Da se se opet ponovi: Lumen je UE5 ekskluziva. Lumen znaci nece raditi ni na UE4 a UE4 igre ce i dalje izlaziti zbog X razloga razvoja i aseta odredjenih naslova.
RTX ne samo da radi na raznim engine-ima vec i na starim postojecim igrama (RTX Remix). Kako je Lumen vs RTX uopste relevantno poredjenje?
Radio sam sa UE4 i sa UE5 jos kada je bio u beti. I radujem se buducim projektima na UE5. Engine je fenomenalan i AI implementacija koja pomaze razvoju projekata je sjajana. Ali UE tehnologije ostaju Unreal Engineu. I tu se prica zavrsava.
Ako ces igrati Ubosoft igru, igras na Snowdropu engineu
Ako igras EA igru, igras na Frostbite engineu (UE4 izlet sa Fallen order)
Ako igras Activision naslov, igras se na IW engineu
Naughty Dog koristi svoj engine ali koriste Sonyev Tempest, ili kako se vec zove uz njega, engine
Ako igras Rock Star igre, igras se na RAGE engineu
Konami koristi FOX engine
CDPR koristi RED engine
Sony igre overall imaju svoj engine dizajniran by Sony Santa Monica
Ako ces igrati 343 igre, igrat ces se na Slipspace engineu
Forza igre imaju ForzaTech engine, overall MS ima svoj engine, ali koristi i ACE i Azure i Unigin i svasta jos nesto
4A games (Metro igre) koristi 4A engine
FromSoftware mislim da koristi Dantelion engine ali imaj udosta inhouse rjesenja
ID Software kjoristi Tech 7 engine
RTX radi na svakom sa liste. Lumen ni na jednom. Treba li voditi raspravu?
Kunos, mali tim iz Rima ima najbolji phisycs engine. Koliko ga izdavaca koristi? 0, koliko ga igra koristi osim Kunos igara? 0. Ista rasprava
RTX je jedino univerzalno rjesenje za RT tehnologiju. Drugo nemamo. Ni jedan veliki izdavac nece napustiti svoje Engine i preci full UE5. EU5 nije savrsen i za dosta projekata nije rjesenje. Najveca je prednos tsto je dostupan sirokim narodnim masama i ali kao i takav, UE je 90% vremena engine Indie developera ali ne i velikih igraca.