Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hvala svima na pomoći.
Potpisao sam za trio gold paket, a tako piše i na mojsbb portalu. Pisao sam juče reklamaciju na email, ali mi nisu još uvek odgovorili. Danas ću ponovo da zovem.
 
Potpisao sam za trio gold paket, a tako piše i na mojsbb portalu. Pisao sam juče reklamaciju na email, ali mi nisu još uvek odgovorili. Danas ću ponovo da zovem.
Svaki novi korisnik SBB telefonije dobija promo Flat Fiksni dodatak. U vašem slučaju, ako ste ugovor potpisali 21.12. taj dodatak važi do kraja januara. Kada smo sklopili ugovor, zvala sam K.C. da pitam do kada tačno važi promo HD Maximum i Flat Fiksni. Odgovor je bio mesec dana za prvi, a do kraja narednog obračunskog perioda za drugi. Tako je i bilo, ali vi svakako pozovite da proverite. Za telefon je najbolje da dogovorite preuzimanje u najbližoj poslovnici, to će biti brže.
 
Hvala Violet, upravo takvu informaciju sam dobio i u kol centru. U poslovnici mi nisu rekli za ovu promociju. Telefon će poslati kurirskom službom.
Jedna informacija u vezi prenosa broja. Telekom vam neće dozvoliti prenos broja, ukoliko se broj koji se prenosi ne vodi na trenutnog vlasnika bar 6 meseci. Komšinica to nije znala, a nisu joj ni rekli u poslovnici. Obzirom da joj je suprug preminuo, preporučili su joj da prenese SBB ugovor na sebe, a to isto uradi i sa fiksnim brojem, pa da podnese zahtev za prenos broja. Nakon podnešenog zahteva, došao je monter, namestio opremu i rekao da će za nekoliko dana sve biti završeno sa prenosom broja, a da do tada ima privremeni broj. Prolazili su dani, ali nikakve informacije o prenosu nije bilo. Žena je išla u poslovnicu 2 puta, gde su joj rekli da bude strpljiva i da će se prenos izvršiti u narednim danima. Nakon mesec dana, pozvao sam kol centar da pitam u njeno ime (žena ima 80 godina i ne zna baš šta treba da pita i kako) i dobio informaciju sa početka priče. Sada će još 5 meseci imati dva broja telefona, a mogla je završti sve za jedan dan, a nakon toga prebaciti ugovor na svoje ime.
Moj savet je da se ne uzdate mnogo u ljude koji rade u poslovnicama i da uvek sve prvo proverite u kol centru. Ako ništa drugo, razgovori se snimaju i imaćete opravdani razlog za reklamcaiju.
 
Koristim ubee EVW327N, ubo sam eksterni disk u njega, hocu da ga koristim kao storage, ali kada pokusam da mu pristupim trazi mi neki username i password (pokusao sam sa userom kojim pristupam uredjaju ali nisu ti kredencijali u pitanju). Gde i sta tacno treba da podesim da bih mogao pristupiti drajvu?

Resetovao sam postavke rutera, ali i dalje mi trazi meni nepoznati user i pass, bezveze mi je skroz ako ima USB port, a ne radi file sharing. Koristi li neko ovo uopste?
 
Jok. Pisano je o tome, koristi pretragu i naci ces.


Pozdrav!
 
Da li je moguce promeniti ugovor koji je podpisan tako da se izabere jeftiniji paket. Selim se dok cimer ostaje i cimeru je receno da ne moze da uzme jeftiniji paket. U opstim uslovima nigde ne pise tako nesto. Postoji li ta varijanta ili ne?

http://sbb.rs/Binary/5/sbb_opsti_uslovi.pdf
 
Koliko ja znam, ne moze se preci na manji, samo na veci. Zato je zgodno potpisati ugovor na najmanji moguci (sem ako je neka promocija sa popustima za jace pakete), pa kasnije uzeti jaci. Tako sam ja uradio (doduse bas davno sam uzimao paket, tipa 2009.), po potrebi se sad setam gore/dole kroz pakete.
 
Jedno prakticno pitanje, koji je rok za placanje racuna za novembar? Tacnije, koliko tolerisu, kada iskljucuju net?
Los mi je cash flow, ne bih da menjam evrije ako ne moram.
 
Tolerišu dva meseca tj. mesec dana zakašnjenja :)
Rok plaćanja je do 15. u narednom mesecu
 
Jedno prakticno pitanje, koji je rok za placanje racuna za novembar? Tacnije, koliko tolerisu, kada iskljucuju net?
Los mi je cash flow, ne bih da menjam evrije ako ne moram.

Pogledaj pažljivo sliku i obavezno plati račun za Novembar 2016.god. na naplatnom mestu u poslovnici SBB
AUkF66a.png
 
Pozivanje korisnickog centra sa SBB telefonskog broja se ne naplacuje (bez obzira na duzinu razgovora). Kao i razgovori izmedju korisnika i razgovori u celoj mrezi (sto podrazumeva da se moze pozvati korisnik Telemach Slovenije i/ili BiH isto bez naplacivanja poziva ma koliko trajao).

Problem je u tome sto je rec o prakticno par dana pred novogodisnje praznike pa je stvarno velika guzva na svim „radnim mestima” a i inace su spori, takav je softver koji upotrebljavaju a ne radi samo jedan covek jednog korianika vec nekoliko ljudi pa kako kome dodje na red da svoj deo posla zavrsi... tako da korisnik u najboljim uslovima uglavnom ceka do nedelju dana od dobijanja opreme, kazem uglavnom. Iako se desi pa za par dana bude sve kako treba to je jako retko.

@vlayza - Znaci sacekati ali svakako svaki dan prijavljivati nekoliko puta sve sto nije u redu.


Pozdrav!
Jeste, znam ja to savrseno dobro, ali on u tom trenutku nije imao sbb-ov broj vec se tada dogovorio s njima oko ugovora.

sent from P9 lite
 
Moze li neko da mi kaze sta se desava sa SBB-om, kotistim analognu osnovnu TV, do pre 3 dana imao sam HRT2, od danas nemam ni HRT1, o cemu se radi?
 
SBB potpuno gasi analogni signal. To rade po regijama, bilo je ovde u temi.
 
Koje resenje imam kao korisnik koji ne zeli da ulazi u bilo kakvu UO i za TV i za net?
 
Bez ugovora situacija je loša, tj. skupa. Plaćaš mesečno održavanje 1295din + jednokratno priključnu taksu za D3 uređaj od 1900 do 4900 din u zavisnosti koji uređaj odabereš + mesečnu rentu za D3 uređaj 290 din + min. 1590 din za najmanji internet paket koji u prepaid varijanti ima brzinu od 2/0.38Mbps ili 6/1Mbps u postpaid varijanti.
Ako ne želiš digitalnu TV izbaci priključnu taksu i rentu za D3.

Plaćaš više a dobijaš mnogo manje nego kada si pod ugovorom.
 
@nesa07
Još danas traje ponuda "besplatna digitalizacija".
http://cloud.tapatalk.com/s/58677661bd480/sbb_cenovnik_akcijski_09_2016.pdf

I ja sam imao samo osnovni TV paket, bez risivera. Prošle subote sam ih zvao i tražio D3 CAM (može da se bira između risivera i kartice). U ponedeljak sam dobio karticu i promotivno sve moguće otključane kanale.

Zovi ih odmah, nadam se da nije kasno.

I potpisuje se ugovor za digitalnu tv na 2 godine pritom. Dobro pogledaj papire sto si dobio.
Srecom, kad god poskupe, moze da se raskine. :D
 
Ja sam se priključio na SBB u julu ove godine, uzeo sam samo televiziju, promicija je bila prvih 3 meseca 1din. uz ugovor od 24 mes. Tek 2 meseca plaćam punu cenu, tako da bar meni je besplatna digitalizacija samo plus.
 
Bez ugovora situacija je loša, tj. skupa. Plaćaš mesečno održavanje 1295din + jednokratno priključnu taksu za D3 uređaj od 1900 do 4900 din u zavisnosti koji uređaj odabereš + mesečnu rentu za D3 uređaj 290 din + min. 1590 din za najmanji internet paket koji u prepaid varijanti ima brzinu od 2/0.38Mbps ili 6/1Mbps u postpaid varijanti.
Ako ne želiš digitalnu TV izbaci priključnu taksu i rentu za D3.

Plaćaš više a dobijaš mnogo manje nego kada si pod ugovorom.

Ja sada placam 1.245,00 din TV, znaci u slucaju da ostanem na UO ja kao dodatni trosak dobijam
- D3 koji kosta 1900-4900 jednokratno
- i mesecnu pretplatu za TV 1.585,00 din
da li u tom slucaju sto se tice kanala dobijam sve kanale kao i onaj pod UO?
Sto se neta tice svestan sam toga da ga osakacuju.

Da pitam sledece koja je razlika izmedju D3 i kartice i sta je bolji izbor u tom slucaju?
 
Interesuje me i sledece, ako bih uzeo UO za TV+ NET, znam da postoji mogucnost migracije usluga na drugu fizicku lokaciju, ali da li moze u tom slucaju da se razdvoji, NET na jednu a TV recimo da ostane na lokaciju potpisane UO?
 
Poslednja izmena:
I potpisuje se ugovor za digitalnu tv na 2 godine pritom. Dobro pogledaj papire sto si dobio.
Srecom, kad god poskupe, moze da se raskine. :D

Sta je to sto ne bih treba da dobijem, kakva klauzula?
D3 uredjaj ili kartica?



Izvinjavam se svim zbog ovakvog haoticnog pisanja, radi se o cajtungu.
 
Poslednja izmena:
Sta je to sto ne bih treba da dobijem, kakva klauzula?
D3 uredjaj ili kartica?



Izvinjavam se svim zbog ovakvog haoticnog pisanja, radi se o cajtungu.
Iskreno uredjaj mnogo bolje radi sa hd kanalima i ima opciju za 72 sata vracanja, a sa karticom koristis samo jedan daljinski. Takodje ja daljinski od uredjaja koristim i za tv, samo sto imas opciji da prebacis da li ces tv da koristis ili uredjaj.
Kuci imam karticu, a kod mene uredjaj, pa zato ti mogu preneti direktna iskustva.

Ово је послао 6п!
 
Svi postojeći pretplatnici kablovske televizije (ili kombinacije
kablovske televizije sa prepaid internetomi/ili D3 Standard
uslugom) koji se opredele za Digitalni DUO TV+NET paket
dobijaju 6 meseci Digitalni DUO TV+NET paket po ceni od 1
dinar mesečno, uz minimalno korišćenje usluge 24 meseca.
Kablovska televizija i Digitalni DUO TV+TEL paketi


Posto sam postpaid TV + NET bez UO, da li ovo znaci da ako bih presao sa postpaid na prepaid onda mogu da ostvarim 6 meseci za 1 dinar za UO NET + TV?
 
Poslednja izmena:
Prvo sam napisao ne, ali sad kad pogledam, ni meni nije jasno.
 
Poslednja izmena:
@nesa07
Još danas traje ponuda "besplatna digitalizacija".
http://cloud.tapatalk.com/s/58677661bd480/sbb_cenovnik_akcijski_09_2016.pdf

I ja sam imao samo osnovni TV paket, bez risivera. Prošle subote sam ih zvao i tražio D3 CAM (može da se bira između risivera i kartice). U ponedeljak sam dobio karticu i promotivno sve moguće otključane kanale.

Zovi ih odmah, nadam se da nije kasno.

Produžena je ta akcija besplatne digitalizacije do kraja januara:
http://sbb.rs/Binary/434/sbb_cenovnik_akcijski_01_2017.pdf
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno