Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Naravno, svi ti primeri kumulativno su primer jedne pogrešne i bezobrazne poslovne politike koja ih definitivno kod mene stavlja na listu firmi za izbegavanje.
 
Ima u Srbiji dovoljno firmi koje posluju korektno i od kojih se može kupiti bez bojazni da će biti ovakvih propusta.
Ja nekoliko desetina njih već duže vreme uopšte ne razmatram kao opciju…prosto ne gledam šta nude, za mene kao da ne postoje.
 
Takođe ih imam i ja, samo kažem da su ovi poslednji ukras u toj kolekciji, pri čemu nije pitanje da li ću ja sam da kupujem tamo već je u pitanju i stvar preporuke drugima - u ovom slučaju "Not recommended".
 
Техноманија - Има ли упућених у то шта се дешава са њима? Својевремено је онлајн куповина текла врло брзо и ефективно, а ово сада делује као распад система. Поручио сам нешто пре 10 дана и одабрао плаћање поузећем. Кол центар је недоступан, избацује сваки пут, нема шансе неког тамо добити. На мејл ми је ево одговорено после осам дана врло штуро како треба да се стрпим. У реду, мени није хитно али хоћу да знам да ли ће уопште стићи а то не могу да сазнам. Кад сам се заинтересовао видим да је ово масовно, наводно узроковано повећаним бројем поруџбина за време Црни Петак акције, при чему су им многи платили картицом и пре две-три недеље и још увек нису добили производ који су поручили. Теоријски и рекламација за коју на њиховом сајту стриктно стоји да је могућа унутар 24 сата од пријема поруџбине позивом кол центра изгледа немогућа јер, колико видим тренутно није могуће добити их преко телефона. Ово је опасно непрофесионално.
Сећаш се Win Win tj Alti-ja или колико је већ било фирми. Е они су се утопили у Техноманију.
Бежи што даље од Техноманије.
 
Opet mali update. Odgovorili su mi iz CEPS-a koje je preporučio član @Chernobyl (veliko hvala, izgleda da su jedini koji nešto rade). Kontaktirali su BC Group i dogovorili se da probam i ja da zakažem dolazak neke kurirske službe. Nažalost ne videh mejl od CEPS-a na vreme, a u međuvremenu zvao neki "nadređeni" iz prodavnice pod izgovorom da mu je problem prenela koleginica (koleginica zvana CEPS) i vrteo istu priču, izvinjava se, kurir je zakazan, treba još da čekam, ali on ne zna koliko dugo. Elem, sad sam tražila da mi potvrde adresu za slanje. Ovo moje kao španska serija. :LOL:
@anicai drago mi je da sam ti pomogao i da si uspela da zavrsis posao 🥳 tvoji slucaj mi je bio jakooo zanimljiv, pa sam ga ispratio 😁 jer slobodno mogu da kazem da VOLIM da se nadmudrujem sa firmama oko prava potrosaca 😂
 
Tehnomanija - Техноманија - опуштено примају поруџбине иако не реализују претходне и рекламирају нове акције. Онлајн поруџбине и оне које су наплаћене се игноришу. Недељама им телефон као званични контакт није у функцији. Који год тастер да притиснете избацује. Случај за тржишну инспекцију?
 
koliko problema ljudi imaju, nisam uopste svestan sta sve rade prodavci.

Skoro sam imao situaciju sa tehnomedijom ali se na kraju zavrsila dobro po mene.
Narucena online ves masina, rok isporuke 1-2 dana. Zovu me isti dan da kazu da nema na stanju, ceka se od dobavljaca rok isporuke odjednom 7-10 dana. Nudili mi neke razne druge za koje nisam bio zainteresovan i trazio da mi se vrate pare. Zvali su me posle pola sata i ponudili isti model LG masine koju sam ja hteo samo sa vecim kapacitetom za ves po ceni ove sto sam ja porucio. Masina stigla sutradan. Ja generalno zadovoljan jer sam "dobio" masinu skuplju 3000, ali me je iznveriralo to kao ima na stanju kad ono prc.
 
Pa dobro, nije im bio lager ažuran, dešava se. Eto postupili su profi i dobio si bolji uređaj po istoj ceni. Mislim da u ovom slučaju nema mesta za nezadovoljstvo.
 
ovo je čak i preporuka
 
Ja sa Tehnomediom sam imao samo pozitivna iskustva, možda su im malkice jače cene ali je usluga top. Ovo gore što je napisao @electronizer im je plus,desi se da se ne ažurira stanje na sajtu, ali su ekstra postupili! Nemoj samo neko da ih pobrka sa tehnomanijom,e to je zlo i naopako...
 
Cekaj ako budes trebao da reklamiras, da vidis da li ce biti pozitivno iskustvo :)
 
Jesam,fen i grejalicu,zamenili mi u radnji za nove,sa urednim novim fiskalnim i garancijom.
 
Pa dobro, nije im bio lager ažuran, dešava se. Eto postupili su profi i dobio si bolji uređaj po istoj ceni. Mislim da u ovom slučaju nema mesta za nezadovoljstvo.
ma kakvo nezadovoljstvo, nego nisam nasao temu za pozitivna iskustva :D krenulo lose jer masina crkla, trebala mi relativno brzo nova, pa te nema na stanju. Ali stvarno su vise nego korektni ispali. Totalna suporotnost u odnosu na iskustva koja sam procitaou ovoj temi.

Jedina zamerka sto nemaju na sajtu info u kom objektu imaju na stanju odredjen artikal, samo preko telefona moze da se sazna.
 
Nije nova niti nepoznata praksa, ali CT shop mi je prodao izložbeni komad TV kao da je skroz nov. TV je radio nekih 1300 sati. Nisam video odmah da mu je postolje malo oštećeno, jer sam gledao da ekran bude u redu dok je dostavljač bio još tu. On ga otpakovao iz ambalaže dok sam ja pripremao gde da ga stavimo za tu probu, a onda sam morao ubrzo da ga sklonim.

Kad sam dobio malo vremena da ga bolje pogledam i to uočio, odmah prodjoše crne misli kroz glavu., koje su se na žalost ispostavile kao tačne. Očekivao sam da ima neko vreme rada, ali ne t-o-l-i-k-o. Tekući TV imam malo manje od 3 godine i još nema cele 3000h. Uzeli su skoro godinu i po rada tevea u mojim uslovima.

CT shop je za mene svakako završio priču.
 
Ja sam davno,još 2007. godine tako dobio TV sa 732 sati rada koji sam već sutradan ubacio u kutiju koja verovatno i nije bila od njega, odvezao ga i tražio da mi ga zamene za novi jer ako sam kupio novi TV i platio ga po punoj ceni želim i da dobijem novi. Nevoljno ali prodavac (Home Center) mi je izašao u susret i dobio sam novi TV sa 0 radnih i sati koji još uvek, 17 godina kasnije radi po 7-8 sati dnevno a da nije imao ni najmanji problem...

Znači pravac kod njih da ti daju novo pošto imaš račun, garanciju sa tim brojem i dokaz da kod tebe nije mogao da nabije tu "kilometražu".
 
novi TV sa 0 radnih i sati
Upravo sam to tražio vrlo preciznom imejlom, ali je vlasnik neverovatno, ma neverovatno! iskrenog glasa preko telefona izjavio da ne mogu da znaju u kakvom su stranju televizori koje imaju na stanju i da nigde nemaju primerak koji je sigurno sa 0 sati rada i fabrički zapakovan. Primetiti kontradikciju izmedju te dve iskrene izjave. Naravno, ništa od odgovora na imejl, samo telefonom komuniciraju.

Priča je završena u smislu da sam vratio tv i dobio nazad plaćeni iznos. Još se nosim mišlju da sve spakujem u poruku za Inspekciju. Nisam odlučio, jer - hroničan nedostatak vremena.
 
A kako se prodaje roba koja je bila kao izložbeni exponat, po redovnoj ili nižoj ceni? Meni je prijatelj kog dobro znam i koji radi u prodavnici lično on doterao mašinu za sušenje veša koja je bila kao izložbeni exponat. Kada je sušilica stigla bila je umotana samo u nešto kao deblja streč folija, odozgo malo prljava i na jednom mestu ima tragova skalpera kako su verovatno skidali original pakovanje da bi bila kao izložbeni exponat. Mašina nije radila to sam odmah proverio kod njih se to lako vidi ali mogao je barem da mi kaže hoćeš tu i tu mašinu drugu nemamo ili hoćeš da sačekaš koji dan da stigne druga original pakovana iz magacina.
Istu sušilicu sam tada kod ananasa mogao kupiti 2000 jeftinije a pre nedelju dana kada sam gledao bila je jeftinija čak 7000 din. ali sam imao neku neizvesnost od transporta i strah kakvu mašinu ću dobiti od njih. I zato sam skoro kupio kombinovani frižider visine 180 cm. i isto se bio razmišljao gde ga kupiti i odlučio se za ananas i frižider stigao u original pakovanju i u odličnom stanju a ja uštedeo par hiljada din. u odnosu na prodavnicu gde mi prijatelj radi.
Eto kako sam ja prošao sa kupovinom na poverenje, da sam sušilicu kupio u bilo kojoj drugoj prodavnici pokušao bih da je vratim ali da se ne pokvari prijateljstvo prećutao sam ali pitanje je da li ću tu ikad više šta kupiti i ako se rešim da kupim znaću šta da mu napomenem.
Sušilica radi odlično ali eto kada ti ne uradiš unboxing nije to to ko da je nisi kupio novu. :unsure:
 
Prodaje se po nižoj ceni ili bi bar tako trebalo. 2010. godine sam u Tehnomanija dok su još bili koliko toliko korektni kupio Bosch sudomašinu premium klase sa ogromnim popustom (mislim da je bilo 40%) samo zato što je stajala izložena u Durmitorskoj. Nažalost vreme prolazi a i oni su i ono što su radili dobro totalno promenili...
 
Ne postoji neka zakonska obaveza da se spusti cena izložbenog primerka.

A svakako sve to, osim naravno televizora je nova roba, samo bez fabričkog pakovanja. A za TV postoji svakako barem moralna obaveza da se obavesti kupac.

I to je kritično za manje prodavce koji ni nemaju magacinski, već samo izložbeni prostor, a ima takvih.
 
Ne postoji zakonska osnova ali ipak postoji nešto o čemu bi trebalo razmišljati prvo kao vid dobre poslovne prakse u smislu nekog popista a zatim i da se to ne uvaljuje kupcu kao kukavičje jaje već da se barem navede o kakvom je uređaju reč jer teško mi je da poverujem da to nisu znali.
Na kraju krajeva, znam da nije isti primer ali zamisli da platimo cenu novog auta a da dobijemo testni primerak koji je vozio i Kurta i Murta i koji je prešao 10-15k km...

Ne mora da spusti cenu,njegovo pravo kao što je i moje da dobijem novo, neotpakovano, nekorišćeno osim ako se ne saglasi da bude drugačije.
 
Zar to nije već polovno tj. upotrebljavano. Nema razlike što je bilo izloženo i upotrebljavano u prodavnici ili kod kupca koji je vratio. ?
 
Inace cisto da se zna za kola svaki novi auto ima od 1000-3000 km gde je vozeno po Srbiji kao test voznja i vraceno na 0km. Tako da kola iz salona nisu nova.
 
Pa moja sušilica je izgrebana od skalpera i bez fabričke kutije, i takve sam uredjaje vidjao kao outlet prodaju što je i normalno da tako bude. Nije mnogo ali eto 2-3 hiljade prodješ jeftinije i znaš šta kupuješ.
 
Inace cisto da se zna za kola svaki novi auto ima od 1000-3000 km gde je vozeno po Srbiji kao test voznja i vraceno na 0km. Tako da kola iz salona nisu nova.
nisam video još auto sa 0km. Moji novi su bili sa 8 i 10km. To je test vožnja u fabrici i dok se ukrcava itd, a ne 1000km probe.
 
Ovo znam za Hondu posto je sin od vlasnika auto kuce ovlascene za Hondu dolazio na faks novim Accordom na svakih 2-3 meseca. Verujem da je tako i kod ostalih. Naravno vrate km na 0 ili 10-20km promene gume i ociste ga. Sedista su u celofanu i tako ga vozi.
 
Nazad
Vrh Dno