alekssBGD
Slavan
- Učlanjen(a)
- 20.07.2005
- Poruke
- 583
- Poena
- 319
Zdravo svima,
interesuje me, ako bi imali opciju da kupite telefon (A brand) uz koji proizvođač nudi 1 godinu besplatnog osiguranja (accidental damage, pokriva lomljenje ekrana, vodu, ili drugi kvar koji onemogući rad telefona), koliko bi to uticalo na vašu odluku da izaberete taj brend, u odnosu na neki drugi.
Naravno, uzmimo u obzir da je cena na nivou drugih proizvođača (dakle, nije skuplji telefon u istoj klasi).
Da li bi takva dodatna opcija vama bila presudna da promenite mišljenje, tj da recimo za 22,000 rsd ne kupite brend A koji ste planirali da kupite, već brend B sa accidental damage , jako sličnim ili identičnim pecifikacijama i recimo sličnim vizuelnim izgledom (hoću reći, moderno, ne neka rugoba krš od kvaliteta itd).
Znam da je pitanje malo teoretski, i teško je odgovoriti bez više detalja, ali me zanima da li smatrate akcije kao što su Toshiba No Matter What, ASUS 100% pouzdanost, ... kao presudne prilikom odabira, ili kao prevaru?
I šta bi birali kad bi vam neko od tih brendova ponudio garanciju na polomljeni ekran, ili drugi kvar prouzrokovan vašom nepažnjom?
interesuje me, ako bi imali opciju da kupite telefon (A brand) uz koji proizvođač nudi 1 godinu besplatnog osiguranja (accidental damage, pokriva lomljenje ekrana, vodu, ili drugi kvar koji onemogući rad telefona), koliko bi to uticalo na vašu odluku da izaberete taj brend, u odnosu na neki drugi.
Naravno, uzmimo u obzir da je cena na nivou drugih proizvođača (dakle, nije skuplji telefon u istoj klasi).
Da li bi takva dodatna opcija vama bila presudna da promenite mišljenje, tj da recimo za 22,000 rsd ne kupite brend A koji ste planirali da kupite, već brend B sa accidental damage , jako sličnim ili identičnim pecifikacijama i recimo sličnim vizuelnim izgledom (hoću reći, moderno, ne neka rugoba krš od kvaliteta itd).
Znam da je pitanje malo teoretski, i teško je odgovoriti bez više detalja, ali me zanima da li smatrate akcije kao što su Toshiba No Matter What, ASUS 100% pouzdanost, ... kao presudne prilikom odabira, ili kao prevaru?
I šta bi birali kad bi vam neko od tih brendova ponudio garanciju na polomljeni ekran, ili drugi kvar prouzrokovan vašom nepažnjom?