Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nadam se da ce sbb uskoro dodavati kanale u svoju ponudu, doma tv je u vlasnistvu um a nije u ponudi u Srbiji.
 
Istice mi ugovor 8 jula, Koliko dana ranije mogu da otkazem produzenje?
 
Istice mi ugovor 8 jula, Koliko dana ranije mogu da otkazem produzenje?
Ako ti ugovor istice 8 jula, 8 jula odes i kazes danas mi istice ugovor, ja ne zelim da produzavam ugovor, dosao sam da vratim opremu i da se razduzim. Platis im prosli mesec ako nisi izmirio, i eventualno tih 8 dana jula ako si koristio i to je sve... Nemoj ovde da ti prodaju nikakve price o otkaznim rokovima 30 dana i ostalo to je budalastina teska i jos jedna "sibicarska" naplata prema tebi od strane SBB-a. Kada istekne ugovorna obaveza (ne ugovor on ne istice) nisi duzan da najavljujes nikakve otkazne rokove... Oni postoje samo dok si pod ugovoromnom obavezom. Sve ostalo su suplje price i tvoja licna obmana od strane SBB-a i koje kakvih bot-ova, akvizitera ili prosto neupucenih ljudi
 
Meni je bila istekla ugovorna obaveza 24.marta, 30.marta sam podneo zahtev za raskid ugovora i potpisao papir kod njih u poslovnici i rekli su mi da donesem opremu 30.aprila, jer ima otkazni rok 30 dana. Ne znam kako bih izbegao tih 30 dana bez nekog prepiranja i svadje.
(zvali su me i dali mi nepristojnu ponudu, pa sam ostao kod njih :) ).
 
Ako ti ugovor istice 8 jula, 8 jula odes i kazes danas mi istice ugovor, ja ne zelim da produzavam ugovor, dosao sam da vratim opremu i da se razduzim. Platis im prosli mesec ako nisi izmirio, i eventualno tih 8 dana jula ako si koristio i to je sve... Nemoj ovde da ti prodaju nikakve price o otkaznim rokovima 30 dana i ostalo to je budalastina teska i jos jedna "sibicarska" naplata prema tebi od strane SBB-a. Kada istekne ugovorna obaveza (ne ugovor on ne istice) nisi duzan da najavljujes nikakve otkazne rokove... Oni postoje samo dok si pod ugovoromnom obavezom. Sve ostalo su suplje price i tvoja licna obmana od strane SBB-a i koje kakvih bot-ova, akvizitera ili prosto neupucenih ljudi
Mora 30 dana pre isteka imas lepo u ugovoru stoji taj otkazni rok. Tako da samo ces coveku problem napraviti ako odradi po tvom postu/misljenju.
 
Meni je bila istekla ugovorna obaveza 24.marta, 30.marta sam podneo zahtev za raskid ugovora i potpisao papir kod njih u poslovnici i rekli su mi da donesem opremu 30.aprila, jer ima otkazni rok 30 dana. Ne znam kako bih izbegao tih 30 dana bez nekog prepiranja i svadje.
(zvali su me i dali mi nepristojnu ponudu, pa sam ostao kod njih :) ).
Uradili su te ;)

Pa bez malo borbe za svoja prava i prepirki ne bi uspeo svakako jer oni furaju tu pricu 30 dana svima. Ali meni licno "svadja i prepirka" za moja prava ne predstavlja problem pogotovo ako si zakonski potkovan i ako je zakon na tvojoj strani sto u ovom slucaju svakako jeste ;)
Mora 30 dana pre isteka imas lepo u ugovoru stoji taj otkazni rok. Tako da samo ces coveku problem napraviti ako odradi po tvom postu/misljenju.
Ne mora. Vec sam pisao u ovoj temi o tome, koga interesuje, nek udje na moj profil, pa nek pretrazi postove

Ne nego ces ti izbiti pare za jos jedan mesec bez potrebe coveku sa tvojim stavom. I ja sam moje misljenje potkrepio dokazima (kao sto rekoh u ovoj temi moze da se uradi search mojih postova i vidi sve crno na belo) a tvoj post je samo jos jedno lupanje u prazno u korist SBB-a
 
lepo, ali verovatno mu istice ugovorna obaveza, u tom slucaju bi trebalo odmah da zatrazi?
 
Povezao sam D3 mini na full hd monitor, imam sliku ali kao da treperi/igra pri dnu.
Da li je do nekog podesavanja?
Monitor lepo radi kada je racunar prikljucen.
 
Ako salje 1080i signal, onda je normalno, probaj da prebacis na 1080p ako ima te mogucnosti.
 
Uradili su te ;)

Pa bez malo borbe za svoja prava i prepirki ne bi uspeo svakako jer oni furaju tu pricu 30 dana svima. Ali meni licno "svadja i prepirka" za moja prava ne predstavlja problem pogotovo ako si zakonski potkovan i ako je zakon na tvojoj strani sto u ovom slucaju svakako jeste ;)

Ne mora. Vec sam pisao u ovoj temi o tome, koga interesuje, nek udje na moj profil, pa nek pretrazi postove

Ne nego ces ti izbiti pare za jos jedan mesec bez potrebe coveku sa tvojim stavom. I ja sam moje misljenje potkrepio dokazima (kao sto rekoh u ovoj temi moze da se uradi search mojih postova i vidi sve crno na belo) a tvoj post je samo jos jedno lupanje u prazno u korist SBB-a
Pošto mu ističe 8. jula., neće mu ništa izbiti, osim što će se cimati 2x do poslovnice.
Ode 8. juna i najavi raskid Ugovora.
Ode 8. jula i odnese opremu.

Tako sam ja raskidao već 2 puta (jednom SBB Premium i jednom EON van mreže).
 
Istice mi ugovor 8 jula, Koliko dana ranije mogu da otkazem produzenje?
(Po cenu da mi opet bude obrisan i ovaj post...)

"Produženje"... ili preciznije rečeno - prerastanje ugovora određenog u ugovor neodređenog trajanja je moguće isključivo uz tvoju saglasnost, kao jedne od ugovornih strana. Osim toga, bez tvoje saglasnosti i isključivo pod istim uslovima (cena, brzine, minuti, TV kanali, ovo, ono...)

Osim tvoje usmeno i/ili pismeno iskazane saglasnosti i plaćanje narednog računa (u tvom slučaju čitavog julskog) bi se smatralo iskazanom saglasnošću.

Totalna je, najblaže rečeno, besmislica otkazivati nešto što nije ni nastupilo i što nikada neće ni nastupiti, jer ti to ne želiš.

Samo ime - "otkazni rok" govori da se on odnosi na ugovore neodređenog trajanja, jer se samo oni otkazuju, a naspram ugovora određenog trajanja koji se raskidaju. Gde je logika u tom otkazivanju, dok je ugovor određenog trajanja još uvek na snazi?

Ne postoji nikakva pravna podloga na osnovu koje bi SBB mogao pretpostavljati tvoju saglasnost. Za tako nešto bi bilo neophodno usvojiti neki zakon, kao npr. ovaj nedavni po kojem smo svi mi dobrovoljni donori organa dok se sami ne odjavimo.
 
Po toj logici bi trebalo da mu otkažu uslugu već 9. jula.
Mislim da nije tako i da u postojećem ugovoru stoji odredba da se nakon ugovorne obaveze po automatizmu produžava usluga po trenutno važećim cenama. Na to je on pristao svojim potpisom tog ugovora
 
(Po cenu da mi opet bude obrisan i ovaj post...)

"Produženje"... ili preciznije rečeno - prerastanje ugovora određenog u ugovor neodređenog trajanja je moguće isključivo uz tvoju saglasnost, kao jedne od ugovornih strana. Osim toga, bez tvoje saglasnosti i isključivo pod istim uslovima (cena, brzine, minuti, TV kanali, ovo, ono...)

Osim tvoje usmeno i/ili pismeno iskazane saglasnosti i plaćanje narednog računa (u tvom slučaju čitavog julskog) bi se smatralo iskazanom saglasnošću.

Totalna je, najblaže rečeno, besmislica otkazivati nešto što nije ni nastupilo i što nikada neće ni nastupiti, jer ti to ne želiš.

Samo ime - "otkazni rok" govori da se on odnosi na ugovore neodređenog trajanja, jer se samo oni otkazuju, a naspram ugovora određenog trajanja koji se raskidaju. Gde je logika u tom otkazivanju, dok je ugovor određenog trajanja još uvek na snazi?

Ne postoji nikakva pravna podloga na osnovu koje bi SBB mogao pretpostavljati tvoju saglasnost. Za tako nešto bi bilo neophodno usvojiti neki zakon, kao npr. ovaj nedavni po kojem smo svi mi dobrovoljni donori organa dok se sami ne odjavimo.

Da li si držao Ugovor sa SBB u rukama, pa sve ovo tvrdiš ili su tvrdnje uopštene za sve Ugovore koje se zaključe između dve strane.


Po toj logici bi trebalo da mu otkažu uslugu već 9. jula.
Mislim da nije tako i da u postojećem ugovoru stoji odredba da se nakon ugovorne obaveze po automatizmu produžava usluga po trenutno važećim cenama. Na to je on pristao svojim potpisom tog ugovora

Tehnički je redosled suprotan.

Potpisuje se Ugovor na neodređeno vreme uz klauzulu otkaznog roka od 30 dana (što jeste upitno ako ne važi za obe ugovorne strane).
Ugovorna obaveza je Anex osnovnog ugovora u kojoj SBB daje pogodnosti za 24 meseci "vernosti".
 
@bbK1ng: Ja sam drzao ugovor, bio njihov korisnik 2 godine, i raskinuo po sistemu o kom ja i korisnik mrle pricamo. Dakle, kad ugovorna obaveza istekne, ne postoji nijedan pravni odnosno legalan nacin (osim njihhovog pilicarskog i po sistemu ako prodje prodje) po kome si ti duzan da im najavljujes otkazni rok i da ostajes njihov korisnik jos 30 dana i da im platis jos jedan racun...
Kao sto sam rekao, ko ne veruje u ovo sto pricam, sve sam potkrepio foto dokazima u ovoj temi, pa koga interesuje klik na moj profil, i nek prelista moje postove u ovoj temi ima sve crno na belo, ili (posto je to sada trend i u drzavi) jednostavno zanemarite dokaze koje sam ja objavio ovde, mislite da vas lazemo i pricamo bajke, slusajte ljude koji pricaju price tek da bi napisali nesto, i bez ikakve potrebe i smisla najavljujte otkazni rok i placajte jos jedan mesec SBB-u.
 
Poslednja izmena:
To što vi zovete "ugovorna obaveza" je ugovor određenog trajanja (na dalje UOT), a ono što zovete "ugovor" je ugovor neodređenog trajanja (UNT). Kako je i malom detetu jasno da je "neodređeno" negacija "određenog", smišljeni su ovi termini u cilju zbunjivanja protivnika i pribavljanja protivpravne imovinske koristi.

Dakle, jedan isti ugovor ne može istovremeno, u svakom trenutku, nikako biti i određenog i neodređenog trajanja.

Ono što može je da UOT, nakon svog isteka, preraste u novi UNT, ako su obe strane u tom trenutku saglasne.

  • Ako sam potpisao UOT na 2 godine, šta ima neko iz SBB-a da mi tokom te 2 godine uopšte spominje nekakav "otkazni rok", kada otkazni rok nema nikakve veze sa UOT?!... Niti igde na svetu 2 godine imaju 25 meseci?!
  • Nisam potpisao UOT, već UNT? - U redu, ali onda kada nakon 6 meseci dođem da otkažem taj UNT, nemoj mi spominjati nekakvo plaćanje "preostalih 18 meseci"! UNT nema nikakve veze sa nikakvim "preostalim mesecima"!

To je sva suština za shvatiti. Ne može i jedno i drugo istovremeno u jedan ugovor, ni po zakonu, ni po elementarnoj logici, ni po zdravom razumu. Sve ostalo su proistekle posledice...

Mislim da nije tako i da u postojećem ugovoru stoji odredba da se nakon ugovorne obaveze po automatizmu produžava usluga po trenutno važećim cenama.
Nakon obaveze, obaveza više ne postoji... A kako iz svakog ugovora ne proističe ništa drugo osim prava i obaveza, prestankom obaveza nužno prestaju i prava... A to onda znači da ni ugovor više nema nikakvu svrhu ni smisao? Po kakvom se onda "automatizmu" i po kakvoj logici može bilo šta produžavati?

Kovanica "ugovorna obaveza" je suština podvale. Nigde na svetu, od prvog ugovora koga su prva dva ljudska bića zaključila, ne postoji ugovor koji nije obaveza.

Meni je bila istekla ugovorna obaveza 24.marta, 30.marta sam podneo zahtev za raskid ugovora i potpisao papir kod njih u poslovnici i ...
Kada ti istekne neki ugovor, više se ne može raskinuti zato što je već istekao. Kada ti istekne obaveza, onda više nisi u obavezi... Tvoj post sam citirao zato što je ovde pri ruci, a valjda na svakoj od preko 1.300 strana ove teme postoji po barem jedan isti.

To što vi pišete ovde već godinama i decenijama, nikakvog smisla ni logike nema. Svaki ugovor je obaveza dokle god je na snazi i bez obzira da li je određenog ili neodređenog trajanja. Ovo (bezbroj puta) napisano ima potpuno isti smisao kao i da je neko napisao da je, nakon što je 24. marta umro, 30. marta izvršio samoubistvo. I sam život ti je neka vrsta ugovora sa svojim pravima i obavezama. Kada umreš - "ugovorna obaveza" ti je istekla "po automatizmu". Isto ti je i sa SBB ugovorom.
 
Da je tako onda bi većina korisnika bila jako, jako razočarana i oštećena. Zašto? Zato što većina korisnika i ne zna tačno kad im ističe ugovor i onda bi danom isteka ugovora bila obustavljena i usluga, zar ne?
E sad zamislite nekome isključe internet i tv, a on nema pojma zašto i onda zove, pa potpisuje novi ugovor, pa slanje ili odlazak u poslovnicu itd.
Ne sećam se kako je u SBB-u ali u mts ugovoru jasno piše da posle 24 meseca prelazim na paket koji je najsličniji ovom koji sad imam. Ja sam to svesno potpisao jer ne želim da mi usluga bude obustavljena i da budem makar i par dana bez nje.
Hoćete da kažete da takav ugovor nije moguć?
Edit: da se razumemo i ja sam, naravno, protiv te odredbe o 30 dana najave ali sam i protiv toga da se ljudi bune za nešto što su sami potpisali. Ja pažljivo gledam šta potpisujem i ako mi se ne sviđa neću potpisati. Druga stvar je što većina ljudi ne gleda šta potpisuje
 
Не могу да се отмен утиску да је @mrle нешто побркао, или можда и није али није се најбоље изразио.
Суштина у свему је шта је ко потписао и сходно томе се обавезао.
Добављач услуге се обавезује да пружа одређену услугу, а купац да плаћа рачуне за ту услугу, не може једноставније. Где пише одређени рок онда се одређене услуге дају до тог рока, где не пише нема рока.
Тих фамозних месец дана нису они измислили већ безобразници из Телекома, још одавно, сви остали су то оберучке прихватили.
Ко је одлучан можда и може да раскине уговор истог дана кад врати опрему, само је мало таквих и на то се рачуна. Остали могу да благовремено најаве раскид уговора. Нисам сигуран да ли има неки законски основ за отказани рок, лично мислим да нема, требало би консултовати неког правника.
 
Ко је одлучан можда и може да раскине уговор истог дана кад врати опрему, само је мало таквих и на то се рачуна.
Upravo o tome ja pricam sve vreme... Moze se jer je zakon na strani korisnika u tom slucaju (bio to zli Telekom , ili SBB ili Orion ili Sat Trakt ili sta vec sve postoji), samo sto mora malo da se potrudi i informise i iscima sto ljudima izgleda pada tesko. A pritom ti ni ne treba pravnik ili ti advokat koji ce da te odere, sve ali bukvalno sve o ovoj prici ima na netu toliko dobro u sitna crevca objasnjeno da samo treba malo da se procita i progugla ;)
 
Da je tako onda bi većina korisnika bila jako, jako razočarana i oštećena. Zašto? Zato što većina korisnika i ne zna tačno kad im ističe ugovor i onda bi danom isteka ugovora bila obustavljena i usluga, zar ne?
Pa ne bi bila oštećena kada bi SBB, držeći se pozitivne poslovne prakse i nekog ljudskog dostojanstva i morala, pred kraj UOT obaveštavao (telef. pozivom, mejlom, propratnim pismom uz račun...) korisnike da im ističe ugovor i pitao ih da li žele kraj saradnje, nastavak, neki drugi "paket", sa ili bez ovoga ili onoga dosadašnjeg itd?

