Samo popust na Mega plan. U to smo transformisani iz popusta na MP 400 i 600.Ostaje li mesecni plan u pola cene ako se prenese broj?
Pa jeste logicno. Ona im je sigurna a smatraju da ti nisi. Kao sto kazes, ti si mali potrosac i tebe treba da privuku.Logika joj jača strana kao i pozicija na kojoj se nalazi.
Ja sam imao aktivan samo jedan plan od 400 u zadnjih 5 meseci pa sam dobio popust a supruga je stalno na MP600 i nije dobila popust. Znaci mene koji skoro nista ne trosim nagradili a nju koja stalno trosi nisu.
Dobra logika 🤦♂️
Kod mene nema ni na Mega, iako sam bio par meseci na MP400. Inače, nema svrhe ni pitati direktno KP za popust, koji su delili po algoritmu "Pritajeni tigar, skriveni zmaj":Samo popust na Mega plan. U to smo transformisani iz popusta na MP 400 i 600.
Tom nefer politikom teraju korisnike u drugu mrezu.Pa jeste logicno. Ona im je sigurna a smatraju da ti nisi. Kao sto kazes, ti si mali potrosac i tebe treba da privuku.
Da, jasno. Pretpostavio sam da neće imati milosti, s obzirom na cenovnu politiku trenutnih planova. Bilo je lepo dok je trajalo.Kod mene ni na Mega, iako sam bio par meseci na MP400, nema svrhe ni pitati direktno KP za popust.
To je vec pitanje. Masa ljudi nema nameru da gubi vreme prilikom prelaska kod drugih. A i provajderi sigurno imaju neku svoju racunicu. Podseticu, tako rade i provajderi kablovske. Nisu to nikakve nagrade sto oni nude pojedincima, samo podsticu korisnike da ostanu kod njih, po mogucstvu na sto skupljem paketu.Tom nefer politikom teraju korisnike u drugu mrezu.
Isti slučaj, nazovem CC da pitam šta je sa obećanim popustom tokom 6 meseci, dečko mi kaže - idi u poslovnicu pa tamo traži popust koji su ti obećali...To vise ne vazi , popusti su manji ,preneo broj pre 20 dana. Stajalo pola cene a sada drugacije, sta ce kome stajati kad prenese broj je kolo srece
Koju drugu mrežu? Telenor na prepaid korisnike gleda kao na nužno zlo i nižu kastu, poslovni korisnici su im uvek bili prioritet, od privatnih jači postpaid i to je to. Za prepaid nikad nisu imali živaca za iole ozbiljnu ponudu. MTS je konkurent samo na papiru. Oni njihovi mesečni planovi po staroj ceni sa 100 min. za sve i neograničeno u mts mreži padaju u vodu, jer kod njih (neprovereno, ali 99% tačno) još uvek ide ono da ti prvo skidaju od tih 100 min. čak i ako pričaš u mts mreži, što je najbedniji oblik pilićarenja meni poznat. Tako da je taj MP400 u stvari paket od svega 100 minuta, a posle dopuna ako zoveš van mts-a. Jedini pravi konkurent A1 je bio Globaltel, ali kod njih je takvo rasulo da se ne zna da li će za par meseci postojati, biti duplo skuplji, duplo gori (ako je to moguće) ili nešto četvrto. Prevelik rizik za glavni broj. Sve u svemu, i pored ovog što su uradili, A1 prepaid je i dalje najpovoljniji. Free u mreži i 200 min. za ostale (bez prevare kao u mts-u) je sasvim doovljno za 90% prosečnih korisnika. U praksi je to solidna postpaid ponuda spakovana u prepiad. Naravno da i kod njih ima pilićarenja, tipa plan od 14 dana i Top plan imaju isto minuta van mreže (200), praktično su potpuno isti, razlika je samo u 1GB neta, samo što su Top plan rastegli na mesec dana. I pored svega, opet su najpovoljniji, a ovi što su dobili popust tek nemaju o čemu da razmišljaju...Tom nefer politikom teraju korisnike u drugu mrezu.
Kod mene je trajalo 2 meseca, nisam se baš nauživao.Da, jasno. Pretpostavio sam da neće imati milosti, s obzirom na cenovnu politiku trenutnih planova. Bilo je lepo dok je trajalo.
Jos ako uvedu kao u MTEL -CG minimum dopuna od 5 euOd 07. maja ove godine vazice i novi Opsti uslovi za A1. Procitao sam odeljak u vezi prepaida i ako sam dobro shvatio, od tada ce kartica vaziti 3 meseca + 30 dana, a zatim sledi deaktivacija.
A pri tome da ne uvedu nijedan paket za ZB zonu... Naravno samo znaju da iskopiraju ono što njima valja. Postaje naporan život ovde. Nemačka se sve više smeši... Samo treba znati jezik...Jos ako uvedu kao u MTEL -CG minimum dopuna od 5 eu
I to se nauci , Imas i tamo MTEL Ma sve utislo u p,,,mA pri tome da ne uvedu nijedan paket za ZB zonu... Naravno samo znaju da iskopiraju ono što njima valja. Postaje naporan život ovde. Nemačka se sve više smeši... Samo treba znati jezik...
Jesu li neregistrovani pripejd brojevi samo oni koji nikad nisu bili na postpejdu? Hoću reći da li moram da idem da registrujem pripejd broj koji se već vodio na moje ime dok je bio na postpejdu?Od 07.05.2024. Važe novi Opšti uslovi za MTS.
Rok za sve neregistrovane prepaid korisnike je da se do 10.02.2025. registruju, u suprotnom sledi isključenje pružanja usluga i opomena u roku od 15 dana......
Uvedeno još pre par godina. Verovatno ostaju standardni rokovi važenja sim kartice. Nakon isteka roka važenja kredita (90 dana), kartica prelazi u stanje mirovanja koje traje 30 dana, gde je uključen samo dolazni saobraćaj. Posle toga se kartica gasi iz mreže i reaktivaciju (uključenje u mrežu) obavljaš dopunom. Pokrpili su bag da reizdavanjem sim kartice se produžava važenje kredita i nema više da zoveš call centar za reaktivaciju pa te uključe u mrežu na neko vreme, samo dopuna i to je to, nema treće.Procitao sam odeljak u vezi A1 prepaida i ako sam dobro shvatio, od tada ce kartica vaziti 3 meseca + 30 dana, a zatim sledi deaktivacija.
To treba pitati u nekoj poslovnici, ali po mom mišljenju to je registrovani broj.Jesu li neregistrovani pripejd brojevi samo oni koji nikad nisu bili na postpejdu? Hoću reći da li moram da idem da registrujem pripejd broj koji se već vodio na moje ime dok je bio na postpejdu?
Neregistrovani brojevi su oni koji se u sistemu ne vode na nikog, prostim rečima. Za Yettel je ovo ipak slučaj, pošto su do obaveze registrovanja brojeva ukidali registracije nakon prelaska sa postpaid-a na prepaid (iako je uredno moguće da se vrši zamena sim kartica), dok kod ostalih postaju registrovani prepaid brojevi.Jesu li neregistrovani pripejd brojevi samo oni koji nikad nisu bili na postpejdu? Hoću reći da li moram da idem da registrujem pripejd broj koji se već vodio na moje ime dok je bio na postpejdu?
A gde se to treba registrovati?Neregistrovani brojevi su oni koji se u sistemu ne vode na nikog, prostim rečima. Za Yettel je ovo ipak slučaj, pošto su do obaveze registrovanja brojeva ukidali registracije nakon prelaska sa postpaid-a na prepaid (iako je uredno moguće da se vrši zamena sim kartica), dok kod ostalih postaju registrovani prepaid brojevi.
Za sad u A1 i Yettel lično u poslovnicama ili kod partnera, Globaltelu u Makenzijevoj ili mts poslovnicama, eventualno pošiljkom sa povratnicom, a za mts mrežu je moguća video identifikacija kao za otvaranje Raiffeisen iRačuna (Addiko mRačuna, AIK Start, OTP i ProCredit računa).A gde se to treba registrovati?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari