distributera interesuje i jedan posto to sto ces pisati proizvodjacu . Pa to su likovi koji su isli u bukvalno otimacinu robu vrednu desetinu k. evrai i nisu odgovarali nikome za tako nesto....
 
Da li mislis da distributera interesuje i jedan posto to sto ces pisati proizvodjacu .

Da ali imas alternativu ako distributer nece da ti uvazi garanciju da posaljes proizvodjacu da ti on resi garanciju(ovde ne mislim na graficke kartice od 35€ i sl.)
 
Poslednja izmena:
a zakon o zastiti potrosaca, neverujem da iko ikoga moze uskratiti za garanciju ako je on taj proizvod platio... zabole mene sto su oni jedni drugima ostali duzni... i sto su im robu davali na rec/konsignaciju!

PS: ako i jedan uvoznik odbije garanciju, email i pisite proizvodjacu da vidimo kako ce oni reagovat jer i krajnjem slucaju vi ste svoje poverenje iskazali njemu a ne nekim *****ima ovde!

Recimo ovako, tvoja firma je uvoznik kartica, eurolink je puko i ostao tvojoj firmi duzan 50.000eur, ja dodjem kod tebe i kazem, ja sam kupio ovu karticu kod Eurolinka hocu da mi date drugu, novu posto eurolink vise ne postoji.
Sta bi ti uradio?
 
Recimo ovako, tvoja firma je uvoznik kartica, eurolink je puko i ostao tvojoj firmi duzan 50.000eur, ja dodjem kod tebe i kazem, ja sam kupio ovu karticu kod Eurolinka hocu da mi date drugu, novu posto eurolink vise ne postoji.
Sta bi ti uradio?
Zavisi od raspolozenja i finansijskog stanja,mozda bih ti dao novu a mozda ne:d
 
sta je to mene briga kao kupca, daleko ste vi od EU i zastite potrosaca!!!!!!!!

jeste sve ovo lici kao da prica neko od 10 godina ali realnost u normalnom svetu je ta

samo da dodam garanciju obezbedjuje proizvodjac a ne neki mafijas od uvoznika, a vi sto id branite samo posredno imate koristi od takvog sistema
 
sta je to mene briga kao kupca, daleko ste vi od EU i zastite potrosaca!!!!!!!!

jeste sve ovo lici kao da prica neko od 10 godina ali realnost u normalnom svetu je ta

samo da dodam garanciju obezbedjuje proizvodjac a ne neki mafijas od uvoznika, a vi sto id branite samo posredno imate koristi od takvog sistema
Realnost?Normalan svet?Srbija?
Neko je gore rekao da mozes da pises proizvodjacu i on ce ti verovatno izaci u susret.
 
briga mene za garanciju, vec mi smeta sto neki ovde uporno brane jadne uvoznike koji su svoje imperije uspostavili u vremenu dok se malo ko mogao uspesno baviti privatnim biznisom u srbiji... (cast izuzecima ako ih uospte i ima)
 
Dileri droge i oruzja su posteniji nego face iz Eurolinka, ali to neki nikako da shvate.
 
@srkiller sto da nisi ti vlasnik nekih od ostecenih distributera EL-a ? :p
 
Nisam, samo se gadim takvih sto rade s tudjim parama.
Obio nekom magacim pa prodavao po nizoj ceni, ili radio ovo sto i Eurolink, isto je.

Nekako sam se nadao da je vreme takvih proslo.
 
Poslednja izmena:
sta je to mene briga kao kupca, daleko ste vi od EU i zastite potrosaca!!!!!!!!

jeste sve ovo lici kao da prica neko od 10 godina ali realnost u normalnom svetu je ta

samo da dodam garanciju obezbedjuje proizvodjac a ne neki mafijas od uvoznika, a vi sto id branite samo posredno imate koristi od takvog sistema

Izvinjavam se sto ne mogu da ucestvujem u diskusiji aktivnije jer nisam u zemlji, ali stan'te bre malo. Neverovatno je da neko ko malo zna daje sebi za pravo da ovako povrsno ucestvuje u ovako ozbiljnoj temi? Kakvi mafijasi od uvoznika? Zarade u IT-u su se toliko srozale da modernim "biznismenima i zestokim momcima" ne pada na pamet da se bakcu sa takvim zaradama...

Swimmerov poslednji post jeste jedan realan odgovor. On je prodao retaileru, retailer krajnjem kupcu: siguran sam da niko ko donese pokvaren proizvod nece ostati uskracen za garanciju. Ali sta sada neki ocekuju? Da distributer sprovede istragu, zove miliciju da pronadje hw koji je na servisu firme koja je nestala? Citam i ne mogu da verujem da neko to ocekuje...
 
U prevodu karticu koju sam ostavio u servisu Eurolinka necu nikada dobiti nazad?
 
Ja sam samo izneo kako sve moze da izgleda , a da je po pravnom sistemu u kome smo i napomenuo da je vrlo fer od uvoznika to sto prihvataju garancije, a da imaju opcija u krajnjim solucijama koje krajnjim korisnicima neodgovaraju. Stalno pominjete neku mafiju, a ne znate da su to firme koje hrane nekoliko puta vise porodica nego EL i to duzi niz godina. Rade posteno svoj posao i ne zasluzuju komentare kakvih je ovde bilo. Zamislite da ste vi vlasnik te ostecene strane, kako biste radili ili razmisljali, a pored sve muke vas jos i nazivaju mafijom. Pre bilo kakvog pisanja i komentara stavite prst na celo i pokusajte da realno sagledate situaciju i date realan komentar.
Jos samo da napomenem da Peca, Srkikiler i vecina, ukljucujuci i mene nema nikakvih interesa u ovakvim pricama, jer nemamo nikakvih dodirnih tacaka sa ovom temom, samo pokusavamo da malo raztumacimo celu situaciju i pojasnimo je.
 
Poslednja izmena:
@Peca zarade srozane?, pa nek onda prestanu time da se bave ima okruzenje sposobne ako mi u Srbiji nemamo... i po tebi ispada da giganat CT i slicni rade za zvake ...

Sta sad da ljudi po vama zakljuce da su cene u EL bile preniske i da je njihovo pucanje pokazatelj da ostali treba da dignu cene a mi kupci da svatimo i da budemo srecni sto cene trebaju ici gore?
 
@Gedza a kako ocekujes da ih krajni kupac gleda, svako ce se setiti u proslosti koliko je zavisilo od volje uvoznika dal ce neki novi proizvod ugledati svetlo dana, posto je on nestrucan da donese procene trzista svoje lagere zatrpao "skartom" koje je vreme pregazilo, a odbija da uveze nov model dok ne raskrci lager
Slazem se ja da se u zadnjih par godina situacija donekle popravila i da su na nju uticala par maloprodajnih firme koje su pokusavale na sve nacine da nabave ono sto je aktuelno a ne ono sto im odredjeni giganti nude..., i tu verovatno ulazile u dil sa nekim novim firmama (RHS?)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno