Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Da li je neko imao iskustva sa promobi servisom, zeleo bih da ostavim telefon zbog cestog gasenja a ne znam da li resavaju problem
 
Ma znam da nisu sampioni i da placamo danak tome🤣,ali naviko na samsung i ne mogu na drugo,probao honore i huaweije ali nije to-to.A i odgovara mi velicina ovo dvoje navedenih,gledam s23 al se ne uklapam u cenu
Da tesko je preci sa Samsunga na neki drugi brend
Vecinu sam probao i nekako mi je jedino Mororola jos legla,na zalost podrska im je ocajna
 
A kada će da stigne A14?
 
Negde sam pročitao novembar, negde januar, tako da neka bude sredina - decembar :)
 
Da li je neko imao iskustva sa promobi servisom, zeleo bih da ostavim telefon zbog cestog gasenja a ne znam da li resavaju problem
Imao sam vise iskustva sa njima i svaki put je bilo odlicno.
1. Prihvataju garanciju operatera bez obzira sto telefon nije na moje ime.
2. Zeni su zamenili ekran koji je slomila u roku od par sati.
3. Daju zamenski telefon, ako je popravka duza(nije neki, ali posluzi)
4. Prihvataju reklamacije bez problema i ne popravljaju bezveze. Ekran je treperio jednom u mesec dana, zamenili ekran, konektore, bateriju, usb ulaz.
 
drustvo, jel nekome primetno oslabila baterija na S22 u zadnjih par nedelja (vrv od poslednjeg update-a)? ne koristim puno telefon, u onim nedeljnim izvestajima mi je prosek oko 2 sata dnevno, medjutim baterija je u zadnje vreme bas pocela ubrzano da gubi %. na primer, prosli vikend sam rostiljao na adi i reko da pustim muziku preko BT zvucnika. ne znam da li sam 10 pesama izgurao, mislim da je nestalo jedno 25-30% baterije :)
 
Imao sam vise iskustva sa njima i svaki put je bilo odlicno.
1. Prihvataju garanciju operatera bez obzira sto telefon nije na moje ime.
2. Zeni su zamenili ekran koji je slomila u roku od par sati.
3. Daju zamenski telefon, ako je popravka duza(nije neki, ali posluzi)
4. Prihvataju reklamacije bez problema i ne popravljaju bezveze. Ekran je treperio jednom u mesec dana, zamenili ekran, konektore, bateriju, usb ulaz.
Sve je tako kako si napisao, ali postoji i onaj jedan slucaj kad popravke nema, pa daju nalog za nov uredjaj, e tad nema sanse da to izvedes bez vlasnika ugovora (ako je preko operatera).
 
Meni je problem jer je gasenje povremeno i onda nece moci da ustanove da se gasi i samo ce ga vratiti
 
Da napišem i ja svoju skromnu recenziju nakon godinu ipo dana od kupovine;

Ovo je definitivno najgora kupovina koju sam imao u poslednjih par godina. Prešao sam sa OnePlus 7 koji je radio kao sat, samo da bih imao 120hz ekran. Osim kamere koja je odlična, ne znam šta bih pozitvno naveo.

Elem, čim sam ga kupio imao sam one restarte koji se pojave niotkuda. Vrlo često u toku samog poziva. Updateom je to rešeno ali se dešava i dalje da nekada ne mogu da uspostavim poziv.

Procesor i optimizacija za isti je teško smeće. Aplikacije instalira presporo. VPN mi je preko potreban i često ne može da se poveže dok ljudima koji su na SD procesoru radi kao sat. Poslednjih 6 meseci sve laguje. Čak i nike running app ne može da se koristi bez lagova i bagova. Dešava se da zabode najstrašnije u toku korišćenja navigacije. Veoma nepouzdan telefon. Užasan signal takođe.

Wifi brzine su užasne. To je neverovatno koliko je loše. Drugi telefon postigne maksimalnu brzinu rutera dok ja ne mogu da pređem ni 10% brzine rutera. Takođe, na nekim ruterima bude konektovan par minuta i onda se diskonektuje jer pokaže kako konekcija nema internet, dok svaki drugi uređaj koristi istu bez problema. Kada se koristi bluetooth, wifi je tek onda užasan. Ovu manu očekujem na bukvalno 10x jeftinijim telefonima.

Zamislite da spavate i u 2am vas budi ovo smeće od telefona jer je jelte detektovalo vlagu na portu telefona. Što je najgore, iscimao se da sklonim obaveštenje i nekako sam uspeo.

Postoje i druge male smetnje koje postanu ogromne kada se svaki bag pokaže. Jedno užasno iskustvo od telefona, posebno ako date 115.000 dinara po izlasku. Ovaj telefon je teško smeće i ono što nudi nikako ne pripada navedenom cenovnom rangu. Nikada nisam bio više uzbuđen no sada da zamenim ovo đubre.
 
NIšta od tih ili sličnih bagova nemam niti sam imao. Od prvog sekunda kada sam startovao telefon pa do sada, sve radi kako treba, odnosno kako se očekuje. S22 Ultra je u pitanju.

Da budem sasvim iskren, bilo je par restarta zbog zamrzavanja viber aplikacije u toku pokretanja iste, septembra 2022. Rešeno je odmah po apdejtovanju vibera nakon 2 dana.

Rekao bih da je serija S22 generalno u neobično velikom procentu imala loše komade hardvera ugrađene u neke primerke uređaja. A oni koji su imali sreće da ne dobiju "faličan" primerak, imaju i dalje odličan uređaj. Nadam se da nov A14 i OneUI 6 neće ništa pokvariti.
 
Složiću se s tim da je bili faličnih primeraka. Na poslu je 5 kolega dobilo službeni s22, jedan je pre toga kupio isti. Od 6 ukupno (svi Exynos) dvojica imala ozbiljnih problema sa optimizacijom, baterijom i čak ekranom. Ostali to nisu imali. Ja sam uzeo Snapdragon i zaista ne mogu da se žalim. Kupio sam ga polovnog, star godinu dana, baterija dobra i dalje i nisam imao dosada ni jedan problem.
 
Moj S22 mali već 10 meseci radi kao singerica. Nikakvih problema nisam imao.
Menjaću ga za S21 Ultru (uređaj za uređaj) ili S22 Ultru(zavisi od visine doplate). I to smo zato što ide zima, pa veći telefon može da stane u jaknu.
Već 7,8 godina praktikujem, leti male telefone, a u jesen i zimu velike telefone koristim.
 
Sve je tako kako si napisao, ali postoji i onaj jedan slucaj kad popravke nema, pa daju nalog za nov uredjaj, e tad nema sanse da to izvedes bez vlasnika ugovora (ako je preko operatera).
Nije mi se desavalo srecom, ali iz takvih razloga telefone i ne treba kupovati od preprodavaca kojima kroz ruke prodju stotine telefona.
Sebi sam uzeo preko druga, koji uzima od svojih kupaca, a zenin je od jednog lika iz grada, tako da u najgorem slucaju, lako je doci do ljudi.
Hvala na informaciji, korisno je i znati ovo.
 
Ja spadam u one koji su kupili falican primerak i gde sve radi kako treba
Nema lagova,bagova a ni tragova
Stvarno mi je zao "vecine"koja ima svasta nesto.Vidim da je problem globalan sa svim ostalim brendovima ne samo samsungom
Kada citam ostale teme raznih brendova takodje nalazim svasta da se pise, ,dokazano i nedokazano
Licno mislim da su nezadovoljni uvek mnogo mnogo glasniji od onih drugih
Koliko vidim i neki brendovi ciji najeftiniji model kosta preko 1k+ i te kakvih problema ima(hardver i softver a bogami i izrada)kameleon fazon uzmes ujutro jednu popodne druga boja 🤣 ali izgleda da kupcima ni to ne smeta i dalje idu ko alva i nema zalbi sve im vrh i za sve ima opravdanja
 
Nije većina ljudi koja ima problem sa S22 serijom, ali je dovoljno da bude primetno. Da li je ovo dobar telefon? Iskreno, i ne baš. Da li je ovo dobar telefon za pare za koje se nudi? Ne, nikako! Sama činjenica da mora da se gleda u pasulj kakav će primerak zapasti je dovoljan podatak o kakvoj se seriji radi. Ovde dosta ljudi ima potrebu da pravda sebe i svoje loše odluke. Dao si neki novac za uređaj i sada te sramota da kažeš "e za uređaj od xy evra, ovo ne sme da se dešava, kupio sam loš uređaj". Od prvog dana kako sam ga uzeo, korisničko iskustvo je kao da koristim A seriju
 
Zašto misliš da iko ima potrebu da pravda svoju kupovinu? Nemam potrebe nikom od vas da se pravdam jednostavno ja imam sasvim drugačije iskustvo od tvog i to je to. I ne sumnjam da je tvoj primerak baš takav kakvim ga opisuješ ali to ne znači da su svi primerci takvi. Nikog nisam ubeđivao da ga kupi, nikad nisam sumnjao da bilo ko ima problema sa ovim telefonom i ponajmanje imao potrebe da opravdavam bilo šta što u stvarnosti radi dobro jer da je drugačija situacija (a hvala Bogu nije) time ne bih lagao nikog od vas već samo sebe...
 
Poslednja izmena:
Ja bih jos dodao porediti one plus sa ultra serijom pa ,nemoguce
Ne zato sto mislim danje one plus los nego je po meni to neuporedivo jednostavno.
A seriju imam A54 pre njega A52s,pa nece da moze da se poredi ni u ludilu
I dalje tvrdim s22 i s23 razlika samo u bateriji
 
Ja bih jos dodao porediti one plus sa ultra serijom pa ,nemoguce
Ne zato sto mislim danje one plus los nego je po meni to neuporedivo jednostavno.
A seriju imam A54 pre njega A52s,pa nece da moze da se poredi ni u ludilu
I dalje tvrdim s22 i s23 razlika samo u bateriji
Kao neko ko je imao mali s22 i presao na s23 razlika je ogromna, brzi je, bolja baterija, ne greje se, ne baguje, bolji zvucnik, kamera 8k u 30fps, tako da sve ide u korist malog s23.
 
Ja sam pre mesec dana kupio S22 Ultra, sa Snapdragonom. Jedan bug sam primetio, dešava se ponekad da mi se izgubi otključavanje na otisak prsta pa moram na drugi način da otključam, posle se odmah pojavi. Ostalo sve radi bez greške. Poslednji Galaxy koji sam koristio je bila dvojka :)
 
Ja sam pre mesec dana kupio S22 Ultra, sa Snapdragonom. Jedan bug sam primetio, dešava se ponekad da mi se izgubi otključavanje na otisak prsta pa moram na drugi način da otključam, posle se odmah pojavi. Ostalo sve radi bez greške. Poslednji Galaxy koji sam koristko je bila dvojka :)
Nije to bug, svakih 72 sata moraš jednom da ga otkljucas na drugi način osim biometrike, tj. otiska prsta.
 
^ to je provera sigurnosti. Otkucaj pin i miran si.
 
Sigurno da je faleričan primjerak s22 -ke ali i prelazak sa legendarnog one plus 7 sigurno si imao velikih očekivanja al ovaj telefon će tek da radi punim kapacitetom sa One UI 6 zbog novih vulkan i angle drivera pogotove Angle deiver koji je krivac tih restarta..
 
Sigurno da je faleričan primjerak s22 -ke ali i prelazak sa legendarnog one plus 7 sigurno si imao velikih očekivanja al ovaj telefon će tek da radi punim kapacitetom sa One UI 6 zbog novih vulkan i angle drivera pogotove Angle deiver koji je krivac tih restarta..
Mislis da ce update ispeglati restarte?
 
Bojim se da neće - čim se to nije desilo sa silnim updateovima od ranije...

Jednostavno kada je S22 porodica u pitanju ili si imao sreće da dobiješ hardverski OK telefon ili nisi...
 
Nemam pojma, moj primerak (S22u) od maja (možda juna) nije imao ama baš nikakvih problema. A i kada je bilo, dešavalo se retko i ničim izazvano...
Pu, pu...
 
Nazad
Vrh Dno