... Namesto što raznoraznim smicalicama podvaljuje, od dovođenja u zabludu sa ugovorima, preko plaćanja "penala" za UNT (kako to piše u članu 9.) i moranja "ličnog" vraćanja opreme (izrečenog tako da korisnik misli da mora fizički doći u poslovnicu, a samo zato da bi ovaj to što kasnije uradio), pa do "otkaznog roka" tokom UOT i svih ostalih njihovih gadosti?

Pre 5-6 dana sam sa mojom komšinicom - ženom u 9. deceniji života, koja živi sama već skoro 25 godina otkad je ostala i bez muža i bez sina (mog školskog drugara iz detinjstva) i od bedne penzije - potpuno slučajno provalio da ona SBB-u plaća i internet. Bog te pit'o od kada... Tj. TV ima od neke 2001, a onda su joj najverovatnije pre 5-6 godina, ili kad je već beše "digitalizovan" BGD, uvalili i fiksni, a sa fiksnim i internet. Ona pojma nije imala, do pre 6 meseci je gledala praistorijski CRT TV, i još uvek ima Nokiju od 20 evra... A sad je kao nešto prištedela za neki jeftiniji smartfon, da bi kao mogla da Viber-iše slike sa rodbinom i tako to... pa smo tako i otkrili da ona ima i SBB internet... Tj. ko zna da li ga je i imala ili ga je samo plaćala, jer mi je pre 2 dana rekla da su joj dolazili SBB-ovci i da su zamenili staru "onu kutiju" sa novom, a i ja sam video novi (njen) Wi-Fi jer smo stan do stana.

Ona sigurno nije tražila internet, jer joj ni sada nije baš najjasnije kako to radi, a klošari kada su je "digitalizovali" su morali po njoj da vide da internet za nju nema veze. Od "uređaja" su u stanu videli CRT TV, žičani Iskrin telefon od pre 50 godina i Nokijicu... I uvalili su joj da potpiše i plaća i internet! Zauzvrat su joj koaksijalni kabl iz predsoblja "sproveli" u dnevnu sobu preko praga, tako da 15-20 godina nije mogla da zatvori vrata.

Bednici.

Pričajte vi te vaše priče "Tako piše u Ugovoru koji si potpisao", ali meni se to sve gadi do fizičke mučnine i ivice povraćanja. Odrastao sam i vaspitavan u neko drugo vreme.

Da li si držao Ugovor sa SBB u rukama, pa sve ovo tvrdiš ili su tvrdnje uopštene za sve Ugovore koje se zaključe između dve strane.
Nisam nikada držao ugovor sa SBB-om u rukama, ali sam pažljivo pročitao ovaj (jedini) koji sam našao na internetu. Vrlo je zanimljivo da se u njemu nigde ne pominje ta kovanica "ugovorna obaveza", koja se ovde na forumu rabi svakodnevno?

U "Opštim uslovima" na SBB sajtu se pominje samo jednom, ali u Članu 43. u kontekstu "obrade podataka o ličnosti".

Živo me zanima ko, kada i gde je lansirao tu kovanicu?... Ali odgovor nikada nisam uspeo naći.

Moje "tvrdnje" se važe za sve ugovore. Sve što piše u bilo kom ugovoru, a što nije u skladu sa zakonima države u kojoj se posluje - je pravno ništavno.

Neka dvojica Nemaca, valjda "pozadinci", su pre neku godinu sklopili ugovor da jedan drugog ubije i pojede. Sve oni lepo i pedantno potpisali ugovor i ugovoreno sproveli u delo... Međutim, ne lezi vraže, ovaj jedan na kraju ipak završio u zatvoru! Zašto - pitaće se sad neko - kad su obojica pošteno zaključili ugovor?

... Pa zato što su zakoni stariji od ugovora... A i logika i još mnoge kategorije su starije i od zakona. Prosto je to tako i vrlo ima smisla.
 
Може теби да буде мука колико ти воља, може и да ти се повраћа од ње, али је све по законима Србије. Нису они мутави, имају сигурно више од 1 правника на платном списку.
И тај термин који ми овде помињемо и не мора да има баш такав назив, ово је форум није судница па да мора све да буде тачно формулисано.
То што су 'подвалили' старијој госпођи јесте кварно до бола, али хтели смо капитализам, ето нам га, у најгорем облику, превараната на сваком кораку.
 
U Duo Tel paketu (TV + Fiksna telefonija), dobija se internet ogranicene brzine i wifi ruter, ali se ne placa dodatno.
 
ima to i kod supernove, jer treba nekakav internet za voip, pa kao 'poklon'.
 
Pozdrav svima. Zanima me da li je neko od prisutnih članova uspeo da izboksuje eon paket ispod cene prilikom produžavanja ugovora? Naime, usled novog skoka euribora (ne onog od 01.01. već najnovijeg od 01.07.) koji mi je vezan za ratu stambenog kredita prinuđen sam da dodatno stegnem kaiš 😃 ugovor mi ističe (eon full duo) za koji mesec, a u međuvremenu sam dobio ponudu od mts-a od 18 meseci za dinar (u prevodu =65000.00 rsd uštede) pa zaista ne znam šta mi je za činiti? 🤔 generalno sam zadovoljan sbb-om i eon tv boksom i ne bih da se odreknem sk kanala (prvenstveno zbog moto sporta i EL) i eventualno nova s kanala. Sve ostalo me ne zanima jer između ostalog koristim i move smart, iris (na tv-u ne funkcioniše usled sbb neta, na telefonu neograničeno), skyshowtime (lični pretplatnik), hbo max, netflix, stremiio i yt (music) premium (takođe lični pretplatnik). Neka sugestija?
 
Poslednja izmena:
Pozdrav svima. Zanima me da li je neko od prisutnih članova uspeo da izboksuje eon paket ispod cene prilikom produžavanja ugovora? Naime, usled novog skoka euribora (ne onog od 01.01. već najnovijeg od 01.07.) koji mi je vezan za ratu stambenog kredita prinuđen sam da dodatno stegnem kaiš 😃 ugovor mi ističe (eon full duo) za koji mesec, a u međuvremenu sam dobio ponudu od mts-a od 18 meseci za dinar (u prevodu =65000.00 rsd uštede) pa zaista ne znam šta mi je za činiti? 🤔 generalno sam zadovoljan sbb-om i eon tv boksom i ne bih da se odreknem sk kanala (prvenstveno zbog moto sporta i EL) i eventualno nova s kanala. Sve ostalo me ne zanima jer između ostalog koristim i move smart, iris (na tv-u ne funkcioniše usled sbb neta, na telefonu neograničeno), skyshowtime (lični pretplatnik), hbo max, netflix, stremiio i yt (music) premium (takođe lični pretplatnik). Neka sugestija?
Ako ti je kriza moraš da se odrekneš nečega. Vidi koliko će ti SBB ponuditi pa nađi računicu. Mi tvojim novčanikom ne možemo da uravljamo to moraš sam. Ako ti je baš kriza, a preči je stan i kredit od bilo kog provajdera idi gde ti bude povoljnije. I ja bi vozio majbah al neće da može. Živeli 🍻
 
Ako ti je kriza moraš da se odrekneš nečega. Vidi koliko će ti SBB ponuditi pa nađi računicu. Mi tvojim novčanikom ne možemo da uravljamo to moraš sam. Ako ti je baš kriza, a preči je stan i kredit od bilo kog provajdera idi gde ti bude povoljnije. I ja bi vozio majbah al neće da može. Živeli 🍻
ma ne gori toliko srećom 😃 move 'n' go, move smart, iris smart i iris go koristim u trampi za eon app.. za sky i yt (turkey) trošim nekih 500 rsd čini mi se.. samo bih da srežem ovaj trenutni račun za eon jer mi zaista ne treba 80% kanala na njemu.. pa zato pitam da li je neko uspeo da izboksuje manju pretplatu od ponuđenih. Svakako ću otići do poslovnice u cilju pronalaska kompromisnog rešenja.
 
ma nema nikakve koristi od benefita... :)
 
Пређеш за годину ипо за динар и узмеш спортске канале код сбба. Неки су то раније помињали.
После се вратиш сббу за неки период за динар као нови претплатник.
И, тако, шеташ.
 
Да ли има неко ЕОН Мини пакет који није део комерцијалне понуде и јесу ли му повећали рачун за 150дин након 1.Феб ?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno