Sve do 60-70 je normalno, i neće biti problema. Ako se greje od samog početka, to je do sistema za hlađenje. Možda nisu očistili dobro cooler ili izvadili sloj prašine ispod heat-sinka. To generalno neće da bude dobro dugoročno , trebalo bi da zoveš servis, a ne gigatron i da se žališ.
To je prvo što si trebao da uradiš.
Zoveš servis ovlašćeni kod koga je bio laptop(ne gigatron):
Dobar dan
-Dobar dan
Laptop mi je bio kod vas na servisu, vratili ste mi pokvaren !!!
-kako pokvaren, dajte mi vas ticket
- Ma kakav ticket, laptop mi se greje mogu da skuvam jaje na njemu. Hoću da se problem reši, nije postojao dok vi niste umešali svoje smotane prste.
- poštovani provericemo broj vašeg tiketa.Možete da zakazete kurirsku službu na našem sajtu.
Na sajtu prosledis lepo te sličice, kažeš da ti vrate ispravan i da ćeš opet da proceris vrednosti.
Služba dolazi na adresu(AKS,Beks) i preuzimaju uređaj.ti ništa ne placas, oni imaju ugovor sa servisom.
Saljes u originalnoj kutiji.
Kopiraj račun i garanciju. Posaljes im kopiju računa i original garanciju, zadrzis za sebe ostalo.
Kada pošaljes uređaj, on će tek kroz 2-5 dana da udje u proceduru. Kako naši servisi znaju samo da čitaju servisne knjige od modela koji popravljaju, ocekuj ili da ga vrate bez otvaranja (jer nije zapistao 3 puta kratko i jednom dugo u C-duru) ili će da naruče novi deo.
Pošto novi deo stiže iz Kine poštom, to je još 1 ili 2 nedelje čekanja.
Kada stigne nazad, na papiru će pisati: preuzet uređaj je na sebi imao ogrebotine po poklopcu, na display-u, i kućištu.
To je standard naših lopova, time se ogradjuju od eventualnih oštećenja koja nastupe prilikom servisiranja. Klasično:"nismo mi, bilo je tako".
Eto, to te očekuje. Naravno, ovo je best case scenario.
;-)