Šta je novo?

Orion Telekom

Wifi 6 na 80MHz širine kanala ide maksimum do oko 750-800Mbps. Jedino ako oba uređaja podržavaju 160MHz kanale, pa da imaš više.
 
Wifi 6 na 80MHz širine kanala ide maksimum do oko 750-800Mbps. Jedino ako oba uređaja podržavaju 160MHz kanale, pa da imaš više.
Ruter podržava 160MHz ali za laptop (HP) ne znam kako da proverim, takođe imam i apple tv 4k sa wifi 6 isto i na njemu ne prelazi 700- 800Mbps download.
 
Da se prijavim i ja, takodje stigao racun uvecan za odrzavanje, iako su i meni rekli da ce biti stara cena.

Isti slucaj, ali imam pisani trag, pa sam im napisao da mi posalju umanjen racun. Javljam sta su odgovorili.
 
I meni su uvećali račun, a imam mejl, gde su mi objasnili da ću biti izuzet od posklupljenja. Zvao sam poslovnicu i rekli su mi da će mi se neko javiti u najkraćem mogućem roku. Da vidimo baš šta će da kažu.
 
Takodje i kod mene. Poslao mail, javljam sta kazu... Ali ovo treba isterati do kraja.
 
Jel to vise ne nude prepaid internet, ili ne mogu nigde da pronadjem ponudu? Kako su mi rekli u kol centru, poskupljenje ide i na prepaid pakete.
 
Kako su mi rekli u kol centru, poskupljenje ide i na prepaid pakete.
Eto vidiš, ja kad sam jasno i precizno pitao istu stvar kad su okačili obaveštenje za "održavanje" (30.09. beše?) sam dobio odgovor da ne nije planirana promena cena za prepaid pakete 😂

Ako bude ima pišem Ratel-u žalbu na poslovnu praksu i konstantno davanje lažnih informacija...
 
Da se upišem i ja:
imam mail gde me uveravaju da oba ugovora ne podležu povećanju po tom osnovu (održavanje FTTH).
Danas sam poslao novi mail sa podacima i tim starim mailom, pa čekam odgovor.
Ukoliko nam svima odgovore negativno, onda sam i ja za tužbu/šta već.
 
Стварно су невероватни.
Ја сам свој уговор раскинуо, нисам желео да будем "изузет".
Али(!), од подношења захтева су ме звали више пута. Једном сам се зај..о па се јавио, где ми је њихова упосленица умилним гласом претила "могућом" тужбом због превременог раскида уговора, са глупим објашњењем како сам ја од овог поскупљења изузет јер су ми за време уговора већ једном повећали цену па сад као не би (јбг, први пут кад су повећали нисам видео обавештење да раскинем одмах, а и нисам знао да се служе куловским форама).
 
Meni su stigli veci racuni i za postpaid i prepaid, postpaid za 400 din a prepaid za 200 (najmanji paket). Za sad sam podneo prigovor za postpaid, cekam da vidim sta ce biti pa cu onda reklamirati i za prepaid.
 
Evo da javim da su nakon reklamacije odgovorili pozitivno i izdali mi novi račun gde je ova stavka održavanja navedena ali u iznosu od 0 dinara umesto 350. Tako da mislim da je dovoljno da svi oni kojima su prethodno putem maila potvrđivali da su izuzeti sada im sa tim navodom pišu na mail [email protected] u slučaju da već nisu automatski ispravili račune.
 
Takodje su mi odgovorili u poduzem mailu da ce korigovati racun ( korigovali su ga vec na moj Orion) i da ce ubuduce odrzavanje biti u sklopu ugovorene cene, tako da ocigledno idu na ako prodje prodje, pisite im. Evo dela odgovora:

Po prijemu prigovora, uzimajući u obzir Vaše navode, nakon izvršene provere naloga umanjen je račun za mesec novembar u iznosu od 350 RSD, te Vas obaveštavamo da će iznos računa ostati nepromenjen, dok će se usluga održavanja i podrške fakturisati u okviru ugovorene cene.

Orion telekom nastoji da svim svojim korisnicima obezbedi inovativna i najkvalitetnija telekomunikaciona rešenja, servise i usluge ali i da na efikasan način rešava sve eventualne probleme, te Vas u tom smislu uveravamo da činimo sve profesionalne napore u pravcu zadovoljenja potreba naših korisnika kao i podrške u slučaju tehničkih problema.

Izvinjavamo se ukoliko je došlo do neprijatnosti i zahvaljujemo na strpljenju i ukazanom poverenju.
 
I ja sam poslao prigovor. Ovo je klasicna obmana s njihove strane.
 
Meni stigao račun na 240din, za uslugu Naknada za aktivaciju narednog ugovornog perioda. Inače imam i dalje besplatne mesec, skoro potpisan ugovor.
 
prepaid za 200 (najmanji paket).
Poskupljenje tog prepaid paketa sa 1000 na 1200 din je krenulo još od 06. juna ili jula ove godine. Ako na tom misliš sa +200 din... Jedino ako si ti tad imao unapred plaćeno X meseci po staroj ceni pa da tek sad kad si išao da platiš vidiš cenu 1200 din??
 
Poskupljenje tog prepaid paketa sa 1000 na 1200 din je krenulo još od 06. juna ili jula ove godine. Ako na tom misliš sa +200 din... Jedino ako si ti tad imao unapred plaćeno X meseci po staroj ceni pa da tek sad kad si išao da platiš vidiš cenu 1200 din??
Jeste, u pravu si, imao sam pretplatu pa tek sad vidim. Kad sam hocu da uplatim, nudi mi 1200 din, po tome ispada da nema poskupljenja?
 
Takođe, stigao uvećan račun. Poslao im mail sa njihovim prethodnim "izuzećem" mog naloga od poskupljenja. Čekam...
 
I meni je isto stigao uvećan račun.
Imao sam prošli ugovor koji je trebao da istekne u decembru 2023 godine, zvali su me i ponudili novi ugovor + izuzeće od plaćanja.
Svašta sam im napisao, jako su neozbiljni, kad istekne ovaj ugovor, Bože zdravlja, prelazi se na drugi provajder.
Kada su vam stigli računi?
https://edoc-temp.oriontelekom.rs/ ja tu proveravam račun
Screenshot 2022-12-02 at 12.27.54.png
Stigao mi je račun od 2200 rsd, ugovor potpisan 31.10.2022, a pazi sad ovo ista brzina, cena 24 meseca i nek dodaju tih 350din za odrzavanje opet nize od od moje cene 1750 din na naredne 2 godine
 
Poslednja izmena:
Evo da javim da su nakon reklamacije odgovorili pozitivno i izdali mi novi račun gde je ova stavka održavanja navedena ali u iznosu od 0 dinara umesto 350. Tako da mislim da je dovoljno da svi oni kojima su prethodno putem maila potvrđivali da su izuzeti sada im sa tim navodom pišu na mail [email protected] u slučaju da već nisu automatski ispravili račune.

Takodje su mi odgovorili u poduzem mailu da ce korigovati racun ( korigovali su ga vec na moj Orion) i da ce ubuduce odrzavanje biti u sklopu ugovorene cene, tako da ocigledno idu na ako prodje prodje, pisite im. Evo dela odgovora:

Takođe, stigao uvećan račun. Poslao im mail sa njihovim prethodnim "izuzećem" mog naloga od poskupljenja. Čekam...
Mnogo se oni prave ludi,tom ludilu treba stati na put.
 
Cao svima, pitanje za napredne korisnike (ako je neko uopste cackao ovoliko, ne ocekujem previse :)):
Laki Box, ona novija verzija sto ima 4K i HDR, model je M6CW (code name uredjaja: franklin).

Koristim custom launcher (ATV), tako da ni ne vidim bas odmah kad imaju updates. Prebacim na Laki launcher s vremena na vreme da vidim ima li nova verzija aplikacije. Videh pre par dana da ima update sistema:

laki.png

Ko zna otkad ima jer ne proveravam bas svaki dan, ali evo sta me interesuje: Ovaj sistem koji trenutno imam....

1669981518053.png

....je super :cool:
Ima, kako ja to interno volim sam sa sobom da zovem polu-root, sto meni super odgovara. Kad kazem polu-root, mislim na ono sto dosta bezimenih kineza ima da bagovito, ali uspesno, moze da se pise/brise po oficijelnom sistemu. Primer:

1669982122539.png

Pa pitanje je da li kojim slucajem ima neko od naprednih korisnika ko isto voli kao ja da cacka :ROFLMAO: da je vec upgrade-ovao sistem na ovu noviju verziju i da ga ne bi mrzelo da mi proveri gubi li se mogucnost pisanja/brisanja po sistemu, tj. da li su to mozda daleko bilo zakrpili?

(jer ja uvek volim upgrades, ali ako cu da izgubim punu kontrolu, onda necu).

Hvala.
 
Pa oni su sou. Napisao sam im prigovor preko jedine email adrese koju koristim i koja je registrovana kod njih. Imam email koji su mi poslali da sam registrovao svoju adresu jos iz 2019. Zavlace me da mi nije registrovana email adresa i zbog toga ne mogu da odgovore na moj prigovor.
Posaljem screen shot da mi je registrovana email adresa, al ne vredi ko da se igramo gluvih telefona.
Komedija.
 
Meni nisu odgovorili, ja nisam pisao novi mejl nego odgovorio na onaj gde mi kažu da za mene ne važi poskupljenje. Pre godinu dana sam sklopio ugovor i ovo je već drugo poskupljenje u toku ugovorne obaveze.
 
Kapiram da ce svima poslati uvecan racun, pa ko skapira i zali se, njemu ce smanjiti. Idu na staru APP pricu, a sigurno ce im proci kod dosta korisnika.
 
Starim korisnicima dizu cene, a novim nude upola cene dual pakete. Tako da im sam inernet skuplji od dual paketa. Kad ih zoves telefonom, to je igranka bez prestanka i slusanje zaglusujucih reklama do besvesti, prebacivanja veze drugim lokalima i 10 puta moras da im ponavljas jedno te isto. A sa druge strane mi zvone na vrata svakih 10 dana i nude usluge. Ne znam sta da kazem vise, ali imaju neuravnotezeno ponasanje. Da zele da daju normalnu podrsku, kako nude uslugu i telefonije, mogu otvoriti i nove pozivne brojeve u zavisnosti od problema, ali oni ocigledno zele da se korisnici stalno njima bave, dok korisnici zele da se njima ne bave nego da dobiju ono sto im je ponudjeno kad su sklapali ugovor, sa ili bez uo sve jedno. Dokle misle da se ne pridrzavaju ugovora videcemo, ali mislim da ovakav haos na trzistu nadlezni treba da zaustave.
 
"Starim korisnicima dizu cene, a novim nude upola cene dual pakete."

A drugi to ne rade?
 
Ajd da vidimo ko će sad biti karakter i ipak pisati Ratel-u (bez obzira što ste dobili korekciju računa) da im se makar skrene pažnja na Orion poslovnu praksu.

Meni ako povećaju cenu prepaid paketa nakon što su pismeno tvrdili da to nije u planu za prepaid momentalno idem na sajt Ratel. Jer već 2, 3, 4 puta sam im oprostio i nisam se žalio Ratel-u što non stop daju netačne informacije.
 
Nazad
Vrh Dno