Martin Mystere
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.02.2007
- Poruke
- 5,233
- Poena
- 825
Naravno, svi ti primeri kumulativno su primer jedne pogrešne i bezobrazne poslovne politike koja ih definitivno kod mene stavlja na listu firmi za izbegavanje.
Сећаш се Win Win tj Alti-ja или колико је већ било фирми. Е они су се утопили у Техноманију.Техноманија - Има ли упућених у то шта се дешава са њима? Својевремено је онлајн куповина текла врло брзо и ефективно, а ово сада делује као распад система. Поручио сам нешто пре 10 дана и одабрао плаћање поузећем. Кол центар је недоступан, избацује сваки пут, нема шансе неког тамо добити. На мејл ми је ево одговорено после осам дана врло штуро како треба да се стрпим. У реду, мени није хитно али хоћу да знам да ли ће уопште стићи а то не могу да сазнам. Кад сам се заинтересовао видим да је ово масовно, наводно узроковано повећаним бројем поруџбина за време Црни Петак акције, при чему су им многи платили картицом и пре две-три недеље и још увек нису добили производ који су поручили. Теоријски и рекламација за коју на њиховом сајту стриктно стоји да је могућа унутар 24 сата од пријема поруџбине позивом кол центра изгледа немогућа јер, колико видим тренутно није могуће добити их преко телефона. Ово је опасно непрофесионално.
@anicai drago mi je da sam ti pomogao i da si uspela da zavrsis posao 🥳 tvoji slucaj mi je bio jakooo zanimljiv, pa sam ga ispratio 😁 jer slobodno mogu da kazem da VOLIM da se nadmudrujem sa firmama oko prava potrosaca 😂Opet mali update. Odgovorili su mi iz CEPS-a koje je preporučio član @Chernobyl (veliko hvala, izgleda da su jedini koji nešto rade). Kontaktirali su BC Group i dogovorili se da probam i ja da zakažem dolazak neke kurirske službe. Nažalost ne videh mejl od CEPS-a na vreme, a u međuvremenu zvao neki "nadređeni" iz prodavnice pod izgovorom da mu je problem prenela koleginica (koleginica zvana CEPS) i vrteo istu priču, izvinjava se, kurir je zakazan, treba još da čekam, ali on ne zna koliko dugo. Elem, sad sam tražila da mi potvrde adresu za slanje. Ovo moje kao španska serija.
ma kakvo nezadovoljstvo, nego nisam nasao temu za pozitivna iskustva krenulo lose jer masina crkla, trebala mi relativno brzo nova, pa te nema na stanju. Ali stvarno su vise nego korektni ispali. Totalna suporotnost u odnosu na iskustva koja sam procitaou ovoj temi.Pa dobro, nije im bio lager ažuran, dešava se. Eto postupili su profi i dobio si bolji uređaj po istoj ceni. Mislim da u ovom slučaju nema mesta za nezadovoljstvo.
Upravo sam to tražio vrlo preciznom imejlom, ali je vlasnik neverovatno, ma neverovatno! iskrenog glasa preko telefona izjavio da ne mogu da znaju u kakvom su stranju televizori koje imaju na stanju i da nigde nemaju primerak koji je sigurno sa 0 sati rada i fabrički zapakovan. Primetiti kontradikciju izmedju te dve iskrene izjave. Naravno, ništa od odgovora na imejl, samo telefonom komuniciraju.novi TV sa 0 radnih i sati
nisam video još auto sa 0km. Moji novi su bili sa 8 i 10km. To je test vožnja u fabrici i dok se ukrcava itd, a ne 1000km probe.Inace cisto da se zna za kola svaki novi auto ima od 1000-3000 km gde je vozeno po Srbiji kao test voznja i vraceno na 0km. Tako da kola iz salona nisu nova.
Ako tako rade (mada ništa ne ovde ne bi čudilo) onda je to dodatna sramota.Inace cisto da se zna za kola svaki novi auto ima od 1000-3000 km gde je vozeno po Srbiji kao test voznja i vraceno na 0km. Tako da kola iz salona nisu nova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari