Šta je novo?

Raiffeisen bank

Istekla mi je kartica krajem aprila i još mi nisu poslali novu iz Rajfajzen banke. Pre 2 godine su mi poslali novu 10 dana ranije. 26. aprila sam u filijali pitao za karticu - rečeno mi je ništa ne brinite doći će poštom. Zvao sam podršku niko se ne javlja. Preko mobilne aplikacije sam poslao poruku banci gde mi je odgovoreno problem je u pošti i preklopili su se praznici. Kako odgovoriti na ovolike propuste?
 
Poslali su sigurno. A pošta spojila i onaj prošli vikend. 😀
I meni pinovi stigli, pretprošlog petka, kartice još čekam.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Neke banke u PL su pocele da uzdaju samo virt.kartice, plastiku po zahtjevu. Steta sto kod nas ne radi Curve koji ima mogucnost dodavanja raznih kartica i izdaje plastiku koju je moguce dodati u neki Wallet. Kada bi gwallet ovo omogucio, tj izdavao plastiku uopste nam ne bi trebale plasticne. Samo se doda virt.u wallwt i ako nekad zatreba plasticna ima ta od walleta
 
Hocu da omogućim Raipay. Da li mogu da stavim fizičku karticu za plaćanje ili samo onu digital iz app?
 
Neke banke u PL su pocele da uzdaju samo virt.kartice, plastiku po zahtjevu. Steta sto kod nas ne radi Curve koji ima mogucnost dodavanja raznih kartica i izdaje plastiku koju je moguce dodati u neki Wallet. Kada bi gwallet ovo omogucio, tj izdavao plastiku uopste nam ne bi trebale plasticne. Samo se doda virt.u wallwt i ako nekad zatreba plasticna ima ta od walleta
ja koristim Curve na besplatnom planu mozes samo 2 kartice da dodas.
 
Možeš obe VISA kartice da dodaš u RaiPay, plastičnu i digitalnu.
Hvala. 🙂🍻

Uspeo, sve ok. Samo nisam znao da moram da upalim NFC i prislonim karticu iza na mobilni nego sam pokušavao par puta preko kamere da se učita. Onda sam našao na YouTube video gde teta lepo kaze kako treba.

Na Raipay sve transakcije se odmah vide sa i bez telefona plaćene, a na app mi nekoliko poslednjih plaćanja stoje kao rezervisano. Stanje je uredno prikazano bez obzira na to.
 
Da li vam posle poslednjeg update-a ( verzija aplikacije 34.0.0.3 ) stizu notifikacije o uplatama i koriscenju kartice ( dinarski iRacun ) ?
 
Ne znam koja je verzija trenutno na iOs. Ali zaribale su notifikacije tokom praznika, tj. ne stižu već nekoliko dana.
Mislim na korišćenje, nisam imao uplata.
 
Kupovao i uplaćivao juče, stizale notifikacije na Androidu, verzija od 6. aprila koju sasa022 pominje
 
Za vreme praznika meni nije stizalo. Prvi put od kada imam dinarski iRačun. Videću da li će krenuti od danas, tj.da li će popraviti to.
 
Primio danas notifikacije za uplatu i neke račune. Izgleda da je notifikator isto bio na prazniku 🙂
 
Da li neko koristi njihov premium paket? Konkretno me zanima mogućnost da održavanje bude besplatno - na sajtu piše da ''prosečna primanja po osnovu zarade i po drugim osnovama na računu u banci za prethodna tri meseca iznose najmanje RSD 150.000'', koji su to drugi osnovi? Ako neko ne zarađuje tačno 150 hiljada, da li uplata fizičkog lica može to da pokrije? I ako se ne ostvari taj uslov, onda se za taj mesec regularno plaća održavanje?

Zvao sam juče kol centar, rekla je da će odmah pozvati filijalu i proveriti jer ne zna, niko me nije zvao. Na četu kad postaviš pitanje niko ne odgovara ili napiše ''da li ste tu'' i zalupi ti čet koji ne možeš opet da aktiviraš. Ne razumem kada neko kaže da ima sjajna iskustva sa njihovim kontakt centrom, znam da je sve relativno, ali od 10 pokušaja dobijanja informacije sa njima, 10 puta mi je bilo mučenje i noćna mora
 
Ti drugi su ugovor o delu,privremeni i povremeni poslovi,sustina je da mora biti plata,ne mozes ti da uplatis. Neka me neko ispravi ako gresim.
 
Da li neko koristi njihov premium paket? Konkretno me zanima mogućnost da održavanje bude besplatno - na sajtu piše da ''prosečna primanja po osnovu zarade i po drugim osnovama na računu u banci za prethodna tri meseca iznose najmanje RSD 150.000'', koji su to drugi osnovi? Ako neko ne zarađuje tačno 150 hiljada, da li uplata fizičkog lica može to da pokrije? I ako se ne ostvari taj uslov, onda se za taj mesec regularno plaća održavanje?

Istu stvar sam ih pitao pre malo više od godinu dana, ali ne verujem da se nešto menjalo.
Mora da bude plata, ugovor o delu ili tako nešto... ne možeš sam da uplatiš.
Takođe gleda se prosek, tj. ako imaš jedan mesec platu od 450.000 rsd ne mora ništa da ti leže sledeća dva meseca.
 
Da li mogu da dodam Dina karticu banke Mobi u Raipay ili da je dodam u Google?
 
Da li neko koristi njihov premium paket? Konkretno me zanima mogućnost da održavanje bude besplatno - na sajtu piše da ''prosečna primanja po osnovu zarade i po drugim osnovama na računu u banci za prethodna tri meseca iznose najmanje RSD 150.000'', koji su to drugi osnovi? Ako neko ne zarađuje tačno 150 hiljada, da li uplata fizičkog lica može to da pokrije? I ako se ne ostvari taj uslov, onda se za taj mesec regularno plaća održavanje?

Zvao sam juče kol centar, rekla je da će odmah pozvati filijalu i proveriti jer ne zna, niko me nije zvao. Na četu kad postaviš pitanje niko ne odgovara ili napiše ''da li ste tu'' i zalupi ti čet koji ne možeš opet da aktiviraš. Ne razumem kada neko kaže da ima sjajna iskustva sa njihovim kontakt centrom, znam da je sve relativno, ali od 10 pokušaja dobijanja informacije sa njima, 10 puta mi je bilo mučenje i noćna mora
Nije besplatan, u pitanju je mala "prevara". Kartice su neizbezne i placas ih, nisu deo paketa. Ako se nesto nije bas skoro promenilo.
 
Da li mogu da dodam Dina karticu banke Mobi u Raipay ili da je dodam u Google?
Па, RaiPay је интерна апликација Рајфајзен банке - логично је да са њом не можеш повезати картицу било које друге банке (поготово не Дину).
 
Ne ide ni Rajfazen Dina u Rai Pay. Samo Visa i Mastercard
 
Meni notifikacije stizu redovno. Samo u poslednja tri dana mi stoje kao rezervisana sredstva. Dok na Raipay se te iste transakcije lepo vide istog trenutka.
 
Nije besplatan, u pitanju je mala "prevara". Kartice su neizbezne i placas ih, nisu deo paketa. Ako se nesto nije bas skoro promenilo.
To nisam znao.
Ja sam bio u Credit Agricole, pa kad ih je Raiffeisen pazario automatski sam dobio premium paket, koji je u mom slučaju bio besplatan.
Ostala mi je kartica iz Credit Agricole tako da trenutno ne plaćam ništa.
 
Da li neko koristi njihov premium paket? Konkretno me zanima mogućnost da održavanje bude besplatno - na sajtu piše da ''prosečna primanja po osnovu zarade i po drugim osnovama na računu u banci za prethodna tri meseca iznose najmanje RSD 150.000'', koji su to drugi osnovi? Ako neko ne zarađuje tačno 150 hiljada, da li uplata fizičkog lica može to da pokrije? I ako se ne ostvari taj uslov, onda se za taj mesec regularno plaća održavanje?

Zvao sam juče kol centar, rekla je da će odmah pozvati filijalu i proveriti jer ne zna, niko me nije zvao. Na četu kad postaviš pitanje niko ne odgovara ili napiše ''da li ste tu'' i zalupi ti čet koji ne možeš opet da aktiviraš. Ne razumem kada neko kaže da ima sjajna iskustva sa njihovim kontakt centrom, znam da je sve relativno, ali od 10 pokušaja dobijanja informacije sa njima, 10 puta mi je bilo mučenje i noćna mora
Ja imam premium paket, nema održavanja, ima samo osiguranje od 40 dinara.
Plaćaš članstvo za Visa jednokratno, ali to svakako plaćaš u bilo kom paketu.
Dobiješ svog bankara pa onda sa njim razgovaraš o svemu što te dalje interesuje
 
Vrh Dno