Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Odgovoriću samom sebi: od dana povlačenje knjiže za još dva naredna radna dana, bez obzira na instant transfer.
 
Ali nekada bude i po 7 dana u postanskoj... Najbrzi je Rajfajzen najduze do 24h, radnim danima. Intesa 2 radna dana
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ali nekada bude i po 7 dana u postanskoj...
Visa internet? Za Visa Classic po avista deviznom znam da ide 5 radnih dana, jer je podržan samo standard transfer.
Najbrzi je Rajfajzen najduze do 24h, radnim danima.
Nije mi bila povezana kartica, a nisam imao sredstava na deviznom pa zato nisam bio u mogućnosti. Inače, Komercijalna je najbrža, ali otkad su me sa Start omladinskog prebacili na Platni račun sa osnovnim uslugama, pogasio sam sve, iz prostog principa što su računali refundaciju na deviznom po kartici dva meseca iza toga kao promet, te zato naplatili održavanje dinarskog u tom trećem.
 
@uji Visa Classic po avista deviznom! Nisam se ogradio, moja greska!
 
  • Like
Reagovanja: uji
Mali off:
Izvinjavam se ako je već bilo pitanje ali ima mnogo stranica za čitanje.
Kako da najbrže dobijem neku karticu koju bih poveza na paypal?
Znam da mogu da odem u banku i naručima Visa ali se čeka 15 dana
Postoje li neke virtuelne npr?
 
@risa otvaranjem dinarskog pa deviznog iRačuna u Raiffeisen banci. Odmah dobiješ virtuelnu Visa Digital, a plastična Visa Online stiže na adresu poštom. Sa mojim linkom preporuke, dobićeš 2500 po otvaranju tekućeg. Proveri PP.
 
Još jedno pitanje za sve koji mogu da pomognu.
Problem sa paypalom od pre par dana je da mi odbija transakciju iako imam povezane 2 kartice.
Na jednoj uvek ima dovoljno para.
Kako da ih najbrže kontaktiram?
 
Da pojasnim.
Kupujem preko Discogs-a.
Odjednom neće da mi završi transakciju. Iako su 2 kartice u priči.
Prva Intesa a druga je koju mi je preporučio kolega uji na predhodnom postu
 
  • Like
Reagovanja: uji
Problem se rešio sam od sebe.
Verovatno je nešto bilo u komunikaciji
Hvala
 
Na Intesa kartici se transakcija odbija
Potrebno je da imaš otprilike nekih 6-7% više za rezervaciju, a razlika se vraća nakon knjiženja. To sam mogao da tolerišem dok nisu počeli da naplaćuju održavanje, ali smatram da je zaključno sa početkom naplate u slučaju dovoljnog pokrića na računu to moralo da se otkloni.
 
Dobar dan! Možda neko razume i može da predloži-poreska Srbija ima podatke o tome koliko novca imam na Paipal-u i gde ih tamo prenosim? ili dok ne izvadim banku na karticu-to ih ne zanima?
Samo imam paušal i da ne bi dostigao ograničenje od 6kk, strani poslodavac prenosi nekoliko stotina evra na paypal. može li poreski obveznik znati za taj novac?
 
Jos uvek ne znaju ali poreski inspektor ce znati ako ti dodje na kucni adresu i kad zatrazi da vidi kako si to radio na PP i onda moze lako da se desi da bude problem...
 
Da li poreska ima podatke o tome koliko novca imam na Paipal-u ili dok ih ne prenesem na karticu-to ih ne zanima?
Teoretski, sve dok pare ne uđu u Srbiju su ispod radara, jer bi te podatke uzeli od tebe.
Imam paušal i da ne bih dostigao ograničenje od 6m, strani poslodavac prenosi nekoliko stotina evra na paypal.
Ovo sam lično rešio da, pošto sam takođe zdravstveno osiguran kao paušalac, kvartalno povlačim sa Personal naloga do 103296 dinara (≠880€ po srednjem kursu na dan uplate), a resto ću na Visa Business sa poslovnog.
 
