Nisi pazljivo citao. Ja apsolutno nemam nista protiv garancije, cela poenta je u ceni te garancije. Pa uostalom, ja sam hteo pre neki dan da narucim ovaj telefon u gigatronu, sa 2 god. garancije, i bilo bi mi drago da je imam, ali nije ga bilo. Cela poenta price je u ceni od 460 sa jedne, i ceni od 300 evra sa druge strane. Da bi garancija vredela toliko para, telefon iz te klase bi morao da se kvari negde izmedju 33% i 50% kao sto sam i napisao (cak nije ni vazno i da se ispostavi da konkretan model stvarno ima neki serijski feler pa se na kraju recimo i ispostavi da se kvari toliko, i dalje bi bila finansijski neispravna odluka, jer ti nemas potpune informacije u trenutku kupovine, vec jedino mozes da se vodis ocekivanjima (kvarovi u toj klasi).
A isto tako, ljudi koji kupuju stvari od 300-400e bez garancije od svercera zbog 10 evra razlike, i nikad im se nista nije pokvarilo do sada, pa misle da su nesto utedeli - Nisu, samo su imali srece. Stvar je u tome da statistika nije precizna u smislu u kom ljudi vole preciznost, jer ljudi vole da razmisljaju u smislu pokvarilo se ili se nije pokvarilo, kostalo me je 400 evra kada je crklo, ili me nije kostalo nista, ako nije crklo, kakvi sad procenti.
Nije ga kostalo nista na 19 situacija, ali kada se desi na 20. i ima stetu od, neka bude 100%, onda ce se sve sravnati na 5% po primerku. Ustedeli su 190 evra na prvih 19 kupovina, na 20-oj je steta npr. 400 evra> (-400+190)/20= -10.5 evra po kupovini. Znaci on ne stedi 10 evra po kupovini kao sto je mislio, nego gubi oko 10 na svakoj, ako je prosecna stopa kvarova na proizvode koje kupuje 5%. Ovo je opet pojednostavljen primer, za slucaj da ima puritanaca ovde.
Dakle, poenta je u tome kolika je razlika u ceni, i to je jedina poenta. Nisam ja nikakav mrzitelj garancije. Vise volim da je imam, nego da je nemam, kao i svaki covek na svetu.