Šta je novo?

Postpaid racuni

RasaNS

Slavan
Učlanjen(a)
09.09.2007
Poruke
852
Poena
320
Zanima me koliko neplacenih mesec,tj racuna moze da se vuce kod Telenora?Negde sam cuo 2 negde 3 pa me konkretno zanima koja je tacna informacija.Da li sa 3. racunom stize opomena da ce se raskinuti ugovor,ko je potpisao ili ranije?
 
Poslednja izmena:
Meni je ptt raskinuo ugovor posle tri neplacena racuna.
 
Telenor ti salje opomenu pred utuzenje, a ne raskidanje ugovora :D Ne znam zasto ljudi uopste razmisljaju o tome koliko dugo mogu da ne placaju racune.
 
Kad prodje 28. (29.) u mesecu, blokiraju ti broj sve dok ne platiš. Meni je uplata kasnila 2 dana i odmah po uplati, broj je ponovo aktiviran. Nisam imao iskustvo sa dužim kašnjenjem uplate.
 
A desava se i da iskljuce i dan ranije nego sto su u porukama kojima te bombarduju svaki dan kao da si mentol pa ne znas da treba da platis racun... Dakle, veoma su azurni, cak i na stetu potrosaca ( a i svoju, jer tad kad su me iskljucili dan pre nego sto sam trebao da izmirim obaveze sam bio u roamingu i spucao sam par hiljada ali na mts kartici :D )...
 
Ah da, stupid me :trust: :D
 
tri meseca fore

Ako si upao u treci meseci to ti je sto ti je:trust:
Prvog ti iskljuce odlazne pozive i poruke, a drugog ti skroz iskljuce telefon, posle treceg ti salju opomenu pred utuzenje, tako su mom caletu.:mad:
 
Fiksni gase posle dva neplaćena računa, provereno znam jer žena uvek zaboravi da plati račun :)

064/065 sigurno može jedan račun neplaćen, već posle drugog ne znam da li će da isključuju.

063 kada keva zaboravi da plati račun, gase odlazne poruke i pozive već posle desetak dana...
 
niakd me nisu iskljucili zbog ne placanja racuna tako da ni ne znam kada iskljucuju :d
 
od kad istekne rok, a rok im je negde oko 20og u mesecu,isključe ti odlazne pozive i poruke, ne znam da li možeš da primaš pozive, nisam siguran???
 
Mozes da primas pozive, ali nikada ne iskljucuju oko 20-og, vec oko 10-12 sledeceg meseca.
 
Prijatelj koristi 064 mrezu.

Ima dva neplacena racuna a stize i treci.

Jos nije iskljucen niti upozoren SMSom.
 
Telenor su oloshi. al, ne zbog iskljuchenja (za koj si moj uzimo pospejd ako necesh da ga placash) vec zbog sledeceg -

ja sam na fleksi 2k dinara. znachi - sa Pedeve-om = 2360 dinara. i svaki mesec placam redovno, ali pre neki mesec, desilo se sledece -

ne stigne mi ugovorena plata za neki posao (web design, ugovorno radim) i ne platim sledeci mesec. oni mi shalju opomene. oduzi se pricha, ne platim ni sledeci, i oni me iskljuche za pozivanje i SMS. prodje dvadesetak dana, ja onda odem da platim, i sve ok, regularno. platio sam dva meseca koji su mi falili.

sledeci mesec, odem ja da uplatim ovaj mesec gde 20 dana nisam prichao.

ulazim u telenor na B brdu, kazem onom liku da mi da papirche sa podatcima za uplatnicu. napishe on meni - 2650 dinara. ja reko - to neki novi PDV ??? kaze on - ne, to vam je taksa za reaktivaciju rachuna. ja reko - Braaaaateeeee, ovaj mesec vam bukvalno poklanjam 2000 dinara, jer sam ukupno prichao za 300-400, u deset dana kolko mi je broj bio aktivan, i vi pored toga - naplacujete taksu za reaktivaciju ?!?!?!?!? shta je s' parama koje nisam iskoristio ? kaze on - to ide telenoru ...

oloshi.
 
Sto se tvoje situacije tice, nikakvi olosi nisu... Pretplata je toliko i toliko, taksa je toliko i toliko i kraj price, ne znam stvarno na sta se zalis.
 
zalim se na logiku - ispustio si priliku da potroshish ono shto morash da platish, i firma ti josh uzme i za obnovu ???

ochigledno da nikad Vojkane nisi imao prilike da proverish ino standarde -

moja tetka je u telekomunikaciskoj kuci u svajcarskoj, zamenik direktora, i tamo kada platisha kasni sa dugom, oni uzmu pa se raspitaju o njegovom zdravlju i poslu, i sami mu ponude pomoc u vidu odlaganja duga, a o placanju obnove rachuna nema ni govora!
 
Meni nikako nije jasno sta tacno oni iskljuce 27., potpuno misteriozno su mi neke poruke prolazile (neke ne), pozivi nisu uopste, gprs prolazi, cak i jedna dopuna pripejd broja od 300 din. je prosla...
 
ja uplatim 3 dana pre opomeni o iskljlucenju i na kraju mi opet iskljuce i naplate 100din ponovno ukljucenje (telenor). ne mogu da verujem da 3 dana uplata leze na racun.
 
Zanima me koliko neplacenih mesec,tj racuna moze da se vuce kod Telenora?Negde sam cuo 2 negde 3 pa me konkretno zanima koja je tacna informacija.Da li sa 3. racunom stize opomena da ce se raskinuti ugovor,ko je potpisao ili ranije?

Kad ne platiš 3 meseca, četvrtog ti šalju opomenu pred utuženje i nabace ti na račun para koliko oni hoće.
Ja sam danas dobio račun na verovali ili ne 96.000 dinara od kojih nisam iskoristio ni cent, pa vi vidite koliko je ološ onaj ko nam naplati sve ove pare.
1. Telefon koji bi trebao da bude korišćen ne vredi ni 10.000 dinara sa PDV nov,
2. Za te pare bih mogao da kupim 2 laptopa sa full opremom
3. Ne pada mi na pamet da im platim tolike pare, nego ću se na kraju suditi sa njima...

Zaključak:
KRADU IZUZETNO MNOGO!
NE UZIMATI NIŠTA KOD OLOŠA...
BESKIČMENJACI...

Pozdrav
 
10ti je a od provere listinga nema nista za sada. (064)
 
Poslednja izmena:
96.000 = 24 x 4.000

Uz'o si telefon na ugovor od 24 meseca, uz pretplatu od 4.000 RSD (verovatno te "povukla" cena za dinar), a nisi platio ništa od kako si ga pazario. Stigao ti jedan, drugi, treći račun. Nisi platio, oni ti raskinuli ugovor i dodali penale (mesečna pretplata x broj meseci do isteka ugovorne obaveze) i to te izašlo taman na toliko ...

Pročitaj šta si potpisao ... mislim da si ipak u problemu ...
 
Telenor gasi mogucnost odlaznih poziva i kada se plate racuni. Na svakih par meseci nam se to desi u firmi. Ja stvarno neznam ko to tamo radi i sta radi!?
Telekom je dosta tolerantniji sto se placanja tice.
 
mogu da potvrdim da je MTS mnogo tolerantniji sto se tice placanja racuna,ja moje racune za postpaid placam svakog drugog meseca,lepo sacekam da sa skupe 2 komada i tada tek platim.Za sve vreme naravno broj radi bez ikakvih ogranicenja;)
 
Telekom je tolerantniji ka postpaid ugovornim pretplatnicima nego prema postpaid pretplatnicima bez ugovora. Tako mi se barem cini.


p.s. Jel neko zna kakva im je ovo fora da na listingu poslednji dan prethodnog meseca uvrstavaju u tekuci ??? I jos na taj dan obracunavaju sve pozive i SMSove po punoj ceni bez obzira sto je preostalo paketnih minuta i smsova...?
 
Poslednja izmena:
Cesto je to. To je taj cuveni presek... :)
 
Pa taj cuveni presek me osakatio za barem 400din jer su svi pozivi i smsovi tarifirani po ceni... :)

Ranije nije bilo ovakvih stvari sa MTSom, sta se desava sa njima u poslednja 3-4 meseca? :S:



Dodatak

Citam na ES forumu slican slucaj i izgleda da od reklamacije koju nameravam da podnesem nece biti nista.

Evo da ja opisem slucaj koji ce verovatno dovesti do raskida 4.5 godisnjeg ugovora sa MTS-om.
Dobio sam racun za februar za 250 dinara veci nego sto bi trebalo. Sacekao sam listing i video da mi je naplacen poziv u trajanju od skoro 50 minuta, iako sam u trenutku obavljanja tog poziva imao jos dosta besplatnih minuta.
Normalno resio sam da uputim reklamaciju. U poslovnici su me naravno posavetovali da platim ceo racun, a oni ce mi odbiti od sledeceg racuna ako su pogresili,jer je tako predvidjeno propisima.
Kad sam im pokazao clan opstih uslova ugovora u kome stoji da imam pravo da uplatim samo nesporan deo dok se ne resi reklamacija, presli su na ubedjivanje kako je najjednostavnije (za njih) da ja ipak platim ceo racun bez obzira sto nije bas obavezno da uradim tako. Naravno nisam ih poslusao.
Jos cekam zvanican odgovor na reklamaciju ali su me vec pozvali iz korisnickog servisa da me obaveste da ce moja reklamacija biti odbijena.
A objasnjenje je sledece. Ja jesam imao jos besplatnih minuta u trenutku obavljanja tog razgovora. Ali u toku tog poziva meni su istekli preneti minuti iz prethodnog
meseca a sistem je tako podesen da odmah pocne naplatu poziva a ne da predje na trosenje besplatnih minuta iz februara. Tek po okoncanju tog razgovora sistem je presao na skidanje februarskih besplatnih minuta. Uz njihov zakljucak da nema osnova da mi uvaze reklamaciju jer je sistem obracunao onako kako je podesen, dakle nema nikakve greske. Dakle sistem je podesen da potkrada .
Meni ne pada na pamet i dalje ostanem postpejd korisnik takve kompanije.
 
Poslednja izmena:
p.s. Jel neko zna kakva im je ovo fora da na listingu poslednji dan prethodnog meseca uvrstavaju u tekuci ??? I jos na taj dan obracunavaju sve pozive i SMSove po punoj ceni bez obzira sto je preostalo paketnih minuta i smsova...?

Ako nisi potrosio besplatne minute iz prethodnog meseca, onda pisi reklamaciju. Iako su uvrsteni u listingu za tekuci mesec, obracunavaju se po prethodnom. Znaci ako si prekoracio besplatne minute u proslom mesecu, u ovom ti je naplacen iznos bez obzira na tekuci mesec i besplatne minute u njemu, a ako nisi potrosio besplatne minute u prethodnom mesecu, zali se.
 
Ono programce mi kaze da sam proslog meseca pricao 4.5h u mrezi od 360minuta u pretplati.

Taj poslednji dan sam pricao mozda 20ak minuta u mrezi i svi pozivi i SMSovi su tarifirani po punoj ceni, tako pise na listingu.
Bio sam u cetvrtak, kazu da ce moj listing moci da se vidi tek od ponedeljka u korisnickom servisu ( a ja ga normalno vec vidim sa neta)

Inace, programce je http://www.vesic.org/programi/moji/vas-telefon/


.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno