Šta je novo?

Samsung Galaxy S24

Verovatno zivi u nekoj pri***dini van Bg-a i kruga dvojke… Salim se, jadan covek, mislio da kupio telefon, kad ono… Da nije kupio onaj sa 128GB on ima stariji UFS 3.1, isplati se da se doda 100-200e da se se predje na UFS 4.0… 😂😂😂
 
Isto kao i na Pixelima koji imaju taj modem... Neka proba bez volte, na nekim modelima je to resilo problem.
 
Probao je bez volte i isti problem ima. Žalosno šta sve ljudi moraju da prolaze danas i koliko da se cimaju samo da bi vratili ono za što ih ubeđuju da radi kako treba (iako to nije slučaj).
Prilažem sliku kolege koji je nedavno opisao postupak kako vratiti nešto za šta vas ubeđuju da radi kako treba...
 

Prilozi

  • Screenshot_20240324_140641_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240324_140641_Samsung Internet.jpg
    101.8 KB · Pregleda: 127
Не знам може ли се решити проблем физичком заменом картице? И шта би са колегама који су имали сличних проблема са S24+ јесу ли решили?
 
Sva logika upućuje da ne može da se reši na taj način ali neka me neko slobodno demantuje
 
A najjaca stvar je sto kada je otisao da preuzme telefon sa odbijene reklamacije u Yettel-u je pred njima stavio karticu i probao da se pozove sa drugog tel i bio nedostupan, I devojka ona kaze da ona samo moze opet da ga posalje na reklamaciju.
 
Brat moj je radio u Yettelu, i secam se prica da ljudi donose pred njim telefone, on vidi da ne rade, da se pregreva, i jos tonu raznih problema, posalje, odbije servis. Oni kao zaposleni nisu imali nikakav uticaj. Cak su i njemu odbili reklamaciju za neki Nord koji je koristio, tako da, bas su teski po tom pitanju...
 
Yettel/mts/A1 tu može biti samo posrednik između korisnika i generalnog zastupnika/dobavljača. Ako zvanični servis sa kojim dobavljač ima dogovor kaže da je uređaj ok , operator tu ne može ništa. Onda stupa na snagu ova priča odozgo sa vansudskim poravnanjem
 
Probao je bez volte i isti problem ima. Žalosno šta sve ljudi moraju da prolaze danas i koliko da se cimaju samo da bi vratili ono za što ih ubeđuju da radi kako treba (iako to nije slučaj).
Prilažem sliku kolege koji je nedavno opisao postupak kako vratiti nešto za šta vas ubeđuju da radi kako treba...
Možda da se skupimo svi koji imamo problem i koji smo odbijeni za reklamaciju, pa da zajedno pokrenemo postupak...
 
Poslednja izmena:
Vratio ga, uzeo 15PM, ne kajem se… Vec duze razmisljam da predjem na iP i probam iOS posle X godina… Da se razumemo, nije idealno, ali napredovao je dosta iOS i te price da je skroz zatvoren sistem ne piju vodu vise, bar ne za moje potrebe i potrebu 99% ljudi…
Tako je bre. Većina ni ne ide dalje od pretraživača i plavih balončića tako da kapiram da je odličan uređaj kao i macbook pro/air za surfing i YT😂
 
Nervira li vas ovaj " novi " AOD ? Ajde što su ikonice monohromatske i što nema skoro nikakvih mogućnosti podešenja nego što je sat ogroman i ukopan u mestu i predstavlja realan rizik od burn- ina.
 
Yettel/mts/A1 tu može biti samo posrednik između korisnika i generalnog zastupnika/dobavljača. Ako zvanični servis sa kojim dobavljač ima dogovor kaže da je uređaj ok , operator tu ne može ništa. Onda stupa na snagu ova priča odozgo sa vansudskim poravnanjem
Kakav crni posrednik. On je kupio kod operatera i njemu prilaze reklamaciju. Ne zanima ga gde su oni uzeli, niti kome ce reklamirati. Ako uredjaj vidno ima problem treba to da resi na licu mesta kod operatera. Sad sto su oni bezobrazni i prebacuju odgovornost na uvoznika, samsung itd je druga stvar.
 
Nervira li vas ovaj " novi " AOD ? Ajde što su ikonice monohromatske i što nema skoro nikakvih mogućnosti podešenja nego što je sat ogroman i ukopan u mestu i predstavlja realan rizik od burn- ina.
Imaš good lock pa menjaj šta god poželiš.
 
Good lock ne rešava glavni problem , sat se i dalje ne pomera. Zato " tap to show" dok ( i ako ) poprave stvar.
 
Verovatno nisi ni koristio LockStar. Ajde pretraži malo pa se javi kasnije.
 
Slažemo se da su uređaji preskupi za ono što ih većina koristi to je poenta.
 
Rodjak ima problem sa S24 starim 2 dana, vrlo cesto je nedostupan, prenosim njegovu poruku, ima li iko ideju sta moze biti?
Isti problem sam imao sa Note 20 Ultra. Pored toga što sam bio nedostupan (na obe SIM kartice) imao sam svakodnevno pregrevanje telefona i dva puta dnevno sam ga punio. Updejt na novije verzije nisu uspevale kao ni reklamacije. Jednostavno Exy. je takav.
Na kraju mi je dosadilo cimanje pa sam ga prodao i uzeo IP 14PM. Ne kažem da je to rešenje ali meni je pomoglo.
 
Exynos na S24 i S24+ pravi probleme sa pozivima i internetom (ne kod svih , što je zanimljivo ) ... Isto kao i na S22 seriji . Čista lutrija kako će raditi što je bruka za Samsung , ... Ne preporučujem kupovinu S24 i S24+ zbog Exynosa .
Moje mišljenje .
 
Svaka čast svima vama što kupujete i dalje seriju 24 (što zbog problema sa modemom na malom i + modelu, što na Ultri zbog ekrana), kao i svima koji kupuju Xiaomi 14 a znaju da će morati da suše kameru iznutra. I to za ovolike novce...
 
Ajde stvarno neka neko proveri za AOD.
Ubačen good lock i lock star,ali ja ne vidim da se AOD pomera.
Na S23 Ultri 6.0 uredno se pomerao svremena na vreme
 
@Hbis pa što bi da se pomera, i ovako su smanjili brightness na minimum, nema rizika da ti izgori ekran 🤣
 
Nazad
Vrh Dno