Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Nikako da provalim, da li usluge kod SBB-a poskupljuju svima, ili samo onima koji nisu pod ugovornom obavezom?
 
Pozvao sam CC da pitam mogu li zbog poskupljenja da prekinem ugovor koji je istekao, bez otkaznog roka, kaže gospođa, a kojeg poskupljenja, nije ništa poskupelo? Ja se setih da sam o tome čitao samo ovde i da nisam video zvanično obaveštenje, rekoh izvinite, pozdrav :)
 
Kada se prelazi na veći paket, uz dobijanje nekoliko meseci po ceni starog paketa, da li je bolje to učiniti početkom ili krajem meseca? Malo je bezveze ako se sad npr. potpiše 26. februara i da februar uračunaju kao jedan promo mesec.
 
Mislim da nije tako. Svaki put kad sam koristio npr. x meseci dinar, akcija je tekla od tog datuma potpisivanja, nije se računalo kao ceo mesec. Ako potpišeš danas 7 dana februara ti se računa akcija, umanjenje ili šta već dogovoriš.
 
Obračun je po danima, nije po mesecima. Presek je tačno na dan početka nove UO. Potpuno je pošteno i nebitno kada se potpisuje.
 
Fer sa njihove strane za razliku od Yettel-a gde ako potpišete 2 dana pred kraj meseca ugovor računaju 2 dana kao ceo mesec.
 
Jel ima nekog ko je sa kabla prešao na sbb optiku, da iznese iskustva, šta je plus, šta minus?
 
Ja sam im pisao na chat na sajtu i kuliraju ne zovu da ponude novi ugovor niti da me bilo šta zvanično obaveste. Isto im pisao zbog poskupljenja.
 
Ja sam im skoro pisao preko četa kako bi me neko zvao u vezi sa produženjem UO, trebalo im je 3-4 dana da se neko javi.

Isto im pisao zbog poskupljenja.
Poskupljenje se odnosi samo na korisnike koji nemaju aktivnu UO i počinje da se primenjuje od 1. maja. Ako obnoviš UO do 30. aprila, ne kači te poskupljenje.
 
Прошле године ме звали једно 3, 4 пута како бих продужио уговор који је у том тренутку још био активан, али пред крај.
Тражио сваки пут смањење рачуна, они нудили већу брзину и канале. Eон фул је у питању.
У јануару истекао уговор, тек пре коју недељу се сетио и писао им у оној контакт форми са сајта, јавили се после пар дана. Погурало ме наравно и ово поскупљење од 300дин.
Иста жена која ме је звала и прошлих пар пута, иста прича иста понуда, али овај пут је рекла да ће проследити колегама мој случај.
Јавили се они после пар дана, прихватио сам 50% првих 8 месеци.
 
Molim za pomoć i komentar

Posetila sam SBB poslovnicu u Novom Sadu, nameravajući da vratim uređeje koje sam koristila za njihove usluge do 22.02.2024.
Kako je vlasnik ugovora preminuo, a ugovor istekao, smatrala sam da to mogu da uradim.

Međutim, obavestili su me da moram da potpišem zahtev za odjavu usluga, koji nisam potpisala, i da će usluge morati da traju još 30 dana.
Kao razlog je navedeno to što je vlasnik preminuo pre četiri godine, a usluge su korištene i redovno plaćane, što je istina.

Ne znam ko je u pravu, ali ja nikada nisam potpisala nikakav ugovor sa SBB-om.
S obzirom da je vlasnik isteklog ugovora pokojnik, ne vidim kako je moguće zaduživanje i eventualno naplaćivanje duga.
 
Spasi sebe muka i plati to. Nije vredno zivaca.
 
Međutim, obavestili su me da moram da potpišem zahtev za odjavu usluga, koji nisam potpisala, i da će usluge morati da traju još 30 dana.
Potpišeš zahtev za odjavu, koristiš usluge još 30 dana, vratiš opremu, platiš taj poslednji mesec i to je to.
 
Zar nije jos danas i sutra raskid ugovora bez otkaznog roka za one koji nisu pod UO jer od prekosutra poskupljuju paketi?
 
Mislim da bi raskid bez uslova bio kada bi bilo poskupljenje u toku UO, ovako to nije obuhvaćeno članom 131 koji važi u slučaju poskupljena u toku UO. A poskupljenje nije od sutra, već od 1. maja. Ako se do 30. aprila produži UO nema poskupljenja. Ovo je informacija direktno od njih, skoro sam produžio UO i eksplicitno pitao da li me kači poskupljenje (pošto sam takođe mislio da je od 1. marta), ali su mi rekli da je poskupljenje od 1. maja i da me ne kači.
 
Ja nikada nisam potpisala nikakav ugovor sa SBB-om.
Već sam isključila SBB, tako da ga više ne koristim...
Zapravo, ja ne postojim u njihovom sistemu, zato sam i pitala.
 
Ali u ovom slucaju poskupljenja je raskid ugovora zato sto oni menjaju uslove, ne iz naseg hira. Tom logikom bi mogli da najave poskupljenje i 300% i da traze 30 dana otkazni rok. To ne bi moglo da prodje na sudu nikako, samo sto narod nece da gubi vreme na to pa cuti i plati i taj dodatni mesec.

Sto se tice kada pocinje upravo danas su mi u chatu odgovorili sledece:
"Dobar dan, Interesuje me da li poskupljenje paketa korisnicima bez ugovorne obaveze krece od 1. marta ili od 1. maja?
Pozdrav,
Od 1. marta"

Ako oni lazu mene onda lazem ja vas.
 
Znači, martovski račun koji dospeva u aprilu, biće uvećan.
 
Kao razlog je navedeno to što je vlasnik preminuo pre četiri godine, a usluge su korištene i redovno plaćane, što je istina.
Već sam isključila SBB, tako da ga više ne koristim...
Pretpostavljam da si ti plaćala te četiri godine, a sada si samo isključila njihove uređaje i prestaješ da koristiš usluge, iako ih oni tehnički i dalje pružaju? Nisam nikakav pravnik, ali čini mi se da to vodi samo potencijalnim problemima za korisnika u budućnosti.

Sto se tice kada pocinje upravo danas su mi u chatu odgovorili sledece:
Oni definitivno onda moraju da se usaglase, ali čini mi se da se i ovde definitivno ide na što veće zbunjivanje korisnika od kada stvarno to povećanje kreće. Ovo im stoji na računu poslednjem:

1709140227549.png

Mada, kao što kolega reče pre koju stranu, nije ni iz ovog obaveštenja baš potpuno jasno da li će korisnicima koji nemaju aktivnu UO biti naplaćena veća cena za mart ako npr. obnove UO 1. aprila.
 
Pretpostavljam da si ti plaćala te četiri godine, a sada si samo isključila njihove uređaje i prestaješ da koristiš usluge, iako ih oni tehnički i dalje pružaju? Nisam nikakav pravnik, ali čini mi se da to vodi samo potencijalnim problemima za korisnika u budućnosti.
Korisnik je pokojnik. Ja u njihovom sistemu ne postojim....
Račun je na pokojnu osubu, a ne na mene.
Ali, to je samo moje mišljenje, možda nisam u pravu...
 
Pozdrav, istekao mi je ugovor sa SBBom, da li ima nekog akvizitera iz SBB-a koji može da pusti neku ponudu u pm 🙂 Beograd (EON Premium)
 
Imam jedno strucno pitanje ako se neko susretao,
Rodjena sestra izdaje stan i ima neki duo paket koji je odavno istekao ( sigurno preko 3 godine ) on se mesecno samo obnavlja.
Ne zeli vise da placa usluge i zeli da raskine ugovor sa SBBom. Posto ona nije u zemlji, da li je moguce da ja potpisem novi ugovor i da li ce se on tretirati kao za novog korisnikA I da li cu imati neki popust itd? da li je ugovor vezan za stan, ili korisnika, isto tako, ako ovo ne moze, da li onda uopste mogu da potpisem ugovor sa SBBom ako ona nije u zemlji a stan se vodi na nju
 
U preksi vlasnik moze da suspenduje npr podstanara, koji se nije odjavio, jer se ugovori vec duze vreme vezuju za korisnika ne za adresu.

Tesko da ces moci bez nje, jer ne mogu 2 korisnika na istu adresu. sve dok ne raskines postojeci ugovor. A posle bez nje mozes da odaberes koji god hoces paket na toj adresi i da dobijes uslove kao novi korisnik.

Jedino preko veze ili da proba da im pise ali posto nije tu, mislim da je to tesko izvodljivo...
 
Poslednja izmena:
Raskinula sam ugovor sa SBB-om, na pitanje “kada da vratim opremu” receno mi je “dobicete na mail”. Nikakvo obavestenje, nikakva opomena, samo stize racun da se plati 38.000 dinara oprema u iz 2012 godine, koju ce oni baciti, a naravno meni je racunaju kao novu neotpakovanu. Pisala sam zalbu, ali su uporni, zovu, prete sudom. Da li je neko imao iskustva? Necu da im platim, idemo na sud, stvarno mi vredjaju inteligenciju. Ugovor je i raskinut jer su jezivo losi, EON se apdejtuje i po 4 puta prekine film koji gledam. Kad ih zovete oni su jako nekulturni i sve je uvek u redu i nije im jasno sta meni nije u redu. Bila sam njihov korisnik 12 godina.
 
Nije jasno. Je l' to prevremeni raskid, u toku ugovorne obaveze, pa slede penali?? Zašto bi inače naplaćivali opremu koja se vraća?
 
Nazad
Vrh Dno