Sada kada PS4 podrzava full button remapping, evo napravih finu alternativnu semu koja prebacuje kontrole u nesto sto je lakse prihvatljivo igracima sa "zapada" koji su navikli da charachter-action igre imaju napade mapirane na face buttonima.
Kako mislis ako se udaljis? Pa ti si bio na distanci vise nego sto si bio tik uz bossa. Osim ako ne mislis na totalnu bezaniju od bossa. Ima ogranicen broj poteza i nijedan nije narocito nezgodan. Cak ni ovaj swipe sto radi, nije kao AoE napad sto su imali bossovi gde moras da provalis sweet spot gde te nece zakaciti. Takodje nisam primetio da se boss menja kroz borbu, da postaje agresivniji i ima drugacije napade sa gubitkom zdravlja.
Sad sam gledao bossa koji kao vazi za tezeg u Bloodborne, Mergo se zove. Nista specijalno. Valjda ima neki kao sto je zmaj Kalamet iz Dark Souls, taj je bas gadan boss. Nisu ni u prethodnim igrama svi bossovi bili teski, ali par njih je bas nezgodno.
filipenko je objasnio.
mada treba imati u vidu i to da pojedinci jednostavno nemaju vremena da ginu i dolaze po 50 puta do istog boss-a , zivce i da ne spominjem.
sekvenci za ubijanje je bilo i pre explozije na yt , samo sto su se nalazili kao uputstvo u casopisima , kasnije po gaming forumima i sajtovima. jednostavno , svako ko je zeleo da vara , je to mogao lako da uradi (a sa yt , jos lakse).
ali mislim da je from soft imao to u vidu. cak i da skines u potpunosti neciji postupak , opet borba nece biti laka a ako build varira jos vise , tim gore.
Da se ne lažemo, verovatno G@W u tim boss fajtovima traži neki izgovor da kaže da je Bloodborne dumbed-down verzija Dark Soulsa ili tako nešto, što može onda da spočita konzolama kao izvoru vaskolikih zala iz tmina kokainskih noći
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari