Вероватно мислите на "нисте доступни" а не "заузети"...Иста ствар се и мени дешава, Теленор + ВИП
Узмите нову картицу у пословници.
Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока
Вероватно мислите на "нисте доступни" а не "заузети"...Иста ствар се и мени дешава, Теленор + ВИП
Odbio Samsung ili Gigatron?Odbili me za reklamaciju ladno -_- ne znam na koju foru, ispizdeo sam...a ne znam sta da radim sad, snimio sam klip kako izgleda telefon....al to ce biti natezanje sad...
Ovo nabacano sve i svasta u mailu. Ja se iznervirah dok ovo procitah... No comment...Odbili me za reklamaciju ladno -_- ne znam na koju foru, ispizdeo sam...a ne znam sta da radim sad, snimio sam klip kako izgleda telefon....al to ce biti natezanje sad...
"Postovani, Tokom testiranja uredjaja nismo primetili nesaobraznost koju ste reklamirali. U duhu dobrih poslovnih odnosa i poverenja koje ste nam ukazali, uredjaj cemo proslediti u ovlasceni servis radi detaljnog testiranja. Po zavrsenom testiranju bicete obavesteni o rezultatima. U skladu sa Zakonom o zastiti potrosaca i definisanim zakonskim rokovima obavestavamo Vas da Vasa reklamacija nije prihvacena. Srdacan pozdrav, Nepo System Korisnicka podrska | Reklamacije.rs powered by Nepo System Info: [email protected] | Telefon: 011 40 30 100 Korisnicki portal: http://www.reklamacije.rs | Nepo System: http://www.nepo.rs"
Ne znam sta ovo znaci. Ekran je dobio neke linije, radi touch i zvuk samo ekran ima razne linije i boje. Ne znam sta ovo znaci da nece da uvaze garanciju? Ili planiraju da poprave telefon iako je mladji od 6 meseci?
Odbili me za reklamaciju ladno -_- ne znam na koju foru, ispizdeo sam...a ne znam sta da radim sad, snimio sam klip kako izgleda telefon....al to ce biti natezanje sad...
"Postovani, Tokom testiranja uredjaja nismo primetili nesaobraznost koju ste reklamirali. U duhu dobrih poslovnih odnosa i poverenja koje ste nam ukazali, uredjaj cemo proslediti u ovlasceni servis radi detaljnog testiranja. Po zavrsenom testiranju bicete obavesteni o rezultatima. U skladu sa Zakonom o zastiti potrosaca i definisanim zakonskim rokovima obavestavamo Vas da Vasa reklamacija nije prihvacena. Srdacan pozdrav, Nepo System Korisnicka podrska | Reklamacije.rs powered by Nepo System Info: [email protected] | Telefon: 011 40 30 100 Korisnicki portal: http://www.reklamacije.rs | Nepo System: http://www.nepo.rs"
Ne znam sta ovo znaci. Ekran je dobio neke linije, radi touch i zvuk samo ekran ima razne linije i boje. Ne znam sta ovo znaci da nece da uvaze garanciju? Ili planiraju da poprave telefon iako je mladji od 6 meseci?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari