Šta je novo?

Proizvođačka (fabrička) garancija na polomljeni ekran?

alekssBGD

Slavan
Učlanjen(a)
20.07.2005
Poruke
583
Poena
319
Zdravo svima,

interesuje me, ako bi imali opciju da kupite telefon (A brand) uz koji proizvođač nudi 1 godinu besplatnog osiguranja (accidental damage, pokriva lomljenje ekrana, vodu, ili drugi kvar koji onemogući rad telefona), koliko bi to uticalo na vašu odluku da izaberete taj brend, u odnosu na neki drugi.

Naravno, uzmimo u obzir da je cena na nivou drugih proizvođača (dakle, nije skuplji telefon u istoj klasi).

Da li bi takva dodatna opcija vama bila presudna da promenite mišljenje, tj da recimo za 22,000 rsd ne kupite brend A koji ste planirali da kupite, već brend B sa accidental damage , jako sličnim ili identičnim pecifikacijama i recimo sličnim vizuelnim izgledom (hoću reći, moderno, ne neka rugoba krš od kvaliteta itd).

Znam da je pitanje malo teoretski, i teško je odgovoriti bez više detalja, ali me zanima da li smatrate akcije kao što su Toshiba No Matter What, ASUS 100% pouzdanost, ... kao presudne prilikom odabira, ili kao prevaru? :)
I šta bi birali kad bi vam neko od tih brendova ponudio garanciju na polomljeni ekran, ili drugi kvar prouzrokovan vašom nepažnjom?
 
Naravno da bi uticalo na odluku da uzmem u razmatranje taj brend/model, i ako je sve to slično kao što si napisao sigurno da bi ta dodatna garancija doprinela da se odlučim za njega. Tu postoji drugi problem, kako ubediti kupca da će ta garancija biti ispoštovana? Kako da se prodavac zaštiti od zloupotrebe? Značli mora ograničiti nekako tu garanciju. Kako? Jedno lomljenje ekrana, jedno kvašenje .......??
 
Naravno da bi uticalo na odluku da uzmem u razmatranje taj brend/model, i ako je sve to slično kao što si napisao sigurno da bi ta dodatna garancija doprinela da se odlučim za njega. Tu postoji drugi problem, kako ubediti kupca da će ta garancija biti ispoštovana? Kako da se prodavac zaštiti od zloupotrebe? Značli mora ograničiti nekako tu garanciju. Kako? Jedno lomljenje ekrana, jedno kvašenje .......??
Huawei daje premium garanciju na Mate 7 i ona podrazumeva jednu zamenu uredjaja novim i pokriva sve. Od kvasenja, loma, savijanja. Posle kad iskoristis premium garanciju vise nemas pravo ni na običnu garanciju.
 
Što te prvo dovodi do toga da zapravo nemaš garanciju, jer ako ti iskoristiš tu dodatnu garanciju koja pokriva sve probleme jednom, treba da ti ostane barem obična garancija na ispravnost uređaja, a ne da nemaš ni običnu garanciju.

Ja obično uzmem i pročitam sve ono što je napisano sitnim slovima...
 
Сачекаш последњу недељу гаранције, треснеш екран о нешто и добијеш нов телефон. За њега нема никаква гаранција или може опет исто ово? ;)
 
@castor
Da,ali kada razbijes,pokvasis,zapalis.. i bilo koji drugi u garanciji,pa uspes da ga popravis,takodje nemas vise garanciju.
A kod Huawei-a,imas normalnu garanciju na ispravnost+premium za nesrecni slucaj,pa makar ga i prepolovio(svaki drugi mozes da bacis).
A u slucaju P8 to sve vazi 3 god. :p
 
Poslednja izmena:
pa to za Huawei nisam ni znao, ali mi zvuči kao prevara, tj totalno je glupo. U stvari, nisam ni siguran da je saglasno našem zakonu, koji kaže da krajnji potrošač ima 2 godine garancije na svoj proizvod.
Ovo što sam ja pitao je dakle dodatak na standarnu garanciju proizvođača, koja je dve godine. A "accidental damage insurance" pokriva prvu godinu.
 
Kako funkcioniše osiguranje ekrana? Razbio sam ekran svog telefona, a imam aktivno osiguranje. Iz onoga što mi kažu u servisu sam zaključio da se to radi tako što ja platim servisu, pa refundiram od prodavca telefona kod kojeg imam aktivno osiguranje. Nisu bili najjasniji, pošto serviser nije bio u servisu. Da li to zaista tako funkcioniše ili servis račun može da ispostavi i direktno prodavcu telefona?
 
Najbolje da kontaktiras davaoca osiguranja.
Siguran sam da prvo njima mora da se prijavi šteta pre popravke
 
To sam i uradio i po njihovom uputstvu otišao danas u servis, pa dobio ove šture informacije.
 
Nisam ni ostavio telefon tamo danas, dobio sam kontakt servisera, pa ću kad dogovorim sa njim.
 
Vrh Dno