Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

За случај да неко чита из Атома
Похвале
1) Одговарају на мејлове брзо
2) Буквално су једина фирма која је пристала да ми направи конфигурацију лаптопа коју сам ја хтео (да отворе и додају још RAM меморије). Друге фирме или нису одговарале или нису биле довољно прецизне који тип RAM меморије би се додао у конфигурацију. Atom je oдрадио посао брзо и ефикасно.
Могло би боље
1) Користе чувени (по лошој репутацији) Сити Експрес, и не може им се објаснити да им је овакав потез уско грло у квалитету целе фирме
Лоше:
1) Слао сам једном или два пута питање везано за нешто што планирам да купим, нису увек одговорили на мејл.
2) На сајту стоји SSD са 5 година гаранције. Питам их колика је гаранција, кажу да није пет, него мања. Питам када ће добијати тај хард диск, не знају када ће им стићи.
Када год погледам, тај хард диск се налази на сајту, тј. као да је на стању. Барем они су раније били ажурни па нису све и свашта држали на сајту. Надам се побољшању.
 
За случај да неко чита из Атома
Похвале

Čuo sam se juče i danas sa Markom. I ako mu nije obaveza, potrudio se da pozve Lenovo servis i proveri koji SSD mogu da ubacim u laptop.

Kao negativno.

Ja sam iz Jagodine, i ne mogu da uplatim robu čekovima, i ako to recimo može sa BS group. Na ovome bi moglo da se pradi, na opšte zodovoljstvo svih.
 
За случај да неко чита из Атома
Похвале
1) Одговарају на мејлове брзо
2) Буквално су једина фирма која је пристала да ми направи конфигурацију лаптопа коју сам ја хтео (да отворе и додају још RAM меморије). Друге фирме или нису одговарале или нису биле довољно прецизне који тип RAM меморије би се додао у конфигурацију. Atom je oдрадио посао брзо и ефикасно.
Могло би боље
1) Користе чувени (по лошој репутацији) Сити Експрес, и не може им се објаснити да им је овакав потез уско грло у квалитету целе фирме
Лоше:
1) Слао сам једном или два пута питање везано за нешто што планирам да купим, нису увек одговорили на мејл.
2) На сајту стоји SSD са 5 година гаранције. Питам их колика је гаранција, кажу да није пет, него мања. Питам када ће добијати тај хард диск, не знају када ће им стићи.
Када год погледам, тај хард диск се налази на сајту, тј. као да је на стању. Барем они су раније били ажурни па нису све и свашта држали на сајту. Надам се побољшању.

Sto se tice CityExpresa iz naseg iskustva sve kurirsle sluzbe su lose, neka manje neka vise. Bukvalno kvalitet usluge zavisi najvise od kurira na terenu. Koji se opet jako cesto menjaju. Krurir zaduzen konkretno za nas deo je perfektan nema nikad kasnjenja paketa koji stizu za nas, cim ode na odmor stvari se menjaju... Citiracu deo sa sajta:"Isporuka robe se vrši kurirskom službom CityExpress (ili nekom drugom službom na Vas zahtev)..." City je jedino obavezan ukoliko kupac hoce da plati robu pouzecem posto mi nismo nasli kurirsku sluzbu koja ce ponuditi bolje uslove po tom pitanju u odnosu na njih. Znaci svi paketi koji su placeni unpared po predracunu mogu se poslati bilo kojom sluzbom koju kupac zahteva ili kupac moze sam organizovati kurira, potrcka... U ovim situacijama kada kosristimo drugu kurirsku sluzbu se cesto dogadja da kurir i po par dana ne preuzmem paket od nas. Posebno problematican za isporuku je BG tu je naveci procenat paketa koji kasne. Nadamo se da ce City do kraja godine omoguciti preuzimanje paketa na paketomatima sto ce nadam se popraviti situaciju. U svakom slucaju svaku nepravilnost prilikom isporuke treba prijaviti i nama i direktno kurirskoj sluzbi, to ce mozda doprineti da se stvari jednog dana poprave.

Sto se tice odgovaranja na mail moguce da je nesto propusteno, ali mislim da se to stvarno retko desava, sto i ti konstatujes u delu pohvale da brzo odgovaramo na mailove... Desava se da mi prosledimo pitanje uvozniku i nikad ne dobijemo odgovor, moguce da ni on ne dobije odgovor od proizvodjaca...

Ne znam koji je tacno model SSD-a u pitanju, jedino sto mi pada pa pamet je sledeca situacija. Posto smo jako malo i neuredjeno trziste gde velike kompanije nisu direktno zastupljene, garanciju odredjuje uvoznik. E sad uvoznika ima vise i oni za isti proizvod nude razlicitu garanciju. Moguce da u tom trenutnu nije bilo u nabavci SSD-a kod uvoznika koji daje 5 godina, pa je to i naglaseno prilikom poziva? U svakom slucaju mozes mi poslati PM da proverimo i za SSD i HDD.

Jako je tesko napraviti savrsenu MP u zemlji kao sto je nasa. Mnogo je tu stvari na koje mi nemamo nikakav uticaj, Dobavljaci, spediteri, servisi, carina, banke, kurirske sluzbe... Sve karike tog lanca moraju biti savsene.

Slazem se da krajnjeg kupca ne treba za zanimaju problemi maloprodaje, ali ipak treba biti svestan gde se nalazimo i da nije sve bas idealno.

Samo jedan primer od hotela Jugoslavija do usca postoje 3 staze, jedna za trcanje, druga za bicikliste i treca pored reke za setnju. U svakom trenutnu cete zateci nekog ko seta kucnog ljubimca (cesto cela porodica) na stazi za trcanje, nekog ko pesaci na stazi za bicikliste (opet cesto i roditelje sa decom u kolicima), i nekog ko vozi bicikl, trotinet po pesackoj stazi.... Ovo je prilicno blag primer za sve ono sto nam se svakodnevno desava, ali mnogo se stvari moze videti iz njega.

Trudimo se koliko mozemo i uvek gledamo da svaku gresku ispravimo o nasem trosku kako bi kupac bio zadovoljan. Za sve probleme, predloge, sugestije uvek mozete poslati PM
 
Pohvale za Atom i sa moje strane, inace stiker i dan danas stoji na kucistu :D

1694020729731.png
 
Ja nisam dobio stiker. Mada je moje iskustvo sa njima u vidu jednog proizvoda (napajanje), a i to je prošlo sasvim ok. Sad gledam garanciju, šta li je, i vidim da je bio CityExpress u pitanju. Uopšte se ne sećam a bilo je u aprilu. Znači da je dobro prošlo. Ali imam pečat na garaciji... ;)

PXL_20230906_172822099.jpg
 
Da ne zatrpavamo temu imate PM, ipak je ovo tema o losim iskustvima :)

Stikeri se lepe na kucista racunara sklopljenih kod nas.

Sto se tice cekova, nije u planu da se uvede placanje na odlozeno.
 
U petak, 6. oktobra oko 9h sam na sajtu Gigatrona porucio mobilni telefon za stariju osobu iz porodice. Porudzbinu sam platio karticom prilikom porucivanja, i ostalo je jos da se plati dostava prilikom preuzimanja.

U pitanju je mobilni telefon IPRO SENIOR F183 Black koji kosta 2399 din.

Vec oko 12h su me pozvali iz Gigatrona da potvrde porudzbinu i da mi napomenu da ce se naplatiti i dostava od 270 din prilikom dostave.

Danas, 10.oktobra, dok sam radio, oko 13h su me pozvali iz dostave (city express) i kazu stizu za 5min. Kako nisam bio kuci, moja mama je preuzela paket. Nije otvarala paket pred dostavljacem. Kada sam dosao kuci, nisam zurio da otvorim paket i pogledam telefon, jer mi je potrebna i SIM kartica koju sam planirao sutra da kupim. Ipak sam sada uzeo da pogledam telefon, da vidim da li treba nesto da se podesi na njemu, da se napuni.. Otvorio sam paket, tu je bilo par papira iz Gigatrona

izjava o saobraznosti
ugovor o prodaju robe
fiskalni racun
prava kupca i opsti uslovi
obrazac za odustanak ugovora na daljinu u roku od 14 dana

i kutija u kojoj bi trebao da bude telefon
nalepnica na kutiji telefona je bila citava i neostecena.

kada sam otvorio kutiju u kojoj je trebao biti telefon, nasao sam u njoj punjac u jednoj kesici, bateriju u drugoj kesici i praznu kesicu u kojoj bi trebao biti sam uredjaj odnosno telefon. dakle telefona nije bilo u kutiji.

obzirom da paket i samu kutiju telefona mama nije otvorila pred dostavljacem, niti sam naravno snimao samo otvaranje kutije, verovatno ne mogu nikako dokazati da sam telefon nije bio u kutiji.

porucivao sam svasta sa interneta, ali ovako nesto mi se nikad nije desilo, pogotovo nisam mislio da se ovo moze desiti kada se kupuje od neke poznate prodavnice, nije ovo neki random prodavac/prevarant sa interneta pa da ocekujem cepanicu u paketu i sl.

cena samog uredjaja nije neka da bih ja lagao i cimao se oko ovoga, ali je svakako problem sto sam moram nadoknaditi stetu tj kupiti drugi telefon za svoje pare, jer ovo nisam kupovao za sebe. kako dedi da kazem da je stigla samo baterija i punjac 😃

izvinite zbog duzeg posta, hteo sam sve lepo da objasnim

imate li neki predlog, sta mi je ciniti i da li uopste vredi cimati se sa gigatronom oko ovoga?
 
Ehhh. Što je najgore nisu ni oni krivi.
Nije prvi put da čujem za tako nešto, a i sam sam imao prilike da vidim slične događaje. Nedostajali su daljinci, nosači, komplet šrafovi, neki krupni dodaci ... jeftin TV koji sam kupio bio je polusklopljen ... itd. Sve fabrička pakovanja.
Bilo je i bisera, OLED od 10k € došao je sa polomljenim ekranom, uredno i pedantno spakovan u neoštećenu kutiju. Ovo se relativno često dešava kod tv-a, generalno.

Možeš svakako da ih pozoveš i objasniš. Ako imaš sreće mogu i da ti izađu u susret. Za ovako nešto je jedino bolja lična kupovina od onlajn, prodavci umeju da budu ljudi.
 
Poslednja izmena:
Auh Boki i šta je uradio taj nesretnik što su mu hvalili taj PLES od €10k, pošto se prodaja kod nas ciganiše i za mnogo manju sumu i to u dinarima? Ili jednostavno nisu smeli da se zahebavaju sa nekim ko iskešira toliko za TV - ipak je lakše šiljiti na sirotinji koja kupuje TV za 200-300€...
 
Ma nije ni otišao do kupca, srećom su stigla dva. Od tada su bukvalno svaki skuplji TV otvarali da vide kakvo je stanje unutra.
Zapisnik na licu mesta i TV poslat direktno zvaničnom predstavniku. Nisu pravili nikakav problem, čak smo saznali kako se dešava tako nešto (robot pakuje).

Btw, pre par sedmica sam kupio najjeftiniju mikrotalasnu, i nju su otvorili :d
 
Ehhh. Što je najgore nisu ni oni krivi.
Nije prvi put da čujem za tako nešto, a i sam sam imao prilike da vidim slične događaje.


jutros sam zvao call centar, kazu proverice sa kolegama pa se javljaju. posle pola sata me zovu, kazu telefon je ostao kod kolega u big trznom centru u ns, nekako su ga zaboravili kada su pakovali. ponudili su mi slanje kurirskom sluzbom, ali sam rekao da cu ga sam pokupiti danas u big-u.
tako da izgleda da ce se ovo pozitivno zavrsiti i bez problema..
 
jutros sam zvao call centar, kazu proverice sa kolegama pa se javljaju. posle pola sata me zovu, kazu telefon je ostao kod kolega u big trznom centru u ns, nekako su ga zaboravili kada su pakovali. ponudili su mi slanje kurirskom sluzbom, ali sam rekao da cu ga sam pokupiti danas u big-u.
tako da izgleda da ce se ovo pozitivno zavrsiti i bez problema..
Fino sto su priznali gresku.
Ali ovo... "nalepnica na kutiji telefona je bila citava i neostecena."
Kako su pakovali neotvorenu kutiju i sto su uopste vadili tel iz kutije?
 
e pa to ne znam. ja sam mislio da kad ima tu nalepnicu na kutiji, da je tako stigao telefon iz fabrike a ne da oni u servisu lepe tu nalepnicu.
 
I onda se pitaju otkud neki problem kada im se reklamira telefon a nije više uopšte isključeno da problemi nastaju i prilikom "prepakivanja".
 
Gigatron ima mesta za gubitke i moze svasta da pojede poato oni zaradjuju i kada ne prodaju svaki onaj samsung apple huawei honor xiaomi "stocic" placa gigatronu jednu prosecnu platu. Male radnje moraju da akrobatisu sa mikro zaradom i velikim prometima pa teskk i peglaju neke vece probleme.
 
Fino sto su priznali gresku.
Ali ovo... "nalepnica na kutiji telefona je bila citava i neostecena."
Kako su pakovali neotvorenu kutiju i sto su uopste vadili tel iz kutije?
Ja kapiram da je onda u pitanju izlozben primerak da ljudi vide telefon u radnji i imali su samo taj jedan na stanju, a kutiju normalno sa punjacem u magacinu pa ako neko hoce da kupi ima da mu spakuju u istu. Verovatno zaboravili telefon da spakuju nazad pa poslali kutiju bez telefona.
Ako je onaj providni lepljivi stiker isti mogu da se kupe i sluzi za to da se zalepi otvarana kutija ako je uredjaj vadjen da se pogleda / stavi kao izlozbeni primerak.
 
Ljudi kakva iskustva imate sa Cool shop, Inelektronik i ACS klime jer samo kod njih ima Fujitsu?
 
Hocu da kupim stampac HP MFP 135w-4ZB83A. Sad me zanima koje prodavnice da izbegavam, da u slucaju reklamacije ne bih imo problema. Cene gledam na ePonuda.
 
Ima tema gde da kupim.
 
Lose iskustvo. Ananas koji salje TV sa skinutom folijom pa onda trazi da se pise reklamacija i obmanjuje kupca koji nije shvatio da je trebalo da odustane i popunjava formular.
 
Ja ne znam gde, pa da pitam ovde, nije iskustvo, ali možda ga neko ima...

Elem, često vidim outleet naznačene proizvode, svih vrsta elektronike, fino niža cena i u 90% slučajeva u napomeni stoji - oštećena ambalaža. Dakle košta solidno jeftinije jer je kutija oštećena?

Je l' to neka mačka u džaku ili fol? Mislim, šta im dođe oštećena ambalaža... Širok pojam, može biti da je nešto ispalo pa se tumbalo, načisto ispresavijalo ili negde se malo ulubilo... Pretpostavljam da su ti uređaji makar provereni za fizička oštećenja?
Ili su vraćeni, neispravni, servisirani, pa kao to je sve novo, samo ambalaža ko fol nije nova.
 
Ljudi kakva iskustva imate sa Cool shop, Inelektronik i ACS klime jer samo kod njih ima Fujitsu?
ja u inelektroniku uzeo tv, dosli ljudi, montirali mu postolje, dozvolili da na brzaka, minut dva, vidim dal je sve ok sa ekranom (da nema mrtvih piksela, vertical bandinga i slicno) pre nego sto sam platio. i cene su im nize. to jedno iskustvo koje imam je bilo super.

Ja ne znam gde, pa da pitam ovde, nije iskustvo, ali možda ga neko ima...

Elem, često vidim outleet naznačene proizvode, svih vrsta elektronike, fino niža cena i u 90% slučajeva u napomeni stoji - oštećena ambalaža. Dakle košta solidno jeftinije jer je kutija oštećena?

Je l' to neka mačka u džaku ili fol? Mislim, šta im dođe oštećena ambalaža... Širok pojam, može biti da je nešto ispalo pa se tumbalo, načisto ispresavijalo ili negde se malo ulubilo... Pretpostavljam da su ti uređaji makar provereni za fizička oštećenja?
Ili su vraćeni, neispravni, servisirani, pa kao to je sve novo, samo ambalaža ko fol nije nova.
u sustini ti bi i na to trebalo da imas garanciju, makar skracenu, ali bi idealno bilo ako moze da se uzme online (zbog 2 nedelje bezuslovnog vracanja u slucaju da nije sve ok).
 
Malo negativno iskustvo, malo očajna moja pamet...

Stigne mi TV naručen online u ponedeljak...I vidim tada malooo udubljenje na pakovanju, još ja koji sam OCD tip osobe racionalnizujem da je baš malo i površinsko, da nije ništa TV-u svakako... Sad kući ga otpakujem, rekoh da ga vizuelno pregledam za svaki slučaj, sav ko bombona, ali ga ne uključujem jer je u stanu haos sa sređivanjem i rekoh staviću ga kad stigne stalaža... 3 dana u kutiji, stigne stalaža danas, ja ga postavim, uključim kad ono ekran zeznuuut, ono slika rascvetana tačno tamo gde je taj mali trag na kutiji...

I agonija u malom, uglavnom gnev na sebe samog, zovnem prodavca, ne kažu mi ništa što ne znam, slikajte, pošaljite na mejl za prijavu oštećenja ali imajte u vidu da se takve stvari registruju i prijavljuju u prva 24h... Rekoh znam.

Uglavnom, očekivanja su mi nikakva svakako, 100% krivim sebe, prvo što nisam odbio pošiljku čim sam video oštećenje, i to sam mislio čak nego mi prođe ma ajde neću da budem snob pred čovekom kojeg praktično znam, kurirom koji je uvek ljubazan i to... I druga greška u koracima što ga makar odmah isti dan samo barem ne u uštekah u struju.

Sreća u nesreći, ako može biti, nije neki high end tv nego vox od 24.000, to mi je kao sad uteha...
Slikaću i poslaću ali najradije bih se kaznio do kraja i razbio ga skroz.

I čisto jedno pitanje, je l' makar kod ovih A brendova pakuju neku zaštitu do ekrana? Mislim, jasno mi je da ovi jeftini štede na svemu, ali pretpostavljam da je nastradao od nekog pritiska čim nema spoljašnjeg oštećenja, a to stvarno nije toliko teško kada vidiš kolika je kutija od običnog kartona i nema makar neki stiropor ili bilo šta drugo između...
 
Nazad
Vrh Dno