Ljudi imam par problema sa PP-om.
Juce mi stigne sms od mobi banke kako je neka inostrana transakcija odbijena u vrednosti od 107,57 rsd i da mi zbog odbijene transakcije banka naplacuje 35 din.
Zvao banku,oni kazi da je kao sa PP-a,e sad moguce,obzirom da mi kartica koja je povezana sa PP od mobi banke istice krajem marta...pa mozda oni traze novu,medjutim kako sam je tek danas dobio i aktivirao nimu mogili skinuti ili je nesto drugo,sta dalje da radim?
Sad probam na PP da se ulogujem sa kompa i kaze da imam problem pri logovanju,a onao sms kod mi jedva poslali jednom posle par pokusaja,ali ga nije prihvatio.
Kako da kontaktiram PP mejlom i sta mi se uopste desava sa nalogom?
Svaki put mi izbaci da imaju problem da se uvere da sam to ja
 
Mnogo rizikujes sa Mobi Bankom, svaki put kada nemas dovoljno sredstava na racunu a neko pokusa da naplati to ce te kostati 35 dinara. Mene je u jednom momentu to kostalo 10 transakcija, ali sam se zalio pa su mi to umanjili i nakon toga sam ugasio racun!

Jedini nacin da resis problem sa PP je da ih pozoves +353 1 436 9111

Customer Service Hours​

  • 9:00 am to 5:30 pm CET Monday to Friday
 
Sredstava uvek imam sto dinarskih sto evra...ja pre mislim da je to sto mi istice stara kartica,pa PP hteo skinuti kao dokaz da je sve ok...ali posto mi nije stigla nova...onda se ovo desilo.
Ma nema nista od zvanja posto sam tanak sa engleskim...samo poruke i translate :D
Jos cudnije je to sto preko mob app mogu u nalog,a preko kompa ne
 
Ma nema nista od zvanja posto sam tanak sa engleskim...samo poruke i translate
Nećeš onda nažalost uspeti da rešiš problem. To ti je Irska i ako želiš takve login probleme da rešiš, nažalost jedini način. Drugi kontakt nemaju, ako ih cimaš preko FB-a/Twitter-a ne odgovaraju ili ako odgovore, dobićeš odgovor da ih kontaktiraš telefonom.
 
Videcemo...poslao sam im...ako nista kad ortak dodje,on je englez.
A kazite mi sta moze biti problem pa mi se ovo desilo?
 
Meni se dešava kada je internet kanal isključen za master karticu, jer ne očekujem "skidanje", a ponekad se desi da pp ili ebay, pa čak jednom i google play povuku 1 $, pa storniraju i onda vrate. To nije moguće ako je internet kanal isključen i onda to bude "neuspela transakcija" koju banka naplati.
 
Imama problem sa dodavanjem internet kartice u PP.
Juče sem podigao novu Visa Virtual internet karticu od Rajhfazan banke.
Odem na PP, uredno se prijavim (logujem) sa svojom sifrom i potrazim gde se dodaju kartice...
Koliko vidim ima vise mogucnosti da se pristupi dodavanju kartice (sa raznih mesta i linkova) na sajtu PP.
Pogledajte slike...
1. opcije za dodavanje 1PP
2. sve vodi do ovog linka na 2PP
3. dodje ova stranica gde trazi da ukucam podatke od kartice 3PP.
Tu mi se pojavi vec ispisano nesto u security code, 16-o cifreni podatak, koji je dug koliko i broj kartice (???)
4. upisem podatke i u sc upise trocifreni CVV broj 4PP
5. odbije mi neko zbog nečeg i ne mogu da prijavim, registrujem karticu (šta god) 5pp
Da li meni ovo banka (RF) odbija da ucini nesto i zato ne mogu da dovrsim postupak?
Kad ukucam neki drugi SC broj umasto ovog CVV trocifrenog broja sa kartice prijavljuje netacan security code i trazi da upisem ponovo ispravan broj...

Šta je lek, kako ovo prevazici, KAKO dodati i registrovati karticu...?
POMAGAJTE DRUGOVI...
 

Prilozi

  • 1pp.jpg
    1pp.jpg
    127.9 KB · Pregleda: 15
  • 2pp.jpg
    2pp.jpg
    38.3 KB · Pregleda: 11
  • 3pp.jpg
    3pp.jpg
    56.9 KB · Pregleda: 9
  • 4pp.jpg
    4pp.jpg
    53.3 KB · Pregleda: 12
  • 5pp.jpg
    5pp.jpg
    79.8 KB · Pregleda: 16
@Zeha uđeš u cards, odabereš tu Visa Virtuon pa ispod postoji opcija Update card i upisuješ novi datum isteka i cvc kod. Ukoliko si obrisao karticu, moraš da pišeš support-u na chat ili da zoveš Irsku na +353 14 369 111. Ako do sada nisi koristio Viber out i imaš povezanu karticu na Play Store, možeš da aktiviraš probni period od 7 dana. Ako ga otkažeš u Play Store kroz kupovine, ostaće aktivan za preostali broj dana i pretplata se neće obnoviti.
 
Mozda ti kartica jednostavno još nije aktivirana. Ja sam imao takav slučaj. Mozda...
 
Obriso sam staru karticu u PP.
pokusao sam update ali broj kartice je drugi, a cini mi se nije mogao da se menja na novi.

Karticu sam ubacio na ebay i Aliexpres.
Na aliju sam obavio kupovinu s njom...

Nista meni vise nije jasno. :(
 
Sve ono sto je naveo uji, sto znaci nista do ponedeljka... I da li ima novca na kartici?
 
Obriso sam staru karticu u PP.
pokusao sam update ali broj kartice je drugi, a cini mi se nije mogao da se menja na novi.

Karticu sam ubacio na ebay i Aliexpres.
Na aliju sam obavio kupovinu s njom...

Nista meni vise nije jasno. :(
Ukoliko je broj kartice drugi, onda se dodaje kao i svaka druga nova. Prethodni post se odnosio na situaciju kada je reč o istoj kartici. Ako si pokušao dodavanje bez para na deviznom, odnosno ispod 21,52€, zavisno kojoj segmentaciji namenskih računa pripadaš (kod onih gde je depozit bio obavezan se i dalje u pojedinim slučajevima to manifestuje).
 
Ima para na racunu na koji je kartica vezana, svih 100e
U banci kazu u ponedeljak, sad ne rade...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Uspeo sam...
Registroana i potvrdjena kartica i na PP.
Kako...?
Pa podrsci RF banke sam pisao i poslao ss gde me odbija prihvatiti sistem PP sve sa obavestenjem da se obratim banci.

Meni su iz podrske RF napisali jednu recenicu koja mi nije bila najjasnija sta tacno znaci a glasi;"Potrebna provera da li ste ostavili podatke predhodne kartice kroz sistem".
Jedini podatak za koji mislim da nisam menjao (dirao) u prozorima je bila adresa za naplatu.
Dakle, ja sam nakon pisma od RF ponovo otisao na PP, popunio novi broj kartice, datum isteka, CVV broj (trocifreni) i kliknuo na adresu za naplatu, i ponovo u padajucem meniju izabrao istu.
Nakon toga kartica je registrovana i u uobicajenom postupku i potvrdjena.
Jedino mi to pada na pamet da nije bilo "kroz sistem" promenjeno i da zato nije htelo da zavrsi prijavu kartice na PP.

Mozda nekome pomogne...
 
Poslednja izmena:
Ljudi gde mogu da izmenim karticu u opcijama...stara mi istekla,pa da dodam novu,a staru ako treba da obrisem?
 
Nazad
Vrh Dno