Šta je novo?

Pomoc i savet za Reklamaciju 8800GT

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

jonesba

Slavan
Učlanjen(a)
01.01.2007
Poruke
485
Poena
320
Dakle mozda ste i culi i videli/procitali na nekim temama ali ovako stoji stvar...

Kupio sam MSI 8800GT OC preko oglasa ovde i od trenutka kad sam je dobio ona ne radi(3D mod znaci igrice,3dmark i tako dalje) istestirano na vise kompova i napajanja na kraju nisam verovao pa sam uzeo i Chiftec CFT 650W ali problem je nastavio)

Dakle imam sledece
1.Racun(ne fiskalni jer je kupljeno preko WebShopa u Pakomu) kojji glasi na prvog vlasnika i imam garanciju koja glasi na proizvod
2.Predao sam graficku u jedan shop u NS i oni su ga prosledili u BG na servis i tamo je stigao 24-25 ja odneo 22 u NS


E sad ako neko ima iskustava....sa ovime bio bi mi od pomoci...sa savetom/cak i aktivnijom pomoci posto meni ovako govore

1.Kartica je na servisu ali ne mozemo da je popravimo...ITD...nemamo kartice druge....treba nam deo da je popravimo koji cekamo iz MSI(mislim ovo ne da zvuci debilno nego stvarno otkad se popravljaju graficke kod nas)

Graficka nema fizickih ostecenja jednostavno ne radi u 3D modu znaci samo desktop i tako dalje

Mene zanima sta mi je ciniti posto njih naravno ne zanima da mi vrate pare a takodje i nesto drugo(jedini dobar lik je bio u drugom shopu u NS koji je i primio 8800GT u drugom shopu su mi rekli da to nije do njih nego do WebShopa i da sam to resim)


E da najvaznije ja bi nekog, ako neko zna resenje ili moze da ubrza proces i to sve, bio raspolozen castiti cifrom od 20-30e zavisi kako i sta se odradi...

Izvinjavam se moderaotima ako sam promasio subforum ali nisam znao gde drugde da postavim
 
Ako nemas srece cekaces 30-40 dana.
A ako imas srece ranije.
Takav je zakon.
 
A sta bi sa onih cuvenih 23 radna dana za kojih moraju da vrate novac ili ispravan proizvod? Pricalo se o tome, pa ako neko moze da pojasni da li je taj novi zakon na snazi?
 
@jonesba: Taj sto ti je prodao je znao da kartica ne radi???
 
hmmm pricali smo i ja mu odma rekao ali on kaze da kod njega radila normalno i ajde recimo da mu verujem(ne znam zasto bi hteo da me prevari)

Probao sam sve i nosio kod strucnijih ljudi i rekose mi da je to za reklamaciju jer na ralzicitim platformama se isto ponasa
 
aj sad procitaj svoj post i vidi iz njega ima li logike to.....
covek kaze da karta kod njega radi ( ne znas zasto bi te prevario) - servis kaze da je za reklamaciju...
 
Radila je normalno kod prvog vlasnika od koga sam je kupio koji ju je poslao City expresom ali kad sam je ja dobio,raspakovao ubacio u komp karta se ponasa na opisan nacin...znaci ne radi..Zatim sam probao na nekoliko konfiguracija i isto se ponasala...Znaci da karta ne radi...

ne znam zasto moj post nema logike...Kartu nisam vracao decku nego smo se dogovorili da ja to resim i zato sam poslao na servis u firmu gde je kupljena...

Ja samo trazim neki savet sta da uraadim ako krenu da me zavlace...
 
Radila je normalno kod prvog vlasnika od koga sam je kupio koji ju je poslao City expresom ali kad sam je ja dobio,raspakovao ubacio u komp karta se ponasa na opisan nacin...znaci ne radi..Zatim sam probao na nekoliko konfiguracija i isto se ponasala...Znaci da karta ne radi...

ne znam zasto moj post nema logike...Kartu nisam vracao decku nego smo se dogovorili da ja to resim i zato sam poslao na servis u firmu gde je kupljena...

Ja samo trazim neki savet sta da uraadim ako krenu da me zavlace...

A jesi li ti video da kartica radi?
Mislim, lepo je verovati nekome, ali za to treba imati i razloga. Koji ti razlog imaš da mu veruješ? To što ti je rekao da je radila kod njega?
Mislim da si kupio već neispravnu karticu koje se dotični momak lepo oslobodio, tj. prebacio je na tebe smaranje sa garancijom, a tebi bi ovo trebalo da bude nauk za ubuduće trgovanje.
Mogu da ti dam i savet: Ubuduće kupuj samo stvari koje možeš da proveriš na licu mesta ili kod "proverenih" osoba ovde (a i drugde), pri čemu uvek traži garanciju (usmena, pismena, časna pionirska, nije važno - uvek i uvek rok za povraćaj novca ukoliko komponenta ne radi ili ne inkopatibilna).
Ja sam se i ovde na benchmark-u opekao na par mesta (da ih ne pominjem, mnogi ih znaju ovde), pa ni ovo više nije kako-tako sigurno mesto za kupovinu polovnog hardvera (nakotilo se dosta gamadi, kao i svugde).
Toliko od mene.
Više sreće ubuduće i malo više opreza.
Poz
 
mozda nepotreban post ali koji si drajver stavljao??...eto vidish ja sam npr pre par sati bio kod druga i sredjivao mu komp (instaliranje wina itd) i odma mu stavio najsveziji drajver za 9600pro jer tu karticu ima, i uopshte igre nisu htele da rade, takodje u testu direct x je izbacivao erore za direct 3d, ni 3d mark nije hteo....kontao sam da mu grafika otishla ali kada sam instalirao drajver koji je dobio uz grafichku,sve normalno proradilo i tako je sada ostalo....eto,mozda da probash sa default drajverima od kartice ako sa njima nisi probao....
 
Nije u vezi sa ovim slucajem direktno, ali me zanima koliki je zakonski rok za popravku/zamenu novim/vracanje kesha (da li je 23, 25, 30, 45 dana, radnih ili ukupno, itd.), posto je ortak odneo laptop u servis 20.-og decembra, pa kad otprilike da pocne da ih cima (i kako)? :smash:

Inace, laptop mu je vec drugi takav (Asus F3T), kupio je prvi letos, pa mu riknuo zvuk, onda dobio isti takav (novi) i sada pre 20-tak dana mu rikne zvuk i odmah posle toga i HDD...
 
Poslednja izmena:
pa ako nece da ti daju ispravnu karticu ili pare nazad odes kod njih sa inspekcijom pa neka inspekcija to resi. sta da se ti cimas kada postoje ljudi kojima je to posao.
 
Ili vratis karticu vlasniku lepo pa nek se on zeza sa njom. Mozda je i poslao neispravnu sa pricom da radi...
 
Ili vratis karticu vlasniku lepo pa nek se on zeza sa njom. Mozda je i poslao neispravnu sa pricom da radi...

A mozda su i ovi iz City Express-a bili nezni prema njoj pa je tad doshlo do nekakvog oshtecenja....
 
reklli su mu u servisu da nema fizickih ostecenja, tako da :)
 
A mozda su i ovi iz City Express-a bili nezni prema njoj pa je tad doshlo do nekakvog oshtecenja....

Ne citas pazljivo, nema VIDNIH fizickih ostecenja.
Cisto sumnjam da je neki baja u CE uspeo da zameni karticu sa istom takvom samo pokvarenom, validnog serijskog broja. Dakle ili je lik koji mu je poslao karticu uzeo pare a prodao pokvaren proizvod (po ovoj prici 90% sigurno) ili je kartica volsebno preminula otkako ju je jonesba uzeo u ruke (crna magija and stuff).
 
Probao sve drivere pocev od njenih koje dolaze sa karticom,pa do najnovijih i beta drivere(misleci da ce da pomognu) inace MSI ploca i MSI kartica da se ne slazu tesko ali i to sam misilo da je pa probavao na drugim kompovima i sve naravno probao ali probelm isti...

Znaci kao da je kartica previse klokovana(tako mi jedan drug rece) i da je otisla memorija ili GPU na njoj...Ne znam sta da mislim

Ja i taj decko smo dosta udaljeni tako da jedino je City express mogao da pomogne...

Mozda ovo prodje i dobro po mene(konsultovao sam se sa drugom) koji kaze cuti nek je i zadrze pa posle moraju da ti vrate kesh koji je stajao kad je ona poslata na servis sto bi bilo 22000din znaci daleko vise nego sto sam je ja platio kao polovnu iako staru samo 3 nedelje...

Znaci predlazete trzisnu kada istekne rok...

Od sada kada budem uzimao nesto definitivno ce biti samo na uvid tj na proveru kod vlasnika...Sta cu ja sam je video na oglasima,zaleteo se posto je nije bilo tj bilo ali na kasicicu i jako skupo u Novom Sadu a ova je bila skoro nova...

Inace decko sto mi je prodao rece mi da sam je ja mozda zeznuo time sto sam je prikljucio na moje proslo napajanje CoolerMaster Extremme Power PCAP380W ali ja sumnjam posto se kartica dok je bila u kompu nije restratovao kao sto bi trebalo kad je napajanje nedovoljno...
 
strpi se dok ne istekne rok i onda ili nova kartica ili pare nazad. drug moj je dobio 21000 din za radeon x1900xt koja je crkla u garantnom roku (toliko je kostala kada je kupljena), nisu imali novu i hteli da mu daju 8800gts 320 on rekao necu nvidia samo ati , a posto nisu imali 3870 dali mu pare, i uzeo 3870 za 19000
 
Inace decko sto mi je prodao rece mi da sam je ja mozda zeznuo time sto sam je prikljucio na moje proslo napajanje CoolerMaster Extremme Power PCAP380W ali ja sumnjam posto se kartica dok je bila u kompu nije restratovao kao sto bi trebalo kad je napajanje nedovoljno...

Cisto sumnjam da je to problem :) tako da bih se ja pre zalio prodavcu nego servisu :)
 
Zalio sam se ali iako ga nisam pitao sigurno mi ne bi vratio pare(mislim ja bi i nisam hteo nikome da prodam karticu..povukao sam je sa oglasa odma na benchu kad sam uvideo da je do nje)Prvo sam je stavio na oglase na becnhu misleci da je do mog napajanja(a stvarno nisam imao para u tom trenutku za novo) i da je zato zamrzavala ali posto sam kupio doticno napajanje iz potpisa uvideo sam da nesto nije u redu i krenuo sa testovima dalje

Ima nas svakakvih...Generalno sam jako posten/prevelika dobrica i cak kad me predju opet ne reagujem burno i obicno sam resavam probleme...NE zameram decku iako me je mozda prevario(tj mozda on nije ni znao da je u kvaru tj mozda je mislio da je do neceg drugog ali opet mozda i trazim sam opravdanje za njega samog)

Sve u svemu neka ne zameri ako cita ovo ne ljutim se a mozda i ispadne odlicno po mene u vidu da josh i zaradim posto oni definitivno nece dobiti NOVU MSI 8800GT OC u sledecih nedelju dve jer ih ni nema vise a ja cu slusati vashe savete i zahtevati ili 8800GT ili pare(ako bude kesh kupujem 3850 a za istali kesh cemo vec nesto smisliti
 
Ako je kartica kupljena preko pakomovog webshopa ne možeš da je reklamiraš u pakomovom maloprodajnim objektima (Pakomov Webshop i pakomovi maloprodajni objekti su odvojene firme, zato su te u jednom maloprodajnom objektu odbili).

A ovo stoji na sajtu Pakomovog WebShopa :

Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u garantnom roku.
U tom slucaju, proizvod iskljucivo saljete u servis na onu adresu koja je upisana na garantnom listu (tu se nalazi kontakt telefon i adresa ovlascenog servisa koji Vam moze resiti kvar). Svako slanje proizvoda na drugu adresu (koja ne pise na garantnom listu koji ste dobili uz proizvod) se ne prihvata i proizvod gubi garanciju.
Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:

- da reklamirani proizvod na servis donese u originalnoj ambalaži i u servis naznacen na garantnom listu. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac je obavezan da proizvod donese u antistatik ambalaži. - da prodavcu/serviseru podnese na uvid original garantnog lista i račun o kupovini. - da prodavcu/serviseru iznese precizan opis funkcionalne neispravnosti i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do nedostatku u frunkcionisanju istog. - nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac iskljucivo dobija od ovlascenog servisa gde je i ostavio proizvod.

Pakom zadrzava sva prava promene cene proizvoda; pa ako ste porucili uredjaj po jednoj ceni i sa tom cenom ste ga primili na kucu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povracaj novca.



Tako da si s možda gadno zajebao, a taj ljubazan prodavac te je možda koštao garancije.
 
Hmmm proizvod je poslat na adresu koja pise u garantnom listu...Uostalom prodavac je tamo i dobro me je zapamtio ja i dalje imam garanciju i racun....poslao sam i mail sa objasnjenjem kvara sve je u originalnoj ambalazi i tako dalje

Jedina stvar je ta sto je graficku poslao decko koji radi u Pakomu(jer i on salje proizvode iz maloprodaje cesto tamo u servis i naglasio je da se karta vrati u shop gde cu je i pokupiti)

Znaci sve sam uradio kao sto na sajtu pise...E sad ako oni zele da se zezaju sa 22000din iliti jednim proizvodom i da rizikuju THE BES FROM MY DARK SIDE ok nije problem...Ja cu tih 250e zaraditi kad tad a oni tesko da ce moci da se oporave od silne negativne reklame koju cu da pustim ako treba
 
OK je i ako se šalje direktno u servis, i ako prodavac šalje u servis. Nikakvu garanciju on neće izgubiti zato što je poslao prodavac, to je sasvim OK.

Ne odmah tržišna kad istekne rok, jer je i to zezanje, a zna i da potraje. Nego kad istekne rok od njih tražiš povraćaj love ili zamenu za novu. Tek ako odbiju onda tržišna.
 
Poslednja izmena:
A odakle ti pravo da im širiš negativan publicitet zbog kartice koju si kupio polovnu-pokvarenu i ne radi ti od prvog dana, a ni sam neznaš šta je prethodni vlasnik radio sa njom?:trust:

Spreman si da oprostiš nekom ko te je možda prevario (sam kažeš tako) i da mu slepo veruješ:zgran: a ne sviđa ti se priča da servis iz nekog opravdanog razloga sa punim pravom može da ti kaže da nemaš pravo na garanciju, ili da taj kvar ne podleže garanciji i besplatnoj popravci-zameni...
 
Ako ne radi i nema fizickih ostecenja za <45 dana ces dobiti ili novu kartu ili pare nazad.
Ako utvrde da kvar ne podleze garanciji , zasta su sanse minimalne juri ovoga od koga si kupio.

Ipak karta ima garanciju, samo se strpi <45 dana krastavac...
 
Treba da se strpi 23 dana (nije vec odavno taj rok od 45 dana),i to mislim da su u pitanju samo radni dani kada je firma otvorena (a Pakom radi i subotom),tako da bi za jedno 30-ak dana MORALI to da rese,da su stvarno tako dobra firma kako se reklamiraju ALI POSTO NISU,jer evo ja vec 6 NEDELJA I 2 DANA PRIDE cekam da mi zamene MX Revolution novim (koji nemaju na lageru i nece dobijati vise) jer NECE da vrate kes,tako da ces verovatno imati iste muke kao i ja,samo sto cu ja posle Bozicnih praznika da lupim sakom o onaj pult i trazim pare nazad ili cu im stvarno dovesti inspekciju,budi i ti spreman na takav korak!! :mad:
Pozdrav ,)
 
@Lomnica_city

Jel taj rok stvarno 23 radna dana? Kad je drugar pre jedno mesec dana trazio reklamaciju u Pakom Shop-u u NS je prodavac nafilovao neku pricu kako to nije izaslo u Sluzbenom Glasniku i da je i dalje rok 45 radnih dana i pri tome je bio jako neljubazan i drzak. Jel ima to negde napismeno da je rok za reklamaciju smanjen na 23 radna dana?
 
Znaci i Lomnica ima slican problem kao i ja samo sto se radi o razlicitom proizvodu...Pa i mene ceka to posto 8800GT nece biti u tom roku na lageru
Nista prebrojacu dane i videcu kad istice 23/45 radna dana tako da cu se strpiti
A ako odbiju kartu sa reklamacije(sto je vrlo moguce posto nemaju novu da daju a koliko god firma velika bila sigurno ih ne svrbi za 22000din da daju tj vrate) ja sam onda u jako gadnoj situaciji...
Mada stvarno fizickih ostecenja nema uopste,karta zamrzne u nejednakim intervalima vremena nekad prodje 10 sekundi od pokretanja 3d aplikacija a nekad i 1-2min
 
najbolje je da pogledate zakon, rok od 23 ili 45 dana se nigde ne spominje u slucaju reklamacije, rok ne moze biti duzi od 8 dana
13. Prigovor (reklamacija)
lan 34.
Potroša ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu,
za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest
meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
Uz prigovor iz stava 1. ovog lana podnosi se raun o kupljenom
proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.
Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen,
odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošaa i na drugom mestu koje je za to
odreeno, licu ovlašenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu
tokom radnog vremena.
- 10 -
Ovlašeno lice odluuje o prigovoru istog dana kada je prigovor
podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže
utvrdi nain i uslove rešavanja prigovora.
lan 35.
Ako je prigovor iz lana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na
proizvodu, potroša ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod
odgovarajue marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaen za taj proizvod u visini maloprodajne
cene tog proizvoda na dan vraanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Ako je prigovor iz lana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka u
izvršenju usluge, potroša ima pravo na:
1) otklanjanje nedostatka ili
2) vraanje plaenog iznosa ili na smanjenje cene srazmerno
nedostatku izvršene usluge.
Ako potroša pretrpi štetu prouzrokovanu proizvodom sa
nedostatkom, odnosno neizvršenjem usluge ili izvršenjem usluge sa nedostatkom
može da zahteva naknadu štete.
Prava iz stava 1 do 3. ovog lana potroša može da ostvari pod
uslovom da nedostatak nije nastao njegovom krivicom.

sluzbeni glasnik broj 79/05. zakon o zastiti potrosaca, izvor narodna skupstina republike srbije, dole je link za kompletan zakon koji sam okacio na rapidshare a isit se moze naci na sajtu skupstine

http://rapidshare.com/files/81701903/Zakon_o_zastiti_potrosaca.pdf.html
 
Nikola, pročitaj pažljivije, "za koje se ne izdaje garantni list". To ne važi za uređaje pod garancijom.

@jonesba

Neće oni imati štetu od 22.000 din, oni to vrate uvozniku, uvoznik to refundira sa proizvođačem. Štetu ima samo proizvođač, ali to je već unapred ukalkulisano u cenu, oni (proizvođač) su u problemu samo ako je procenat škarta veći od predviđenog.
 
Poslednja izmena:
Mozda ovo prodje i dobro po mene(konsultovao sam se sa drugom) koji kaze cuti nek je i zadrze pa posle moraju da ti vrate kesh koji je stajao kad je ona poslata na servis sto bi bilo 22000din znaci daleko vise nego sto sam je ja platio kao polovnu iako staru samo 3 nedelje...

KO PRODAJE TAKVU KARTU PO TOJ CENI !!!!!!!!!!! SATRO POLOVNO !!!!!!!!!
A STA AKO JE POSTENI PRODAVAC ISFLESOVAO KARTICU SA NEKIM S....M OD BIOSA ?
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno