Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni je pre neki dan istekla UO za trio gold, i vidim da su iskljucili cinestar premiere. Da li treba da iskljuce i pristup Pickboxu, ili ce on i dalje biti aktivan, s tim sto ce se sad nakon isteka UO naplacivati gledanje?

Meni su bili sami dektivirali i jedno i drugo.Najbolje ti je da proveriš na mojSBB da li su ga dektivirali pa si dobio besplatno da gledaš i ako nije aktiviran paket li ti je aktivan Pickbox pa ga tu i sam možeš deaktivirati pošto se on naplaćuje uz trio gold 575 din.
 
Meni su bili sami dektivirali i jedno i drugo.Najbolje ti je da proveriš na mojSBB da li su ga dektivirali pa si dobio besplatno da gledaš i ako nije aktiviran paket li ti je aktivan Pickbox pa ga tu i sam možeš deaktivirati pošto se on naplaćuje uz trio gold 575 din.

Juce sam kliknuo "deaktiviraj" i na cinestar i na pickbox na mojsbb, medjutim i dalje stoji "deaktiviraj". Kad udjem u pickbox pusta sadrzaj normalno. Jel si probao da gledas pickbox? Mozda moze da se gleda, ali se naplacuje po filmu/seriji jer nisam vise pod UO za trio gold.
 
OK, i jesi li nekad uspeo da pređeš na niži paket bez zasnivanja UO ili ukoliko nisi znaš li nekog ko jeste ili nekog koji je pak menjao pakete bez ikakve obaveze ovekovečene ugovorom?

Jesam. Nisam pod UO 5 ili 6 godina. Obzirom da me to interesovalo, iako nisam imao potrebu, menjao sam na najjeftiniji paket pa nakon mesec dana se vratio na najskupolji paket.
Prosle godine sam isto ponovio, ne bez problema. Naime, devojka (zena?!) koja se javila je tvrdila da to ne moze sve dok joj nisam trazio da mi ponovi ime a kad je pitala zasto rekao
sam da bih mogao da je prijavim mada nije ni bitno jer se razgovori snimaju. Nakon toga je rekla da sacekam da kao proveri nesto pa ce se javiti, sto je I uradila posle desetak
minuta I rekla da je prihvacena „transakcija” (ili tako neka rec, ne secamse sada...) I da je sve u redu. Sledeceg meseca sam imao taj paket bez UO... Znam jos najmanje 5 ili 6
ljudi koji isto kao ja godinama nemaju UO I saltaju kako im kada odgovara.


UO ne mora da se ima cak ni kad se prvi put u zivotu neko prijavi za SBB usluge. Ja sam i presao sa Posta Net tako, bez UO. Pa onda verujuci da mora jer su mi tako telefonom rekli
za bolji paket (meni je bitan brzi Internet, TV I ostalo daleko manje, skoro uopste...) potpisivao anekse (UO) dok nisam cuo od nekoga da ne mora...

Mislim, da budem iskren, meni UO nije bitna. Mogu I da potpisem I ne moram sto se mene tice. Godinama koristim paket sa najbrzim Internet-om pa mi je svejedno ali me strasno
nervira kad cujem da nesto mora a ne mora! Sve iskljucivo jer se veruje ili onim zenskim glasovima koje cujemo kad pozovemo a one uglavnom veze nemaju ni sa cim ili onim
„agentima” koji lazu neopevano u vezi svega! (ko zna koliko puta se meni desilo da zovem radi necega a neka zenska osoba pokusava da mi uvali neki paket, I to uporno iako
joj kazem da em ne zelim jer imam bolji paket em nisam zbog toga zvao…)


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
Potpuno isto kao kod mobilnih operatera. Niko ne mora da potpise novi ugovor (oni to tako zovu iako je isto u pitanju aneks ugovora) ako ne zeli.
Ni novi korisnik ni stari, niko. Novi ugovor (UO) se uzima samo radi povoljnosti koje daju. Kod mobilnih operatera su u pitanju popusti, na primer
kao kod MTS-a godinama 50% a sada valjda 40%, a kablovski operateri neke druge pogodnosti…

Meni istice za manje od mesec dana UO kod MTS-a, ne moram da potpisujem novu UO I mogu da koristim isti paket ili ma koji drugi ali bez popusta.


Pozdrav!
 
Unosite bespotrebnu zabunu.

Kome istekne ugovorna obaveza moze da nastavi da koristi ono sto je vec imao ili da trazi raskid saradnje i da naravno ne placa nikakve penale jer je ugovorna obaveza istekla ali ste i dalje pod ugovorom.

Bilo kakav prelazak na manji paket povlaci potpisivanje nove ugovorne obaveze, s toga ko je napr. imao trio gold extra a placao ga kao obican trio gold posle isteka ugovorne obaveze pocece da placa pun iznos trio gold extra paketa.

Ukoliko zeli da spusti na obican trio gold (ili neki jos manji paket) morace da potpise novu ugovornu obavezu na 24 meseca ili da pijacari sa njima za neke pogodnosti.

Sve je potpumo isto kao i za pakete mobilne mreze, znaci NE MOZE istekla mi ugovorna obaveza sada cu da predjem na paket koji ja hocu a da se ne vezujem ugovornom obavezom.

Zato polako sa potpisivanjem, razmislite dobro pre nego sto potpisete da ne bi bilo posle qq lele ...

Edit: da dopunim

Za vreme trajanja ugovorne obaveze uvek mozete da podignete na veci paket to je za njih dobrodoslo u princiou kao sto sam rekao sve je potpino isto kao i kod potpisivanja ugovora sa mobilnim operaterima

Sve mogu da poverujem, jer nemam pojma kako SBB to radi, ali ovo boldovano je apsolutno NETAČNO. Ako ti je kod mobilnog operatera istekla ugovorna obaveza, možeš da pređeš na bilo koji aktuelan paket, da pređeš na prepaid, da pređeš na drugu mrežu. Bez ugovorne obaveze. Kod mog operatera to mogu da uradim i iz apliakcije, bez potpisivanja novog ugovora, ali taman i da potpišem ugovor za novi paket, nemam ugovornu obavez.

Za SBB ne znam, za mobilne operatere nisi u pravu.
 
@ Sceka222
Ajde probaj da promeniš uslove iz UO koja je istekla kod mobilnog operatera bez potpisivanja nove UO!!! Da li si druže svestan šta pišeš?

Obmanjujete narod ovakvim izjavama. Potpisivanjem UO garantujete da će te plaćati određen iznos , za određenu uslugu. Svaka promena se mora verifikovati potpisom, jer ste vi, bez vašeg potpisa u mogućnosti da korišćenu uslugu opovrgnete sledeće sekunde od trenutka korišćenja iste i samim tim ne morate da je platite. Svaka promena uslova se mora verifikovati novim potpisivanjem obaveze koju niste potpisali (a koristili)! Pogodnosti? Pa to je trenutna šac ponuda da se zadrže korisnici.
Ne znam kako ovo jasnije da napišem? Možda nisam dovoljno pametan?

@PJ
Kod mob operatera možeš da pređeš na PP(jer tu trošiš koliko uplatiš avansno) kad ti istekne UO, ali na drugi paket ,ne bez nove UO.Bez obzira da li je nov paket, stari ili van ponude.Ako nisi potisao za njega mora ponovo potpis da bi imali osnova za naplatu.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
Evo Telenor na primer, imaš Total pakete sa UO bez telefona = niža cena, bez UO i bez telefona = puna cena, sa UO i sa telefonom opet ta ista puna cena, znači može. Ko ne veruje neka pogleda ponudu.
 

Prilozi

  • sa i bez uo.png
    sa i bez uo.png
    47.8 KB · Pregleda: 232
Poslednja izmena:
A, jel potpisuješ i jedno i drugo da bi koristio? Ako potpisuješ, to je UO pod određenim uslovima, bez ili sa bilo čim.UO je uslov za korišćenje, vremenski ili cenom sve jedno. Mora potpis!!! A ovo je novost u vezi Telenora za mene kod nas.

edit:
Sa Telenora:

Dodatne informacije o Total paketima

Promocija bez kupovine telefona je dostupna sa ugovornom obavezom na 24 meseca i važi do 31.01.2019. Za vreme ugovorne obaveze ne postoji mogućnost kupovine uređaja na istom ugovoru.
Megabajti koje ne potrošite prenose se u naredna tri meseca. Po isteku megabajta predviđenih paketom, sistem će te zaštititi od dodatnog zaduživanja blokiranjem pristupa internetu. Surfovanje možeš da nastaviš kupovinom internet dodatka.
Paket Total dostupan je isključivo uz ugovornu obavezu u trajanju od 24m bez kupovine uređaja.
Uz paket Total 2 možeš svakog meseca da odabereš dve, uz Total 5 tri, a uz Total 10 četiri aplikacije u okviru mesečne pretplate, iz sledeće grupe aplikacija: Deezer, Capture, HBO Go, Društvene mreže, Instagram i Viber. Za korišćenje izabranih aplikacija dodeljeno je po 10GB internet saobraćaja.
Nakon potrošenog dodatnog internet saobraćaja, aplikacije možeš da nastaviš da koristiš uz potrošnju internet saobraćaja iz odabranog tarifnog paketa. Telenor ne odgovara i ne može da utiče na eventualne promene sadržaja, nove funkcionalnosti usluga i sl. na aplikacijama koje obezbeđuju treća lica. U slučaju promena uslova za pružanje ovih usluga, biceš pravovremeno obavešten.
Na paketu se roming saobraćaj tarifira po Roming tarifi 10MB do kraja dana.
Sve cene su navedene sa PDV-om i odnose se na nacionalni saobraćaj. Minuti i poruke u okviru paketa važe za sve fiksne i mobilne nacionalne mreže, i ne uključuju pozive ka brojevima sa posebnom naplatom. Pozivi se obračunavaju prema broju započetih minuta.

Gde si ti to video na njihovom sajtu?
 
Poslednja izmena:
A, jel potpisuješ i jedno i drugo?

Ako si bez uo ne potpisujes nista samo ti se obracunava za taj mesec kad hoces da prekines taj paket koji si izabrao obracunava ti se sa tim datumom prekida, tako ja radim posto cesto putujem...
 
Na osnovu čega ti obračunavaju i na osnovu čega plaćaš ako baš ništa sa njima nisi potpisao?
 
Na osnovu čega ti obračunavaju i na osnovu čega plaćaš ako baš ništa sa njima nisi potpisao?

Ja placam odrzavanje neko 200 dinara mesecno kad ne koristim Telenor odnosno kada sam odsutan iz Srbije. Cim se pojavim imam u njihovom app-u izbor mesecnog paketa koji odaberem i to je to, isto mozes i u svakoj poslovnici da zavrsis. Ako recimo 15 u mesecu putujem dan ranije samo odkazem paket i platim za te dve nedelje koje sam koristio i automatski predjem na odrzavanje....Ako sam te dobro razumeo ja ovako radim vec dve ipo godine...


p.s. paket koji sam izabrao placam i koristim ono sto su dali u paketu, a kad izadjem iz paketa i predjem na odrzavanje onda placam regularno svaki poziv svaki sms koji napravim....
 
Poslednja izmena:
@Martin Mystere: Pa valjda si nekad ranije potpisao ugovor. UO tog ugovara je isteka, a dokument o tome da postoji odnos pružaoca usluge i korisnika usluge je već potpisan i važi u nedogled. Ti si korisnik sa brojem ugovara tim i tim, trenutno koristiš paket taj i taj.
Uslovi korišćenja određenog paketa su dostupni javno na sajtu pružaoca. Kad menjaš paket postoji "pisani trag" kad si i kojim putem zahtevao promenu paketa i to je to, naplatiće ti za ono što si koristio nema da "vrtaš".

To je ako se vodimo logikom, šta je sasvim dovoljno "osiguranja". Druga stvar je šta bi provajder najviše voleo i šta pokušava da uradi po svaku cenu (da veže korisnika na 2 godine). A pošteno je samo to da sloboda izbora i menjanja izbora na mesečnom nivou treba da košta. Pa tako ako nećeš da se obavežeš ta ista stvar sad ne košta tip 1800 din neko 2600 din.

Sve u svemu, ja sam bez UO u Telenoru godinama ali nisam ni menjao paket osim taj 1 put u momentu kad je istekla UO tako da nisam u toku. Čim mi je istekla UO tad sam promenio paket i za to jesam išao u poslovnicu i potpisao neko papriče (gde se navodi samo da hoću da pređem sa paketa A na paket B.. nije bio u pitanju aneks, ništa nisam nosio nazad kući sa sobom; moguće da sam samo potpisao za prenos broja na internet SIM i/ili što sam tražio da se na toj data SIM aktivira indentifikacija poziva jer to po default-u nije bilo aktivirano) ali sam i dalje bez UO... promenio sam samo paket. To je bilo 2010. kad se dosta stvari nije moglo odraditi preko Moj Telenor aplikacije (preko koje ni dan danas verovatno ne može da se prelazi sa "voice" tarifa na "postpiad internet" tarifu... što je ono što sam ja uradio i zašto sam morao do poslovnice).
 
Poslednja izmena:
Ako si bez uo ne potpisujes nista samo ti se obracunava za taj mesec kad hoces da prekines taj paket koji si izabrao obracunava ti se sa tim datumom prekida, tako ja radim posto cesto putujem...

Ovde se priča o prelasku na nove pakete, ne o korišćenju istekle UO!!!

SBB je tema. Kod mene sve radi totalno OK. Samo još da sredim cam modul na Samsung plazmi , pa da imam i 4-ti TV u digitali.:) Mnogo nas ima!:D
Pozz!
 
Poslednja izmena:
@Martin Mystere: Pa valjda si nekad ranije potpisao ugovor. UO tog ugovara je isteka, a dokument o tome da postoji odnos pružaoca usluge i korisnika usluge je već potpisan i važi u nedogled. Ti si korisnik sa brojem ugovara tim i tim, trenutno koristiš paket taj i taj.
Uslovi korišćenja određenog paketa su dostupni javno na sajtu pružaoca. Kad menjaš paket postoji "pisani trag" kad si i kojim putem zahtevao promenu paketa i to je to, naplatiće ti za ono što si koristio nema da "vrtaš".

To je ako se vodimo logikom, šta je sasvim dovoljno "osiguranja". Druga stvar je šta bi provajder najviše voleo i šta pokušava da uradi po svaku cenu (da veže korisnika na 2 godine). A pošteno je samo to da sloboda izbora i menjanja izbora na mesečnom nivou treba da košta. Pa tako ako nećeš da se obavežeš ta ista stvar sad ne košta tip 1800 din neko 2600 din.

Sve u svemu, ja sam bez UO u Telenoru godinama ali nisam ni menjao paket osim taj 1 put u momentu kad je istekla UO tako da nisam u toku. Čim mi je istekla UO tad sam promenio paket i za to jesam išao u poslovnicu i potpisao neko papriče (gde se navodi samo da hoću da pređem sa paketa A na paket B.. nije bio u pitanju aneks, ništa nisam nosio nazad kući sa sobom; moguće da sam samo potpisao za prenos broja na internet SIM i/ili što sam tražio da se na toj data SIM aktivira indentifikacija poziva jer to po default-u nije bilo aktivirano) ali sam i dalje bez UO... promenio sam samo paket. To je bilo 2010. kad se dosta stvari nije moglo odraditi preko Moj Telenor aplikacije (preko koje ni dan danas verovatno ne može da se prelazi sa "voice" tarifa na "postpiad internet" tarifu... što je ono što sam ja uradio i zašto sam morao do poslovnice).

Nisi me razumeo, ja ne pitam u vezi toga kada istekne ugovor i ti nastaviš da koristiš u nedogled već kada promeniš paket i pređeš na neki drugi a da nemaš nikakav ali nikakav papir o tome osim tog mog zahteva koji može a i ne mora biti prihvaćen za šta bi valjda trebao da postoji neki pisani trag (pa makar i elektronski).
 
Poslednja izmena:
@ Sceka222
Ajde probaj da promeniš uslove iz UO koja je istekla kod mobilnog operatera bez potpisivanja nove UO!!! Da li si druže svestan šta pišeš?
Brkas UO I bez UO. Niko, pa ni ja, ne prica o menjanju uslova iz UO - gde si to nasao, citiraj?!

Ja tacno znam sta pisem ali ti ocigledno ne kapiras sta je napisano.

Obmanjujete narod ovakvim izjavama. Potpisivanjem UO garantujete da će te plaćati određen iznos , za određenu uslugu. Svaka promena se mora verifikovati potpisom, jer ste vi, bez vašeg potpisa u mogućnosti da korišćenu uslugu opovrgnete sledeće sekunde od trenutka korišćenja iste i samim tim ne morate da je platite. Svaka promena uslova se mora verifikovati novim potpisivanjem obaveze koju niste potpisali (a koristili)! Pogodnosti? Pa to je trenutna šac ponuda da se zadrže korisnici.
Ne znam kako ovo jasnije da napišem? Možda nisam dovoljno pametan?
Jok. TI obmanjujes ljude kao i provajderi!!!


I dalje pises iskljucivo o UO, dok traje UO. Tokom trajanja UO svaka promena se verifikuje potpisom na novi anex ugovora (UO) jer je to potvrda od strane korisnika da je svestan i da se slaze sa novim uslovima a sa strane provajdera je obavezujuce da ispostuje naznacene usluge.

Kad istekene UO dovoljno je pozvati telefonom da se promeni paket bez ikakvog potpisivanja jer je korisnik jos uvek pod ugovorom. I to moze da se bira bilo koji paket iz ponude, predje na varijante bez paketa (samo Internet, samo TV...) gde su cene visoke a mala brzina Internet-a... TO je tacno I cinjenica. Sve ostalo sto se navodi je obmanjivanje ljudi / korisnika!!!

Osnovnu stvar ne kapiras - nije isto ugovor i ugovorna obaveza! Ugovorna obaveza je aneks ugovora cijim potpisivanjem dobijas pogodnosti.

@PJ
Kod mob operatera možeš da pređeš na PP(jer tu trošiš koliko uplatiš avansno) kad ti istekne UO, ali na drugi paket ,ne bez nove UO.Bez obzira da li je nov paket, stari ili van ponude.Ako nisi potisao za njega mora ponovo potpis da bi imali osnova za naplatu.

Isto vazi I kod mobilnih operatrera sto se tarife tice. Ja koristim 50% popusta kod MTS-a od kad postoji ta varijanta - tako sto sam na pocetku I pri svakom daljem obnavljanju Ugovorne Obaveze uzimao najjeftiniju tarifu i menjao tarife tokom UO kako kad mi treba. Samo pozovem telefonom I kazem sta hocu pa prekinemo vezu, nakon desetak minuta me neko drugi pozove da potvrdim nameru I to je to, nikada nista nisam potpisivao, n i k a d a! A samo ove godine sam menjao tri puta sa menje na vecu i obrnuto. Jedino sto je vazno je da ne moze na nizu tarifu od tarife koja je naznacena na pocetu UO, kad se potpise za UO, zato uvek potpisujem za najeftiniju tarifu (strpim se taj mesec ali sledece dve ili tri godine se prebacujem na koju god hocu!). TO je tacno / cinjenica koju ja I mnogi koje poznajem koristimo godinama.

Za pakete kod mobilnih operatera nemam pojma jer ne koristim I ne zanima me nista u vezi toga ali mogu da se kladim da je ista stvar.


Znaci, svi koji tvrde da nesto mora samo zato sto su culi od operatera obmanjuju ostale. Ukljucujuci I same operatere, mobilne ili kablovske - oni sami obmanjuju po sistemu ako prodje prodje a ocigledno prolazi!!!



Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Nisi me razumeo, ja ne pitam u vezi toga kada istekne ugovor i ti nastaviš da koristiš u nedogled već kada promeniš paket i pređeš na neki drugi a da nemaš nikakav ali nikakav papir o tome osim tog mog zahteva koji može a i ne mora biti prihvaćen za šta bi valjda trebao da postoji neki pisani trag (pa makar i elektronski).
Ima trag. Kod kablovskih operatera se snimaju razgovori i glas / konverzacija i uz to imaju podaci o operateru i vreme kad se razgovor obavio, koliko je trajao…

Da bi se izbegle tuzbe…


Pozdrav!
 
Sad ispade da smo svi ovde lupali a samo si ti govorio istinu od početka. Naravno da sve može bez UO ali po kojoj ceni? Svi provajderi nude robu pojedinačno i bez popusta ali za bilo kakvu povoljnost je neophodna UO i tu nema spora.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Priča je upravo krenula oko toga mogu li se menjati paketi bez UO, tj. posle isteka, ali bez potpisivanja nove UO.

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Sceka222 po tvoji savetima ovde kako da se postaviš prema njima
Ja danas opet pokušah pa dobih pratnju ozbeđenja da napustim objekat.
 
Sceka222 po tvoji savetima ovde kako da se postaviš prema njima
Ja danas opet pokušah pa dobih pratnju ozbeđenja da napustim objekat.
Izvini nisam najbolje razumeo ovaj drugi deo.
Kakvu pretnju ?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Glava me nešto boli pa mi mutno pred očima pogotovo kada vidim takve stvari, ali mu to dođe nekako na isto.
Mene su tako u jednoj banci došli da zamole da ne koristim telefon a ja sam sedao na totalno drugom kraju u delu koji je predviđen da sačekate nekoga dok ne završi šta ima na šalteru. Između tog dela i šaltera ima sigurno 15m ako ne i više.
Prošlo mi je obezbeđenje sa naređenjem da napustim banku ja sam odmah ustao e tu je već bilo promene izraza lica a kada sam ih zamolio da to učinimo zajedno nekako su odustali od toga.
Zato sam alergičan na takve stvari pa sam verovatno i loše pročitao za šta se izvinjavam.
Jer nikoga nisam ugrozio, pogotovo što osoba koja je sedela do mene nije mogla da čuje razgovor.
Zaista ne znam šta si ti mogao da radiš da te obezbeđenje isprati iz poslovnice.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Ja sam bio do usca pre neki dan u sbb poslovnici.Koliko mi je sluzbenik tamo rekao mogu da ostanem na trio gold extra paketu posle zavrsene ugovorne obaveze ali ce tada cena biti puna.Bice 4300 dinara mislim.Taj paket vise ne postoji.Kaze ako resite da obnovite ugovor morate ici na eon pakete i moze bilo koji od njih.Light,full ili premium eon.On nije mogao da mi da informaciju sta mogu dobiti stari korisnici.Po njemu pa skoro nista.Rekao sam mu ako je tako da cu onda raskinuti ugovor i vratiti opremu.
Kaze mozda se ipak promeni nesto do nove godine jer mi tada istice ugovor.Pa kaze dodjite par dana pred novu godinu.
Mene interesuje da li je neko od starih korisnika uspeo nesto da izboksuje od popusta a da je sada potpisao na ove nove eon pakete?
 
Konacno dovukao MTS opticke kablove ispred zgrade. Nisam vise u kandzama ovih kauboja i monopolista. Bolje bi im bilo da mi ponude jako dobre uslove za aneks ugovra kada aktivni istekne za par meseci inace se pozdravljamo nadam se zauvek. Deceniju i po ja njima placam ful cenu, nikada nikakvog ozbiljnog popusta. Potpis, najstariji korisnik.
 
Ovo poslednje i mene interesuje? Davno mi isteko ugovor, sad sam hteo novi, al naravno, za nas stare,po njima lojalne(i nažalost su u pravu), ne važe akcije, nikad ni nisu. Iskreno, da se vodi na mene, a ne na oca, mislim da bih vec otiso da raskinem ugovor i uzmem budjavi iptv (koji ima 3x goru ponudu).
 
Glava me nešto boli pa mi mutno pred očima pogotovo kada vidim takve stvari, ali mu to dođe nekako na isto.
Mene su tako u jednoj banci došli da zamole da ne koristim telefon a ja sam sedao na totalno drugom kraju u delu koji je predviđen da sačekate nekoga dok ne završi šta ima na šalteru. Između tog dela i šaltera ima sigurno 15m ako ne i više.
Prošlo mi je obezbeđenje sa naređenjem da napustim banku ja sam odmah ustao e tu je već bilo promene izraza lica a kada sam ih zamolio da to učinimo zajedno nekako su odustali od toga.
Zato sam alergičan na takve stvari pa sam verovatno i loše pročitao za šta se izvinjavam.
Jer nikoga nisam ugrozio, pogotovo što osoba koja je sedela do mene nije mogla da čuje razgovor.
Zaista ne znam šta si ti mogao da radiš da te obezbeđenje isprati iz poslovnice.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Radnica u poslovnici terala svoju priču a ja došao sa stavom da ne odem posle ne može to tako gospodine, nego da insistiram da mi to pokaže napismeno da je tako kao što ona kaže.Znači nisam ništa vređao i psovao ali što sam više govorio to sam sve glasniji bio tako da sam onda ljubazno zamoljen da napustim prostoriju.
 
Radnica u poslovnici terala svoju priču a ja došao sa stavom da ne odem posle ne može to tako gospodine, nego da insistiram da mi to pokaže napismeno da je tako kao što ona kaže.Znači nisam ništa vređao i psovao ali što sam više govorio to sam sve glasniji bio tako da sam onda ljubazno zamoljen da napustim prostoriju.
Ja ne savetujem. Samo navodim cinjenice I moje licno iskustvo (provereno sa drugim ljudima, znam dobar broj ljudi koji imaju isto iskustvo).

Jedan jedini put kad sam radi problema isao u poslovnicu u Kralja Petra sam imao slicnu situaciju da mi radnica uporno tvrdi nesto sto nije tacno.
Nisam dizao glas ali sam bio uporan i trazio da me zakaze kod direktora poslovnice jer sam cuo da to moraju da urade na zahtev korisnika.
Da li se nesto uplasila misleci da cu da kazem direktoru nesto protiv nje ili je ko zna sta bilo razlog nakon mog trazenje da me zakaze kod dire
ktora me ljubazno (do tada nije bila ljubazna, nije ni drska ali ni ljubazna) zamolila da sacekam, otisla negde i kad se vratila rekla da ce uvaziti
moju zalbu na usluge i umanjiti racun. (imao sam mesecima problem, kako se ispostavilo na cvoristu, pa sam jedva neki megabit Internet
I ucestale prekide sto se tice TV-a)

Znaci, ne savetujem nista nego (uvek) samo iznosim svoje iskustvo I iskustva drugih koja se podudaraju sa mojim...


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno